Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1498567 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

Forever Whites

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8850 på: August 04, 2023, 22:24:24 »
Nå ble det litt dommedagsstemning her. Når det gjelder spisser, så har vi jo kjøpt mange av de, med varierende hell.
Augustin slo ikke helt til :o, Rodrigo ble etterhvert bra og Rutter bli bra etterhvert. Men enig i at vi må kjøpe en ny spiss, som putter i ny og ne. Men de koster litt. Hvis vi finner noen....

Er vel ikke dommedagsstemning?  Kun konstatering av fakta.  For å investere i denne ligaen må det penger inn for å investere i penger ut.  Foreløpig er det kun lånt ut spillere og solgt for peanøtter.  Noen flere salg må til med ekte penger inn for at vi kan få nye spillere inn.  Selger gjerne Gnonto, Sinistera og Summerville jeg for å få skikkelige spillere som erstatning.  Men inntil videre må vi forholde oss til realitetene og gjøre det beste utav det.
Medlem 94237

Milou

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8851 på: August 04, 2023, 23:37:13 »


Nå ble det litt dommedagsstemning her. Når det gjelder spisser, så har vi jo kjøpt mange av de, med varierende hell.
Augustin slo ikke helt til :o, Rodrigo ble etterhvert bra og Rutter bli bra etterhvert. Men enig i at vi må kjøpe en ny spiss, som putter i ny og ne. Men de koster litt. Hvis vi finner noen....

Er vel ikke dommedagsstemning?  Kun konstatering av fakta.  For å investere i denne ligaen må det penger inn for å investere i penger ut.  Foreløpig er det kun lånt ut spillere og solgt for peanøtter.  Noen flere salg må til med ekte penger inn for at vi kan få nye spillere inn.  Selger gjerne Gnonto, Sinistera og Summerville jeg for å få skikkelige spillere som erstatning.  Men inntil videre må vi forholde oss til realitetene og gjøre det beste utav det.

Eg støtter GeirO sin kommentar om dommedagsstemning. Det skal veldig lite motgang til for at skrekkscenarioene blir dratt fram av ein del av medlemmane her.

Eg vil påstå at stallen Farke har overteke er betre enn den Bielsa overtok, og den har ein god balanse av rutine og "up and coming" unggutter. Om ingen fleire forsvinn ut, skal dette laget kunne kjempe i toppen. For at det skal bli direkte opprykk treng vi imidlertid ein god porsjon flaks, både i form av begrensa skadeproblem og at fleire av unngutta klarer å levere utfrå potensialet.

Det finns ingen manager som ikkje ønsker seg betre spelarar, og Farke likeså. Eg meiner det er mest viktig å styrke forsvaret. Sjøl om vi kun har ein utprega spiss, som har ein problematisk skadehistorikk, så har vi stor breidde offensivt, med mange potensielle målskårarar.

Å tru at vi skal kunne vesentleg styrke trioen, Summerville, Gnonto og Sinisterra, ser eg på som utopisk (med mindre det var eit dårleg forsøk på trolling), men dette beror jo også på ein subjektiv oppfatning av kor gode desse er. Eg meiner dei alle vil vere blant dei mest kreative offensive spelarane i Championship, men kan kanskje ha litt å lære defensivt (og det kan vere luksus å behalde alle 3, viss det betyr at vi ikkje kan styrke defensivt).

Uansett er eg, som alltid før sesongen, optimist, og gledar meg til å få starta. Så håpar eg fansen har tålmod med Farke og styret i starten, for det blir nok litt svingande prestasjonar før vi får spelt inn eit lag med forhåpentlegvis nokre forsterkingar i løpet av august.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk


Josch

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8852 på: August 05, 2023, 09:31:05 »
Nå ble det litt dommedagsstemning her. Når det gjelder spisser, så har vi jo kjøpt mange av de, med varierende hell.
Augustin slo ikke helt til :o, Rodrigo ble etterhvert bra og Rutter bli bra etterhvert. Men enig i at vi må kjøpe en ny spiss, som putter i ny og ne. Men de koster litt. Hvis vi finner noen....

En god spiss er nok viktig, men betyr ikke alt.

I 2019/20 scoret Leeds 77 mål, som er under to per kamp. Forsvaret var meget bra.
Toppscorer Bamford scoret kun 16 mål, men mange andre spillere scoret også. Bielsas system gjorde at mange ble matchvinnere.

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8853 på: August 05, 2023, 10:00:59 »


Nå ble det litt dommedagsstemning her. Når det gjelder spisser, så har vi jo kjøpt mange av de, med varierende hell.
Augustin slo ikke helt til :o, Rodrigo ble etterhvert bra og Rutter bli bra etterhvert. Men enig i at vi må kjøpe en ny spiss, som putter i ny og ne. Men de koster litt. Hvis vi finner noen....

Er vel ikke dommedagsstemning?  Kun konstatering av fakta.  For å investere i denne ligaen må det penger inn for å investere i penger ut.  Foreløpig er det kun lånt ut spillere og solgt for peanøtter.  Noen flere salg må til med ekte penger inn for at vi kan få nye spillere inn.  Selger gjerne Gnonto, Sinistera og Summerville jeg for å få skikkelige spillere som erstatning.  Men inntil videre må vi forholde oss til realitetene og gjøre det beste utav det.

Eg støtter GeirO sin kommentar om dommedagsstemning. Det skal veldig lite motgang til for at skrekkscenarioene blir dratt fram av ein del av medlemmane her.

Eg vil påstå at stallen Farke har overteke er betre enn den Bielsa overtok, og den har ein god balanse av rutine og "up and coming" unggutter. Om ingen fleire forsvinn ut, skal dette laget kunne kjempe i toppen. For at det skal bli direkte opprykk treng vi imidlertid ein god porsjon flaks, både i form av begrensa skadeproblem og at fleire av unngutta klarer å levere utfrå potensialet.

Det finns ingen manager som ikkje ønsker seg betre spelarar, og Farke likeså. Eg meiner det er mest viktig å styrke forsvaret. Sjøl om vi kun har ein utprega spiss, som har ein problematisk skadehistorikk, så har vi stor breidde offensivt, med mange potensielle målskårarar.

Å tru at vi skal kunne vesentleg styrke trioen, Summerville, Gnonto og Sinisterra, ser eg på som utopisk (med mindre det var eit dårleg forsøk på trolling), men dette beror jo også på ein subjektiv oppfatning av kor gode desse er. Eg meiner dei alle vil vere blant dei mest kreative offensive spelarane i Championship, men kan kanskje ha litt å lære defensivt (og det kan vere luksus å behalde alle 3, viss det betyr at vi ikkje kan styrke defensivt).

Uansett er eg, som alltid før sesongen, optimist, og gledar meg til å få starta. Så håpar eg fansen har tålmod med Farke og styret i starten, for det blir nok litt svingande prestasjonar før vi får spelt inn eit lag med forhåpentlegvis nokre forsterkingar i løpet av august.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk
Fint innlegg.
Nå er ikke dette rettet mot deg eller innlegget ditt, men tror ikke vi skal undervurdere stallen Bielsa overtok. Store deler av den gruppen hadde prestert bra med Monk og endte vel rett bak PO. Til og med under TC hadde man en god start, men mentalt sett var vi ikke i nærheten og falt sammen etterhvert etter noen kamper der ting gikk i mot oss.
Tror ikke Bielsa hadde overtatt Leeds hvis han og hans teams analyser av stallen ikke stod til forventning. Han er jo først og fremst en som utvikler individer og kollektiv gjennom et tankegods med sterke prinsipper gjennom treningskultur og dedikasjon. Det viste seg i ettertid at vi hadde en stall som var ekstremt mottakelig for akkurat dette. Nesten uvirkelig i en tid der vel mange spillere mister det totalt på grunn av penger og status.
Cooper, Ayling, Dallas mf hadde x antall kamper på dette nivået og var gode CC spillere. Pablo kanskje divisjonens beste.
Den første Rad modellen ble skrotet og det ble supplert med topp CC spillere i Douglas, Forshaw, Bamford og Costa. Det var et viktig trekk.
Clarke som unggutt ble rel fort hentet av Spurs (og heldigvis ser ut til å ha funnet tilbake nå), og Kalvin er en historie som skiller seg ut. En annen unggutt i Vieira måtte vike for å få kabalen til å gå opp. Mest sannsynlig et trekk vi vil se ila August denne sesongen og.
I etterpåklokskapens navn ser dagens stall langt mer fancy ut. Ingen tvil om det, men stiller fortsatt et spørsmålstegn rundt kjernen i laget.
Nå skal det sies at jeg har veldig tro på Farke, men han kan ikke trylle. Denne klisjeen igjen med ledere, karakter, tilstedeværelse etc etc. Har vi det i like  stor grad som sist?


NT

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8854 på: August 05, 2023, 11:32:12 »
Da har vi i det minst 2 alternativer på VB i morra,  Hjelde og come back Byram !

https://www.leedsunited.com/news/team-news/31766/leeds-united-re-sign-sam-byram

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8855 på: August 05, 2023, 13:14:35 »
Hysteriet som foregår på Twitter / X har spredt seg til forumet her noterer jeg. Jeg er fast bestemt på at en dom over 49ers og ambisjonene de har presentert kan først gjøres 2 september. Da er overgangsvinduet offisielt stengt. Alt annet før den tid blir prematurt. Står vi på stedet hvil med de samme problemene da som nå skal jeg være den første på barrikadene til si akkurat hva jeg mener.

Jeg syntes også Farke får altfor lite cred i forhold til tidligere prestasjoner. I min bok den sterkeste manageren i Championship nå. Dette kommer til å løfte oss enormt. Tydelig posession-orientert stil hvor man ønsker å dominere motstandere med tydelig definerte roller. Trenger vi å trekke frem betydeligheten av en kompetent manager igjen ? Vi husker vel hva Bielsa fikk til med middelmådigheter ?

At vi er så mye svakere nå enn det makkverket som spilte i PL forrige sesong er jeg heller ikke med på. Hvem er det vi egentlig savner av de som har forsvunnet ? Jeg kan være med på at Rodrigo hadde vært fin å ha med i Championship, bortsett fra det savner jeg absolutt ingen.

Minner om hva Farke sa for noe uker siden, ha tolmodighet, det er en stor jobb foran oss. Både mhp rekruttering, forberedelser og ambisjoner.

Championship er en lang affære. Tabellen fluktuerer noe helt sykt fra rundt til runde. Hvis de uttalte ambisjonene til klubben følges opp har jeg stor tro på en rask retur til PL. Bring on Cardiff!

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8856 på: August 05, 2023, 14:19:38 »
I fjor endte Burnley og Blades med 101 og 91 poeng. Southampton hadde 80 prosent possession i går. Sirkuset med at alle slår alle gjelder ikke nødvendigvis i toppen. Tviler at vi tåler å måtte hente 10 poeng på de beste uansett tidspunkt.
 

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8857 på: August 05, 2023, 14:56:56 »
I fjor endte Burnley og Blades med 101 og 91 poeng. Southampton hadde 80 prosent possession i går. Sirkuset med at alle slår alle gjelder ikke nødvendigvis i toppen. Tviler at vi tåler å måtte hente 10 poeng på de beste uansett tidspunkt.
Folk kan ikke sammenligne oss med Burnley eller andre klubber på dette nivået. Ligger Farke og Leeds 10-15 poeng bak etter 15 runder vil man få store problemer med omgivelser og trykket fra meningsbærere og media. Vi er klubben alle snakker om. Som alle vil se og alle vil slå. Vi er trekkplasteret. Isolert sett er vi vår egen herre.
Forventninger er opprykk og å vinne kampene vi spiller. Det skulle bare mangle og det må klubb, trenere og spillere leve med.
Alt annet vil være hinsides.
49ers bør forstå det etter så mange år i poleposition fra sidelinjen. Farke forstår garantert det, så er det opp til han å implementere det i sport.
Prosjekt Marsch bør jo stå i all fremtid som et eks på det motsatte.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8858 på: August 05, 2023, 15:05:39 »
Pr. nå er det ingen grunn til å henge med hodet m.h.t. overgangsvinduet.

Vi har:

1). En mye bedre trener ved sesongstart nå enn på tilsvarende tid i fjor. Er vel selve jokersigneringen. Farke kommer til å få skikk på dette laget.

2). En del spillere som skuffet kapitalt i fjor er borte fra klubben: Kristensen, Roca, Koch, Llorente, Aaronson. I tillegg er Roberts solgt, og Robles og Forshaw har fått avsluttet sine kontrakter. Savner i grunnen bare to spillere: Wøber og Rodrigo. Sett under ett er jeg svært fornøyd med opprenskningen av stallen.

3). Spillere inn er: Ampadu, Darlow og Byram. Ampadu tror jeg kan bli stor i Leeds-trøya.

4). Utlånte spillere har returnert, og disse bidro svært lite til miseren i fjor: Klaesson, Hjelde, Cresswell, Drameh, Poveda, James, Shackleton, Gelhardt. Shackleton tror jeg forsvinner. Cresswell og James tror jeg tar nivået ganske greit. Poveda kan bli den nye Klich, en spiller som ble avskrevet og som viser seg svært nyttig.

5). Fra rekrutteringslaget kommer Gray garantert inn. Gyabi kan få en bra sesong. Er mer usikker på Bate, Joseph, Perkins, Monteiro og Mullen.

6). Fortsatt litt usikkerhet rundt disse spillerne, og om de er Leeds-spillere den 2. september: Adams, Gnonto og Meslier.
Mest støy er det rundt Adams, i det denne spilleren har en nedrykks-klausul på £ 20 millioner. En rik PL-klubb, eller en annen storklubb hoster greit opp den summen.

Ønsker at vi kjøper Phillips fra Liverpool og Williams fra Man Utd. om muligheten byr seg. Det kommer sikkert inn noen som jeg ikke har tenkt på også.

Ingen grunn til å felle noen dom ennå.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8859 på: August 06, 2023, 09:09:00 »
Adams til Chelsea?

Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
Chelsea made contact with Tyler Adams camp to be informed on conditions of the deal, exploring costs #CFC

He’s one of the names being considered as £20m relegation clause is available.

Focus remains on Moisés Caicedo talks, separate deal and separate story.

20 millioner trenger vi virkelig inn for å gjøre noen dealer. Hamer, Harwood-Bellis, Piroe og Kamara? Trenger nok minst 10-15 millioner til da, kanskje et salg av Gnonto/Summerville vil generere nok. Alle disse spillerne har vel bare ett år igjen av kontrakten sin, så mulig å forhandle ned prisen på tampen av vinduet kanskje. Da mangler vi bare en 10-er. Lån fra PL?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8860 på: August 06, 2023, 09:24:50 »
Glen Kamara ikke i troppen til Rangers i går heller. Det må jo være noe i kulissene her som hindrer pengebruk. Etter mitt syn er det bare å få shippet ut Summerville eller Gnonto hvis det løser opp situasjonen. Vi er 5 spillere fra å være skikkelig konkurransedyktige, kan jo ikke sitte på det her viset og ingenting gjøre. Alt foruten Adams, vil heller miste tre av de andre enn han.
 

Hallgi

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8861 på: August 06, 2023, 09:30:47 »
På pre match pressekonferansen fortalte Farke at det hadde vore 16 spelarar på trening.., så det mangler mange både pga skader, og ein tynn og ubalansert tropp, men med fleire kvalitetsspelarar og mykje talent.
Sinisterra, Gnonto, Harrison og Adams hadde det vore fantastisk om me får  beholda, men ein ving eller to kan selgast. I sentrallinja+venstreback er det openbare behov for å få inn nye. Det er bra at Farke er så tydelig på det, så forventet at mykje vil skje før 2. september
ALAW (& I am the pirate amongst us)

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8862 på: August 06, 2023, 12:40:54 »
From The Athletic...

Chelsea are considering bidding for Adams as they remain deadlocked in talks with Brighton & Hove Albion over Moises Caicedo. The Ecuador international is their top midfield target but they have been unwilling to meet Brighton’s £100million ($127m) valuation. Their fourth offer, worth £80million, was rejected last week.

A source with knowledge of the situation, speaking anonymously to protect their job, said they believe Chelsea could try to sign both midfielders.

Fellow Premier League club Aston Villa are also interested in Adams, who made 24 Premier League appearances last season, with manager Unai Emery continuing his squad rebuild.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8863 på: August 06, 2023, 14:23:18 »
Skulle Adams forsvinne, burde Leeds se til Gustavo Hamer. Har vært linka tidligere selvsagt.

Liten, tett plugg på midtbanen med voldsomme dødballer. En assist fra corner og nære å skru en rett inn nå.

Leicester ser svake ut defensivt.
Marching on together!

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8864 på: August 06, 2023, 14:40:09 »
Rudy Galetti
@RudyGaletti
🚨🗣️ Advanced talks between #LeedsUTD and #Liverpool for Nat #Phillips.

💰 The parties are discussing some details about the proposal set at ~£10m add-ons included.

🎯 The 🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 CB has been targeted by Leeds as one of the ideal profiles to replace #Wober, now on loan at #Gladbach.

Milou

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8865 på: August 06, 2023, 18:52:32 »
Adams for £20 mill meiner eg er eit røverkjøp, så håper vi kan unngå å selje han for det, men redd for at han forsvinn. Viss vi treng å selje så er Harrison og Gnonto dei som kan skaffe mest pengar i kassa. Klarar Summerville å halde nivået frå kampen i dag, så må vi ha veldig mykje pengar før det er verdt det.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk


Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8866 på: August 06, 2023, 19:40:23 »
Alfonso Leocádio
@alfonso_leocad
Info🚨: Leeds have made an offer for AZ Alkmaar CB Pantelis Chatzidiakos first
@choria80
 #LUFC #Leeds

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8867 på: August 06, 2023, 19:41:18 »
Alfonso Leocádio
@alfonso_leocad
Info🚨: Leeds have made an offer for AZ Alkmaar CB Pantelis Chatzidiakos first
@choria80
 #LUFC #Leeds
Posisjon?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8868 på: August 06, 2023, 19:42:49 »
Alfonso Leocádio
@alfonso_leocad
Info🚨: Leeds have made an offer for AZ Alkmaar CB Pantelis Chatzidiakos first
@choria80
 #LUFC #Leeds
Posisjon?
Står vel CB, dvs midtstopper.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8869 på: August 06, 2023, 19:43:39 »
Alfonso Leocádio
@alfonso_leocad
Info🚨: Leeds have made an offer for AZ Alkmaar CB Pantelis Chatzidiakos first
@choria80
 #LUFC #Leeds
Posisjon?

Høyre midtstopper.

Tror neppe på dette. Er nok Nat Phillips som kommer inn som høyre stopper.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8870 på: August 06, 2023, 19:47:20 »
Alfonso Leocádio
@alfonso_leocad
Info🚨: Leeds have made an offer for AZ Alkmaar CB Pantelis Chatzidiakos first
@choria80
 #LUFC #Leeds
Posisjon?

Høyre midtstopper.

Tror neppe på dette. Er nok Nat Phillips som kommer inn som høyre stopper.

auren
Med Cooper som et svært usikkert kort må det handles inn minst en ny midtstopper i dette vinduet.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8871 på: August 06, 2023, 19:52:26 »
Alfonso Leocádio
@alfonso_leocad
Info🚨: Leeds have made an offer for AZ Alkmaar CB Pantelis Chatzidiakos first
@choria80
 #LUFC #Leeds
Posisjon?

Høyre midtstopper.

Tror neppe på dette. Er nok Nat Phillips som kommer inn som høyre stopper.

auren
Med Cooper som et svært usikkert kort må det handles inn minst en ny midtstopper i dette vinduet.

Vi er der at vi trenger 2 nå…

GaryMac

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8872 på: August 06, 2023, 21:52:28 »
Alfonso Leocádio
@alfonso_leocad
Info🚨: Leeds have made an offer for AZ Alkmaar CB Pantelis Chatzidiakos first
@choria80
 #LUFC #Leeds
Posisjon?

Høyre midtstopper.

Tror neppe på dette. Er nok Nat Phillips som kommer inn som høyre stopper.

auren
Med Cooper som et svært usikkert kort må det handles inn minst en ny midtstopper i dette vinduet.

Vi er der at vi trenger 2 nå…
Stopper. 185 cm høy. 27 år
144 kamper på toppnivået i Nederland for AZ Alkmaar
Ca 30 kamper i ulike europacuper.
27 landskamper for Hellas siden 2019
Verdsatt til €4mill av Transfermarkt


Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8873 på: August 06, 2023, 22:17:44 »
Ønsker Leif Davis tilbake - Stor sesong for Ipswich i L1 i fjor og en knallkamp på venstrebacken i dag - Var ok de gangene han fikk sjansen i Leeds også.

Drømmer fortsatt om Gustavo Hamer i tospann med Adams på midten - Stoppere i Ampadu, Cooper, Phillips + Cresswell og Strujik holder i massevis.

Krydre med Joel Piroe på topp.

Firpo ( 4-6 mill), James (8-12 mill) og ofre Harrison (20-30 mill) om nødvendig. Kanskje også Gelhardt (5-7 mill) og Greenwood (3-5 mill) da de fortsatt er verdsatt til en ok pris.

Det blir nok en kamp å beholde Sinisterra, Summerville og Gnonto tror jeg…


Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8874 på: August 06, 2023, 22:22:59 »
Alfonso Leocádio
@alfonso_leocad
Info🚨: Leeds have made an offer for AZ Alkmaar CB Pantelis Chatzidiakos first
@choria80
 #LUFC #Leeds
Posisjon?

Høyre midtstopper.

Tror neppe på dette. Er nok Nat Phillips som kommer inn som høyre stopper.

auren

Er visstnok LCB.

Teo. ✍️
@TeonelMessi
WOW, that would be a very impressive deal for Leeds. Pantelis is a wonderful left sided ball playing centre back. However he is way too good for the Championship.

Had him in a piece for a different rebuild, however it shows some of his stats.

CB: Pantelis Hatzidiakos ~ €9 million
Hatzidiakos came through AZ’s youth system and has been there for all his career, but at the age of 26 it might be time for his to try his luck in elsewhere in Europe.

Hatzidiakos is a great defender and ball player, exactly what we need.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8875 på: August 07, 2023, 08:37:06 »
Ønsker Leif Davis tilbake - Stor sesong for Ipswich i L1 i fjor og en knallkamp på venstrebacken i dag - Var ok de gangene han fikk sjansen i Leeds også.

Drømmer fortsatt om Gustavo Hamer i tospann med Adams på midten - Stoppere i Ampadu, Cooper, Phillips + Cresswell og Strujik holder i massevis.

Krydre med Joel Piroe på topp.

Firpo ( 4-6 mill), James (8-12 mill) og ofre Harrison (20-30 mill) om nødvendig. Kanskje også Gelhardt (5-7 mill) og Greenwood (3-5 mill) da de fortsatt er verdsatt til en ok pris.

Det blir nok en kamp å beholde Sinisterra, Summerville og Gnonto tror jeg…

Venstrebeint venstre back hadde vært no ja!  Skulle tatt seg ut om vi handlet en slik en`… ;)
Hamer var krydderet for Coventry mot Leicester, hvilken pasningsfot han har…hver eneste corner var farlig/målsjanse!
Vil gjerne at vi får han ombord…nærmeste Pablo vi kommer.
Mulig ankelen til Cooper gikk i går, og stopper trenger vi definitivt…vi er 1 short der.
 

Sterland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8876 på: August 07, 2023, 08:43:06 »
Ønsker Leif Davis tilbake - Stor sesong for Ipswich i L1 i fjor og en knallkamp på venstrebacken i dag - Var ok de gangene han fikk sjansen i Leeds også.

Drømmer fortsatt om Gustavo Hamer i tospann med Adams på midten - Stoppere i Ampadu, Cooper, Phillips + Cresswell og Strujik holder i massevis.

Krydre med Joel Piroe på topp.

Firpo ( 4-6 mill), James (8-12 mill) og ofre Harrison (20-30 mill) om nødvendig. Kanskje også Gelhardt (5-7 mill) og Greenwood (3-5 mill) da de fortsatt er verdsatt til en ok pris.

Det blir nok en kamp å beholde Sinisterra, Summerville og Gnonto tror jeg…

Venstrebeint venstre back hadde vært no ja!  Skulle tatt seg ut om vi handlet en slik en`… ;)
Hamer var krydderet for Coventry mot Leicester, hvilken pasningsfot han har…hver eneste corner var farlig/målsjanse!
Vil gjerne at vi får han ombord…nærmeste Pablo vi kommer.
Mulig ankelen til Cooper gikk i går, og stopper trenger vi definitivt…vi er 1 short der.
Hamer hadde vært glimrende å få inn.. Pablo/lik spillertype har vært savnet i flere år. Milliarder av kr pøset ut, uten at vi har fått takk i noen som har vært i nærheten når det gjelder dødballfot og kreativ drivkraft

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8877 på: August 07, 2023, 09:15:36 »
Ønsker Leif Davis tilbake - Stor sesong for Ipswich i L1 i fjor og en knallkamp på venstrebacken i dag - Var ok de gangene han fikk sjansen i Leeds også.

Drømmer fortsatt om Gustavo Hamer i tospann med Adams på midten - Stoppere i Ampadu, Cooper, Phillips + Cresswell og Strujik holder i massevis.

Krydre med Joel Piroe på topp.

Firpo ( 4-6 mill), James (8-12 mill) og ofre Harrison (20-30 mill) om nødvendig. Kanskje også Gelhardt (5-7 mill) og Greenwood (3-5 mill) da de fortsatt er verdsatt til en ok pris.

Det blir nok en kamp å beholde Sinisterra, Summerville og Gnonto tror jeg…

Venstrebeint venstre back hadde vært no ja!  Skulle tatt seg ut om vi handlet en slik en`… ;)
Hamer var krydderet for Coventry mot Leicester, hvilken pasningsfot han har…hver eneste corner var farlig/målsjanse!
Vil gjerne at vi får han ombord…nærmeste Pablo vi kommer.
Mulig ankelen til Cooper gikk i går, og stopper trenger vi definitivt…vi er 1 short der.

Hamer er solid. Er vel så langt unna Pablo som spillertype man kan komme egentlig. Pasningsfoten og overblikket til Pablo var nok bedre. Men Hamer sin fot er solid. Dødballene og spesielt cornere mye bedre enn polerne med snø på som Pablo slo. Så litt har de til felles. Men mye mer trøkk i alt Hamer gjør. Pablo var offensiv midtbane mens Hamer en defensiv midtbanespiller som jobber mye  box to box. Akkurat det Leeds trenger. Enorm motor, enorm fysikk, enorm tilstedeværelse og masse målpoeng. Smått utrolig at han fortsatt er i Coventry.

Hamer er en av ytterst få jeg ville ofret Adams for å få. Men de to sammen er nesten topp PL nivå.

Bare å punge ut hvis Hamer har interesse av å komme. Da løses samtidig utfordringen med Cooper sin skade. Phillips og Ampadu stoppere - Hamer og Adams/Gray sentralt.
« Siste redigering: August 07, 2023, 09:17:52 av Eriksen55 »

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8878 på: August 07, 2023, 10:03:19 »
Ønsker Leif Davis tilbake - Stor sesong for Ipswich i L1 i fjor og en knallkamp på venstrebacken i dag - Var ok de gangene han fikk sjansen i Leeds også.

Drømmer fortsatt om Gustavo Hamer i tospann med Adams på midten - Stoppere i Ampadu, Cooper, Phillips + Cresswell og Strujik holder i massevis.

Krydre med Joel Piroe på topp.

Firpo ( 4-6 mill), James (8-12 mill) og ofre Harrison (20-30 mill) om nødvendig. Kanskje også Gelhardt (5-7 mill) og Greenwood (3-5 mill) da de fortsatt er verdsatt til en ok pris.

Det blir nok en kamp å beholde Sinisterra, Summerville og Gnonto tror jeg…

Venstrebeint venstre back hadde vært no ja!  Skulle tatt seg ut om vi handlet en slik en`… ;)
Hamer var krydderet for Coventry mot Leicester, hvilken pasningsfot han har…hver eneste corner var farlig/målsjanse!
Vil gjerne at vi får han ombord…nærmeste Pablo vi kommer.
Mulig ankelen til Cooper gikk i går, og stopper trenger vi definitivt…vi er 1 short der.

Hamer er solid. Er vel så langt unna Pablo som spillertype man kan komme egentlig. Pasningsfoten og overblikket til Pablo var nok bedre. Men Hamer sin fot er solid. Dødballene og spesielt cornere mye bedre enn polerne med snø på som Pablo slo. Så litt har de til felles. Men mye mer trøkk i alt Hamer gjør. Pablo var offensiv midtbane mens Hamer en defensiv midtbanespiller som jobber mye  box to box. Akkurat det Leeds trenger. Enorm motor, enorm fysikk, enorm tilstedeværelse og masse målpoeng. Smått utrolig at han fortsatt er i Coventry.

Hamer er en av ytterst få jeg ville ofret Adams for å få. Men de to sammen er nesten topp PL nivå.

Bare å punge ut hvis Hamer har interesse av å komme. Da løses samtidig utfordringen med Cooper sin skade. Phillips og Ampadu stoppere - Hamer og Adams/Gray sentralt.
Han har en veldig bra pasningsrange og overblikk. Plukker opp veldig gode posisjoner som Pablo gjorde på slutten da alderdommen hentet han inn og han måtte endre måten å spille på selv om posisjonene på papiret er ulike.
Hamer spiller og med høy risiko, men kan være litt udisiplinert. Ikke høy toppfart, men stor intensitet og forflytningsevne. I større grad enn Pablo.
Faktisk bare Norwood overall som har vist seg å ha et større spekter vedr pasningsrange.
Completed 79.4 percent of the 47.59 passes he attempted per 90 in the Championship this season. He contributed 10 assists, outperforming his xA of 7.04, in addition to registering two secondary helpers.
Completing 10.35 passes into the final third and a further 2.89 into the penalty area per 90.
As a point of comparison, Liverpool’s Thiago Alcantara – widely regarded as an exceptional playmaker – averages 10.59 passes into the final third and 1.57 into the penalty area per 90. While it is very important to note the quality gap between the Championship and Premier League (and the players in question), Hamer’s ability to break the lines is impressive. While his passing ability is his biggest asset (it will be the trait that propels him to further success in the future), his positional play and work rate are underrated qualities that will underpin his ability to adapt to performing at a higher level.

Ingen Pablo i form av utfordre og drible, men som Cherry er inne på en playmaker type laget skriker etter.  Vi trenger en som kan diktere spillet og som kan sette oss opp i større grad enn de vi har pr nu. Ikke minst trenger vi dødballfoten som du er inne på. Scoringer fra dødball kan være forskjellen det når alt telles opp i Mai.
Hvor realistisk er det vet ikke jeg. Er vel klubber nede på PL tabellen som kunne ønske å gjøre noe her, så vi får vel svaret helt på slutten av vinduet.
Jeg ville hatt Hamer inn mer enn noe annet. Tror han passer glimrende inn i systemet til Farke også tror jeg typen passer perfekt til Leeds. Han har temperamentet, mentaliteten og ferdighetene.
Er det en jeg virkelig håper på så er det han her. Bra alder i tillegg.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #8879 på: August 07, 2023, 11:27:00 »
Phil Hay
@PhilHay_
Chelsea set to step up interest in Tyler Adams. Increasing likely that they will sign the Leeds United midfielder, who has a release clause in his deal.

Story
@TheAthleticFC
 w/@SJohnsonSport