Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1499831 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

karaba

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9120 på: August 13, 2023, 13:45:37 »
Jack Harrison now being linked to Everton again as per
@ElBobble
 &
@_pauljoyce
 #LUFC
Sky sport melder at det eventuelt dreier seg om et lån av Harrison. Dette overgangsvinduet må jo være det merkeligste på  lenge, mange spillere ut og null penger inn. Det eneste vi har oppnådd hittil er at vi har kvittet oss med lønnskostnader. Det laget vi stilte i går mot Birmingham ville jo knapt nok vært gode nok i Obos ligaen.


Sent from my iPhone using Tapatalk
« Siste redigering: August 13, 2023, 14:00:55 av karaba »

rd1

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9121 på: August 13, 2023, 14:05:12 »
Jack Harrison now being linked to Everton again as per
@ElBobble
 &
@_pauljoyce
 #LUFC
Sky sport melder at det eventuelt dreier seg om et lån av Harrison. Dette overgangsvinduet må jo være det merkeligste på  lenge, mange spillere ut og null penger inn. Det eneste vi har oppnådd hittil er at vi har kvittet oss med lønnskostnader. Det laget vi stilte i går mot Birmingham ville jo knapt nok vært gode nok i Obos ligaen.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Lån med kjøpsbonus meldes det om. Dette er snart på nivå med Risdale.

Vi er jo ribbet for spillere og cash!!
"Who needs Cantona??"

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9122 på: August 13, 2023, 14:11:40 »
Tipper Adams og Harrison rister av seg skadene raskt i en ny klubb…

karaba

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9123 på: August 13, 2023, 14:27:17 »
Phil Hay melder også at Harrison er  på vei til Everton på lån ut denne sesongen.
Fra en egentlig god dekning på midtbanen så er nå Harrison, Sinisterra, Gnonto ++ på vei ut.
Vi sitter igjen med James, Poveda og Shackleton. Vi har ingen spiss (Rutter og Gelhardt fungerer ikke).
Og vi mangler fortsatt en HB/VB + en 10er. Samtidig som vi nå kun har en 17 åring på midtbanen som vi absolutt ikke kan eller bør starte hver kamp.
Nei, hvem hadde sett for seg dette for et år siden ::)

NT

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9124 på: August 13, 2023, 14:27:53 »
Jack Harrison now being linked to Everton again as per
@ElBobble
 &
@_pauljoyce
 #LUFC
Sky sport melder at det eventuelt dreier seg om et lån av Harrison. Dette overgangsvinduet må jo være det merkeligste på  lenge, mange spillere ut og null penger inn. Det eneste vi har oppnådd hittil er at vi har kvittet oss med lønnskostnader. Det laget vi stilte i går mot Birmingham ville jo knapt nok vært gode nok i Obos ligaen.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hvorfor skal vi låne ut Harrisson ??? Så snakkes det i enkelte medie at Leeds er interessert i Tom Cannon fra Everton. Kanskje vi ikke har penger til å kjøpe Cannon, så da byttelåner vi - en kant mot spiss og ser an etter låneperioden hvordan vi gjør opp ?

morten1966

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9125 på: August 13, 2023, 14:29:04 »
Orta og Radrizzani har ødelagt klubben!

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9126 på: August 13, 2023, 14:32:00 »
Phil Hay melder også at Harrison er  på vei til Everton på lån ut denne sesongen.
Fra en egentlig god dekning på midtbanen så er nå Harrison, Sinisterra, Gnonto ++ på vei ut.
Vi sitter igjen med James, Poveda og Shackleton. Vi har ingen spiss (Rutter og Gelhardt fungerer ikke).
Og vi mangler fortsatt en HB/VB + en 10er. Samtidig som vi nå kun har en 17 åring på midtbanen som vi absolutt ikke kan eller bør starte hver kamp.
Nei, hvem hadde sett for seg dette for et år siden ::)

Ihvertfall ikke Rutter!

Lurer på hva han tenker - Syntes synd på han. Har vært kaos og rør fra dag 1 etter at han kom til Leeds.


Nå er Harrison på medical i Everton - lån ut sesongen - Sjukt!

Tipper han er klar for spill neste helg, skadefri.

Kanskje ikke Sinisterra og Gnonto er de verste rottene likevel?

Kjører Adams samme taktikk? Firpo? Summerville? Dette er spekulasjoner - Blir jo helt paranoid av å følge klubben!!
« Siste redigering: August 13, 2023, 14:36:59 av Eriksen55 »

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9127 på: August 13, 2023, 14:38:51 »
Før sesongen tenkte på å lage en poll hvor man skulle tippe tabellplasseringen til Leeds denne sesongen. Et av alternativene skulle ha vært "Rock Bottom. Vi blir sist og rykker ned til L1 med et brak." Jeg slo det fra meg, da jeg hadde gode forventninger til transfervinduet med nye (og bedre?) eiere. Det som skjer nå kan vel best beskrives som "sjokk og vantro". Kanskje realisten Rekdal har rett allikevel? Nedrykk er absolutt en realitet. Det er 19 dager igjen av transfervinduet og nysigneringene må nå komme inn på løpende bånd dersom denne sesongen ikke skal ende verre enn den forrige. Lærte man virkelig ingenting av årene på tidlig 2000-tall? For 49ers må vel dette bli nærmest surrealistisk. Man så for seg at man overtok en PL-klubb, et spennende prosjekt. Så kan man ende med å bestyre et vrak av en klubb.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Forever Whites

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9128 på: August 13, 2023, 14:47:44 »
Phil Hay melder også at Harrison er  på vei til Everton på lån ut denne sesongen.
Fra en egentlig god dekning på midtbanen så er nå Harrison, Sinisterra, Gnonto ++ på vei ut.
Vi sitter igjen med James, Poveda og Shackleton. Vi har ingen spiss (Rutter og Gelhardt fungerer ikke).
Og vi mangler fortsatt en HB/VB + en 10er. Samtidig som vi nå kun har en 17 åring på midtbanen som vi absolutt ikke kan eller bør starte hver kamp.
Nei, hvem hadde sett for seg dette for et år siden ::)

Ihvertfall ikke Rutter!

Lurer på hva han tenker - Syntes synd på han. Har vært kaos og rør fra dag 1 etter at han kom til Leeds.


Nå er Harrison på medical i Everton - lån ut sesongen - Sjukt!

Tipper han er klar for spill neste helg, skadefri.

Kanskje ikke Sinisterra og Gnonto er de verste rottene likevel?

Kjører Adams samme taktikk? Firpo? Summerville? Dette er spekulasjoner - Blir jo helt paranoid av å følge klubben!!

Harrison har visst også en avtale i sin kontrakt om at han kan lånes ut ved nedrykk.  Fantastisk.
« Siste redigering: August 13, 2023, 15:03:07 av Forever Whites »
Medlem 94237

karaba

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9129 på: August 13, 2023, 14:51:54 »
Phil Hay melder også at Harrison er  på vei til Everton på lån ut denne sesongen.
Fra en egentlig god dekning på midtbanen så er nå Harrison, Sinisterra, Gnonto ++ på vei ut.
Vi sitter igjen med James, Poveda og Shackleton. Vi har ingen spiss (Rutter og Gelhardt fungerer ikke).
Og vi mangler fortsatt en HB/VB + en 10er. Samtidig som vi nå kun har en 17 åring på midtbanen som vi absolutt ikke kan eller bør starte hver kamp.
Nei, hvem hadde sett for seg dette for et år siden ::)


Ihvertfall ikke Rutter!

Lurer på hva han tenker - Syntes synd på han. Har vært kaos og rør fra dag 1 etter at han kom til Leeds.


Nå er Harrison på medical i Everton - lån ut sesongen - Sjukt!

Tipper han er klar for spill neste helg, skadefri.

Kanskje ikke Sinisterra og Gnonto er de verste rottene likevel?

Kjører Adams samme taktikk? Firpo? Summerville? Dette er spekulasjoner - Blir jo helt paranoid av å følge klubben!!

Harrison har visst også en avtale i sin kontrakt om at han lånes ut ved nedrykk.  Fantastisk.

JA Orta ga vel Harrison ny kontrakt i april.  Tok sikkert bare og kopierte de andre kontraktene han har brukt med samme utlånsklausul. Er helt utrolig hvordan man kan klare å rote det til.

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9130 på: August 13, 2023, 14:55:21 »
Nå må vel alle spøkelsene etter den udugelige duoen Radrizzani og Orta snart være dratt ut av skapet?!

Harrison ut på lån?! Hva faen?!
Marching on together!

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9131 på: August 13, 2023, 14:55:37 »
Ved utlån sparer man bare lønnsutgiftene. Ved salg får man inn nye midler. Nedrykksklausuler kombinert med lån er jo bare tull. Mister jo bare spillere uten å få inn nye.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

rd1

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9132 på: August 13, 2023, 15:01:37 »
Vi har vel lånt ut spillere som tilsammen er verdt en god milliard, selv med nedrykk.

Hadde aldri trodd at vi skulle oppleve noe i nærheten av Risdale, men nå er vi der. Det vil si: Orta ville vel gitt gullfiskene på kontoret utlånsklausul.
"Who needs Cantona??"

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9133 på: August 13, 2023, 15:07:35 »
Hva er siste news ift Adams?
Gikk overgangen i vasken?
 

Forever Whites

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9134 på: August 13, 2023, 15:14:49 »
Hva er siste news ift Adams?
Gikk overgangen i vasken?

Hvis det er overgangen til Chelsea tror jeg det hele stoppet opp pga hans skadesituasjon.  Men det står så mye rart på nettet at plutselig er han nok borte også.

Vet ikke om denne linken er noe troverdig, men en av mange jeg fant om saken:

https://metro.co.uk/2023/08/13/why-chelsea-pulled-out-of-20m-tyler-adams-transfer-19325825/
Medlem 94237

peacock

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9135 på: August 13, 2023, 15:15:15 »
Om Harrison lånes ut til Everton, så er grensen på 7 spillere nådd.
Det positive er da at andre som vil stikke må selges. Bare å få det gjort fort som fy!
Jeg må innrømme at dette overgår mine villeste negative tanker. Hadde forventet å miste en del, men dette blir som å starte helt på nytt.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9136 på: August 13, 2023, 15:18:51 »
Ref Gnonto er det bare å sette hardt mot hardt. Han kan bare glemme å spille EM for Italia til sommern om han spiller reservelagsfotball i Championship. Stå i mot frem til vinduet stenger og la han komme krypende.

Vil han ikke spille for Leeds så skal han heller ikke bidra på U21. Gift for unggutta!

Heldigvis sier Farke at de må trene alene i en egen garderobe. Blir neppe noe EM spill ut av det heller!

Kommer gutta på bedre tanker og fortsetter spillet de viste mot Cardiff så sier jeg ja takk. Trenger ingen unnskyldning eller forklaring. Holder med hard jobb og bra spill. James og Shackleton som en del av trioen bak spissen… Haff - Villig til å svelge noen kameler for å unngå å se det!

Enig i det. Kommer han med en unnskyldning kan vi glemme det hele. Særlig om han sparker agenten sin eller noe i den retningen.

Trenger verken sparke noen eller si unnskyld for min del. Leeds må sette premissene. Du selges hvis vi får 25 mill pund. Hvis ikke har du to valg. Gi alt for klubben eller trene alene i parken helt til du ombestemmer deg eller kontrakten går ut!

Om Sinisterra, Gnonto, Summerville, Harrison og Adams blir borte MÅ sjekkheftet frem raskt.

Det her lukter ikke fugl - Xxxx er minimum av hva som bør inn Ila tre uker! Lykkes de med det så ser jeg gjerne at det renskes litt nederst på kvalitetstigen…

Meslier - Darlow - Klaesson

Drameh - Ayling
Rodon- Cresswell
Xxxxx-  Cooper - Strujik, Hjelde
Xxxxx - Byram- Firpo,

Ampadu, xxxxx- Bate, Shackleton
Xxxxx- Gray, Gyabi

Xxxx- Poveda
Xxxx - Perkins, Greenwood, Gelhardt
Xxxxx - James

Xxxx- Rutter, Joseph

For noen dager og uker dette vil bli!

Du klarer ikkje, enten av uvitenhet eller noe lignende aldri å sette nok pris på Jack Harrison. Helt uforståelig

Uvitenhet sa du?

Angående Harrison - Jeg skjønner at det er ditt idol og favorittspiller. Jeg har også mine favoritter. Men jeg klarer å se feil, mangler og svake prestasjoner på mine favoritter og gode prestasjoner hos de jeg ikke er så begeistret for. Harrison er definitivt i den siste for meg.

Er det fordi Harrison er dårlig? Absolutt ikke. Jeg forventer mye mer av han. Han presterer så ujevnt og han har et bunnivå som er eksepsjonelt lavt. Hans største svakhet er overblikk og taktikk. Han har en egen evne til å drible seg inn i problemet og deretter balltap. Dette har vært hans største problem fra dag 1 i Leeds.

De dagene Harrison virkelig har dagen så er han enorm - Men dessverre vet vi aldri hva vi får. Inntrykket mitt er at han er en humørpiller. Vi ser aldri han gå foran og pisker frem de andre.

Hadde vi kunne beholdt Sini, Gnonto, Summerville, Poveda og James + fått inn en ny 10er hadde jeg gjerne sett et Harrison salg for å få inn litt penger. Da hadde vi ikke hatt et like stort behov for Harrison da jeg mener de andre kan bli bedre. Sini og Harrison er like spillertyper. Sini mye bedre - Gnonto og Summerville annerledes og komplimenterer stallen bra.

Det var vurderingen jeg gjorde mht Harrison. Det handler ikke om at jeg ikke liker eller setter pris på. Helt fair at andre har en annen vurdering

Men når ryktene om streik kom så håpet jeg at Harrison kunne bli redningen, for han er mye bedre enn James og Poveda.

Når jeg har utelatt Harrison tidligere i sommer og begrunnet det med salg har du påpekt at jeg er uvitenhet og har en agenda mot Harrison.

Nå blir han klar for Everton på lån - Vel?

At han vil til PL respekterer jeg -Tydeligvis et rottereir av en klubb vi har.  Men nå er han skadet og var ikke klar før etter landslagspausen. Nå får vi nok fasit på om dette stemmer. Blir spennende å se.





GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9137 på: August 13, 2023, 15:23:24 »
Om Harrison lånes ut til Everton, så er grensen på 7 spillere nådd.
Det positive er da at andre som vil stikke må selges. Bare å få det gjort fort som fy!
Jeg må innrømme at dette overgår mine villeste negative tanker. Hadde forventet å miste en del, men dette blir som å starte helt på nytt.
Betyr vel at muligheten for utlån av unge spillere som Klaesson og Perkins er blokkert. Trist for dem.
MOT

Bye

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9138 på: August 13, 2023, 15:37:00 »
Sesongen 24/25, here we come. Det blir å sikte seg inn på midten i år.
Trønder i Bergen!

peacock

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9139 på: August 13, 2023, 15:42:46 »
Om Harrison lånes ut til Everton, så er grensen på 7 spillere nådd.
Det positive er da at andre som vil stikke må selges. Bare å få det gjort fort som fy!
Jeg må innrømme at dette overgår mine villeste negative tanker. Hadde forventet å miste en del, men dette blir som å starte helt på nytt.
Betyr vel at muligheten for utlån av unge spillere som Klaesson og Perkins er blokkert. Trist for dem.

Tror unge spillere er unntatt taket på 7, men er usikker på hvor aldersgrensen går.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9140 på: August 13, 2023, 15:51:52 »
Akkurat nå er den siste bekymringen min hvor unggutta som ikke plasser kan dra på utlån eller ikke.

Reiser Harrison, Gnonto, Sini, Summerville og Adams så er vi ribbet - Mest sannsynlig bakbundet og må se hele sesongen raseres.

Verst tenkelig scenario er at vi ikke får erstattet dem. Ikke sjans i havet på å få inn like gode kvalitet på alle. Hvor lenge gidder Farke.

Min spådom er at han sier opp 2 september

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9141 på: August 13, 2023, 16:00:09 »
Akkurat nå forstår jeg faktisk ikke hva styret i klubben vår har av agenda ift transfers.
Var d alltid planen å vente til utlån no 7 var gjennomført, før vi virkelig kan hente forsterkninger?
Jeg har lest meg opp på FFP, men forstår ikke alt nei… men at vi ikke har handlet inn mer pt må da være pga at vi er låst ift hva som er mulig av disse regler . ::)
Uansett ett utrolig skuffende vindu så langt, håper virkelig det kommer inn gjennomtenkt kvalitet nå siste ukene, Manning/ Farke bør ha mange potensielle kandidater, men er det pund tilgjengelig?
Litt bekymra så langt.

Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9142 på: August 13, 2023, 16:28:34 »
En ting er sikkert og det er at alle disse spillerne som stikker på utlån nå, vil jeg ALDRI se i en Leeds drakt igjen.

karaba

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9143 på: August 13, 2023, 16:33:47 »
En ting er sikkert og det er at alle disse spillerne som stikker på utlån nå, vil jeg ALDRI se i en Leeds drakt igjen.
Jeg tenker utlån er en ting (er ikke glad i det jeg heller, men kan forstå noen av spillerne). Men de som enten spiller skadet eller nekter å spille for Leeds da vi omtrent ikke klarer å stille lag, ja de håper jeg vi slipper å se noe mer til.
En ting er å forholde seg til håpløse klausuler i kontrakten, en annen ting er å bryte kontrakten med klubben


Sent from my iPhone using Tapatalk

Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9144 på: August 13, 2023, 16:39:28 »
En ting er sikkert og det er at alle disse spillerne som stikker på utlån nå, vil jeg ALDRI se i en Leeds drakt igjen.
Jeg tenker utlån er en ting (er ikke glad i det jeg heller, men kan forstå noen av spillerne). Men de som enten spiller skadet eller nekter å spille for Leeds da vi omtrent ikke klarer å stille lag, ja de håper jeg vi slipper å se noe mer til.
En ting er å forholde seg til håpløse klausuler i kontrakten, en annen ting er å bryte kontrakten med klubben


Sent from my iPhone using Tapatalk

Klubben er i en så kritisk situasjon nå og hvis en mann som Harrison også folater det synkende skipet orker jeg ikke se han i den hvite drakten igjen hvis vi rykker opp igjen (noe som virker usannsynlig).
Drar du e den mørkeste time når klubben og fansen trenger deg, er det adjø for alltid.  Kan aldri akseptere en retur og stå og juble for slike spillere igjen.
Cooper kunne lagt til et par ord på utsagnet sitt....."f**k off and don´t come back.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9145 på: August 13, 2023, 16:54:31 »
En ting er sikkert og det er at alle disse spillerne som stikker på utlån nå, vil jeg ALDRI se i en Leeds drakt igjen.
Jeg tenker utlån er en ting (er ikke glad i det jeg heller, men kan forstå noen av spillerne). Men de som enten spiller skadet eller nekter å spille for Leeds da vi omtrent ikke klarer å stille lag, ja de håper jeg vi slipper å se noe mer til.
En ting er å forholde seg til håpløse klausuler i kontrakten, en annen ting er å bryte kontrakten med klubben


Sent from my iPhone using Tapatalk

Klubben er i en så kritisk situasjon nå og hvis en mann som Harrison også folater det synkende skipet orker jeg ikke se han i den hvite drakten igjen hvis vi rykker opp igjen (noe som virker usannsynlig).
Drar du e den mørkeste time når klubben og fansen trenger deg, er det adjø for alltid.  Kan aldri akseptere en retur og stå og juble for slike spillere igjen.
Cooper kunne lagt til et par ord på utsagnet sitt....."f**k off and don´t come back.
Denne klubben går fra det ene lavpunktet etter det andre. Akkurat når man tror bunnen er nådd, kommer det jammen meg et sucker punch til. Det hele er latterlig...og tragisk. Men for Guds skyld, få nå feid alt slagg ut av klubben. Det vi trenger er sanne profesjonelle, som blør for drakta. Ikke overbetalte klovner som svikter fans og lagkamerater så snart sjansen byr seg.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

samadhi

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9146 på: August 13, 2023, 17:21:44 »
Vi er vel bundet på hender og føtter med alle disse spillerne ut på lån.
En ting er at vi står ribbet tilbake med en liten og dårlig spillerstall, men vi kan ikke være i stand til å bruke særlig mye penger. Ikke har vi fått inn noe på transfers og vi risikerer at Roca, Wober, Aaronsen, Llorente, Kristensen, Koch og Harrison kommer tilbake til klubben neste sommer med sine høye lønninger. Om noen av har en dårlig sesong i sine klubber blir det ikke like enkelt å sende dem ut på nye lån eller selge. Tilbake til regner jeg med er uaktuelt for samtlige.

Er vel en grunn til at vi henter inn en spiller som Sam Byram på free transfer.
marching on together,
derudaf forever...

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9147 på: August 13, 2023, 17:39:20 »
Lurer litt på hva Jack Harrison tenker her. Han har vært en strålende klubbspiller, men i januar ble han sendt til Leicester av Orta. Han skulle da altså være med å finansiere kjøper av Gini Rutter.

Tenk det! Harrison ut, Rutter inn. Vurdert smart av en kar som har godt over et tiår i den rollen i engelsk fotball.

Ikke bare det, men Harrison satt og ventet på om han skulle selges til det siste, før - så vidt jeg har skjønt det - 49ers hjalp til for at det ikke skulle skje. Leeds trakk seg fra avtalen.

Kun et par år tidligere slo Orta hull i veggen, da Barnes ikke fikk lov å komme på lån. Hullet hadde en gul post it-lapp ved seg det stod Harvey Barnes på

Dramatikken rundt Dan James ble veldokumentert i første sesong av Take Us Home. Hew Jenkins nektet å selge, før han et par dager senere sa opp jobben.

Senere ble James behandla dårlig av Leeds på DD i august , før Jackie fikk noe av samme behandling i januar.

Jeg lurer derfor på hvor mye Harrison føler han skylder Leeds, selv om det var klubben som gjorde han til en ving av PL-standard.

Vet ikke om det holder at Orta er borte, når det vises null og niks av ambisjoner fra de som tok over. Denne utlånsklausulen (om det stemmer) ble vel da en del av den nye kontrakta han fikk i våres.

For et fantastisk stykke fremsynt arbeid som ble gjort under Radrizzani...

Marching on together!

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9148 på: August 13, 2023, 17:47:04 »
Enig med det som blir skrevet her. Høyt toppnivå, men litt for ujevn og frustrerende til tider.
Men må jo være den ultimate spiller å ha i stallen.
Knapt skadet. Gode ferdigheter inn i et kollektiv og når han har dagen kan dra frem noe helt på egen hånd.
Vært vår klart beste og viktigste offensive spiller siste to sesonger.
Hadde forventet at han  dro, men timingen er litt vond mtp situasjonen vi står i.
Er nesten så jeg ikke har ord lengre. Når skal det komme positive nyheter?

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #9149 på: August 13, 2023, 17:47:50 »
Vi kan beklage oss over det tidligere regimet, som ga disse rundhåndete klausulene. Det er allikevel spilleren som tar det etiske valget ikke å hjelpe klubben han er kontraktfestet til, samt overlate lagkameratene til den vanskelige jobben det er å rette opp i de feilene som spilleren var delaktig i å gjøre. Vi bør legge merke til at også Meslier tidligere har ytret ønske om å dra fra Leeds. Blir ikke overrasket om han er neste mann ut døra.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020