Skrevet av Emne: 15 poeng minus ved sesongstart  (Lest 5580 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

JustinT

15 poeng minus ved sesongstart
« på: August 04, 2007, 04:31:45 »
Ser til min forskrekkelse at Leeds må starte sesongen med 15 poeng minus. Dette må jo gjøre situasjonen temmelig håpløs?

Hej JustinT  Som sagt under her har vi allerede en topic om dette. Så da holder vi oss til den [:)]
Dermer låser jeg denne
ASbj
« Siste redigering: August 04, 2007, 04:40:01 av Asbjørn »
 

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Tom S

Re: 15 poeng minus ved sesongstart
« Svar #2 på: August 04, 2007, 04:33:30 »
Vi har allerede ein tråd for dette, kom inn der og delta:

http://www.luscos.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=8678&whichpage=10



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Beckford

15minus:( menmen vi må ha troen!!!
« Svar #3 på: August 10, 2007, 04:10:16 »
kjedlige greier dette here!! seff..

menmen vi må bare ha troen på laget!!!. greit nok tøft å hente inn 15poeng.. menmen Med Beckford og Flo i spissen! tror eg detblir bra! trof aktisk Beckford og flo blir et bra par!. Beckford har teknikken! og farten! mens Flo har luftspillet. vi må bare ha troen!!! håpe på det beste!


Marching on togheter!![:)]
 

LeifMorten

Re: 15minus:( menmen vi må ha troen!!!
« Svar #4 på: August 10, 2007, 04:15:17 »
Startet ikke Juventus på 15 minus i fjor?
 

Beckford

Re: 15minus:( menmen vi må ha troen!!!
« Svar #5 på: August 10, 2007, 04:18:55 »
hehe stemmer! for håpe Leeds tar en Juventus:D:Phehe
 

Johrnino

Re: 15minus:( menmen vi må ha troen!!!
« Svar #6 på: August 10, 2007, 04:30:08 »
quote:
Originally posted by Beckford

kjedlige greier dette here!! mens Flo har luftspillet
Marching on togheter!![:)]



Ikke for å være frekk mot vår kjære Flo og skribenten her, men makan til oppskrytt hodespiller skal man lete lenge etter. Til å ha de stankelbeinstyltene ,som gir han såpass mluft under ved vingene, så skulle man tro at han kunne utfordre de fleste i luften men den gang ei..
Flo er nok best langs bakken noe han har bevist gjennom sin lange karriere, både på klubb og landskamp. Blir nok neppe noen ny Lee Chapman (forøvrig min favoritt- Leeds- spiller). [:p]
 

Jon R

Re: 15minus:( menmen vi må ha troen!!!
« Svar #7 på: August 10, 2007, 05:27:49 »
Heldigvis har denne klubben tradisjoner og en fanbase uten sidestykke på dette nivået. Derfor vil vi være tilbake i toppen innen 5 år. DENNE sesongen er jeg allikevel redd for blir nok en prøvelse. Tipper vi når et historisk bunnnivå rent sportslig denne sesongen før klatringen for alvor begynner begynner neste sesong. Denne sesongen må vi først og fremst berge plassen og legge grunnlaget for de neste årene ved å satse på unge entusiastske spillere som tar steget opp i førstelaget. Hvis Wise tør vel og merke. [8)]

Jon R.
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: 15minus:( menmen vi må ha troen!!!
« Svar #8 på: August 10, 2007, 05:34:23 »
Jeg har et slags fandenivolsk håp om at et-eller-annet utslag av us-against-the-world kan gi kjempeutslag på banen, at vi begynner sesongen med seier på seier... (det var dennen Wigan-optimismen igjen da). En annen del av meg (den erfarne???) sier at det var Wigan-kampen som var unntaket, at det blir andre boller når alle "League 1 -cupfinalene" begynner (men på den annen side, også vi ser vel på det som flust med cupfinaler takket være dette anke-utfallet).

Men så var dte dennen forbannede "Wise-effekten" da - som jeg er livredd vi ikke kommer unna i løpet av en lang sesong.  Det blir garantert et-eller-annet bråk & styr som setter samholdet på prøve. Og da er vi i gang igjen...




Men inntil videre kryssser jeg fingre & tær for en pangåpning!



They say that patriotism is the last refugee   To which a scoundrel clings
Steal a little and they throw you in jail  Steal a lot and they make you king
There's only one step down from here baby, it's called the land of permanent bliss
What's a sweetheart like you doin' in a dump like this

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

SirOlsen

Re: 15minus:( menmen vi må ha troen!!!
« Svar #9 på: August 10, 2007, 05:42:00 »
Bring Lee Chapman home!!
-SirOlsen-

Erik_

Re: 15minus:( menmen vi må ha troen!!!
« Svar #10 på: August 10, 2007, 06:21:59 »
Beckford og Flo har jeg ikke særlig troen på vil danne spissparet denne sesongen.

Beckford/Kandol derimot... det tror jeg kan være vår "light-versjon" av Ellington/Roberts i Wigan for noen sesonger tilbake. Jeg er iallefall naiv nok til å håpe på det. Selv om Kandol kanskje er noe mer ballredd enn den godeste Roberts da. Derav bruken av "light". [:)]

Vet ikke helt hvilke styrker Constantine har, annet enn at han tydeligvis kan det å putte ballen forbi målvaktene i League One. Kanskje er derfor Beckford/Constantine det mest sannsynlige valget som faste spisser denne sesongen. Det får "Wise" seg.

Men så har jeg funnet ut at det slår feil å ha troen på noe når det gjelder Leeds. Det er liksom fali' det.

Sheridan

Re: 15minus:( menmen vi må ha troen!!!
« Svar #11 på: August 10, 2007, 06:40:20 »
quote:
Originally posted by SirOlsen

Bring Lee Chapman home!!



Til Billys bar? [8)]


Sheridan

Re: 15minus:( menmen vi må ha troen!!!
« Svar #12 på: August 10, 2007, 07:01:07 »
Noen sier forandring fryder. Så 15 minus i helvete er jo ikke så steingalt.


Roy

Re: 15minus:( menmen vi må ha troen!!!
« Svar #13 på: August 10, 2007, 14:18:21 »
Hvis vi bare, for en gang skyld, kan få en kanonstart så har jeg trua. Troppen er i ferd med å bli noe som kan kjempe om en plass på midten, og kommer gutta først godt ut og får en god følelse så kan det bli en god sesong - selv om opprykk virker utopisk allerede i år. Håper jeg tar feil, men de 15 minuspoengene gjør sitt til at dette først og fremst blir en kamp om å legge så mange lag som mulig bak oss - fortest mulig. Håper vi er over streken etter 10-12 runder, slik at gutta virkelig får blod på tann.

Marching on together!
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Knut-

Re: 15minus:( menmen vi må ha troen!!!
« Svar #14 på: August 10, 2007, 14:26:01 »
quote:
Originally posted by LeifMorten

Startet ikke Juventus på 15 minus i fjor?



Juventus startet på minus 9, men de hadde vunnet på bedre målforskjell om det hadde vært minus 15.

Håpet lever!

Medlem 191
medlem 191

Leeeeeeeeeeeeds

Re: 15minus:( menmen vi må ha troen!!!
« Svar #15 på: August 10, 2007, 14:27:08 »
Jeg har trua jeg. Vi overlevert nok greit, og med litt flyt skal den stallen vi har bøtte inn mål på dette nivåer. Morgendagens kamp blir nok ingen "høydare" men det kommer

HI MY NAME IS LEEDS
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

rastafari

Re: 15minus:( menmen vi må ha troen!!!
« Svar #16 på: August 10, 2007, 14:34:17 »
Jeg tror -15p gir gutta ekstra guts. Men vi kunne hatt en enklere åpning enn Tranmere borte. De har jo være et heislag i flere år, og var nær play-off ifjor.
Laget vårt er jeg usikker på, men signinga av Thommo er bra.

Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?
Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?

MrK

Re: 15minus:( menmen vi må ha troen!!!
« Svar #17 på: August 10, 2007, 15:05:59 »
Tror at vi skal la det gå 5 - 10  kamper og se hvordan dette blir. Egentlig burde en vinne divisjonen men 1+1= -13 her så det er ikke så enkelt.

Får vi en fresh og god start - flyt så kan det være hyggelig til jul - har troen selvom det er langt opp!

"Molde på topp"

Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Per-Stian

Re: 15minus:( menmen vi må ha troen!!!
« Svar #18 på: August 10, 2007, 17:48:58 »
Med 15 minuspoeng i sekken har vi aldri i verda sjans på direkte opprykk. Vi kan i beste fall sikte oss inn mot 6.plassen og playoff, og dette meinar eg er litt realistisk. Er kanonspent på ein ny sesong, og gløden er minst like stor som før[:)]

AndyMathie

Re: 15minus:( menmen vi må ha troen!!!
« Svar #19 på: August 10, 2007, 19:02:05 »
Vi rykker direkte opp. Det blir som Bates sier en veldig enkel jobb å ta peptalken før kampene. Wise sier bare at disse var det som tok fra oss 15 poeng gå ut på banen å ta 3 poeng fra de djevlene.

We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!

Einar

Re: 15minus:( menmen vi må ha troen!!!
« Svar #20 på: August 10, 2007, 20:19:20 »
Fin pep-talk det, Andy - men den sliter seg nok selv ut etter noen repetisjoner, spesielt hvis resultatene uteblir...

Det blir som, Per-Stian sier over, utopi å tro på direkte opprykk - SÃ… god er da heller ikke stallen!
Selv er jeg mer enn fornøyd hvis de klarer å karre sammen de ca 65 poengene som er nødvendig for å slippe å havne i L2.

Men Flo-gutten slenger nok inn 20+ mål i løpet av sesongen :-)
 

Roy

Re: 15minus:( menmen vi må ha troen!!!
« Svar #21 på: August 11, 2007, 01:18:34 »
Har sittet her og regnet og regnet på sannsynligheten for direkte opprykk. Jeg kom frem til følgende: uansett hvordan vi snur og vender på det så er vi bare 15 poeng fra opprykk! Det er jo bare fem seire det!! Dette klarer vi, hirr-hirr. Ps! Det er mulig jeg har glemt både noen uavhengige- og avhengige variabler - men hvem bryr seg om slikt flisespikkeri :)
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Sander

Re: 15minus:( menmen vi må ha troen!!!
« Svar #22 på: August 11, 2007, 01:35:42 »
Er som vanlig optimistisk på en ny sesong. Alt kan skje! (for en gang skyld med oss?) Håper på det!! Come on oss!
 

Peters

Re: 15minus:( menmen vi må ha troen!!!
« Svar #23 på: August 11, 2007, 01:57:20 »
Vi er i beste fall et middels L1 lag, dette betyr at vi må se oss bakover på tabellen heller enn oppover [V]

jarle

Re: 15minus:( menmen vi må ha troen!!!
« Svar #24 på: August 11, 2007, 02:16:46 »
VI ER I BESTE FALL BEST!!!

VI ER LEEDS OG SPILLER PÃ… 3 NIVÃ…...FOR F!!!

VI GÃ…R OPP...det er jeg sikker på...

OPM

Re: 15minus:( menmen vi må ha troen!!!
« Svar #25 på: August 11, 2007, 02:33:04 »
Ikke for å væres negativ, - men vi begynner med -15 poeng. Alle lag ønsker desperat å slå "mighty Leeds". Hver kamp kommer til å bli et bikkjeslagsmål. Hvis vi ikke kommer godt ut med gode resultater blant annet i morgen kan vi risikere å måtte slåss for å unngå nedrykk.
la oss håpe jeg tar grundig feil og at Bates lykkes med den urgamle taktikken om å skape en felles fiende. (Desverre er fienden alle andre!!) Kanskje ser vi starten på en ny æra med en ny sammensveiset gjeng som jobber knallhardt og kjemper de andre i senk slik som vi husker Bremner& co gjorde.
 

Promotion 2010

Sv: 15 poeng minus ved sesongstart
« Svar #26 på: Juni 06, 2018, 23:41:29 »
Leeds fan In London

With the whole Villa/administration fiasco, here’s a reminder of the small list of clubs who tried to help us out by voting against the -15 point deduction all those years ago.

 #lufc



Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973