Skrevet av Emne: Kamp: vs Bolton Wanderers, @Macron Stadium, lørdag 15/12, kl 16.00 Viasat 2  (Lest 18812 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lucas the Kop Cat

Ikke bare Baker som sover, Forshaw denne gang.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


HåvardK

Midtbanen vår fungerer overhodet ikke. Blir nok endringer i pausen.
Kampen skriker jo etter Kalvin på midtbanen.
Enig!!
Klich litt ute av form, og da er det ikke mye kreativitet der ute.

Bellini

Ut med Baker Halme inn som stopper og Kalvin opp høres bra ut

baste

Syns Leeds må få opp tempoet og bevegelsene. Er en kamp vi skal vinne, Bolton er ikke gode.
Janson må slutte å lage frispark, vet Bielsa terper på at laget ikke skal lage frispark i farlig område.

MOT

3 poeng takk

HåvardK

Liker ikke formutviklinga vår.

baste

Ut med Baker Halme inn som stopper og Kalvin opp høres bra ut

+1

Og kanskje Bamford inn ?!

Johnnyj

Skikkelig drittvær og iskaldt.

Det passer nok Bolton bedre enn oss.
Vi må begynne å ta det roligere når vi har ball. Skal ikke være nødvendig å spille høyrisikopasninger hver tredje gang mot dette søplelaget.

Lucas the Kop Cat

Bernt Hulsker som står i mål for Bolton?

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


leedslife

Mye mer ballvegelse og høyere balltempo. Kommer til å få mer rom i andre omgang.
Baker må ut. Er jo rett og slett ikke god nok slik han presterer nå.Forferdelig å se på.

raggen

baker ut i pausen...vært dårligst utpå der
Forever Leeds United!!!!!!!!

Bromancer

Skulle gjerne hatt en viss person på benken som kunne kommet inn for Baker i 2. omgang.....

auren

Pause. 0-0. Et langt gjesp. 2-0 i sjanser til Leeds. Clarke og Bamford inn innen 60 min?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bellini

Bamford kommer nok. Roofe har fått til null og niks med trur d mest skyldes at midtbanen ser sykt slappe ut Ikke noe trøkk eller kreativitet masse halv slappe passninger

baste

Pause. 0-0. Et langt gjesp. 2-0 i sjanser til Leeds. Clarke og Bamford inn innen 60 min?

auren

Clarke er bedre en mot en enn Alioski, så han bør komme inn.

Tviler dog på at Bielsa gjør noen bytter, på enda en stund....

DenHviteYeboah

Mye mer ballvegelse og høyere balltempo. Kommer til å få mer rom i andre omgang.
Baker må ut. Er jo rett og slett ikke god nok slik han presterer nå.Forferdelig å se på.
Helt enig! dessuten MÃ… vi spelle mer i lengderetning etter ballgjenvinning. Nå har det vært tøffelpasninger på tvers og bakover etter ballgjenvinning. Det blir det ikke mål av :(

HåvardK

Skulle gjerne hatt en viss person på benken som kunne kommet inn for Baker i 2. omgang.....
Frykter at Bielsa er sta nok til å la Baker spille hele kampen. Og misforstå meg rett: Ønsker selvsagt at han skal komme utpå i andre som en spiller som hadde gjennomgått total forandring, men ser ikke helt det komme...

RoarG

Ser jo ikke kampen, men ut av det jeg leser her bør antagelig:
1) Baker ut
2) Halme inn
3) Phillips flyttes fram på midtbanen
4) Bamford inn, og da Klich ut? Roofe da i 10er rollen.

Så kan man spare det siste byttet til siste 10 minutter.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Liker ikke formutviklinga vår.

Strålende form resultatmessing. Men vi preges etterhvert av alle skadene. Phillips er ingen stopper i en 4-4-2 formasjon. Vi trenger et uromoment på topp/vingen. Nå som Saiz er borte er det kun Clarke med litt x faktor.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Den tittelen kan han dele med flere.. Pablo, Klich, Roofe og Baker er tynn suppe til nå.

Forventer mer trøkk i andre!

Pontus herjer!

Mer balltempo og bevegelse. Da vinner vi lett.

stian

Skulle gjerne hatt en viss person på benken som kunne kommet inn for Baker i 2. omgang.....

Vi hadde trengt en boksåpner nå, ja. Liten tvil om at Saiz må erstattes med en kreativ spiller i januar. Vi har mange som KAN spille der, men ingen som kan bringe inn den kreativiteten vi får med en Saiz i form.

Eriksen55

Liker ikke formutviklinga vår.

Strålende form resultatmessing. Men vi preges etterhvert av alle skadene. Phillips er ingen stopper i en 4-4-2 formasjon. Vi trenger et uromoment på topp/vingen. Nå som Saiz er borte er det kun Clarke med litt x faktor.

auren

Bra vi spiller 4-1-4-1 da,.. ;) Ser hva du mener. Men vi har full kontroll bakover. Phillips solid, men han er enda bedre på midten. Og der trenger vi han nå om dette fortsetter. Men alt henger sammen. Mer bevegelse av de foran vil gi flere og bedre passningsmuligheter.

leedslife

Imponert av Shackleton. Enorm frekvens offensivt. Blir morsomt å følge utviklingen hans

Lucas the Kop Cat

Duskedamene som har stått for største underholdningen så langt?

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


auren

Clarke inn for Baker!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Clarke på vei inn.
Super Leeds since 1968

baste

Clarke inn..wtf..good move Bielsa

HåvardK

Clarke inn for Baker!

auren
Bra. Så får vi håper han holder en hel omgang.

Bellini

Bielsa e go det bytte måtte komme. Trist at Baker ikke ser ut til å ville kjempe seg inn

RoarG

Clarke inn for Baker!

auren
Bra. Så får vi håper han holder en hel omgang.
Ikke i mot byttet, men skeptisk til om han holder så lenge, ja.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Lucas the Kop Cat

Litt for upresise i siste pasningen i hele første omfang og begynner likedan i andre.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk