Skrevet av Emne: Kamp:vs Wigan Athletic FC@DW Stadium, søndag 04/11 2018-kl 14.30-VIASPORT2  (Lest 25995 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

B_Ød

Ønsker 3p igjen.

DISCUSS!!!!!!!!!!!!
Ups & Ups!!

auren

3 poeng skal du få!

Denne vinner vi!

Ønsker følgende lag:

BPF - Dallas, Pontus, Cooper, Douglas - Phillips - Pablo, Klich, Saiz, Alioski - Roofe

Tips: 1-3 (Roofe, Pablo og Douglas)

MOT!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kai

Ligaens nest beste hjemmelag (5-2-0) mot det beste bortelaget (3-3-1).

Eriksen55

Dette tror jeg blir 0-2 og nye 3 poeng. Saiz og Forshaw scorer.

Regner med at Dallas spiller på høyrebacken. Får vi Se Gotts på benken?

Tror at Forshaw spiller. Spørsmålt da er hvem som må ut. Tipper enten Pontus, Phillips, Klich eller Saiz vrakes.

Tipper: BPF - Dallas, Phillips, Cooper, Douglas - Klich - Forshaw, Saiz, Pablo, Alioski - Roofe

Sub: Blackman, Pontus, Gotts/Pearce, Baker, Shackleton, Clarke og Roberts.

peacock


Tror at Forshaw spiller. Spørsmålt da er hvem som må ut. Tipper enten Pontus, Phillips, Klich eller Saiz vrakes.


Pontus vrakes ikke. Phillips spiller neppe som en av to stoppere. Trekkes han ned, blir det mellom Pontus og Cooper, med backer som går høyere i banen.

Eriksen55


Tror at Forshaw spiller. Spørsmålt da er hvem som må ut. Tipper enten Pontus, Phillips, Klich eller Saiz vrakes.


Pontus vrakes ikke. Phillips spiller neppe som en av to stoppere. Trekkes han ned, blir det mellom Pontus og Cooper, med backer som går høyere i banen.

Wigan spiller med en spiss, så blir nok ikke tre stoppere.  Risikabelt å vrake Pontus og jeg hadde blit overrasket. Men Phillips hadde nok fikset det.
Sitter med en følelse av at Pontusi utgangspunktet er rangert bak Cooper og Berardi. Det ble jo uttalt før Ipswich kampen at de ikke trodde Pontus skulle spille fra start, selv om baby hadde kommet. Nå ble han jo utestengt så det svaret får vi aldri.

Spiller Forshaw må en av dem ut. Phillips og Klich ser jeg som klink sikre akkurat nå.

 Kanskje Saiz nok engang vrakes?

Uansett godt at det er bitte, bitte litt rotering og kamp om plassene :)
« Siste redigering: November 02, 2018, 13:31:22 av eriksen55 »

ArneS

W I G A N   T R I V I A

Wigan er lokalisert 13 km sørvest for Bolton, og ligger ved elva Douglas, og ikke minst ved Leeds-Liverpool Canal.  Byen har i dag snaue 100.000 innbyggere, med 3 ganger så mye medregnet nærliggende boroughs.
Det er stadfestet at den romerske landsbyen Coccium i det første århundret lå der Wigan ligger i dag.  Byen fikk en Royal Charter av Henry III i 1246.  Det var mye opprør og uro i området i middelalderen, og i den engelske borgerkrigen på tidlig 1600-tall gjorde royalisten James Stanley (7th Earl of Derby) Wigan til sitt hovedkvarter.  The Battle of Wigan Lane er et kjent slag fra borgerkrigen.
Allerede på 1830-tallet ble Wigan som en av de første engelske byene knyttet til et lite men stadig voksende jernbanenettverk.

Beliggende 53 grader, 32 minutter nord er Wigan på geografisk nivå med Edmonton Canada, og nesten på nivå med Hamburg og Togliatti (Russland) – hele 16 minutter lenger sør enn Leeds.

Det er en god del gode men mindre skoler i Wigan.

Ikke ukjente The Verve er fra Wigan.  Det er også 80-tallsbandet The Railway Children.

The World Pie Eating Championship avholdes årlig i Wigan.

Rugby League (Wigan Warriors) er populært, og leier DW Stadium av Wigan Athletic, etter at økonomien gjorde at Warriors' stadion Central Park måtte selges til Tesco.

En olympisk svømmemedaljør kommer fra byens gode svømmemiljø.

Jernbane og et godt utbygd motorveinett knytter Wigan enkelt og greit til omverdenen.  The Leeds and Liverpool Canal tilhører næringsmessig fortiden, men er en viktig turistvannvei.

Wigan er vennskapsby med Angers (Frankrike).

Kjente folk fra Wigan:  Richard Ashcroft (The Verve), Edward Entwistle (Føreren av Stevenson's lokomotiv "The Rocket"), Georgie Fame, Limahl, Leon Osman,

W I G A N   A T H L E T H I C   F C   The Latics.  Stiftet så sent som i 1932 på restene av Wigan Borough FC, som igjen ble stiftet i 1920 på restene av Wigan United.  Klubbens hjem har siden 1999 vært  DW Stadium.  Før den tid spilte klubben på Springfield Park.

DW Stadium (tidligere JJB Stadium) har navnet sitt etter eksentriske Dave Whelan som eide klubben fra 1995 og fram til den ble solgt til Hong Kong selskapet Entertainment Corporation våren 2018.  Whelan eier også sportskjeden JJB Sports.  Kapasiteten er 25.138, og rekorden er 25.133 mot Scum i 2007/08.  Gamle Springfield Park ble brukt både til fotball og rugby, og hadde kapasitet på 40.000.   Fotballrekorden var likevel ikke mer enn drøye 10.000 mot Bolton i 1983.
Gjennomsnittet på DW Stadium i klubbens PL-periode fra 2005 til 2013 var på +/- 20.000

Wigan Athletic tilbrakte 46 år i lavere divisjoner.  Først i juni 1978 ble klubben tatt opp i Football League, etter diverse kontroverser.   For det første endte klubben på 2. plass i Conference, bak Boston United.   Bostons bane ble imidlertid ikke godkjent av FL, mens Springfield Park ble.  Dermed ble Wigan opprykkskandidat.   Fram til 1987 var det ikke automatikk i opp og nedrykk fra/til Conference.  FL stemte for om det ble opp og nedrykk, eller om siste laget på nivå 4 skulle få bli i FL.   I 1978 sto det mellom Wigan og Southport.  Første avstemming ble uavgjort 26-26, mens Wigan stakk av med seieren 29-20 i andre avstemmingsrunde..

Det ble 3 sesonger på nivå 4, før opprykk til 3rd division.  Der ble klubben i 10 år, før det ble nedrykk igjen.  Klubben var altså på nivå 4 da Whelan kjøpte den i 1995.  Med Whelans gode spanske businessrelasjoner, kom Roberto Martinez og 2 andre spanjoler inn som spillere – the three amigos.  Det ble ikke umiddelbar suksess, men det ble opprykk til daværende division two i 1997.  To år senere tapte Wigan play-off finalen for opprykk til division one i ekstraomganger mot Man City.  Ã…ret etter i det som var den siste division two play-off finalen på gamle Wembley, ble det tap igjen – denne gang mot Gillingham.  Opprykket til division one ble til slutt ordnet gjennom suveren div two mester i 2002/03.

Etter å ha droppet ned til 7. plass på slutten av sin første division one sesong i 2003/04, ble det 2. plass bak Sunderland, og direkte opprykk 2004/05.
Så fulgte 9 sesonger i Premier League, som faktisk ble avsluttet med FA-Cup seier og nedrykk ved slutten av forrige sesong.  Det er første gang i historien at FA-Cup vinneren har rykket ned samme sesong.   Klubbens første kamper i Europa ble konsekvensen av Cupseieren, men det ble bare begrenset suksess.

Etter nedrykket ble Owen Coyle ansatt som manager etter at Roberto Martinez gikk til Everton.  Coyle fikk det ikke til, og høsten 2013 ble han erstattet av Uwe Rösler.  Sistnevnte fikk sving på sakene, men Wigan klarte ikke opprykket de var ute etter.  Sesongen 14/15 ble skral for Wigan.  Rösler fikk fyken høsten 2014, men Malky Mackay fikk det heller ikke til.  Det endte med nedrykk, men et kjapt opprykk igjen.  Det ble nytt nedrykk til League One.  Dårlige resultater medførte relativt hyppige managerbytter, men Paul Cook kom inn i juni 2017, fikk klubben opp igjen til Championship, og sitter fortsatt ved roret.

Wigans høyeste plassering ever var 10.plass i PL i 2006.
Største seier er 7-0 over Oxford United i 2017
Største tap er 1-9 mot Spurs i 2009
Betalte £6,5 mill for Mauro Boselli,  2010
Fikk £16 mill av Scum for Antonio Valencia 2009
Dave Beasant var 43 år og 235 dager da han voktet målet mot Donny 12.11.2002
Jimmy Bullard spilte 123 kamper på rad mellom januar 03 og desember 05

Managere:
Bryan Hamilton, John Deehan, Bruce Rioch, Paul Jewell, Steve Bruce, Roberto Martinez, Owen Coyle, Uwe Rösler, Malky Mackay, Paul Cook

Spillere:
Thomas Rogne,  Ali Al Habsi,  Kristoffer Hæstad, Erik Hagen
Steven Crainey, Marlon King, Bret Ormerod, Alex Bruce
Patrick van Aanholt, Warren Aspinall, Mark Albrighton, Marcus Bent, Titus Bramble, Peter Beagrie, Dave Beasant, Jimmy Bullard.  Lee Cattermole, Nathan Ellington, David Fairclough, Per Frandsen, Marc-Antoine Fortuné, Archie Gemmill, Keith Gillespie, Stephane Henchoz, Emile Heskey, Grant Holt, Jason Koumas, Roberto Martinez, Callum McManaman, Mario Melchiot, Charles, N'Zogbia, Hugo Rodallega, Jason Scotland, Antonio Valencia
Den 17. mann

Cherry

3 poeng skal du få!

Denne vinner vi!

Ønsker følgende lag:

BPF - Dallas, Pontus, Cooper, Douglas - Phillips - Pablo, Klich, Saiz, Alioski - Roofe

Tips: 1-3 (Roofe, Pablo og Douglas)

MOT!

Vil ikke ha med Dallas, han er hverken fugl eller fisk - og ikke optimal noen steder på banen mener jeg.
Nei, kjør inn Shackelton som HB.
Vil også ha inn Clarke tidlig, - han eller Harrison for Alioski er helt greit for min del.
 

auren

3 poeng skal du få!

Denne vinner vi!

Ønsker følgende lag:

BPF - Dallas, Pontus, Cooper, Douglas - Phillips - Pablo, Klich, Saiz, Alioski - Roofe

Tips: 1-3 (Roofe, Pablo og Douglas)

MOT!

Vil ikke ha med Dallas, han er hverken fugl eller fisk - og ikke optimal noen steder på banen mener jeg.
Nei, kjør inn Shackelton som HB.
Vil også ha inn Clarke tidlig, - han eller Harrison for Alioski er helt greit for min del.

Shackleton er midtbanespiller og fikk kjørt seg på backen mot Swansea. Dallas et mye tryggere alternativ. Bedre er han også. Skulle vi hatt en annen spiller enn Dallas ville jeg gått for Gotts, som faktisk har spilt høyreback.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Straks pressekonferanse nu :)

14:56

We're in place...
We’re getting somewhere now.
Shouldn’t be too long now.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Johnnyj

3 poeng skal du få!

Denne vinner vi!

Ønsker følgende lag:

BPF - Dallas, Pontus, Cooper, Douglas - Phillips - Pablo, Klich, Saiz, Alioski - Roofe

Tips: 1-3 (Roofe, Pablo og Douglas)

MOT!

Vil ikke ha med Dallas, han er hverken fugl eller fisk - og ikke optimal noen steder på banen mener jeg.
Nei, kjør inn Shackelton som HB.
Vil også ha inn Clarke tidlig, - han eller Harrison for Alioski er helt greit for min del.
Alioski må spille på søndag. Han og Douglas samarbeider bra, og når Alioski holder litt igjen så gir det plass til overlaps for Douglas.

Høyrebacken er usikkerhetsmomentet nå. Nesten helt sikker på at vi velger Dallas. Får bare krysse fingrene for at det går greit.

RoarG

Douglas tilbake. Det hjelper på. Håper på å få se Gotts på høyrebacken. Lettere å vinne borte? Hjemmelagene bør jo spille mer offensivt, og ikke parkere bussen så mye. Tett og jevnt. Unngår vi tullemål på dødball tror jeg på 3 poeng. 2-1 til Leeds. Roofe og Phillips scorer.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

GeirO

Interessant at de fem lagene på toppen skal ut i relativt vanskelige bortekamper.....alle sammen!
MOT

auren

Bielsa har vel bortimot bekreftet at Dallas spiller back. Berardi har visst en komplisert skade og vil bli lenge ute. Sa ikke hvor lenge, men det bikker sikkert nyttår og vel så det før han er tilbake...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

Her blir det 3 poeng. 0-2 klich og dallas.
Spennende å se om Clarke får sjansen.. blir vel fort inn rundt 60 etter vi har skapt 3 halvsjanser og har 80 prosent posession

Kickthemdown

3 poeng skal du få!

Denne vinner vi!

Ønsker følgende lag:

BPF - Dallas, Pontus, Cooper, Douglas - Phillips - Pablo, Klich, Saiz, Alioski - Roofe

Tips: 1-3 (Roofe, Pablo og Douglas)

MOT!

Vil ikke ha med Dallas, han er hverken fugl eller fisk - og ikke optimal noen steder på banen mener jeg.
Nei, kjør inn Shackelton som HB.
Vil også ha inn Clarke tidlig, - han eller Harrison for Alioski er helt greit for min del.

Shackleton er midtbanespiller og fikk kjørt seg på backen mot Swansea. Dallas et mye tryggere alternativ. Bedre er han også. Skulle vi hatt en annen spiller enn Dallas ville jeg gått for Gotts, som faktisk har spilt høyreback.

auren
Fjas. Han var god i den matchen -en strålende assist hadde han også. Her tror jeg du må studere bildene en gang til auren. Tenk å velge Dallas foran våre store talenter... Nei, nei og atter nei.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
3 poeng skal du få!

Denne vinner vi!

Ønsker følgende lag:

BPF - Dallas, Pontus, Cooper, Douglas - Phillips - Pablo, Klich, Saiz, Alioski - Roofe

Tips: 1-3 (Roofe, Pablo og Douglas)

MOT!

Vil ikke ha med Dallas, han er hverken fugl eller fisk - og ikke optimal noen steder på banen mener jeg.
Nei, kjør inn Shackelton som HB.
Vil også ha inn Clarke tidlig, - han eller Harrison for Alioski er helt greit for min del.

Shackleton er midtbanespiller og fikk kjørt seg på backen mot Swansea. Dallas et mye tryggere alternativ. Bedre er han også. Skulle vi hatt en annen spiller enn Dallas ville jeg gått for Gotts, som faktisk har spilt høyreback.

auren
Fjas. Han var god i den matchen -en strålende assist hadde han også. Her tror jeg du må studere bildene en gang til auren. Tenk å velge Dallas foran våre store talenter... Nei, nei og atter nei.
Her føler eg for å nyansere litt...
Han hadde en strålende assist. Men han startet shaky, gjorde vel en ok kamp sånn totalt sett.
Men ikke mer enn at vi var lettet over at det ble med en kamp for ham på backen før andre overtok.

Det er ikke tilfeldig at han på U23 spiller på midten og en annen på backen...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

3 poeng skal du få!

Denne vinner vi!

Ønsker følgende lag:

BPF - Dallas, Pontus, Cooper, Douglas - Phillips - Pablo, Klich, Saiz, Alioski - Roofe

Tips: 1-3 (Roofe, Pablo og Douglas)

MOT!

Vil ikke ha med Dallas, han er hverken fugl eller fisk - og ikke optimal noen steder på banen mener jeg.
Nei, kjør inn Shackelton som HB.
Vil også ha inn Clarke tidlig, - han eller Harrison for Alioski er helt greit for min del.

Shackleton er midtbanespiller og fikk kjørt seg på backen mot Swansea. Dallas et mye tryggere alternativ. Bedre er han også. Skulle vi hatt en annen spiller enn Dallas ville jeg gått for Gotts, som faktisk har spilt høyreback.

auren
Fjas. Han var god i den matchen -en strålende assist hadde han også. Her tror jeg du må studere bildene en gang til auren. Tenk å velge Dallas foran våre store talenter... Nei, nei og atter nei.

Jeg gjorde leksa mi og skummet gjennom kamptråden. Kort oppsummert: god offansivt, fin assist, dårlig defansivt i andre omgang. Så dårlig at kato mente det var velt krise. Han fikk nok litt for dårlig støtte av Pablo og Harrison. Men ikke god nok defansivt, noe som er primæroppgaven til en back. Til og med Bielsa innrømmet dette.

Tror vi er best skodd med Dallas på søndag, og det synes Bielsa også.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

TK20

Dette tror jeg blir 0-2 og nye 3 poeng. Saiz og Forshaw scorer.

Regner med at Dallas spiller på høyrebacken. Får vi Se Gotts på benken?

Tror at Forshaw spiller. Spørsmålt da er hvem som må ut. Tipper enten Pontus, Phillips, Klich eller Saiz vrakes.

Tipper: BPF - Dallas, Phillips, Cooper, Douglas - Klich - Forshaw, Saiz, Pablo, Alioski - Roofe

Sub: Blackman, Pontus, Gotts/Pearce, Baker, Shackleton, Clarke og Roberts.

Galskap å benke Jansson i den formen han er nå. Han, BPF og Cooper er de enste som er 100% sikre i hver lagoppstilling for tiden.

leedslife

3 poeng skal du få!

Denne vinner vi!

Ønsker følgende lag:

BPF - Dallas, Pontus, Cooper, Douglas - Phillips - Pablo, Klich, Saiz, Alioski - Roofe

Tips: 1-3 (Roofe, Pablo og Douglas)

MOT!

Vil ikke ha med Dallas, han er hverken fugl eller fisk - og ikke optimal noen steder på banen mener jeg.
Nei, kjør inn Shackelton som HB.
Vil også ha inn Clarke tidlig, - han eller Harrison for Alioski er helt greit for min del.

Shackleton er midtbanespiller og fikk kjørt seg på backen mot Swansea. Dallas et mye tryggere alternativ. Bedre er han også. Skulle vi hatt en annen spiller enn Dallas ville jeg gått for Gotts, som faktisk har spilt høyreback.

auren
Fjas. Han var god i den matchen -en strålende assist hadde han også. Her tror jeg du må studere bildene en gang til auren. Tenk å velge Dallas foran våre store talenter... Nei, nei og atter nei.

Jeg gjorde leksa mi og skummet gjennom kamptråden. Kort oppsummert: god offansivt, fin assist, dårlig defansivt i andre omgang. Så dårlig at kato mente det var velt krise. Han fikk nok litt for dårlig støtte av Pablo og Harrison. Men ikke god nok defansivt, noe som er primæroppgaven til en back. Til og med Bielsa innrømmet dette.

Tror vi er best skodd med Dallas på søndag, og det synes Bielsa også.

auren

Skal også sies at kollektivt så slet vi mot Swansea. De var bedre enn oss i den kampen.
Greit nok med rutinen til Dallas på søndag, men vi må ut å handle i Januar.
De beste lagene plukker Dallas og Shackleton fra hverandre. Vi må opp på samme nivå som mannen som spiller til venstre.
Til gode å se han levere en svak kamp. Fantastisk trygg og er alltid oppe i toppsjiktet blandt våre beste spillere i kamp.

GeirO

En ting er sikkert, etter denne kampen ligger vi på første, tredje eller femteplass.
MOT

baste

Nu begynner ting å skje i denne serien vår, og vi må vinne for å ha med oss momentet videre.
Vi er på ingen måte ute av opprykkskampen, men jeg mener vi må kjenne vår besøkelsetid, og vinne denne. Vi har ikke råd til å la slike muligheter glippe.

Satser på en sterk seier, rett og slett fordi vi er gode nok til det.

Men siden det er Leeds vi snakka om, så bli æ aldri helt trygg.

MOT

gulle

Norwich som vi gruste på bortebane med»førstelaget»leder nå
Vi er gode nok til opprykk, men veldig sårbare for skader

Så får vi håpe på forsterkninger i neste vindu sånn at vi holder utover våren, spillere som Pontus og Pablo er litt skjøre.

I denne blir det seier, forventer at de offensive spillerene finner tonen igjen etter å ha spilt litt sammen etter skader.
Nå rykker vi opp! Jasederja

Cherry

Bielsa har vel bortimot bekreftet at Dallas spiller back. Berardi har visst en komplisert skade og vil bli lenge ute. Sa ikke hvor lenge, men det bikker sikkert nyttår og vel så det før han er tilbake...

auren

Berardi ute i 4 mnd....hmmm.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Joe Urquhart
@JoeUrquhartYEP

Wigan. No team has left here with three points this season. Attempt number eight coming up... #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Joe Urquhart
@JoeUrquhartYEP

Wigan. No team has left here with three points this season. Attempt number eight coming up... #lufc

Statistikker er til for å brytes! Passer fint i dag

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Torpe-do

Ingen lagoppstilling endå??


Sent from my iPhone using Tapatalk

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Ingen lagoppstilling endå??


Sent from my iPhone using Tapatalk

Leeds har ennå ikke ankommet stadion - trafikkproblemer...

Forsinket start?
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cannavaro

Line up :   BPF - Douglas,Jansson, Cooper, Dallas - Klich, Phillipis, Hernandes, Alioski, Forshaw - Roofe
Benken : Blackman, Clarke, Shackleton, Harrison, Baker, Saiz og Roberts
MFLU - Miracles For Leeds United

RoarG

Line up :   BPF - Douglas,Jansson, Cooper, Dallas - Klich, Phillipis, Hernandes, Alioski, Forshaw - Roofe
Benken : Blackman, Clarke, Shackleton, Harrison, Baker, Saiz og Roberts
Akkurat som forventet. Saiz kommer nok inn etter pause, skulle jeg anta.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020