Skrevet av Emne: Kamp:vs Wigan Athletic FC@DW Stadium, søndag 04/11 2018-kl 14.30-VIASPORT2  (Lest 26006 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cannavaro

Riktig som flere sier her :  det er lov å spørre hvorfor ikke Bielsa bytter her....vi mister grepet om kampen, det er noe alle "ser"....
MFLU - Miracles For Leeds United

auren

Shackleton inn for Klich.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

baste

Der skulle det stått 1-3

auren

For et spill! Et under at det ikke står 1-3!!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Herregud så ræva vi er foran mål >:(

ziganda

Godt gjennomført bortekamp  :D

baste

Vi rodde dette i land, men vi gjør mye rart.
Alioski burde ikke rote bort ballen i angrep.

Kampen sett under ett, vi er klart det beste laget.

MOT

Hallgeir *

Herregud så ræva vi er foran mål >:(

Heldigvis tre deilige og fortjente poeng.
Super Leeds since 1968

auren

Yes!!! Perfekt gjennomført bortekamp. Klart best! At noen sutretanter kan påstå noe annet er svært merkelig. Best fra A til Ã…! Wigan hadde ikke nubbe sjanse!

Top of the league!!!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Buddy

Herlig med seier, men skjønte ikke helt de siste 30 min. Mye cruising. Sky sier nå at det var a superb Leeds performance. Da sier vi det var det!

auren

Herregud så ræva vi er foran mål >:(

Herregud for et spill av Leeds 3 minutter på overtid! Uheldige der og at Shackleton var mannen som skulle trille den i nettet.

Strålende kamp!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

Meget godt gjennomført bortekamp.
Stor pluss i min bok!

RoarG

Deilig med 3 poeng. Første kampen vi har greid å snu. Tabelltopp nå.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

leedslife

Yes!!! Perfekt gjennomført bortekamp. Klart best! At noen sutretanter kan påstå noe annet er svært merkelig. Best fra A til Ã…! Wigan hadde ikke nubbe sjanse!

Top of the league!!!


auren

1+

auren

Herlig med seier, men skjønte ikke helt de siste 30 min. Mye cruising. Sky sier nå at det var a superb Leeds performance. Da sier vi det var det!

Wigan hadde et småfarlig skudd like før slutt. Ellers hadde de INGENTING å stille opp med. Helt enig med Sky!!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Andersen

Herlig med seier igjen !  ;D og tabelltopp ! på begge mine lag i dag , Viking og Leeds ! blir ikke bedre en det !  ;D

Blank_File

Veldig veldig bra bortekamp. Hadde ønsket meg litt mer gift foran mål.

Vi slår et lag som har ikke tapt hjemme i år.

Vi snur vår første kamp der vi blir liggende under.

Det er solid!

Myhre10

Meget bra bortekamp!

DenHviteYeboah

Yes!!! Perfekt gjennomført bortekamp. Klart best! At noen sutretanter kan påstå noe annet er svært merkelig. Best fra A til Ã…! Wigan hadde ikke nubbe sjanse!

Top of the league!!!

auren
Ã… ikke omsette sjanser i mål er en farlig utvikling.... her er det små marginer mht opprykk. Men vi har full kontroll i banespillet her. Tipper alle på forumet hadde vært negative hvis vi ikke hadde fått gavepakken av Wigan....

Buddy

Gavepakker får du fordi du fortjener det!

Cannavaro

Jeg er knallfornøyd med 3 poeng, yes yes yes og på topp igjen !!   Selve gjennomføringen er jeg ikke strålende fornøyd med (og jeg sutrer ikke, bare påpeker at vi har MER å gå på).  Dette laget kan så mye mer, og så tror jeg Bielsa ser behov for bytter mye annerledes enn jeg gjør......håper han gjør de rette valgene fremover.   Grattis med 3 poeng på bortebane folkens !!
MFLU - Miracles For Leeds United

leedslife

Yes!!! Perfekt gjennomført bortekamp. Klart best! At noen sutretanter kan påstå noe annet er svært merkelig. Best fra A til Ã…! Wigan hadde ikke nubbe sjanse!

Top of the league!!!

auren
Ã… ikke omsette sjanser i mål er en farlig utvikling.... her er det små marginer mht opprykk. Men vi har full kontroll i banespillet her. Tipper alle på forumet hadde vært negative hvis vi ikke hadde fått gavepakken av Wigan....

Tror kampplanen fra vår side hadde vært helt annerledes hvis ikke vi hadde fått det tidlige målet.
Vi så kampen ut med god kontroll.
God indikasjon på at vi har noe helt oppe der å gjøre spør du meg.

Sølvreven

I år tar vi poeng og vinner kamper som vi hadde tapt i fjor. Vi har best ballinnhav i alle kamper. Deilig  :D
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Cannavaro

Herlig med seier igjen !  ;D og tabelltopp ! på begge mine lag i dag , Viking og Leeds ! blir ikke bedre en det !  ;D
Helt enig !!   Våknet opp forhåpningsfull idag, og jaggu har det blitt en strålende søndag !!  ;D ;D ;D
MFLU - Miracles For Leeds United

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Bedre humør på Wigan-treneren enn laget hans.

Ikke så rart. Han vokste jo opp med sesongkort  på Elland Road :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Lucas the Kop Cat

Bedre humør på Wigan-treneren enn laget hans.

Ikke så rart. Han vokste jo opp med sesongkort  på Elland Road :)
Javel? Ire født i Liverpool. Høres ikke ut som en som har frekventert Elland Road.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


berlin

Yes!!! Perfekt gjennomført bortekamp. Klart best! At noen sutretanter kan påstå noe annet er svært merkelig. Best fra A til Ã…! Wigan hadde ikke nubbe sjanse!

Top of the league!!!

auren
Ã… ikke omsette sjanser i mål er en farlig utvikling.... her er det små marginer mht opprykk. Men vi har full kontroll i banespillet her. Tipper alle på forumet hadde vært negative hvis vi ikke hadde fått gavepakken av Wigan....

Jo, men det hadde blitt en annen kamp (2.omg) om ikke vi ikke hadde fått gavepakken. Det kunne gitt flere mål,
men du er jo inne på det Bielsa også har uttrykt over lang tid: Vi trenger altfor mange "sjanser" for å få mål,
ift første del av sesongen.

Men det er betryggende at vi forsetter å spiller med selvtillit, og dominerer kamper. Noe annet enn i fjor. Da hadde vi 23 p etter 16 omganger. Alt i alt en godt gjennomført kamp.

West Brom neste helg er nok å møte "et såret dyr". De vil garantert heve seg mot Leeds. Skal i utg.pkt bli en veldig målrik kamp, men man vet aldri.
« Siste redigering: November 04, 2018, 16:46:57 av berlin »

Kato

1. Tenker det er en god opplevelse for gutta at vi snur det sedvanlige tidlige baklengsmålet.
2. Mest skuffa over at vi faller ut av det siste 15 minuttene. Burde vært langt dyktigere med ball i den perioden Wigan måtte frem.
3. I dag skjønner jeg ikke hvorfor Bielsa velger å la være å bytte. Alioski var ikke borti ballen første 30 av andre omgang.
4. Litt skuffa over pasningskvaliteten til Forshaw, masse rufs der i dag.
5. Douglas strålende før pause, falt litt mer bort i andre. Men superviktig spiller.
6. Pablo er vår beste spiller.
 

Andersen

Ny borte kamp mot WBA som vel har vært sånn bob, bob i siste tiden ? Får vi alle tre poengene der , er det helmax ! but we never know !  ;)

Promotion 2010

1. Tenker det er en god opplevelse for gutta at vi snur det sedvanlige tidlige baklengsmålet.
2. Mest skuffa over at vi faller ut av det siste 15 minuttene. Burde vært langt dyktigere med ball i den perioden Wigan måtte frem.
3. I dag skjønner jeg ikke hvorfor Bielsa velger å la være å bytte. Alioski var ikke borti ballen første 30 av andre omgang.
4. Litt skuffa over pasningskvaliteten til Forshaw, masse rufs der i dag.
5. Douglas strålende før pause, falt litt mer bort i andre. Men superviktig spiller.
6. Pablo er vår beste spiller.


Tenker at det er vanskelig å balansere trykket når vi stanget i 30 minutter av andre uten å skåre fler enn ett mål.

Spillerne måtte sikre seier, samtidig var buret skulle holdes reint.

Litt skuffet over at vi ikke setter sjansene utover i kampen, men svært fornøyd med seier og tabelltopp!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973