Skrevet av Emne: 2018: Ny manager og hva blir fremtiden.  (Lest 1025 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
2018: Ny manager og hva blir fremtiden.
« på: Juni 01, 2018, 13:32:37 »
Erstatt gjerne trådtittelen med navnet på den nye manageren.
Hvis vi nå skal se på tiden fremover og tenker, javist nå har vi fått in en rutinert mann. Ja hva vil egentlig skje med stallen fremover. For jeg kan ikke tenke meg at en meritert manager/coach sier ja til Leeds United uten at han er blitt lovet å få medbestemmelsesrett for spillere inn og ut.
Så her blir det nok en storrengjøring med nye koster, og tar meg derfor friheten å spekulere i hvilke spillere som er på vei ut. Inn er en annen sak.
Ut,
Dallas.
Wiewald
Lonergan
Cooper
De Bock
Anita
Berardi
O´Kane
Grot
Roofe
Cibicki
Antonsen
Ekuban.

Tipper da at den nye coachen også vil se på Klich før han tar stilling til denne spilleren. Og selv om jeg her nevner en drøss med spillere ut, ja da mener jeg dette må til, for å få slanka klubben og vekk med daukjøtt, og dermed inn med bedre spillere.
Skulle gjerne tatt med Phillips også, men tror at den nye coachen vil beholde han på grunn av at han er lokal og samtidig relativt ung. Og hvem kan vi forvente at kommer inn i støtteapperatet med tanke på en fullstendig utskiftning der også. Og selvsagt kan vi ikke spekulere i det før den nye coachen er på plass
« Siste redigering: Mai 27, 2019, 12:57:46 av Promotion 2010 »

Cherry

Sv: Ny manager og hva blir fremtiden.
« Svar #1 på: Juni 01, 2018, 15:59:11 »
Fasinerende da at "denne nye Coachen" ikke aner hva disse spillerne står for , hvem de er - eller at han noen gang har sett de spille fotball.....

Christiansen hadde jo en Powerpoint om hver enkelt i troppen - FØR han ble ansatt...men bestemte antagelig FOR LITE ift hva han fikk inn...

Tror det kan bli mange Spansk-språkelige på vei inn.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny manager og hva blir fremtiden.
« Svar #2 på: Juni 01, 2018, 16:14:42 »
Fasinerende da at "denne nye Coachen" ikke aner hva disse spillerne står for , hvem de er - eller at han noen gang har sett de spille fotball.....

Christiansen hadde jo en Powerpoint om hver enkelt i troppen - FØR han ble ansatt...men bestemte antagelig FOR LITE ift hva han fikk inn...

Tror det kan bli mange Spansk-språkelige på vei inn.
Et godt poeng mht Christiansen... Ellers tar ikke argentinere generelt lett på duellspill så håper vi unngår å fortsatt være for lette... Dette vil nok AR & co poengtere var en mangelvare i 17/18-sesongen.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny manager og hva blir fremtiden.
« Svar #3 på: Juni 01, 2018, 16:29:02 »
Tyder pre-season-planen på at Bielsa er mannen?

Wacc Hola
@WACCOE
thing Aidan Revie said "Bielsa would want to maximise time at Thorp Arch. He made the Marseille players live at the training ground. He wouldnt want a pre-season tour overseas. The pre-season arrangements are the one thing that points to it being him for me."
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan