Skrevet av Emne: Leeds United - Sheff.U lørdag 16.mars-19... kl.12:30 (lokal tid)  (Lest 2509 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
I sjokk etter at billettene til Norwich-kampen i dag blei revet bort på en time så var beslutningen enkel:

Fire stk. Hospitality på Leeds Lounge er herved kjøpt & betalt...kr.1650,- per ..jaja...man har bursdag bare en gang i året og det er alltid i midten av mars...

Noen som har vært på denne forholdsvis nye Loungen og kan si noe om den??

MOT
« Siste redigering: Februar 02, 2019, 08:54:37 av JacobScreek »
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

MadsA

Sv: Leeds United - Sheff.U lørdag 16.mars-19... kl.12:30 (lokal tid)
« Svar #1 på: Februar 15, 2019, 22:54:30 »
Hei, jeg har planlagt en tur til London denne helgen og må prøve å komme meg på toget til Leeds denne lørdagen.

Stemmer det som står på hovedsiden til Luscos at bilettene legges ut mandag to uker i forveien, ca. kl. 10.00 norsk tid?
I dette tilfellet da 4. mars? Dersom man sitter klar kl. 10.00, bør det være relativt greit å få tak i billetter?

Blank_File

Sv: Leeds United - Sheff.U lørdag 16.mars-19... kl.12:30 (lokal tid)
« Svar #2 på: Februar 16, 2019, 01:04:59 »
Hei, jeg har planlagt en tur til London denne helgen og må prøve å komme meg på toget til Leeds denne lørdagen.

Stemmer det som står på hovedsiden til Luscos at bilettene legges ut mandag to uker i forveien, ca. kl. 10.00 norsk tid?
I dette tilfellet da 4. mars? Dersom man sitter klar kl. 10.00, bør det være relativt greit å få tak i billetter?
Du må bestille medlemskap. Det klarer seg med det billigste. Da får du billett hvis du er rask. Noen kamper har gått uhyre kjapt i det siste så ikke ta noen sjanser.

fotballfantomet

Sv: Leeds United - Sheff.U lørdag 16.mars-19... kl.12:30 (lokal tid)
« Svar #3 på: Februar 16, 2019, 10:53:28 »
 3 stk fly billetter Stv-Manc bestillt til denne kampen, haukeblikk på kampbilletter neste mandag  :o ;D
Leeds United since -69/70 and 4 ever

MadsA

Var ikke noen billetter å få tak idag kl. 10.00 på Leedsunited.com.
Finnes det noen andre muligheter å få tak i billetter på?