Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1497132 ganger)

0 medlemmer og 10 gjester leser dette emnet.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6810 på: Juli 09, 2022, 09:36:23 »
Kan denne unge franske spilleren være plan B?

https://psgtalk.com/2022/07/psg-sets-asking-price-for-starlet-amid-links-to-leeds-united/


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

morten1966

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6811 på: Juli 09, 2022, 10:15:45 »
Hadde virkelig håpet på en eller to spillere med PL erfaring.

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6812 på: Juli 09, 2022, 11:27:51 »
Football Insider
@footyinsider247
🚨 EXCLUSIVE! 🚨

- Millwall agree to sign Leeds star Jamie Shackleton on loan. ✍️

- He's the second Leeds player headed to New Den after Cresswell. 🟡🔵

https://footballinsider247.com/live-transfers-080722/

AMAW??

Det blir kamp til døren om låneavtalen til Shackleton:
https://footballleagueworld.co.uk/fresh-transfer-twist-emerges-on-leeds-united-player-as-millwall-and-reading-circle/

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6813 på: Juli 10, 2022, 09:54:04 »
Managing Barça
@ManagingBarca
| With Dembélé staying, Raphinha could no longer be a priority for the club - he can still be signed, but other arrivals like Koundé/Lewandowski may be preferred.
@EduPolo @ffpolo []


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6814 på: Juli 10, 2022, 12:10:17 »
Ekrem KONUR
@Ekremkonur
🚨Eddie Howe wants to move Leed United's English  Jack Harrison as a backup name for Allan Saint-Maximin.
⚪#LUFC ⚫#NUFC

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6815 på: Juli 10, 2022, 20:18:17 »
En del spennende punkter i negativ retning for tiden:

- Gir vi bort Raph til Barca på free transfer? Vi får ikke noen penger fra Barca, hverken i år, neste år eller senere år.

- CDK glipper for oss, en spiller som godeste Scifo mener kan bli verdt 100 mill. Euro.

- Firpo skadet i to måneder (??). Ser ikke Hjelde som en sprudlende offensiv venstreback. Da heller Leif D. Eller kjøper ny back fra Stoke.

- Tenker klubben å selge Harrison? Liker dårlig...

Håper dette går bedre enn worst case scenarier.
« Siste redigering: Juli 10, 2022, 20:19:50 av GeirO »
MOT

arneg

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6816 på: Juli 10, 2022, 20:52:23 »
En del spennende punkter i negativ retning for tiden:

- Gir vi bort Raph til Barca på free transfer? Vi får ikke noen penger fra Barca, hverken i år, neste år eller senere år.

- CDK glipper for oss, en spiller som godeste Scifo mener kan bli verdt 100 mill. Euro.

- Firpo skadet i to måneder (??). Ser ikke Hjelde som en sprudlende offensiv venstreback. Da heller Leif D. Eller kjøper ny back fra Stoke.

- Tenker klubben å selge Harrison? Liker dårlig...



Håper dette går bedre enn worst case scenarier.

Du verden. Leeds har gjort tilsynelatende flere gode kjøp. Flere enn samlet de siste tiårene. Phillips solgt. Og Raphinha går til Barcelona hvis de matcher Leeds sitt krav. Hvis ikke blir det Chelsea. Uansett så skal Leeds ha pengene nå.
Og vi skal ha en offensiv spiller til. Spiss. Siste ryktet var spiss fra PSG. Og er Firpo ute i 3 mnd så må det skaffes ny vb. Det ser nok ledelsen i Leeds også.
 

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6817 på: Juli 10, 2022, 20:59:55 »
En del spennende punkter i negativ retning for tiden:

- Gir vi bort Raph til Barca på free transfer? Vi får ikke noen penger fra Barca, hverken i år, neste år eller senere år.

- CDK glipper for oss, en spiller som godeste Scifo mener kan bli verdt 100 mill. Euro.

- Firpo skadet i to måneder (??). Ser ikke Hjelde som en sprudlende offensiv venstreback. Da heller Leif D. Eller kjøper ny back fra Stoke.

- Tenker klubben å selge Harrison? Liker dårlig...



Håper dette går bedre enn worst case scenarier.

Du verden. Leeds har gjort tilsynelatende flere gode kjøp. Flere enn samlet de siste tiårene. Phillips solgt. Og Raphinha går til Barcelona hvis de matcher Leeds sitt krav. Hvis ikke blir det Chelsea. Uansett så skal Leeds ha pengene nå.
Og vi skal ha en offensiv spiller til. Spiss. Siste ryktet var spiss fra PSG. Og er Firpo ute i 3 mnd så må det skaffes ny vb. Det ser nok ledelsen i Leeds også.
Enig i at det er masse positivt, enig i alle kjøpene, gode kjøp. Men akkurat nå kom det litt mange potensielle negative ting, som jeg håper løser seg.

Raphinahandelen handler vel ikke så mye om hvor mye Barca betaler, men mer hva de betaler med en gang. Og det er null euro. Det kan jo ikke Leeds leve med, så håper på Chelsea, ja. Rent økonomirelatert.
MOT

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6818 på: Juli 11, 2022, 09:21:40 »
Interessant det Hay skriver her om CDK:


Sources at Leeds insist a deal is not yet in place with Barcelona but negotiations over the past 48 hours have seen significant progress.
 
Leeds intend to step up their interest in Club Bruges’ Charles De Ketelaere when the sale of Raphinha goes through.
 
De Ketelaere, who Leeds are ready to pay around £30 million for, is the club’s top target as they look to recruit a new forward.


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6819 på: Juli 11, 2022, 09:54:30 »
Interessant det Hay skriver her om CDK:


Sources at Leeds insist a deal is not yet in place with Barcelona but negotiations over the past 48 hours have seen significant progress.
 
Leeds intend to step up their interest in Club Bruges’ Charles De Ketelaere when the sale of Raphinha goes through.
 
De Ketelaere, who Leeds are ready to pay around £30 million for, is the club’s top target as they look to recruit a new forward.

Gjennom helgen har eg fortsatt hatt følelsen av at CDK ikke har glippet ennå. Det er voldsomt som Milan har forberedt og forberedt et bud, uten at et bud har blitt rapportert om.
Og Leeds kan altså uansett bare øke sitt tilbud noen £m høyere...
Og hvis Leeds vet at CDK ikke er så negativ til å gå til Premier League som italienernes mouthpieces i pressen lar oss tro så er der fortsatt muligheter.

Det jeg oppi alt tenker er at CDK ikke akkurat er en Bamford replacement om han ikke kan spille, men en glitrende fotballspiller ved siden av Bamford, det er han så visst!
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6820 på: Juli 11, 2022, 10:54:53 »
Interessant det Hay skriver her om CDK:


Sources at Leeds insist a deal is not yet in place with Barcelona but negotiations over the past 48 hours have seen significant progress.
 
Leeds intend to step up their interest in Club Bruges’ Charles De Ketelaere when the sale of Raphinha goes through.
 
De Ketelaere, who Leeds are ready to pay around £30 million for, is the club’s top target as they look to recruit a new forward.

Gjennom helgen har eg fortsatt hatt følelsen av at CDK ikke har glippet ennå. Det er voldsomt som Milan har forberedt og forberedt et bud, uten at et bud har blitt rapportert om.
Og Leeds kan altså uansett bare øke sitt tilbud noen £m høyere...
Og hvis Leeds vet at CDK ikke er så negativ til å gå til Premier League som italienernes mouthpieces i pressen lar oss tro så er der fortsatt muligheter.

Det jeg oppi alt tenker er at CDK ikke akkurat er en Bamford replacement om han ikke kan spille, men en glitrende fotballspiller ved siden av Bamford, det er han så visst!

Leeds og Orta hadde ikke brukt et sekund på De Ketelaere hvis han ikke ville til Leeds. Dette blir som Ralph sin overgang til Barcelona. Han ønsker seg helst til Milan, men dem har ikke økonomi til å cashe han ut. Signerer vi han så lever jeg fint med at vi var "andrevalget". 

Jeg håper virkelig at Orta klarer å få signert den neste store fra Belgia  :)

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6821 på: Juli 11, 2022, 11:02:58 »
Interessant det Hay skriver her om CDK:


Sources at Leeds insist a deal is not yet in place with Barcelona but negotiations over the past 48 hours have seen significant progress.
 
Leeds intend to step up their interest in Club Bruges’ Charles De Ketelaere when the sale of Raphinha goes through.
 
De Ketelaere, who Leeds are ready to pay around £30 million for, is the club’s top target as they look to recruit a new forward.

Gjennom helgen har eg fortsatt hatt følelsen av at CDK ikke har glippet ennå. Det er voldsomt som Milan har forberedt og forberedt et bud, uten at et bud har blitt rapportert om.
Og Leeds kan altså uansett bare øke sitt tilbud noen £m høyere...
Og hvis Leeds vet at CDK ikke er så negativ til å gå til Premier League som italienernes mouthpieces i pressen lar oss tro så er der fortsatt muligheter.

Det jeg oppi alt tenker er at CDK ikke akkurat er en Bamford replacement om han ikke kan spille, men en glitrende fotballspiller ved siden av Bamford, det er han så visst!

Leeds og Orta hadde ikke brukt et sekund på De Ketelaere hvis han ikke ville til Leeds. Dette blir som Ralph sin overgang til Barcelona. Han ønsker seg helst til Milan, men dem har ikke økonomi til å cashe han ut. Signerer vi han så lever jeg fint med at vi var "andrevalget". 

Jeg håper virkelig at Orta klarer å få signert den neste store fra Belgia  :)
CDK ville vært enormt! Og nå ingen umulighet kan det virke som. Han har vel selv uttalt at han ønsker å spille mer sentralt, og jeg tror han kan bli stor i 10-er rollen hvis han kommer til Leeds. Tenk deg dette laget:

Meslier

Kristensen, Koch, Cooper, Harrison

Roca, Adams

Aaronson, de Ketelaere, Sinisterra

Bamford


På papiret et ekstremt spennende lag med mye mål i seg. På benk sitter James, Gelhardt og Rodrigo.
Utfordringen er venstrebacken. Firpo skadeutsatt og for dårlig defansivt. Hjelde fortsatt ung og uprøvd. Harrison omskolert? Kanskje for treig, men stor motor og har mye mål i seg. Time will show!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6822 på: Juli 11, 2022, 11:06:22 »

CDK ville vært enormt! Og nå ingen umulighet kan det virke som. Han har vel selv uttalt at han ønsker å spille mer sentralt, og jeg tror han kan bli stor i 10-er rollen hvis han kommer til Leeds. Tenk deg dette laget:

Meslier

Kristensen, Koch, Cooper, Harrison

Roca, Adams

Aaronson, de Ketelaere, Sinisterra

Bamford


På papiret et ekstremt spennende lag med mye mål i seg. På benk sitter James, Gelhardt og Rodrigo.
Utfordringen er venstrebacken. Firpo skadeutsatt og for dårlig defansivt. Hjelde fortsatt ung og uprøvd. Harrison omskolert? Kanskje for treig, men stor motor og har mye mål i seg. Time will show!

...og endelig kunne vi hatt glede av 5 sub-regelen som blir gjeninnført fra høsten.

Vi skal ha bra tropp til å ha glede av den regelen nå.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6823 på: Juli 11, 2022, 14:12:15 »
Interessant det Hay skriver her om CDK:


Sources at Leeds insist a deal is not yet in place with Barcelona but negotiations over the past 48 hours have seen significant progress.
 
Leeds intend to step up their interest in Club Bruges’ Charles De Ketelaere when the sale of Raphinha goes through.
 
De Ketelaere, who Leeds are ready to pay around £30 million for, is the club’s top target as they look to recruit a new forward.

Gjennom helgen har eg fortsatt hatt følelsen av at CDK ikke har glippet ennå. Det er voldsomt som Milan har forberedt og forberedt et bud, uten at et bud har blitt rapportert om.
Og Leeds kan altså uansett bare øke sitt tilbud noen £m høyere...
Og hvis Leeds vet at CDK ikke er så negativ til å gå til Premier League som italienernes mouthpieces i pressen lar oss tro så er der fortsatt muligheter.

Det jeg oppi alt tenker er at CDK ikke akkurat er en Bamford replacement om han ikke kan spille, men en glitrende fotballspiller ved siden av Bamford, det er han så visst!

Leeds og Orta hadde ikke brukt et sekund på De Ketelaere hvis han ikke ville til Leeds. Dette blir som Ralph sin overgang til Barcelona. Han ønsker seg helst til Milan, men dem har ikke økonomi til å cashe han ut. Signerer vi han så lever jeg fint med at vi var "andrevalget". 

Jeg håper virkelig at Orta klarer å få signert den neste store fra Belgia  :)
CDK ville vært enormt! Og nå ingen umulighet kan det virke som. Han har vel selv uttalt at han ønsker å spille mer sentralt, og jeg tror han kan bli stor i 10-er rollen hvis han kommer til Leeds. Tenk deg dette laget:

Meslier

Kristensen, Koch, Cooper, Harrison

Roca, Adams

Aaronson, de Ketelaere, Sinisterra

Bamford


På papiret et ekstremt spennende lag med mye mål i seg. På benk sitter James, Gelhardt og Rodrigo.
Utfordringen er venstrebacken. Firpo skadeutsatt og for dårlig defansivt. Hjelde fortsatt ung og uprøvd. Harrison omskolert? Kanskje for treig, men stor motor og har mye mål i seg. Time will show!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mye gode valgmuligheter. Viktigste for meg er at Gelhart og Greenwood får betydelige roller.
Evner vi å videreutvikle de til toppspillere så ruller fort denne modellen.
I tillegg har vi en Gray noen år bak der potensiale er skyhøyt. De egenskapene han besitter er ikke lett å få tak i. Mange som kan showe og trikse, men få som har fotballinteligens i et slikt format.
Blir spennende å se om klubben klarer denne balansen og om trenerteamet er kapable til å videreutvikle flere av disse til et nivå høyere enn hva vi som klubb ligger på akkurat nå.
Utrolig spennende tider i vente

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6824 på: Juli 11, 2022, 15:45:54 »
Interessant det Hay skriver her om CDK:


Sources at Leeds insist a deal is not yet in place with Barcelona but negotiations over the past 48 hours have seen significant progress.
 
Leeds intend to step up their interest in Club Bruges’ Charles De Ketelaere when the sale of Raphinha goes through.
 
De Ketelaere, who Leeds are ready to pay around £30 million for, is the club’s top target as they look to recruit a new forward.

Gjennom helgen har eg fortsatt hatt følelsen av at CDK ikke har glippet ennå. Det er voldsomt som Milan har forberedt og forberedt et bud, uten at et bud har blitt rapportert om.
Og Leeds kan altså uansett bare øke sitt tilbud noen £m høyere...
Og hvis Leeds vet at CDK ikke er så negativ til å gå til Premier League som italienernes mouthpieces i pressen lar oss tro så er der fortsatt muligheter.

Det jeg oppi alt tenker er at CDK ikke akkurat er en Bamford replacement om han ikke kan spille, men en glitrende fotballspiller ved siden av Bamford, det er han så visst!

Leeds og Orta hadde ikke brukt et sekund på De Ketelaere hvis han ikke ville til Leeds. Dette blir som Ralph sin overgang til Barcelona. Han ønsker seg helst til Milan, men dem har ikke økonomi til å cashe han ut. Signerer vi han så lever jeg fint med at vi var "andrevalget". 

Jeg håper virkelig at Orta klarer å få signert den neste store fra Belgia  :)
CDK ville vært enormt! Og nå ingen umulighet kan det virke som. Han har vel selv uttalt at han ønsker å spille mer sentralt, og jeg tror han kan bli stor i 10-er rollen hvis han kommer til Leeds. Tenk deg dette laget:

Meslier

Kristensen, Koch, Cooper, Harrison

Roca, Adams

Aaronson, de Ketelaere, Sinisterra

Bamford


På papiret et ekstremt spennende lag med mye mål i seg. På benk sitter James, Gelhardt og Rodrigo.
Utfordringen er venstrebacken. Firpo skadeutsatt og for dårlig defansivt. Hjelde fortsatt ung og uprøvd. Harrison omskolert? Kanskje for treig, men stor motor og har mye mål i seg. Time will show!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mye gode valgmuligheter. Viktigste for meg er at Gelhart og Greenwood får betydelige roller.
Evner vi å videreutvikle de til toppspillere så ruller fort denne modellen.
I tillegg har vi en Gray noen år bak der potensiale er skyhøyt. De egenskapene han besitter er ikke lett å få tak i. Mange som kan showe og trikse, men få som har fotballinteligens i et slikt format.
Blir spennende å se om klubben klarer denne balansen og om trenerteamet er kapable til å videreutvikle flere av disse til et nivå høyere enn hva vi som klubb ligger på akkurat nå.
Utrolig spennende tider i vente

Et veldig viktig poeng.

Gelhardt og Greenwood er nok med i planene. Pr.nå virker det som Drameh og Summerville også er det. Men blir ikke overrasket om begge skriver ny kontrakt og lånes ut til CC.

Vi vil garantert få se mye mer rotasjon neste sesong enn det vi har sett de siste 4 årene.

Utlånet av Cresswell viktig. Bedre med kamper i CC enn u21 fotball. Er nok derfor Bate også lånes ut. Han er nok foran Gray i køa på samme måte som Cresswell er foran Hjelde. Cresswell og Bate er eldre og trenger seniorfotball mer og får det i CC. Hvis Gray får trene fast med a-laget, noen innhopp og u21 fotball så har nok Gray en bra hverdag. Samme med Hjelde

Syntes klubben har gjort mye bra i sommer!

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6825 på: Juli 12, 2022, 10:32:49 »
Det har blitt litt mer stille i denne ryktetråden nå, alt av videre aktiviteter med jakt på ny spiss henger vel på at vi får cash inn for Raphinha.
Men hvilke av de som nå ryktes at vi kikker på vil vi helst ha?
Brereton Diaz? Broja? Kalimuendo? kanskje mest sannsynlig blir det en vi ikke har hørt om....?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6826 på: Juli 12, 2022, 11:02:39 »
Det har blitt litt mer stille i denne ryktetråden nå, alt av videre aktiviteter med jakt på ny spiss henger vel på at vi får cash inn for Raphinha.
Men hvilke av de som nå ryktes at vi kikker på vil vi helst ha?
Brereton Diaz? Broja? Kalimuendo? kanskje mest sannsynlig blir det en vi ikke har hørt om....?

YEP kjører i dag en artikkel der de sammenligner Kalimuendo og Bamford

Pasningssikker, scorer en del mål, deltar ikke så mye i oppbyggingen av angrep som Bamford...
Visstnok la Leeds inn et bud på ca 20m Euro forrige måned, men PSG ønsker £21m



https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/arnaud-kalimuendo-stats-how-leeds-united-striker-target-compares-to-patrick-bamford-3764099
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6827 på: Juli 12, 2022, 11:05:54 »
...og Barca-mouthpiecesene kjører fortsatt på:
FC Barcelona are unwilling to pay €72m for Raphinha, despite reports to the contrary. The club have sent a 50-55M offer to Leeds United and are confident it will be accepted.

  @ffpolo 🇧🇷

https://twitter.com/ActualiteBarca/status/1546781642890559489?s=20&t=mtg_XdylATMOvWU_aynX1Q
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6828 på: Juli 12, 2022, 11:10:58 »
...og Barca-mouthpiecesene kjører fortsatt på:
FC Barcelona are unwilling to pay €72m for Raphinha, despite reports to the contrary. The club have sent a 50-55M offer to Leeds United and are confident it will be accepted.

  @ffpolo 🇧🇷

https://twitter.com/ActualiteBarca/status/1546781642890559489?s=20&t=mtg_XdylATMOvWU_aynX1Q

Håper inderlig ikke Radz & co gir etter og slipper juvelen vår på billigsalg og med installments som kanskje aldri kommer.....

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6829 på: Juli 12, 2022, 11:21:49 »
Den uthalingstaktikken som Barca kjører gjør naturligvis at Chelsea etter hvert går videre til andre transfermål. Nå må det settes to deadliner som LEEDS krever at alle parter forholder seg til! 1: dato for at Barcelona kommer med et troverdig skriftlig bud som kan aksepteres/avslås. Etter det er det stopp. 2: frist for at Raphinha gjennomfører forhandler med Chelsea eller andre som faktisk har et reelt bud inne. Dersom Raphinha ikke har signert for en ny klubb etter det, blir han værende i Leeds til neste transfervindu.

Skjønner at det er en knivsegg av klubbøkonomi inne i bildet her også for oss, men jo lenger det trekker ut, jo dårligere posisjon havner vi i med tanke på erstattere og preseason.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6830 på: Juli 12, 2022, 11:25:50 »
Ruina-lona offer, reportedly, 55m Euros plus 20 in add-ons. Formal offer not yet made. Leeds want financial guarantees due to the Catalan’s fragile financial position.

https://www.marca.com/futbol/barcelona/2022/07/12/62cd2e6446163f92198b4573.html
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6831 på: Juli 12, 2022, 12:20:05 »
ikke fullt og helt Leeds , men allikevel:
Barcelona er ogsoå ute etter Lewandowski......... og Bernardo Silva !  I tillegg VIL IKKE De Jong egentlig dra derfra.
Dembele med ny kontrakt, og selv med 40% ned i lønn tjener han mer enn de fleste.

Hvordan får de til dette når det virker å være svært trangt ift kroner.....??? ::)

https://www.nettavisen.no/sport/overgangsrykter?p=lc-4150622-5742

Andersen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6832 på: Juli 12, 2022, 14:10:36 »
Barcelona er en kynisk dritt klubb !  >:(

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6833 på: Juli 12, 2022, 14:30:38 »
Nettopp. Barcelona er en kynisk drittklubb, akkurat som de fleste andre toppklubber. Og det er her jeg spør. Hvorfor skal disse klubbene ha livets rett til alle tider å ligge i toppsjiktet? Hvorfor skal Leeds og en haug andre måtte bukke under for sånne drittklubber? Fotballverden har blitt konserverende ved at drittklubbenes evige eksistens på toppen skal vedvare og bestå. Nå må det bli slutt på dette vanstyret. Begynn og slipp andre og flere lag inn på banen. F........ Har inntrykk av at folk bare godtar drittklubbenes dominans. Få flere klubber på banen. På tide å få det inn i hue på spillere, agenter etc. i denne vannvittige runddansen.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6834 på: Juli 12, 2022, 17:27:24 »
Vet ikke helt hvor oppdatert denne er, men bare tre klubber som har lagt ut mer enn oss:

2022 Summer Transfers

Arsenal - 4 - £82.85m - Turner (£4.85m), Marquinhos (£3m), Vieira (£30m), Jesus (£45m)
Aston Villa - 4 - £45.8m - Coutinho (£17m), Kamara (free), Carlos (£26m), Olsen (£2.8m)
Bournemouth - 2 - £0 - Fredericks (free), Rothwell (free)

Brentford - 1 - £14m - Hickey (£14m)

Brighton - 2 - £15.5m - Enciso (£9.5m), Adingra (£6m)
Chelsea - 0 - £0 -
Crystal Palace - 3 - £18m - Ebiowei (fee to be agreed), Johnstone (free), Doucoure (£18m)
Everton - 1 - £0 - Tarkowski (free)
Fulham - 2 - £27m - Palhinha (£17m), Pereira (£10m)

Leeds - 5 - £78.7m - Aaronson (£22.2m), Kristensen (£10m), Roca (£10m), Adams (£15m), Sinisterra (£21.5m)
Leicester - 0 - £0 -
Liverpool - 3 - £73.5m - Carvalho (£5m), Nunez (£64.3m), Ramsey (£4.2m)
Man City - 3 - £93.1m - Haaland (£51.1m), Moreno (free), Phillips (£42m)
Man Utd - 1 - £13m - Malacia (£13m)
Newcastle - 3 - £53m - Targett (£12m), Pope (£10m), Botman (£31m)

Nottingham Forest - 6 - £56m - Awoniyi (£17m), Henderson (loan), Biancone (£5m), Niakhate (£8.5m), Richards (£8.5m), Williams (£17m)

Southampton - 5 - £37.1m - Bazunu (£12m), Lis (free), Bella-Kotchap (£8.6m), Lavia (£10.5m), Aribo (£6m)
Tottenham - 6 - £117.5m -  Perisic (free), Forster (free), Bissouma (£25m), Romero (£42.5m), Richarlison (£50m), Lenglet (loan)

West Ham - 3 - £49.75m - Aguerd (£30m), Areola (£7.75m), Downes (£12m)
Wolves - 0 - £0 -

Total Signings: 54
Total Spend: £784,800,000

Transfer Window SLAMS Shut: 11pm, 1 September

 
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6835 på: Juli 12, 2022, 18:36:35 »
Ben Jacobs
@JacobsBen
Told Leeds, Newcastle, Ajax and Atalanta have all made enquiries to PSG about Arnaud Kalimuendo. Jesse Marsch wants a striker but that won’t be Charles De Ketelaere, who is getting nearer to a Milan move.

Ben Jacobs
@JacobsBen
Kalimuendo would be a bargain at around £20 million. PSG open to a sale despite impressive loan with Lens. He’s technically gifted and always seems to find space. Fits Newcastle strategy, as per failed Hugo Ekitike bid, of trying to find a young talent to support Callum Wilson.

Ben Jacobs
@JacobsBen
Sources tell me Marsch is still considering USMNT defender Chris Richards, though nothing beyond that yet. Interest from Southampton and Palace plus a number of Spanish clubs also considering a move.

Ben Jacobs
@JacobsBen
Logic of Richards from Marsch’s perspective is he can be used at full-back. Leeds ideally want another left-back. Richards is primarily a centre-back, though, and I am told Leeds haven’t yet made any Bayern approach. One to watch given Leeds love signing Americans these days!

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6836 på: Juli 12, 2022, 19:34:48 »
Soy Calcio
@SoyCalcio_
🔵 El Leeds, que estaba interesado en De Ketelaere, se está fijando a Zirkzee. El belga parece más cerca del Milan.

[@MatteMoretto]

@SoyCalcio_
Leeds, who was interested in De Ketelaere, is looking at Zirkzee. The Belgian seems closer to Milan.

[@MatteMoretto]


Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6837 på: Juli 12, 2022, 19:39:49 »

@SoyCalcio_
Leeds, who was interested in De Ketelaere, is looking at Zirkzee. The Belgian seems closer to Milan.

waccoe

3 things about Zirkzee

1.
https://www.youtube.com/watch?v=aqaaNlfsZnw

2. Didn't break through at Bayern after rumoured attitude problems. Under both Nagelsmann AND Flick, who both hinted at it publicly.

3. His name would work to "Zirkzee, everything about you's so sexy" to Just a Little by Liberty X

 So not sure tbh, positives and negatives
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sterland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6838 på: Juli 12, 2022, 21:09:47 »

@SoyCalcio_
Leeds, who was interested in De Ketelaere, is looking at Zirkzee. The Belgian seems closer to Milan.

waccoe

3 things about Zirkzee

1.
https://www.youtube.com/watch?v=aqaaNlfsZnw

2. Didn't break through at Bayern after rumoured attitude problems. Under both Nagelsmann AND Flick, who both hinted at it publicly.

3. His name would work to "Zirkzee, everything about you's so sexy" to Just a Little by Liberty X

 So not sure tbh, positives and negatives
Attitude problems… styr unna

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6839 på: Juli 12, 2022, 21:15:19 »
Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
Raphinha to Barcelona, here we go! Full agreement reached with Leeds after today’s bid accepted: €58m fixed fee plus add-ons up to total €67m package. 🚨🔵🔴 #FCB

Raphinha only wanted Barça since February and he’s set to sign until June 2027, time for documents and contracts.