Skrevet av Emne: Kamp: vs Middlesbrough @ Elland Road, fredag 31/8 2018, kl 20.45 på Sky TV  (Lest 32948 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Torpe-do

Ayala med kvelertak på Berardi på frisparket der? Ufyselig spiller.

Håpar me vinn 6-0. 2x Roofe, 1x Saiz og 3x Ayala


Sent from my iPhone using Tapatalk

Cannavaro

Ayala opp med armen der i en "unaturlig" posisjon når han ser Roofe kommer, han vil spille stygt det ser man jo. Får allikevel ikke straffe der, virker for "soft"
MFLU - Miracles For Leeds United

Hallgeir *

Har endelig en keeper som virker trygg.

Ser veldig lovende ut tross sin unge alder.
Super Leeds since 1968

Torpe-do

Ayala opp med armen der i en "unaturlig" posisjon når han ser Roofe kommer, han vil spille stygt det ser man jo. Får allikevel ikke straffe der, virker for "soft"

Han er flink, flink til å spele stygt!


Sent from my iPhone using Tapatalk

leedslife

utrolig lite fotballforståelse i Alioski. Nesten verre enn majoriteten av dommerene.

Joe Jordan

Kom på at jeg hater Ayala. Ufyselig spiller som alltid slipper unna med grisespillet sitt.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

auren

Pause. 0-0. Tett og jevnt som forventet. Boro har fått kampen inn i sitt spor med en god del dødballer og drøying av tid. Litt for mange feilpasninger av Leeds. Ayling meget svak. BPF god. Berardi full kontroll på Britt. Her er det første målet vinner. Bamford inn etter timen?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

Vi nuller hverandre ut.
Første mål vinner.

Ayling.. Hva skjer med kvaliteten på pasningene?

raggen

får ikke til spillet vårt og roofe blir veldig ensom. sett lite til harrison som nok blir bytta ut
Forever Leeds United!!!!!!!!

auren

får ikke til spillet vårt og roofe blir veldig ensom. sett lite til harrison som nok blir bytta ut

Har jo ingen å sette inn. Roberts er svakere. Synes ikke Harrison har vært så svak. Like svakt på motsatt kant. Vi sliter offansivt uten Pablo.

Selvsagt mulig å ta ut Harrison og sette inn Bamford, der han bytter spissplass med Roofe.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Klich er en kanonspiller, klart best hos oss. Ayling ser sliten ut før august er over. BPF er jo helt vill med beina. Jeg er fornøyd med Harrison. Dette avgjør Patrick Bamford.
 

RoarG

Kom på at jeg hater Ayala. Ufyselig spiller som alltid slipper unna med grisespillet sitt.
Tryggere for dommeren å gi kort til Saiz.
Temmelig jevnspilt 1. omgang. Cooper må slutte med holde-tullet sitt. Ønsker man spiller mer langs bakken, særlig mot han unge midtstopperen, Fry. Han har fått en lett reise så langt.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

får ikke til spillet vårt og roofe blir veldig ensom. sett lite til harrison som nok blir bytta ut

Syns faktisk dette er det beste jeg har sett av Harrison i hvitt.
Super Leeds since 1968

Myhre10

Jevn første omgang med lite sjanser begge veier og med et lite overtak til Leeds.. Cooper nærmest, men redning på strek. Bra kontroll bakover, men sliter i det offensive spiller. Må opp et par hakk siste 45 hvis dette skal bli seier, Bamford inn kanskje. MOT.

Eriksen55

Ok første. Klart beste laget vi møtet i år.

Presisjonen i passningsspillet må opp, da vil det gå for fort for Ayala & co baki der. Vi skapte den største dødballsjansen. Hjelper ikke bare å være høy, må være sinnsyk også  :)

Tipset på 2-0 står, men målscorer endres til Harrison og Bamford.

Kato

Vi må slutte å spille de lange fra stopperne. Dette Boro-laget må vi få ut på tur, særlig fireren bak. Blir plass etter hvert.
 

leedslife

Ok første. Klart beste laget vi møtet i år.

Presisjonen i passningsspillet må opp, da vil det gå for fort for Ayala & co baki der. Vi skapte den største dødballsjansen. Hjelper ikke bare å være høy, må være sinnsyk også  :)

Tipset på 2-0 står, men målscorer endres til Harrison og Bamford.

God omgang av Harrison. Virker meget lovende!
Klich er jo different class. gir jo laget vårt en dimensjon som kan vippe det i vår favør.

karaba

Roof har vært helt usynlig, håper Bamford kommer inn veldig tidlig i 2 omgang

leedslife

Vi må slutte å spille de lange fra stopperne. Dette Boro-laget må vi få ut på tur, særlig fireren bak. Blir plass etter hvert.

Virket som vi var inne på noe de siste 10 minuttene. Litt mer tempo og presisjon.

Milou

Hvordan kan det ikke være gult?

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk
Friend er ALTFOR sein....klart gult ja !!

Yup. Var det ikkje Cooper som fekk raudt for ein nesten identisk takling i fjor?

leedslife

Står det skrevet i stjernene at Bamford kommer inn å setter vinnermålet?:O

karaba

Vi må slutte å spille de lange fra stopperne. Dette Boro-laget må vi få ut på tur, særlig fireren bak. Blir plass etter hvert.

Virket som vi var inne på noe de siste 10 minuttene. Litt mer tempo og presisjon.

Middlesbrough er helt overlegne fysisk, her må vi spille oss igjennom

leedslife

Må prøve å utnytte Friend mer. Han er veldig begrenset.. Håper Ayling våkner i andre omgang

Myhre10

62-38 i ballbesittelse.

auren

Står det skrevet i stjernene at Bamford kommer inn å setter vinnermålet?:O

Yes!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Står det skrevet i stjernene at Bamford kommer inn å setter vinnermålet?:O
Håper det, men altfor ofte så har jo gamle Leedsspillere senket oss. Frykter et mål av Howson >:(

Bromancer

Synes Berardi fremfor Jansson er et merkelig valg i denne kampen.. Sitter med hjertet i halsen på hver dødball imot.

GeirO

Synes vel serielederen, som har hjemmekamp, bør ta styringen og putte et par mål nå. Eller så frykter jeg et 0-1 -mål på overtid.
MOT

Kato

Synes Berardi fremfor Jansson er et merkelig valg i denne kampen.. Sitter med hjertet i halsen på hver dødball imot.

Ser vi litt av problemet med Bielsa. Endringsstrategier, eller mangelen på det.
 

Promotion 2010

Lufcdata

Leeds 0-0 Middlesbrough HT:

Thoroughly entertaining first half. Brilliant work rate from Leeds who enjoyed a 63% share of possession but registered only 2 shots on-target. A Paolo Maldini-type performance so far from Berardi. Roofe's strength & hold up play deserves recognition.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973