Kamp: vs Stoke City @ Elland Road, søndag 5/8 2018, kl 17.30 på TV

Started by Promotion 2010, August 02, 2018, 22:14:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Killa

Skulle svært gjerne vært ringside på ER i dag, stemninga og forventningen må være generelt elektrisk der akkurat nå...

dansale

Forza Leeds!

Killa

Noen som har en skurkestream? Sitter på en vingård i Toscana men tankene er akkurat nå på Elland Road...

Killa


roaldv



Cannavaro

Oppløftende start etter 7 min.   Roofe nærmest VI ER PÃ... !!
MFLU - Miracles For Leeds United

karaba

Bra start, ser at Leeds spiller mye mer ball enn før ( ihvertfall de første minuttene)

roaldv


karaba


Cannavaro

Saiz er også påskrudd igjen...herlig !
JAAAAAAA   KLICH !!!   så deilig da !!
MFLU - Miracles For Leeds United

GeirO

MOT

ibster



Borge

Borge

Hallgeir *

Quote from: GeirO on August 05, 2018, 17:46:35
Og det sa KLICH!!!!!!!!!!

En usannsynlig første målscorer, men veldig gledelig at midtbanen allerede leverer.
Super Leeds since 1968


Borge

Borge

Eriksen55

Fantastisk!

Dette ser bra ut, veldig bra!

Endelig viser Saiz hva han kan igjen!

Jeg er så glad!!

Xern

Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Cannavaro

Ince med Stokes beste forsøk i tverrliggeren, men ellers klarer ikke Stoke skape mye heller.
Roofe kunne fått straffe der i 23. min
MFLU - Miracles For Leeds United

Cannavaro

MFLU - Miracles For Leeds United


kilgallon


kilgallon

Den sentrale midtbane med Klich og Philips fungerer utrolig bra!Begge er gode ballvinnere OG ballfordelere.

Cannavaro

Mye spill sentralt i banen sist 15 min.  Pablo har vi sett litt lite til, han må aktiveres mer.  Saiz har vært strålende.
Alioski svært nære med skudd her i 38 min.
MFLU - Miracles For Leeds United


Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Cannavaro

Nydelig av Samu til Roofe....skudd like utenfor, nære 2-0 der.   Vi styrer sjappa nå på ER.   Saiz er der vi ønsker han skal være nå. Kreativ og smart, flink å holde på ball...kreativ
MFLU - Miracles For Leeds United

Eriksen55

Herlig å se så mange i boksen når innlegg blir slått. Backer, spiss, vinger og stort sett klich. Selv halvdårlige innlegg kan bli bra da!