avstemning

Hvilken av nyankommerne slo best til?

Samuel Saiz
26 (60.5%)
Pawel Cibicki
0 (0%)
Laurens De Bock
0 (0%)
Adam Forshaw
6 (14%)
Matthew Pennington
0 (0%)
Jean Pierre Lassoga
1 (2.3%)
Caleb Ekuban
0 (0%)
Mateusz Klich
0 (0%)
Felix Wiedwald
0 (0%)
Andrew Lonergan
0 (0%)
Vurnon Anita
0 (0%)
Jay-Roy Grot
0 (0%)
Ezgjan Alioski
10 (23.3%)

Stemmer totalt: 43

Avstemning er avsluttet: Mai 10, 2018, 14:11:09

Skrevet av Emne: Ã…rets hit  (Lest 2159 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

Ã…rets hit
« på: Mai 07, 2018, 14:11:09 »
En stemme. Tar ikke med Sacko, da han vår på lån hos oss i fjor. Tar ikke med spillere fra eget akademi, bare spillere som er kjøpt/innlånt fra andre klubber.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

eggus

Sv: Ã…rets hit
« Svar #1 på: Mai 07, 2018, 14:24:07 »
Alioski mangler vel på oversikten. Ellers er det et godt spørsmål. Saiz fantastisk på høsten, men så ganske borte resten av sesongen. For meg står det mellom Alioski og 4shaw, Alli fordi han har vært bortimot fast gjennom sesongen, og har holdt medium nivå. 4shaw syns jeg har vært en sjef på midtbanen etter at han kom, og blir ikke overraska om han er kaptein neste sesong.
 

RoarG

Sv: Ã…rets hit
« Svar #2 på: Mai 07, 2018, 14:24:58 »
Alioski skal rettes opp. Takk.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Xern

Sv: Ã…rets hit
« Svar #3 på: Mai 07, 2018, 16:34:40 »
Mener Forshaw er største hit i år. Har vært en samlende, trygg og stabil figur for oss siden dag 1, i et lag som har vært rammet av fullstendig kollaps. Godt kjøp. Saiz rekker ikke helt opp på grunn av prestasjonene hans etter spytteepisoden.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

RoarG

Sv: Ã…rets hit
« Svar #4 på: Mai 07, 2018, 17:32:24 »
Ikke lett dette her. For meg sto valget mellom Saiz og Forshaw. Falt ned på Saiz til slutt, på tross av en meget uheldig spytte-episode. Får han skikk på disiplinen, blir det enda bedre. Dessverre er han vel også et hett salgsobjekt.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DenHviteYeboah

Sv: Ã…rets hit
« Svar #5 på: Mai 07, 2018, 17:33:48 »
Grot er årets hit! udiskutabelt ;D

Hallgeir *

Sv: Ã…rets hit
« Svar #6 på: Mai 07, 2018, 20:21:09 »
Havnet til slutt på Saiz.  (som de fleste andre, ser jeg)
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: Ã…rets hit
« Svar #7 på: Mai 07, 2018, 20:40:52 »
Marching Out Together - må være årets hit!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Tom S

Sv: Ã…rets hit
« Svar #8 på: Mai 09, 2018, 09:24:53 »
Hvor er Runar?
COME ON LEEDS !!

RoarG

Sv: Ã…rets hit
« Svar #9 på: Mai 10, 2018, 15:30:58 »
Ã…rets hit er Samuel Saiz (60.5%). Selv ikke åpenbare disiplinærproblemer hindret seieren. Fyren er rett og slett for god til å overse. At Alioski ble nr. 2, var kanskje mer overraskende (23.3%). Hadde ventet at Forshaw hadde tatt den plassen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Ã…rets hit
« Svar #10 på: Mai 10, 2018, 16:18:18 »
Ã…rets hit er Samuel Saiz (60.5%). Selv ikke åpenbare disiplinærproblemer hindret seieren. Fyren er rett og slett for god til å overse. At Alioski ble nr. 2, var kanskje mer overraskende (23.3%). Hadde ventet at Forshaw hadde tatt den plassen.

Alioski er en dønn ærlig spillertype som gir jernet i hver kamp. Han er vel spilleren med flest kamper for oss denne sesongen og har også chippet inn noen mål. At han ikke er god nok for et topplag som ren ving, får være en annen historie.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: Ã…rets hit
« Svar #11 på: Mai 10, 2018, 21:35:55 »
Ã…rets hit er Samuel Saiz (60.5%). Selv ikke åpenbare disiplinærproblemer hindret seieren. Fyren er rett og slett for god til å overse. At Alioski ble nr. 2, var kanskje mer overraskende (23.3%). Hadde ventet at Forshaw hadde tatt den plassen.

Alioski er en dønn ærlig spillertype som gir jernet i hver kamp. Han er vel spilleren med flest kamper for oss denne sesongen og har også chippet inn noen mål. At han ikke er god nok for et topplag som ren ving, får være en annen historie.

auren

Tror han hadde levert på VB. Håper han kan tåle litt mer fysikk og Heckn kan test'n ut der....
 

Xern

Sv: Ã…rets hit
« Svar #12 på: Mai 10, 2018, 21:49:04 »
Ã…rets hit er Samuel Saiz (60.5%). Selv ikke åpenbare disiplinærproblemer hindret seieren. Fyren er rett og slett for god til å overse. At Alioski ble nr. 2, var kanskje mer overraskende (23.3%). Hadde ventet at Forshaw hadde tatt den plassen.

Alioski er en dønn ærlig spillertype som gir jernet i hver kamp. Han er vel spilleren med flest kamper for oss denne sesongen og har også chippet inn noen mål. At han ikke er god nok for et topplag som ren ving, får være en annen historie.

auren

Tror han hadde levert på VB. Håper han kan tåle litt mer fysikk og Heckn kan test'n ut der....
Han er god defensiv, men så god defensiv er han ikke. Jeg syns det er godt å ha en vingspiller som er såppas god både offensivt og defensivt som kantspiller, men så er det litt det jeg liker og foretrekker i "min" spillestil da.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly