Skrevet av Emne: Kamp: vs Middlesbrough @ Elland Road, fredag 31/8 2018, kl 20.45 på Sky TV  (Lest 32941 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Phil Hay
@PhilHayYEP

It’s too early for crucial fixtures and all that but this is right game tonight. If Cooper is 100% ready, a big call to be made between him and Jansson. Can’t see Bielsa dropping Berardi. #lufc

Jeg tenker at det er tryggere  starte med en Jansson som vi vet har prestert enn en Cooper som vi ikke vet om er helt klar av skaden.
Når det er sagt, jeg ville vel valgt Jansson/Cooper...
Hadde noen før sesongen fortalt meg at Berardi skulle holde Jansson/Cooper på benken, ville jeg hatt bedt vedkommende ta seg en tur til broa her borte og bedt dem hoppe derfra. Uten strikk.

 ;D


Vel, Hays tweet fikk diskusjonen i gang!

https://twitter.com/PhilHayYEP/status/1035435553125220352

En del argument for Jansson/Cooper pga Middlesbroughs fysikk...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Kan ikke sette ut Berardi. Vært en av våre beste.  Håper vi setter opp laget etter å få mest ut av spillestilen vår, ikke hindre motstanderen. Håper de dagene er forbi.
Håper Cooper kommer inn for Pontus, men tror kanskje det blir Pontus-Berardi, pga skadeavbrekket til Cooper.
Uansett. Herregud jeg gleder meg til kveld! Håper så inderlig på 3 poeng og nok en meget solid forestilling!
MOT!
« Siste redigering: August 31, 2018, 16:02:43 av leedslife »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
If.....

Om bare... :o


Super Leeds United
@superlufc1919

Absolutely massive game tonight! If we win and other results go our way this weekend, we could be 6 points clear of 3rd! I know it’s early days and a massive IF, but would be a great position to be in going into the international break! #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

If.....

Om bare... :o


Super Leeds United
@superlufc1919

Absolutely massive game tonight! If we win and other results go our way this weekend, we could be 6 points clear of 3rd! I know it’s early days and a massive IF, but would be a great position to be in going into the international break! #lufc

Kjenner langt inne i midt indre speil at vi kommer til å bli enormt skuffet etter kampen kveld. Virkelig gjelder og vi feiler totalt igjen. Ingenting hadde vært deiligere enn å endelig dra frem en superprestasjon når det virkelig gjelder og alle øyne er rettet mot oss.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
If.....

Om bare... :o


Super Leeds United
@superlufc1919

Absolutely massive game tonight! If we win and other results go our way this weekend, we could be 6 points clear of 3rd! I know it’s early days and a massive IF, but would be a great position to be in going into the international break! #lufc

Kjenner langt inne i midt indre speil at vi kommer til å bli enormt skuffet etter kampen kveld. Virkelig gjelder og vi feiler totalt igjen. Ingenting hadde vært deiligere enn å endelig dra frem en superprestasjon når det virkelig gjelder og alle øyne er rettet mot oss.

Dessverre er det dette vi igjen og igjen og igjen har erfart som Leeds-supportere. I alle fall de siste 15 årene. Vi har innimellom kommet i posisjon til å NESTEN være der. Men da å ikke klare det...


Men nå er det Bielsaball som gjelder :)


































(Dessverre er ikke mannen spesielt rik på titler, han heller)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Tror at vi har en plan og et tempo som få lag følger. I de siste kampene har det blitt færre farlige frispark imot rundt 16.meteren.

Vi har blitt mer taktisk gode i alle deler av spillet. I denne kampen gjelder det å holde fokus. Det kommer vi til å klare bra, selv mot et Pulis-lag!

Blir underholdende og gøy i kveld!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Bromancer

Jeg er engstelig for at Boro skal ta en Cardiff og kjempe/stresse oss i senk  :P

RoarG

Mange Leeds-fans frykter at vi kan bli vel pinglete i lufta på defensiv dødball, og vil bytte ut Berardi med Cooper. Jansson regner man med spiller grunnet innsatsen mot Norwich. Så får Berardi være i så god form han bare vil. Noen som husker tendensene til kaos i Stoke-kampen når Peter Crouch ble byttet inn?
https://www.footballfancast.com/championship/leeds/leeds-fans-want-berardi-dropped-for-boro-clash
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Torpe-do

Mange Leeds-fans frykter at vi kan bli vel pinglete i lufta på defensiv dødball, og vil bytte ut Berardi med Cooper. Jansson regner man med spiller grunnet innsatsen mot Norwich. Så får Berardi være i så god form han bare vil. Noen som husker tendensene til kaos i Stoke-kampen når Peter Crouch ble byttet inn?
https://www.footballfancast.com/championship/leeds/leeds-fans-want-berardi-dropped-for-boro-clash

Deler den bekymringa! Men eg trur nok Bielsa er sta (standhaftig?) nok til å fortsette som tidlegare. "Ingen plan B", vettu!

Sidestilt med resultat håper eg Ayala speler ein drittkamp. For ein ufordrageleg type.

HåvardK

Mange Leeds-fans frykter at vi kan bli vel pinglete i lufta på defensiv dødball, og vil bytte ut Berardi med Cooper. Jansson regner man med spiller grunnet innsatsen mot Norwich. Så får Berardi være i så god form han bare vil. Noen som husker tendensene til kaos i Stoke-kampen når Peter Crouch ble byttet inn?
https://www.footballfancast.com/championship/leeds/leeds-fans-want-berardi-dropped-for-boro-clash

Deler den bekymringa! Men eg trur nok Bielsa er sta (standhaftig?) nok til å fortsette som tidlegare. "Ingen plan B", vettu!

Sidestilt med resultat håper eg Ayala speler ein drittkamp. For ein ufordrageleg type.
Det verste som kan skje er jo at Ayala skader et par av våre spillere. Det er faktisk et ganske sannsynlig scenario.
Var jo på Stoke, og Crouch lagde en del trøbbel.

Bjorn

Det var da jævla mye bekymringer da dere!! Kom igjen da. Lag 1 mot 2. Selvfølgelig kan det hende vi taper. Men hvorfor så mange bekymringer.  Er det for å kunne si i etterkant, hva var det jeg sa?? :o
Lighten up! Det meste kan skje men oddsen er på vår side ihvertfall.
Marching On! 4276

RoarG

Det var da jævla mye bekymringer da dere!! Kom igjen da. Lag 1 mot 2. Selvfølgelig kan det hende vi taper. Men hvorfor så mange bekymringer.  Er det for å kunne si i etterkant, hva var det jeg sa?? :o
Lighten up! Det meste kan skje men oddsen er på vår side ihvertfall.
Aldri noe godt tegn når oddsen er på vår side. Det var den mot Preston også. Visstnok et "sikkert" spill. Skulle jeg ha spilt noe, ville jeg ha spilt U. Gode odds.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Pablo ute. Det var et skudd for baugen. Ble med ett tøffere...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Kunne også trengt Pontus sin luftstyrke i kveld. Ble med ett ikke fullt så positiv lenger, og tror ett poeng i kveld skal være godkjent.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Kunne også trengt Pontus sin luftstyrke i kveld. Ble med ett ikke fullt så positiv lenger, og tror ett poeng i kveld skal være godkjent.

auren
1 poeng er mer enn godt nok. Begge lag vil inneha delt tabelltopp med 14 poeng ved uavgjort.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Bromancer

Optimismen falt noen hakk nå

RoarG

Leeds United Team vs Middlesbrough

Peacock-Farrell, Ayling, Douglas, Cooper (c), Berardi, Phillips, Klich, Alioski, Harrison, Saiz, Roofe

Substitutes: Blackman, Jansson, Pearce, Dallas, Baker, Roberts, Bamford

Jansson på benken, altså. Hernandez ute med skade :(.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Myhre10

Pablo skadet, ikke bra!

auren

Boro har hentet inn både Batth og Saville i ettermiddag. De satser virkelig!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

En skuffet Pontus, regner jeg med. Nå er han offisielt tredjevalg som midtstopper.
Harrison må nå begynne å vise noe mer enn han hittil har gjort.
MOT

Eriksen55

Mange Leeds-fans frykter at vi kan bli vel pinglete i lufta på defensiv dødball, og vil bytte ut Berardi med Cooper. Jansson regner man med spiller grunnet innsatsen mot Norwich. Så får Berardi være i så god form han bare vil. Noen som husker tendensene til kaos i Stoke-kampen når Peter Crouch ble byttet inn?
https://www.footballfancast.com/championship/leeds/leeds-fans-want-berardi-dropped-for-boro-clash

Det er jo naturlig når et lag presser på og pumper ballen opp. Flere enn Berardi som sliter med Crouch. Berardi vinner mange dueller. Han har vært vår soleklart beste stopper. Ingen grunn til å ta han ut.

Alle som startet har utspilt all motstand til nå i år, bortsett fra Harrison. Nå har han sjansen til å vise hva han duger til, fra start og med de beste. Bør prestere snart!

Vi er favoritter og jeg tror vi innfrir. 2-0, Alioski og Harrison.

Kato

Bielsa prioriterer innarbeid spillestil foran kvalitet på enkeltspillere.
 

Eriksen55

Bielsa prioriterer innarbeid spillestil foran kvalitet på enkeltspillere.

?

Ankerjon15

Denne kampen gleder jeg meg til,håper på godt spill og 3.viktige poeng. Come on Leeds. ;D ;D ;D

RoarG

Boro har hentet inn både Batth og Saville i ettermiddag. De satser virkelig!

auren
Filler'n. Håpet at vi hadde hatt nok vett til å hente Batth på lån.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

GeirO

Pablo skadet, ikke bra!
Ã… mangle en slik målpoengplukker kan bli tungen på vektskålen i kveld.
MOT

Bjorn

Pablo skadet, ikke bra!
Ã… mangle en slik målpoengplukker kan bli tungen på vektskålen i kveld.

Enda mer bekymringer ja?  ::)

Marching On! 4276

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Pablo skadet og Pontus på benken...
Berre å skru av tv'n og finne senga og legge seg med en gang..
Dette kan kun gå èn vei...siste mann slukker lyset!!!

We are Leeds..MOT!!!  ;D ;D ;D
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

leedslife

Harrison kan gi oss litt bredde. Det blir viktig! Blir tøft å tre gjennom midten til Boro.
Håper virkelig vi får det første målet.

Svake backer Boro, ellers virker jo laget ekstremt kompakt og sterkt!

Torpe-do

Off.. Hernandez ute.. veit ikkje om nervene mine tåler dette...