Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1498445 ganger)

lufc80 og 7 gjester leser dette emnet.

Milou

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9090 på: August 12, 2023, 09:53:47 »
Eg må seie at denne debatten om Gnonto begynner å gå over alle støvleskaft. Det er klart at det finns ting som ein ikkje kan tilgi (kjem i farten på eksempel som Holocaust, 9/11 og Utøyamassakren), men at det skal vere umogleg å tilgi ein liten italienar som ikkje vil spele eit par fotballkampar... det luktar litt fascistisk i min nase.

Leeds gjer det heilt riktige i denne saken, og nektar å bøye seg for press frå Gnonto og agentane. Med mindre nokon er villige til å betale det han er verdt og vel så det, er det ingen grunn til å selje. Men om det så skulle vere slik at Gnonto fortsatt er i Leeds når vindauget er lukka (og eg finn det litt meir sannsynleg enn dei fleste andre her), og Gnonto finn ut at han likevel vil spele og gje sitt beste for laget både for Leeds' og eigen skuld, så vil det vere enorm dumskap - og ikkje så reint lite småleg - å ikkje ønskje den fortapte sonen velkomen tilbake.

Sjølvsagt skal han beklage til managar, lagkameratar og supporterar, og sannsynlegvis får han litt pes frå tribunen i det første kampen, men så bør det vere muleg å legge dette bak seg. Å leggje nokon for hat for noko som i den store sammenhengen er ein bagatell tener ingen og virkar mot sin hensikt med tanke på opprykk tilbake til PL.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk


Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9091 på: August 12, 2023, 09:58:11 »
Eg må seie at denne debatten om Gnonto begynner å gå over alle støvleskaft. Det er klart at det finns ting som ein ikkje kan tilgi (kjem i farten på eksempel som Holocaust, 9/11 og Utøyamassakren), men at det skal vere umogleg å tilgi ein liten italienar som ikkje vil spele eit par fotballkampar... det luktar litt fascistisk i min nase.

Leeds gjer det heilt riktige i denne saken, og nektar å bøye seg for press frå Gnonto og agentane. Med mindre nokon er villige til å betale det han er verdt og vel så det, er det ingen grunn til å selje. Men om det så skulle vere slik at Gnonto fortsatt er i Leeds når vindauget er lukka (og eg finn det litt meir sannsynleg enn dei fleste andre her), og Gnonto finn ut at han likevel vil spele og gje sitt beste for laget både for Leeds' og eigen skuld, så vil det vere enorm dumskap - og ikkje så reint lite småleg - å ikkje ønskje den fortapte sonen velkomen tilbake.

Sjølvsagt skal han beklage til managar, lagkameratar og supporterar, og sannsynlegvis får han litt pes frå tribunen i det første kampen, men så bør det vere muleg å legge dette bak seg. Å leggje nokon for hat for noko som i den store sammenhengen er ein bagatell tener ingen og virkar mot sin hensikt med tanke på opprykk tilbake til PL.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk

Støtter deg her Milou.

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9092 på: August 12, 2023, 10:14:06 »
Eg må seie at denne debatten om Gnonto begynner å gå over alle støvleskaft. Det er klart at det finns ting som ein ikkje kan tilgi (kjem i farten på eksempel som Holocaust, 9/11 og Utøyamassakren), men at det skal vere umogleg å tilgi ein liten italienar som ikkje vil spele eit par fotballkampar... det luktar litt fascistisk i min nase.

Leeds gjer det heilt riktige i denne saken, og nektar å bøye seg for press frå Gnonto og agentane. Med mindre nokon er villige til å betale det han er verdt og vel så det, er det ingen grunn til å selje. Men om det så skulle vere slik at Gnonto fortsatt er i Leeds når vindauget er lukka (og eg finn det litt meir sannsynleg enn dei fleste andre her), og Gnonto finn ut at han likevel vil spele og gje sitt beste for laget både for Leeds' og eigen skuld, så vil det vere enorm dumskap - og ikkje så reint lite småleg - å ikkje ønskje den fortapte sonen velkomen tilbake.

Sjølvsagt skal han beklage til managar, lagkameratar og supporterar, og sannsynlegvis får han litt pes frå tribunen i det første kampen, men så bør det vere muleg å legge dette bak seg. Å leggje nokon for hat for noko som i den store sammenhengen er ein bagatell tener ingen og virkar mot sin hensikt med tanke på opprykk tilbake til PL.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk

Nå er det vel absolutt ingen her som har satt Gnonto-affæren inn i den sammenhengen du beskriver her, og det er heller ingen som snakker om hat. I den store sammenhengen er både fotball og Gnonto-gate ikke engang for en parentes å regne, det trenger du ikke forklare oss.

Lucas the Kop Cat

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9093 på: August 12, 2023, 10:15:54 »
Eg må seie at denne debatten om Gnonto begynner å gå over alle støvleskaft. Det er klart at det finns ting som ein ikkje kan tilgi (kjem i farten på eksempel som Holocaust, 9/11 og Utøyamassakren), men at det skal vere umogleg å tilgi ein liten italienar som ikkje vil spele eit par fotballkampar... det luktar litt fascistisk i min nase.

Leeds gjer det heilt riktige i denne saken, og nektar å bøye seg for press frå Gnonto og agentane. Med mindre nokon er villige til å betale det han er verdt og vel så det, er det ingen grunn til å selje. Men om det så skulle vere slik at Gnonto fortsatt er i Leeds når vindauget er lukka (og eg finn det litt meir sannsynleg enn dei fleste andre her), og Gnonto finn ut at han likevel vil spele og gje sitt beste for laget både for Leeds' og eigen skuld, så vil det vere enorm dumskap - og ikkje så reint lite småleg - å ikkje ønskje den fortapte sonen velkomen tilbake.

Sjølvsagt skal han beklage til managar, lagkameratar og supporterar, og sannsynlegvis får han litt pes frå tribunen i det første kampen, men så bør det vere muleg å legge dette bak seg. Å leggje nokon for hat for noko som i den store sammenhengen er ein bagatell tener ingen og virkar mot sin hensikt med tanke på opprykk tilbake til PL.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk
Er vel ingen her som har lagt Gnonto for hat, det jeg leser ut av innleggene er at han har gjort det vanskelig for seg selv med å nekte å spille for laget sitt. Han kan sikkert komme ut av knipen med å beklage, som andre gr påpekt her inne

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9094 på: August 12, 2023, 10:27:20 »
Fansen er nådeløse. Han sitter hjemme i dag, istedenfor å sloss for klubben. Han er super-privilegert, betalt millioner for å gjøre den jobben. Det tas ikke pent blant de mange tusen fans. Dette handler ikke om hva vi på forumet mener om Gnonto, det handler om at han selv har satt seg i en situasjon som jeg ikke tror er reverserbar. Se på Wout Weghorst, det ble en kamp med piping fra egne fans før han var på flyet. Fansen glemmer ikke hvem som sloss for klubbemblemet. Dette betyr mye for alle som holder med Leeds. Om det er riktig av fansen er en helt annen diskusjon.
« Siste redigering: August 12, 2023, 10:29:18 av Kato »
 

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9095 på: August 12, 2023, 10:40:21 »
Daniel Farke would 'love' Oliver Skipp at Leeds United after Tottenham midfielder shone at Norwich - Phil Hay
Denne dukket opp på Twitter

Oliver Skipp hadde vært en fantastisk signering.

Kan derimot ikke helt se det. Han har nok klare ambisjoner om PL-spill og dersom Højberg forsvinner (linkes noe overraskende stadig bort) så ser han vel sitt snitt til mer spill i Spurs.

Det KAN jo hende at historien med Farke og at han tok store steg under han sist kan gjøre det mulig med et lån, men jeg hadde blitt litt overraska.

Er det en direkte Phil Hay-tweet? Etter at Musk bytta navn til X for økt oppmerksomhet, så er det ikke mulig å se uten bruker ser det ut til.

Jeg er ingen stor Spurs-fan, men akkurat nå kunne jeg tatt tre lån fra den klubben. Rodon, Spence og Skipp. Spørs om det er realistisk med flere enn han vi allerede har fått inn.
« Siste redigering: August 12, 2023, 10:45:40 av Dennis »
Marching on together!

karaba

Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9096 på: August 12, 2023, 10:51:17 »
Jeg er helt enig i alle som skriver at det at Gnonto nekter og spille kamper er en metode å prøve og tvinge seg bort fra klubben på som  ikke kan tolereres da det er kontraktsbrudd.
Jeg tror det vil være mer skadelig for Gnonto over tid enn han faktisk forstår selv.
Men jeg mener jo også at Adams trenger litt oppmerksomhet. Han er «litt lurere» ved at han ikke offisielt nekter å spille kamper, men spiller «jeg er skadet kortet». Da du kan dra til Chelsea og passere en medisinsk sjekk, men samtidig sier at nei jeg er skadet og kan ikke spille for Leeds da stinker det litt av hele greia. Jeg tror ikke Adams er noe mer skadet en Gnonto, men bare er litt mer lur i måten ham nå spiller spillet. Det ville i så fall ikke være første gang at en spiller gjør dette


Sent from my iPhone using Tapatalk
« Siste redigering: August 12, 2023, 10:52:59 av karaba »

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9097 på: August 12, 2023, 10:52:38 »
Daniel Farke would 'love' Oliver Skipp at Leeds United after Tottenham midfielder shone at Norwich - Phil Hay
Denne dukket opp på Twitter

Oliver Skipp hadde vært en fantastisk signering.

Kan derimot ikke helt se det. Han har nok klare ambisjoner om PL-spill og dersom Højberg forsvinner (linkes noe overraskende stadig bort) så ser han vel sitt snitt til mer spill i Spurs.

Det KAN jo hende at historien med Farke og at han tok store steg under han sist kan gjøre det mulig med et lån, men jeg hadde blitt litt overraska.

Er det en direkte Phil Hay-tweet? Etter at Musk bytta navn til X for økt oppmerksomhet, så er det ikke mulig å se uten bruker ser det ut til.

Jeg er ingen stor Spurs-fan, men akkurat nå kunne jeg tatt tre lån fra den klubben. Rodon, Spence og Skipp. Spørs om det er realistisk med flere enn han vi allerede har fått inn.
Det kom fra en podcast med Phil Hay ifølge brukeren.
Fant en link ved et googlesøk. Usikker på om dette var kilden. Han brukte bare klipp og lim med ref til Hay.

https://motleedsnews.com/news/daniel-farke-would-love-oliver-skipp-at-leeds-united-after-tottenham-midfielder-shone-at-norwich-phil-hay/?amp

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9098 på: August 12, 2023, 11:07:08 »
Jeg er helt enig i alle som skriver at det at Gnonto nekter og spille kamper er en metode å prøve og tvinge seg bort fra klubben på som  ikke kan tolereres da det er kontraktsbrudd.
Jeg tror det vil være mer skadelig for Gnonto over tid enn han faktisk forstår selv.
Men jeg mener jo også at Adams trenger litt oppmerksomhet. Han er «litt lurere» ved at han ikke offisielt nekter å spille kamper, men spiller «jeg er skadet kortet». Da du kan dra til Chelsea og passere en medisinsk sjekk, men samtidig sier at nei jeg er skadet og kan ikke spille for Leeds da stinker det litt av hele greia. Jeg tror ikke Adams er noe mer skadet en Gnonto, men bare er litt mer lur i måten ham nå spiller spillet. Det ville i så fall ikke være første gang at en spiller gjør dette


Sent from my iPhone using Tapatalk

I går kom det ut en artikkel - som jeg ikke finner i farta - hvor det ble sagt at Chelsea skal ha vært redd for at opptreningsperioden til Adams var lenger enn antatt. De fryktet visstnok opp mot fire måneder, ifølge den. Ikke noe offentlig og muligens tatt ut av lufta, men det var i alle fall det som stod.

Dette ble selvsagt godt diskutert på Waccoe. Konsensus ble vel strengt tatt at dette var en måte for Chelsea å trekke seg fra avtalen, da Caceido plutselig ser aktuell ut for klubben igjen. Farke har vel sagt at Adams er noen få uker unna, så enten tar Rob Price og Leeds' fysioer feil, Chelsea som prøver å redde ansikt eller bare oppspinn og svada. Om han virkelig ikke er skadd, så "juger" jo Farke for oss også. Harrison er en annen spiller det er tyst om, foruten at man venter de tilbake etter første landslagspause. Kan jo hende det bare er så enkelt som det.

Jeg syns for øvrig ikke Adams og Gnonto kan sammenlignes pt. Man kan ikke konkludere på noe enda, da Adams enn så lenge er skadd, men Gnonto er tilgjengelig og har nektet å gjøre jobben sin videre for Leeds. Jeg er ikke i tvil om at Adams ønsker overgang til Premier League og mest sannsynlig ender der, men vi vet ikke om han eventuelt vil være profesjonell og gi sitt for Leeds om det ikke blir noen overgang for han i sommer. Jeg heller mot at han vil respektere kontrakten i så måte, underbygget av at han var nede å pratet med Gray i pause og etter kampen på søndag. Så blir det bare min antakelse inntil videre og neppe noe man får sjansen til å konkludere på. Likevel, dersom nedrykksklausulen ikke innfris er det heller ikke sannsynlig at Leeds vil selge han til lavere sum, ettersom dette er en av spillerne 49ers har uttalt at de ønsker å beholde.

Skulle han ende med å bli, på tross av at han ville godtatt et tilbud fra PL, for deretter å krumme nakken for Leeds kommende sesong, så er det ikke sammenlignbart med det syvende medlemmet av Sick Note Six i mitt hode. I alle fall ikke før Adams har "fått muligheten" til å streike selv.

Så skal det sies at vi ikke vet hva som foregår bak lukkede dører. Man kan selvsagt se for seg at agenten har gitt klar beskjed om at Adams vil vekk uansett, men i så måte har han behandlet dette på en langt bedre måte enn Gnonto - hvis man ikke tenker hva som er best for klubb, men utelukkende for egen, selvisk vinning. Det er mange kroniske urokråker som får nye klubber etter dårlig oppførsel, men Gnonto er ikke en erfaren spiller med masse meritter på banen bak seg. Han er ung, utvilsomt talentfull, men viser tegn til dårlige holdninger. Jeg er også helt sikker på at enkelte klubber stryker en slik spiller mentalt fra blokka si, basert på oppførsel. Han er ikke Mbappe. Etter å ha sett sesong to av Premier League - en helt annen liga, så kan man trekke linja til Jermaine Pennant. Verden for sine føtter, men utenomsportslige ting og dårlige holdninger for en profesjonell spiller gjorde at han slet med å slå igjennom. På tross av en god karriere, ble det aldri som han helt hadde håpt. Lenge siden, men han var innom Leeds og syns derfor han var interessant å tenke på. Alene er han heller ikke i det.

For øvrig er jeg ikke helt enig med Eriksen55 i at 'det var greit' med faktene så lenge han spilte bra. For det første sier det seg jo helt selv at man godtar mer om en spiller leverer bra på banen, men jeg var av den oppfatning at mange syns dommerklagingen og kranglingen med motspillere var en del av spillet han var nødt til å forbedre. At dette blir et større tema når han nå er en trassig guttunge med millionlønn, er vel ingen overraskende og heller ikke feil. Hadde han gått på banen og levert uke inn og ut, hadde vi tolerert det i høyere grad. Fullstendig logisk det.

Så er det en del diskusjon rundt hat av Gnonto. Hat skal ingen drive med, men at fansen blir fryktelig skuffet og kritisk til spilleren (og hans agent) kan ikke være sjokkerende for noen. Det må også Gnonto ha vært inneforstått med på forhånd. Eller er han så naiv at agentene har lurt han til det? Jeg syns det hadde vært fryktelig rart om man skal ønske et lag med høylytte supportere, hvor bortefansen omtrent alltid outsing hjemmelaget der våre supportere reiser, og samtidig se for seg at de fleste skulle godta dette - enten med forståelse eller apati. Vanskelig å få til begge deler. Det er også viktig å skille mellom hat og kritikk av handlinger. To vidt forskjellige ting.

Jeg hater på ingen måte Gnonto, men samtidig kan jeg kritisere han for å gjøre en ytterst selvisk handling til skade for klubben. Jeg er Leeds-fan, ikke Gnonto-fan. Særlig når han oppfører seg på en måte som er skadelig for klubben. Da har jeg vondt for å unnskylde handlingene. Selv Jack Harrison, som ble vanvittig dårlig behandla i januar, hadde fått kritikk om han streiket og ville vekk. Han ble behandlet av Orta som James ble av Swansea og Barnes da han var i ferd med å signere på lån og Orta var så fryktelig sint for de gangene. Og han har hundre ganger mer cred i banken enn Gnonto.

Alle bruer er nok i realiteten brent her, men det er en måte for han å komme tilbake i Leeds-fansens godvilje. Han kan legge seg kupert i media, skylde på dumme valg eller rådgivere eller hva det måtte være og så gi alt for klubben som har gitt han en lukrativ kontrakt. Da glemmes slikt med tida.

Så er det vel 99% sjanse for at han spiller i en annen klubb, antakelig Everton eller Serie A, når vinduet stenger.
« Siste redigering: August 12, 2023, 11:29:27 av Dennis »
Marching on together!

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9099 på: August 12, 2023, 11:28:35 »
Noe Leeds kan gjøre, og bør gjøre, er å ilegge Gnonto disiplinærstraff. Som regel innebærer det å gi bøter. Å tilbakeholde deler av lønna hans kan være en løsning. "Du spiller ikke, vi betaler ikke". Spilleren er under kontrakt med klubben, og må forholde seg til den. Jo lengre dette varer, jo mer skadet blir spillerens profesjonelle renomme. Selg kun hvis man får et høyt bud. Selger man for å skaffe seg fred, har man åpnet opp for lignende utpresningsforsøk i fremtiden. Budene fra Everton er for lave. Krev minst det dobbelte.

Det bør man tenke på heretter; å undersøke en spillers holdninger og profesjonalitet er vel så viktig som det rent fotballmessige. For meg fremstår Gnonto som en ren golddigger.

"Vil du til PL? Leeds er interessert."
"Gjerne. Hvor er kontrakten?". Rykker ned. "Jeg vil spille i PL. Selg meg."
"Nei. Vi vil beholde deg. Ikke noe salg."
"Da gidder jeg ikke å spille for dere."

Som sagt, utpressing.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9100 på: August 12, 2023, 11:37:58 »
Jeg er helt enig i alle som skriver at det at Gnonto nekter og spille kamper er en metode å prøve og tvinge seg bort fra klubben på som  ikke kan tolereres da det er kontraktsbrudd.
Jeg tror det vil være mer skadelig for Gnonto over tid enn han faktisk forstår selv.
Men jeg mener jo også at Adams trenger litt oppmerksomhet. Han er «litt lurere» ved at han ikke offisielt nekter å spille kamper, men spiller «jeg er skadet kortet». Da du kan dra til Chelsea og passere en medisinsk sjekk, men samtidig sier at nei jeg er skadet og kan ikke spille for Leeds da stinker det litt av hele greia. Jeg tror ikke Adams er noe mer skadet en Gnonto, men bare er litt mer lur i måten ham nå spiller spillet. Det ville i så fall ikke være første gang at en spiller gjør dette


Sent from my iPhone using Tapatalk

I går kom det ut en artikkel - som jeg ikke finner i farta - hvor det ble sagt at Chelsea skal ha vært redd for at opptreningsperioden til Adams var lenger enn antatt. De fryktet visstnok opp mot fire måneder, ifølge den. Ikke noe offentlig og muligens tatt ut av lufta, men det var i alle fall det som stod.

Dette ble selvsagt godt diskutert på Waccoe. Konsensus ble vel strengt tatt at dette var en måte for Chelsea å trekke seg fra avtalen, da Caceido plutselig ser aktuell ut for klubben igjen. Farke har vel sagt at Adams er noen få uker unna, så enten tar Rob Price og Leeds' fysioer feil, Chelsea som prøver å redde ansikt eller bare oppspinn og svada. Om han virkelig ikke er skadd, så "juger" jo Farke for oss også. Harrison er en annen spiller det er tyst om, foruten at man venter de tilbake etter første landslagspause. Kan jo hende det bare er så enkelt som det.

Jeg syns for øvrig ikke Adams og Gnonto kan sammenlignes pt. Man kan ikke konkludere på noe enda, da Adams enn så lenge er skadd, men Gnonto er tilgjengelig og har nektet å gjøre jobben sin videre for Leeds. Jeg er ikke i tvil om at Adams ønsker overgang til Premier League og mest sannsynlig ender der, men vi vet ikke om han eventuelt vil være profesjonell og gi sitt for Leeds om det ikke blir noen overgang for han i sommer. Jeg heller litt mot at han vil respektere kontrakten i så måte, underbygget av at han var nede å pratet med Gray i pause og etter kampen på søndag. Dersom nedrykksklausulen ikke innfris er det heller ikke sannsynlig at Leeds vil selge han til lavere sum, ettersom dette er en av spillerne 49ers har uttalt at de ønsker å beholde.

Skulle han ende med å bli, på tross av at han ville godtatt et tilbud fra PL, for deretter å krumme nakken for Leeds kommende sesong, så er det ikke sammenlignbart med det syvende medlemmet av Sick Note Six i mitt hode. I alle fall ikke før Adams har "fått muligheten" til å streike selv.

Så skal det sies at vi ikke vet hva som foregår bak lukkede dører. Man kan selvsagt se for seg at agenten har gitt klar beskjed om at Adams vil vekk uansett, men i så måte har han behandlet dette på en langt bedre måte enn Gnonto - hvis man ikke tenker hva som er best for klubb, men utelukkende for egen, selvisk vinning. Det er mange kroniske urokråker som får nye klubber etter dårlig oppførsel, men Gnonto er ikke en erfaren spiller med masse meritter på banen bak seg. Han er ung, utvilsomt talentfull, men viser tegn til dårlige holdninger. Jeg er også helt sikker på at enkelte klubber stryker en slik spiller mentalt fra blokka si, basert på oppførsel. Han er ikke Mbappe.

For øvrig er jeg ikke helt enig med Eriksen55 i at 'det var greit' med faktene så lenge han spilte bra. For det første sier det seg jo helt selv at man godtar mer om en spiller leverer bra på banen, men jeg var av den oppfatning at mange syns dommerklagingen og kranglingen med motspillere var en del av spillet han var nødt til å forbedre. At dette blir et større tema når han nå er en trassig guttunge med millionlønn, er vel ingen overraskende og heller ikke feil. Hadde han gått på banen og levert uke inn og ut, hadde vi tolerert det i høyere grad. Fullstendig logisk det.

Så er det en del diskusjon rundt hat av Gnonto. Hat skal ingen drive med, men at fansen blir fryktelig skuffet og kritisk til spilleren (og hans agent) kan ikke være sjokkerende for noen. Det må også Gnonto ha vært inneforstått med på forhånd. Eller er han så naiv at agentene har lurt han til det? Jeg syns det hadde vært fryktelig rart om man skal ønske et lag med høylytte supportere, hvor bortefansen omtrent alltid outsing hjemmelaget der våre supportere reiser, og samtidig se for seg at de fleste skulle godta dette - enten med forståelse eller apati. Vanskelig å få til begge deler. Det er også viktig å skille mellom hat og kritikk av handlinger. To vidt forskjellige ting.

Jeg hater på ingen måte Gnonto, men samtidig kan jeg kritisere han for å gjøre en ytterst selvisk handling til skade for klubben. Jeg er Leeds-fan, ikke Gnonto-fan. Særlig når han oppfører seg på en måte som er skadelig for klubben. Da har jeg vondt for å unnskylde handlingene. Selv Jack Harrison, som ble vanvittig dårlig behandla i januar, hadde fått kritikk om han streiket og ville vekk. Han ble behandlet av Orta som James ble av Swansea og Barnes da han var i ferd med å signere på lån og Orta var så fryktelig sint for de gangene. Og han har hundre ganger mer cred i banken enn Gnonto.
Hvis nyhetsfeeden til folk vedr Leeds, og i denne saken Leeds/Gnonto, preges av sterkt hat og kan puttes i samme kontekst som utøya, holocaust etc så bør man kanskje ta det ansvaret å holde seg unna slike plattformer eller forum(?).
Jeg har brukt Twitter i åresvis (X) og har satt profilen opp slik at jeg følger journalister og til dels andre meningsbærere som forholder seg langt mer profesjonelle enn bare følelser rundt saker som kommer opp. Og det har jo ikke akkurat stått på saker og således betente saker for denne klubben siste 20 årene.
Eneste forumet jeg besøker er dette da jeg anser det som ganske modent og nyansert stort sett hvilke saker som diskuteres og ulike sider av saken folk argumenter for og i mot.
Skal promillen av supportere som bærer på slike tanker som beskrevet over, som ikke klarer å styre sitt eget følelsemønster, være et argument i en diskusjon av en slik "enkel" sak som dette er man jo på ville, ville, ville veier. Jeg må egentlig si jeg blir litt redd.
De aller fleste klarer skille mellom lidenskap, engasjement og rent hat. De fleste oppegående folk har det verktøyet når man skal sortere i sitt eget følelsesregister.
Se ting med kritiske øyne må være innafor. Det er tross alt en idrett som lever av engasjement og har en stor underholdningsfaktor.
På den andre siden er det nobelt og flott med fremsnakk og positivitet uansett hvor negativ en sak eller prestasjon kan være.
Tenker dette skaper i aller fleste situasjoner en konstruktiv og flott debatt.

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9101 på: August 12, 2023, 12:58:40 »
Meget godt innspill, leedslife.
Marching on together!

Russel_Doig

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9102 på: August 12, 2023, 18:27:07 »
Eg må seie at denne debatten om Gnonto begynner å gå over alle støvleskaft. Det er klart at det finns ting som ein ikkje kan tilgi (kjem i farten på eksempel som Holocaust, 9/11 og Utøyamassakren), men at det skal vere umogleg å tilgi ein liten italienar som ikkje vil spele eit par fotballkampar... det luktar litt fascistisk i min nase.

Leeds gjer det heilt riktige i denne saken, og nektar å bøye seg for press frå Gnonto og agentane. Med mindre nokon er villige til å betale det han er verdt og vel så det, er det ingen grunn til å selje. Men om det så skulle vere slik at Gnonto fortsatt er i Leeds når vindauget er lukka (og eg finn det litt meir sannsynleg enn dei fleste andre her), og Gnonto finn ut at han likevel vil spele og gje sitt beste for laget både for Leeds' og eigen skuld, så vil det vere enorm dumskap - og ikkje så reint lite småleg - å ikkje ønskje den fortapte sonen velkomen tilbake.

Sjølvsagt skal han beklage til managar, lagkameratar og supporterar, og sannsynlegvis får han litt pes frå tribunen i det første kampen, men så bør det vere muleg å legge dette bak seg. Å leggje nokon for hat for noko som i den store sammenhengen er ein bagatell tener ingen og virkar mot sin hensikt med tanke på opprykk tilbake til PL.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk

Støtter deg her Milou.

Latterlig sammenligning. Som vi alle veit så er fotball det soleklart viktigste av alt det uviktige i livet. Gnonto kan holde seg langt vekke fra Leeds for evig og alltid, om han ikkje skulle dukke opp på andre banehalvdel.

Milou

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9103 på: August 12, 2023, 18:31:48 »
Å bruke "hat" var ein feil-/overfortolking frå mi side og eg innrømmer at dette var eit feil ordval. Men det blir snakka om at å aldri kunne tilgi, aldri kunne spele for Leeds og å la han spele for U21 i 4 år. Det er ingen måte å behandle ein ung gut som har gjort ein feil. Slik stoda er no, reknar eg det som mest sannsynleg at Gnonto fortsatt er i Leeds når vindauget lukkar og at han forstår at han har gjort noko dumt, beklagar og så jobbar for å restarte karrieren. I så fall, bør laget og fansen vise litt storsinn og ønskje han tilbake i folden.

Bruken av holocaust og Utøya var på ingen måte eit forsøk på å samanlikne alvorlegheiten i situasjonen, men eit eksempel på kor alvorleg det bør vere før ein begynner å snakke om å aldri kunne tilgi. Eg kan sjå at eg i mitt forsøk på å stoppe at ordbruken i debatten eskalerer utover alle proporsjonar, sjøl kan ha bidratt til dette. I så fall var mitt innlegg eit bidrag i motsett retning av det eg prøvde å få fram, og eg tar sjølvkritikk på det.

Til slutt så kan vi kanskje vere einige i  at Gnonto sin oppførsel er uakseptabel og at klubben sin handtering så lang har vore riktig. Eg håpar at vi også kan vere einige i at om vi ikkje skulle kunne selje han til ein "riktig" pris, så vil det beste utfallet vere at han beklager sin oppførsel og er tilbake i konkurransen om eit plass på laget. Så vil det vere opp til Farke å vurdere om han har motivasjon og innstilling som skal til for å spele for Leeds.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk


Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9104 på: August 12, 2023, 19:20:32 »
Å bruke "hat" var ein feil-/overfortolking frå mi side og eg innrømmer at dette var eit feil ordval. Men det blir snakka om at å aldri kunne tilgi, aldri kunne spele for Leeds og å la han spele for U21 i 4 år. Det er ingen måte å behandle ein ung gut som har gjort ein feil. Slik stoda er no, reknar eg det som mest sannsynleg at Gnonto fortsatt er i Leeds når vindauget lukkar og at han forstår at han har gjort noko dumt, beklagar og så jobbar for å restarte karrieren. I så fall, bør laget og fansen vise litt storsinn og ønskje han tilbake i folden.

Bruken av holocaust og Utøya var på ingen måte eit forsøk på å samanlikne alvorlegheiten i situasjonen, men eit eksempel på kor alvorleg det bør vere før ein begynner å snakke om å aldri kunne tilgi. Eg kan sjå at eg i mitt forsøk på å stoppe at ordbruken i debatten eskalerer utover alle proporsjonar, sjøl kan ha bidratt til dette. I så fall var mitt innlegg eit bidrag i motsett retning av det eg prøvde å få fram, og eg tar sjølvkritikk på det.

Til slutt så kan vi kanskje vere einige i  at Gnonto sin oppførsel er uakseptabel og at klubben sin handtering så lang har vore riktig. Eg håpar at vi også kan vere einige i at om vi ikkje skulle kunne selje han til ein "riktig" pris, så vil det beste utfallet vere at han beklager sin oppførsel og er tilbake i konkurransen om eit plass på laget. Så vil det vere opp til Farke å vurdere om han har motivasjon og innstilling som skal til for å spele for Leeds.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk

Alle som klarer å slå to synapser sammen i hjernen forstod meninga di, Milou. :)

Eneste måten Gnonto kan komme inn i varmen er å legge seg flat og jobbe for laget, men det er jo nærmest utenkelig at det vil skje. Hans handlinger er til stor skade for klubben og kan fort være medvirkende til den utrolig tafatte forestillinga i dag.
Marching on together!

Milou

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9105 på: August 12, 2023, 20:36:38 »
Takk for det, Dennis. Det er ingen tvil om at Gnonto sin oppførsel er skadeleg for laget, men også for han sjøl og sin marknadsverdi. Eg ser det derfor som meir utenkjeleg at Gnonto blir solgt i dette vindauget for det han eigentleg burde vere verdt før dette oppstyret (som eg meiner bør vere £25+ millioner), enn å sjå han tilbake i Leedsdrakt.

Viss det skulle vere slik at fansen skulle sette ein stoppar for ein slik retur (slik det tyder på at enkelte på forumet meiner) ville det også vere skadeleg for klubben. Slike situasjonar oppstår nok relativt ofte, og det var jo f.ex. ein liknande situasjon med Harry Kane (som riktignok oppførte seg meir diplomatisk) for nokre år sidan. Både han og klubben klarte imidlertid å leggje det bak seg relativt raskt til beste for både klubb og Kane. Eg ser eit liknande utfall for Gnonto som det mest realistiske positive utfall vi kan håpe på.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk


Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9106 på: August 12, 2023, 20:58:44 »
Enig i det, men i sammenligningen med Kane så hadde han levert for klubben i årevis og det var aldri snakk om streik.

Gnonto føler seg for stor for klubben etter en håndfull gode innhopp.

Problemet er uansett at det ikke er  noen vinnere her. Gnontos handling skader sannsynligvis han selv også, men i alle fall klubben.

Om det nå har spredd seg til Sini, er det enda verre. Og hva tenker kompisen han Summerville?
Marching on together!

Hawley

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9107 på: August 12, 2023, 21:35:25 »
Kan vi kjøpe spillere eller ikke? Må si jeg er småforvirra selv om noen her inne har prøvd å forklare.

Josch

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9108 på: August 12, 2023, 21:37:37 »
Ekte klubbspillere er historie. Alle (klubb og spiller,) tenker på sine egne interesser. Det vil skje om vi signerer en ny Gnonto eller Raphina. Vi tror de er evig tro mot Leeds , men ikke når penger og karriere settes på prøve og de får et lukrativt tilbud.

Dette skjer også i arbeidslivet: jo flere som slutter jo flere er det som kommer på tanken om å slutte.

Leeds som klubb bør klare å håndtere dette.
Men settes prisen på Gnonto for høyt så blir han ikke solgt. Hva da? Skal han da tilbake til Farkes stall og sette en strek over alt.

Forever Whites

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9109 på: August 12, 2023, 21:52:43 »


Nå ble det litt dommedagsstemning her. Når det gjelder spisser, så har vi jo kjøpt mange av de, med varierende hell.
Augustin slo ikke helt til :o, Rodrigo ble etterhvert bra og Rutter bli bra etterhvert. Men enig i at vi må kjøpe en ny spiss, som putter i ny og ne. Men de koster litt. Hvis vi finner noen....

Er vel ikke dommedagsstemning?  Kun konstatering av fakta.  For å investere i denne ligaen må det penger inn for å investere i penger ut.  Foreløpig er det kun lånt ut spillere og solgt for peanøtter.  Noen flere salg må til med ekte penger inn for at vi kan få nye spillere inn.  Selger gjerne Gnonto, Sinistera og Summerville jeg for å få skikkelige spillere som erstatning.  Men inntil videre må vi forholde oss til realitetene og gjøre det beste utav det.

Eg støtter GeirO sin kommentar om dommedagsstemning. Det skal veldig lite motgang til for at skrekkscenarioene blir dratt fram av ein del av medlemmane her.

Eg vil påstå at stallen Farke har overteke er betre enn den Bielsa overtok, og den har ein god balanse av rutine og "up and coming" unggutter. Om ingen fleire forsvinn ut, skal dette laget kunne kjempe i toppen. For at det skal bli direkte opprykk treng vi imidlertid ein god porsjon flaks, både i form av begrensa skadeproblem og at fleire av unngutta klarer å levere utfrå potensialet.

Det finns ingen manager som ikkje ønsker seg betre spelarar, og Farke likeså. Eg meiner det er mest viktig å styrke forsvaret. Sjøl om vi kun har ein utprega spiss, som har ein problematisk skadehistorikk, så har vi stor breidde offensivt, med mange potensielle målskårarar.

Å tru at vi skal kunne vesentleg styrke trioen, Summerville, Gnonto og Sinisterra, ser eg på som utopisk (med mindre det var eit dårleg forsøk på trolling), men dette beror jo også på ein subjektiv oppfatning av kor gode desse er. Eg meiner dei alle vil vere blant dei mest kreative offensive spelarane i Championship, men kan kanskje ha litt å lære defensivt (og det kan vere luksus å behalde alle 3, viss det betyr at vi ikkje kan styrke defensivt).

Uansett er eg, som alltid før sesongen, optimist, og gledar meg til å få starta. Så håpar eg fansen har tålmod med Farke og styret i starten, for det blir nok litt svingande prestasjonar før vi får spelt inn eit lag med forhåpentlegvis nokre forsterkingar i løpet av august.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk

Gikk visst troll i ord her?  Noe jeg egentlig skulle vært foruten, men ikke sjokkert over. To av de tre er nå tydeligvis i konflikt med ledelsen. Håper det ender godt til slutt med bedre spillere inn, eller at instillingene deres endres.  Og at Summerville blir og fortsetter den gode tendensen han viste før han ble skadet.
Medlem 94237

TK20

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9110 på: August 12, 2023, 22:18:31 »
Ref Gnonto er det bare å sette hardt mot hardt. Han kan bare glemme å spille EM for Italia til sommern om han spiller reservelagsfotball i Championship. Stå i mot frem til vinduet stenger og la han komme krypende.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9111 på: August 12, 2023, 22:34:08 »
Ref Gnonto er det bare å sette hardt mot hardt. Han kan bare glemme å spille EM for Italia til sommern om han spiller reservelagsfotball i Championship. Stå i mot frem til vinduet stenger og la han komme krypende.

Vil han ikke spille for Leeds så skal han heller ikke bidra på U21. Gift for unggutta!

Heldigvis sier Farke at de må trene alene i en egen garderobe. Blir neppe noe EM spill ut av det heller!

Kommer gutta på bedre tanker og fortsetter spillet de viste mot Cardiff så sier jeg ja takk. Trenger ingen unnskyldning eller forklaring. Holder med hard jobb og bra spill. James og Shackleton som en del av trioen bak spissen… Haff - Villig til å svelge noen kameler for å unngå å se det!

TK20

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9112 på: August 12, 2023, 22:56:31 »
Ref Gnonto er det bare å sette hardt mot hardt. Han kan bare glemme å spille EM for Italia til sommern om han spiller reservelagsfotball i Championship. Stå i mot frem til vinduet stenger og la han komme krypende.

Vil han ikke spille for Leeds så skal han heller ikke bidra på U21. Gift for unggutta!

Heldigvis sier Farke at de må trene alene i en egen garderobe. Blir neppe noe EM spill ut av det heller!

Kommer gutta på bedre tanker og fortsetter spillet de viste mot Cardiff så sier jeg ja takk. Trenger ingen unnskyldning eller forklaring. Holder med hard jobb og bra spill. James og Shackleton som en del av trioen bak spissen… Haff - Villig til å svelge noen kameler for å unngå å se det!

Enig i det. Kommer han med en unnskyldning kan vi glemme det hele. Særlig om han sparker agenten sin eller noe i den retningen.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9113 på: August 12, 2023, 23:20:53 »
Ref Gnonto er det bare å sette hardt mot hardt. Han kan bare glemme å spille EM for Italia til sommern om han spiller reservelagsfotball i Championship. Stå i mot frem til vinduet stenger og la han komme krypende.

Vil han ikke spille for Leeds så skal han heller ikke bidra på U21. Gift for unggutta!

Heldigvis sier Farke at de må trene alene i en egen garderobe. Blir neppe noe EM spill ut av det heller!

Kommer gutta på bedre tanker og fortsetter spillet de viste mot Cardiff så sier jeg ja takk. Trenger ingen unnskyldning eller forklaring. Holder med hard jobb og bra spill. James og Shackleton som en del av trioen bak spissen… Haff - Villig til å svelge noen kameler for å unngå å se det!

Enig i det. Kommer han med en unnskyldning kan vi glemme det hele. Særlig om han sparker agenten sin eller noe i den retningen.

Trenger verken sparke noen eller si unnskyld for min del. Leeds må sette premissene. Du selges hvis vi får 25 mill pund. Hvis ikke har du to valg. Gi alt for klubben eller trene alene i parken helt til du ombestemmer deg eller kontrakten går ut!

Om Sinisterra, Gnonto, Summerville, Harrison og Adams blir borte MÅ sjekkheftet frem raskt.

Det her lukter ikke fugl - Xxxx er minimum av hva som bør inn Ila tre uker! Lykkes de med det så ser jeg gjerne at det renskes litt nederst på kvalitetstigen…

Meslier - Darlow - Klaesson

Drameh - Ayling
Rodon- Cresswell
Xxxxx-  Cooper - Strujik, Hjelde
Xxxxx - Byram- Firpo,

Ampadu, xxxxx- Bate, Shackleton
Xxxxx- Gray, Gyabi

Xxxx- Poveda
Xxxx - Perkins, Greenwood, Gelhardt
Xxxxx - James

Xxxx- Rutter, Joseph

For noen dager og uker dette vil bli!

Russel_Doig

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9114 på: August 13, 2023, 01:36:38 »
Ref Gnonto er det bare å sette hardt mot hardt. Han kan bare glemme å spille EM for Italia til sommern om han spiller reservelagsfotball i Championship. Stå i mot frem til vinduet stenger og la han komme krypende.

Vil han ikke spille for Leeds så skal han heller ikke bidra på U21. Gift for unggutta!

Heldigvis sier Farke at de må trene alene i en egen garderobe. Blir neppe noe EM spill ut av det heller!

Kommer gutta på bedre tanker og fortsetter spillet de viste mot Cardiff så sier jeg ja takk. Trenger ingen unnskyldning eller forklaring. Holder med hard jobb og bra spill. James og Shackleton som en del av trioen bak spissen… Haff - Villig til å svelge noen kameler for å unngå å se det!

Enig i det. Kommer han med en unnskyldning kan vi glemme det hele. Særlig om han sparker agenten sin eller noe i den retningen.

Trenger verken sparke noen eller si unnskyld for min del. Leeds må sette premissene. Du selges hvis vi får 25 mill pund. Hvis ikke har du to valg. Gi alt for klubben eller trene alene i parken helt til du ombestemmer deg eller kontrakten går ut!

Om Sinisterra, Gnonto, Summerville, Harrison og Adams blir borte MÅ sjekkheftet frem raskt.

Det her lukter ikke fugl - Xxxx er minimum av hva som bør inn Ila tre uker! Lykkes de med det så ser jeg gjerne at det renskes litt nederst på kvalitetstigen…

Meslier - Darlow - Klaesson

Drameh - Ayling
Rodon- Cresswell
Xxxxx-  Cooper - Strujik, Hjelde
Xxxxx - Byram- Firpo,

Ampadu, xxxxx- Bate, Shackleton
Xxxxx- Gray, Gyabi

Xxxx- Poveda
Xxxx - Perkins, Greenwood, Gelhardt
Xxxxx - James

Xxxx- Rutter, Joseph

For noen dager og uker dette vil bli!

Du klarer ikkje, enten av uvitenhet eller noe lignende aldri å sette nok pris på Jack Harrison. Helt uforståelig

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9115 på: August 13, 2023, 10:56:19 »
Ref Gnonto er det bare å sette hardt mot hardt. Han kan bare glemme å spille EM for Italia til sommern om han spiller reservelagsfotball i Championship. Stå i mot frem til vinduet stenger og la han komme krypende.

Vil han ikke spille for Leeds så skal han heller ikke bidra på U21. Gift for unggutta!

Heldigvis sier Farke at de må trene alene i en egen garderobe. Blir neppe noe EM spill ut av det heller!

Kommer gutta på bedre tanker og fortsetter spillet de viste mot Cardiff så sier jeg ja takk. Trenger ingen unnskyldning eller forklaring. Holder med hard jobb og bra spill. James og Shackleton som en del av trioen bak spissen… Haff - Villig til å svelge noen kameler for å unngå å se det!

Enig i det. Kommer han med en unnskyldning kan vi glemme det hele. Særlig om han sparker agenten sin eller noe i den retningen.

Trenger verken sparke noen eller si unnskyld for min del. Leeds må sette premissene. Du selges hvis vi får 25 mill pund. Hvis ikke har du to valg. Gi alt for klubben eller trene alene i parken helt til du ombestemmer deg eller kontrakten går ut!

Om Sinisterra, Gnonto, Summerville, Harrison og Adams blir borte MÅ sjekkheftet frem raskt.

Det her lukter ikke fugl - Xxxx er minimum av hva som bør inn Ila tre uker! Lykkes de med det så ser jeg gjerne at det renskes litt nederst på kvalitetstigen…

Meslier - Darlow - Klaesson

Drameh - Ayling
Rodon- Cresswell
Xxxxx-  Cooper - Strujik, Hjelde
Xxxxx - Byram- Firpo,

Ampadu, xxxxx- Bate, Shackleton
Xxxxx- Gray, Gyabi

Xxxx- Poveda
Xxxx - Perkins, Greenwood, Gelhardt
Xxxxx - James

Xxxx- Rutter, Joseph

For noen dager og uker dette vil bli!

Du klarer ikkje, enten av uvitenhet eller noe lignende aldri å sette nok pris på Jack Harrison. Helt uforståelig

Hva rører du med?

Jeg nevner jo Harrison som en av de som absolutt må erstattes hvis han forsvinner!

Jeg vil mer enn gjerne at Harrison blir værende i Leeds.

Jeg syntes Harrison kan være en svært frustrerende spiller. Enorme ferdigheter, men også vesentlige mangler. Men alt i alt en viktig fyr å ha med videre.

Er det kun er skaden som gjør at han fortsatt er i klubben? Vil han være her? Er han ønsket i PL?

Lite info om når han er tilbake og null rykter - Sitter på en følelse av noe ikke stemmer. Jeg frykter at han enten er ute med skade i laaaang tid eller at han ikke vil spille CC og går til en ferdig avtalt overgang rett før vinduet stenger…

Han må stilles samme spørsmål som resten. Vil du spille og jobbe hardt for klubben? Hvis nei så kan han pakke og dytte ball i parken med Gnonto og Sinisterra!

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9116 på: August 13, 2023, 12:06:56 »
Tillater meg et humoristisk sidespor oppi all elendigheten: En gruppe Leeds-fans har naturligvis søkt seg fram til Google-profilen til agentselskapet som representerer Gnonto og lagt igjen noen hundre reviews med sine synspunkter på selskapet :D

https://x.com/leedsthat/status/1690459094325288961?s=46&t=2X-s6APAyAHdGOQ8pf5ffQ


Jostein.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9117 på: August 13, 2023, 12:24:11 »
Tillater meg et humoristisk sidespor oppi all elendigheten: En gruppe Leeds-fans har naturligvis søkt seg fram til Google-profilen til agentselskapet som representerer Gnonto og lagt igjen noen hundre reviews med sine synspunkter på selskapet :D

https://x.com/leedsthat/status/1690459094325288961?s=46&t=2X-s6APAyAHdGOQ8pf5ffQ


Leeds fans på sitt beste  ;D ;D
Leeds Carajo!

morten1966

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9118 på: August 13, 2023, 13:17:21 »
Tenk James som vi ikke ville ha i fjor kommer tilbake å jobber knallhardt hele kampen...ikke at han gjør så mye bra men lojalitet har gutten. Hadde faktisk skjønt om han hadde ønsket seg bort slik han har blitt behandlet av klubben og av fansen. Noe å lære av mange spillere den holdninga der.

morten1966

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9119 på: August 13, 2023, 13:27:37 »
Jack Harrison now being linked to Everton again as per
@ElBobble
 &
@_pauljoyce
 #LUFC