Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1496820 ganger)

0 medlemmer og 10 gjester leser dette emnet.

peacock

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7710 på: Desember 10, 2022, 11:58:50 »
Merker at jeg synes det er litt vemodig at gjengen som førte oss ut av Championship blir borte. Men, det er vel ikke til å unngå.

Sterland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7711 på: Desember 10, 2022, 18:42:46 »
Orta & co må ha noen seriøse planer for januar-vinduet, om de lar Klich gå nå. Pr nå er han er han en squad-player som faktisk kan forsterke laget ved et innbytte. Pr i dag synes jeg Klich leverer på et høyere nivå enn Greenwood, som trolig er nærmeste konkurrent om samme plass.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7712 på: Desember 11, 2022, 09:13:57 »
Orta & co må ha noen seriøse planer for januar-vinduet, om de lar Klich gå nå. Pr nå er han er han en squad-player som faktisk kan forsterke laget ved et innbytte. Pr i dag synes jeg Klich leverer på et høyere nivå enn Greenwood, som trolig er nærmeste konkurrent om samme plass.

Jeg har begynt å forvente at noe vil skje dette vinduet...
Vi har blitt vant til at Orta og klubben snakker ned januar-vinduet, men noe er annerledes nå.
Det virker som 49'ers har spyttet inn midler (eller skal gjøre det). Hay (tror jeg det var) mente dette hadde mer med januar-vinduet å gjøre enn snarlig overtakelse...
Vi har brent oss litt på manglede januar-investeringer siste sesongene, og for 12 måneder siden gjorde det at vi holdt på å rykke ned. Mht tabellsituasjonen er det risikabelt på satse på det samme igjen...

Jeg er ikke sikker på at det er 'storkjøp' på gang, men på meg virker det som det vil skje endringer i spillerstallen i løpet av måneden.

Klich og Drameh vil forsvinne ut. På topp vil vi få en 'ny' nr 9 da man har innsett at Bamford ikke har helse til å spille i den posisjonen (han selges nok ikke men vil ikke være førstevalget)... Jeg tror nok også at man ikke ser på Forshaw som en som vil spille mer enn sporadisk på laget. Ny midtbanespiller mååå inn med Klich ut.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7713 på: Desember 11, 2022, 09:23:23 »
Orta & co må ha noen seriøse planer for januar-vinduet, om de lar Klich gå nå. Pr nå er han er han en squad-player som faktisk kan forsterke laget ved et innbytte. Pr i dag synes jeg Klich leverer på et høyere nivå enn Greenwood, som trolig er nærmeste konkurrent om samme plass.

Jeg har begynt å forvente at noe vil skje dette vinduet...
Vi har blitt vant til at Orta og klubben snakker ned januar-vinduet, men noe er annerledes nå.
Det virker som 49'ers har spyttet inn midler (eller skal gjøre det). Hay (tror jeg det var) mente dette hadde mer med januar-vinduet å gjøre enn snarlig overtakelse...
Vi har brent oss litt på manglede januar-investeringer siste sesongene, og for 12 måneder siden gjorde det at vi holdt på å rykke ned. Mht tabellsituasjonen er det risikabelt på satse på det samme igjen...

Jeg er ikke sikker på at det er 'storkjøp' på gang, men på meg virker det som det vil skje endringer i spillerstallen i løpet av måneden.

Klich og Drameh vil forsvinne ut. På topp vil vi få en 'ny' nr 9 da man har innsett at Bamford ikke har helse til å spille i den posisjonen (han selges nok ikke men vil ikke være førstevalget)... Jeg tror nok også at man ikke ser på Forshaw som en som vil spille mer enn sporadisk på laget. Ny midtbanespiller mååå inn med Klich ut.

...og nå ser eg at Leeds-Live også har diskutert januarvinduet.
I tillegg til midtbane og spiss, er selvfølgelig venstrebacken en posisjon som kan trenge oppgradering.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/what-mateusz-klichs-potential-exit-25722625
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Forever Whites

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7714 på: Desember 11, 2022, 11:14:50 »
Merker at jeg synes det er litt vemodig at gjengen som førte oss ut av Championship blir borte. Men, det er vel ikke til å unngå.

Samme følelsene her.  Men så er også fotball for min del bygget veldig på følelser og tilhørighet.  Er nok ikke jakten på store trofeer som har gjort sitt til at jeg har holdt ut med laget i 50+ år etter hvert.  ;)
Medlem 94237

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7715 på: Desember 13, 2022, 09:52:35 »
Syns det er litt merkelig at ikke Wout Weghorst blir vurdert som en spiss vi kan benytte.
Han var i Burnley etter at de solgte Wood, nå på lån derfra til Besiktas.....leverte varene for ett bunnlag.....og i VM har han jo ikke akkurat gjort seg bort heller.
Stor, sterk target man.

Ikke lett å like, men om han er VÅR - så er det jo motstanderne våre som må bry seg om det.
« Siste redigering: Desember 13, 2022, 11:54:29 av Cherry »
 

pedro

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7716 på: Desember 13, 2022, 13:23:24 »
Mulig keeperbytte på gang, Scum og Chelsea ønsker Mesllier 8) denne mulige erstatteren er god :)
https://motleedsnews.com/news/leeds-united-could-make-over-50m-if-they-cash-in-on-illan-meslier-amid-dominik-livakovic-contact/
Leedsomaniac

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7717 på: Desember 13, 2022, 18:18:16 »
Syns det er litt merkelig at ikke Wout Weghorst blir vurdert som en spiss vi kan benytte.
Han var i Burnley etter at de solgte Wood, nå på lån derfra til Besiktas.....leverte varene for ett bunnlag.....og i VM har han jo ikke akkurat gjort seg bort heller.
Stor, sterk target man.

Ikke lett å like, men om han er VÅR - så er det jo motstanderne våre som må bry seg om det.

Jeg synes vi bør satse høyere enn Weghorst. Ikke god nok for Burnley (1 mål?) og lånt ut til Besiktas. Ja, han skåret to for Nederland der han er reserve. Ikke bedre enn Wood.
Super Leeds since 1968

Jostein.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7718 på: Desember 13, 2022, 19:10:22 »
Syns det er litt merkelig at ikke Wout Weghorst blir vurdert som en spiss vi kan benytte.
Han var i Burnley etter at de solgte Wood, nå på lån derfra til Besiktas.....leverte varene for ett bunnlag.....og i VM har han jo ikke akkurat gjort seg bort heller.
Stor, sterk target man.

Ikke lett å like, men om han er VÅR - så er det jo motstanderne våre som må bry seg om det.

Jeg synes vi bør satse høyere enn Weghorst. Ikke god nok for Burnley (1 mål?) og lånt ut til Besiktas. Ja, han skåret to for Nederland der han er reserve. Ikke bedre enn Wood.

Langt i fra type spiss jeg ønsker.
Leeds Carajo!

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7719 på: Desember 14, 2022, 13:17:57 »
Dagens rykter:
INN
George Hall …igjen
Matheus Cunha
Philip Max

UT:
Drameh
Klich
Gelhardt…lån

Cherry

 

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7721 på: Desember 16, 2022, 19:04:07 »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7722 på: Desember 18, 2022, 09:37:11 »
I forkant av sommerens transfervindu ble det påpekt et par unggutter som Leeds ville ha til U21-laget: Sonny Perkins (West Ham) og George Hall (Birmingham).

Perkins kom, Hall ble det ingenting av.

Men ifølge rykteflommen har Leeds aldri gitt opp, og mange tror han kommer i dette vinduet.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/who-george-hall-young-english-25743387

Who is George Hall?
Hall first appeared on Birmingham's radar in 2012, when he joined their academy from Headless Cross' Under-8s side. Hall then started to appear on the national stage when he and his Year 8 football team at St Bede's Catholic Middle School in Redditch won the English School's Football Association Under-13s School Cup after he managed to score the second in a 2-0 win in the final.

After appearances for the Blues' Under-18s side in the FA Youth Cup in 2020, he was promoted to the Under-23s where he played 12 matches in the Premier League 2 across 2021 and 2022 while also doing duties in the Under-18s Premier League.

That season, he managed six goals and two assist across 20 appearances in all competitions and was given two Championship appearances - both in 2-1 losses to Queens Park Rangers and Blackburn Rovers.

Now, he's gone straight into the senior side, and has had a smattering of substitute performances including coming on in the final 12 minutes and finding the assist in a 1-1 draw against table-toppers Burnley in October.

He's also made appearances for the Three Lions Under-19s squad in their qualification campaign for the UEFA Euro U-19 Championship, scoring against Denmark U-19s in a 4-2 win while grabbing himself an assist in a 2-0 win over Montenegro.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

peacock


auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7725 på: Desember 20, 2022, 13:58:12 »
Mer om Cunha igjen:

https://motleedsnews.com/news/matheus-cunha-release-clause-emerges-at-aletico-madrid-with-leeds-united-locked-in-talks/

....jeg ser nå litt senere på dagen at Wolves er favoritt til å få napp......det forstår jeg faktisk lite av.
« Siste redigering: Desember 20, 2022, 14:26:51 av Cherry »
 

Jostein.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7726 på: Desember 20, 2022, 18:26:32 »
Mer om Cunha igjen:

https://motleedsnews.com/news/matheus-cunha-release-clause-emerges-at-aletico-madrid-with-leeds-united-locked-in-talks/

....jeg ser nå litt senere på dagen at Wolves er favoritt til å få napp......det forstår jeg faktisk lite av.

Da har Fabrizio bekreftet deal til ulvene, hadde litt tro på at vi var på ballen her.
Leeds Carajo!

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7727 på: Desember 20, 2022, 21:58:57 »
Sa vi mister altså vår "target striker man" til en nedrykksrival?

baste

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7728 på: Desember 20, 2022, 23:28:51 »
Sa vi mister altså vår "target striker man" til en nedrykksrival?
Rodrigo gjør jobben på topp i år. No fuzz

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7729 på: Desember 21, 2022, 11:42:55 »
Sa vi mister altså vår "target striker man" til en nedrykksrival?

Vet vi at dette er vår nr. 1 target?

Hans stats er vel ikke så imponerende heller når det kommer til antall mål de siste sesonger, men posisjonen hans er relevant. En spiss som også kan spille på kantene.

Her er det snakk om et lån med kjøpsobligasjon. Ikke en heldig kombinasjon sett med Leeds øyne tidligere. Så her gidder jeg ikke å grave meg ned.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7730 på: Desember 21, 2022, 11:44:37 »
Sa vi mister altså vår "target striker man" til en nedrykksrival?

Vet vi at dette er vår nr. 1 target?

Hans stats er vel ikke så imponerende heller når det kommer til antall mål de siste sesonger, men posisjonen hans er relevant. En spiss som også kan spille på kantene.

Her er det snakk om et lån med kjøpsobligasjon. Ikke en heldig kombinasjon sett med Leeds øyne tidligere. Så her gidder jeg ikke å grave meg ned.

auren

Og kjøpsobligasjon på 40-50 mill pund...drøy sum.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7731 på: Desember 21, 2022, 11:56:26 »
Mer om Cunha igjen:

https://motleedsnews.com/news/matheus-cunha-release-clause-emerges-at-aletico-madrid-with-leeds-united-locked-in-talks/

....jeg ser nå litt senere på dagen at Wolves er favoritt til å få napp......det forstår jeg faktisk lite av.

Språket betyr mye (hvis han ikke kan engelsk). Halve Wolves snakker jo portugisisk....minst.
MOT

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7732 på: Desember 21, 2022, 20:30:17 »
Mer om Cunha igjen:

https://motleedsnews.com/news/matheus-cunha-release-clause-emerges-at-aletico-madrid-with-leeds-united-locked-in-talks/

....jeg ser nå litt senere på dagen at Wolves er favoritt til å få napp......det forstår jeg faktisk lite av.

Språket betyr mye (hvis han ikke kan engelsk). Halve Wolves snakker jo portugisisk....minst.

Vi har vel godt med spansktalende folk i Robles, Roca, Rodrigo, Firpo og Sinisterra…mulig flerspråklige Gnonto også.

…tror vel det er lønn d står på. 
 

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7733 på: Desember 21, 2022, 21:08:45 »
Mer om Cunha igjen:

https://motleedsnews.com/news/matheus-cunha-release-clause-emerges-at-aletico-madrid-with-leeds-united-locked-in-talks/

....jeg ser nå litt senere på dagen at Wolves er favoritt til å få napp......det forstår jeg faktisk lite av.

Språket betyr mye (hvis han ikke kan engelsk). Halve Wolves snakker jo portugisisk....minst.

Vi har vel godt med spansktalende folk i Robles, Roca, Rodrigo, Firpo og Sinisterra…mulig flerspråklige Gnonto også.

…tror vel det er lønn d står på.
Men Cunha snakker kanskje ikke spansk hvis han er fra Brasil...
MOT

Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7734 på: Desember 21, 2022, 21:36:51 »
Mer om Cunha igjen:

https://motleedsnews.com/news/matheus-cunha-release-clause-emerges-at-aletico-madrid-with-leeds-united-locked-in-talks/

....jeg ser nå litt senere på dagen at Wolves er favoritt til å få napp......det forstår jeg faktisk lite av.

Språket betyr mye (hvis han ikke kan engelsk). Halve Wolves snakker jo portugisisk....minst.

Vi har vel godt med spansktalende folk i Robles, Roca, Rodrigo, Firpo og Sinisterra…mulig flerspråklige Gnonto også.

…tror vel det er lønn d står på.

Tror heller at det er prislappen det står på.
50 mill pund er det snakk om i obligatorisk kjøpsklausul for Wolves. MYE penger.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sterland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7735 på: Desember 21, 2022, 22:23:04 »
Mer om Cunha igjen:

https://motleedsnews.com/news/matheus-cunha-release-clause-emerges-at-aletico-madrid-with-leeds-united-locked-in-talks/

....jeg ser nå litt senere på dagen at Wolves er favoritt til å få napp......det forstår jeg faktisk lite av.

Språket betyr mye (hvis han ikke kan engelsk). Halve Wolves snakker jo portugisisk....minst.

Vi har vel godt med spansktalende folk i Robles, Roca, Rodrigo, Firpo og Sinisterra…mulig flerspråklige Gnonto også.

…tror vel det er lønn d står på.

Tror heller at det er prislappen det står på.
50 mill pund er det snakk om i obligatorisk kjøpsklausul for Wolves. MYE penger.
50 mill pund for en reserve i Atletico Madrid.. Det er gambling på høyt nivå, og langt unna hvordan Radrizzani & co opererer.

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7736 på: Desember 21, 2022, 23:26:34 »
Kan ikke huske sist vi kom fra et januarvindu med kjempetro. Tror det er lurt å legge forventningene på null, og la alt annet være bonus.

ar9

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7737 på: Desember 21, 2022, 23:57:57 »
Kan ikke huske sist vi kom fra et januarvindu med kjempetro. Tror det er lurt å legge forventningene på null, og la alt annet være bonus.
Enig.
Men i disse dager må det være lov å tro på julenissen. Ihvertfall ha ett lite håp om at han kan ha noe i sekken (ikke katt).


Sent from my iPhone using Tapatalk

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7738 på: Desember 22, 2022, 00:17:07 »
Kan ikke huske sist vi kom fra et januarvindu med kjempetro. Tror det er lurt å legge forventningene på null, og la alt annet være bonus.
Nei, det har ikke skjedd. Men skal vi overleve i PL denne sesongen,  må det forsterkes KRAFTIG  i januar. 10 spillere ute virker å være pari i Leeds. Hva som har skjedd i VM-pausen vet ikke jeg,  men det har vært alt annet enn sunt.

morten1966

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #7739 på: Desember 22, 2022, 07:02:15 »
Vi får ta en Newcastle.....kjøpte seg vel trygg plass i januar i fjor. V back ,en midtbanespiller og spiss er vel det vi trenger.