Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26

Started by Promotion 2010, April 03, 2019, 13:11:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Reaney

Enig med Leeds life.
Har sagt det lenge. Ganske sikker på at Gnonto forsvinner.

auren

Det har vært tørt en stund og stallen er liiiten...:

Facts from the Inside Elland Rd podcast

1- Since we signed Bogle , every team in the championship have signed at least one player

2-the number of players in our squad is the lowest in the championship and weve got to sign at least 3 players to get near the team above us.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

En drømmespiller inn på lån (og evt en forlengelse neste ses i PL) hadde vært McAtee.
Skulle gjerne hatt ihvertfall 1 PL lån inn.

Hver sesong i CC har du en eller flere slike unge spillere som er den lille forskjellen på å stå i div eller opprykk.

auren

auren

Alt begynt med promo-bilder og video. Da er vel alt done and dusted? Lansering i ettermiddag/kveld tenker jeg. Klokken 12 engelsk tid var siste sjanse for å påmelde spillere til kampen i morgen kveld. Jeg antar at Ramazani i teorien kanskje kan meldes på, men at han neppe gjør det likevel.

auren

Fantasyland

Det som venter osv....

1 hour ago, RockingRonnie said:

Would you be brave enough to extend that to Monday? I just know that three players all lined up medicals and hotel booked until houses available. Who they are and when announced I don't know. But I suspect will all be announced by beginning of next week.

Dennis

Quote from: auren on August 22, 2024, 13:04:00Alt begynt med promo-bilder og video. Da er vel alt done and dusted? Lansering i ettermiddag/kveld tenker jeg. Klokken 12 engelsk tid var siste sjanse for å påmelde spillere til kampen i morgen kveld. Jeg antar at Ramazani i teorien kanskje kan meldes på, men at han neppe gjør det likevel.

auren

James hadde gjennomført medical og promo i sin tid, Harrison (Leicester) likeså. Aarons fikk vel en telefon mens Rob Price tøyde og bøyde.

Regner med at Leeds har bedt spiller og agent legge igjen telefonen ved døra. :)

Veldig spennende med ryktene om tre til linet opp. Om åtte dager vet vi hvordan vinduet totalt sett endte (på papiret). Foreløpig er vi et stykke bak fjoråret - selv om vi før sesongen ikke visste hvor gode CS, GR og AG ville bli - og har en løvtynn stall. Som nevnt her om dagen; mener vi har fire-fem spillere færre enn Bielsa hadde og en svakere ellever. Så kan man sikkert trekke fra noe grunnet lavere slitasje.

Tre til inn i de riktige posisjonene og selvsagt høy nok kvalitet, vil snu på mye. Håper de lander dette før neste fredag og at man faktisk tar i bruk januarvinduet til å supplere med en til to i en stall som vil begynne å kjenne på slitasjen.
Marching on together!

SupALeedS

Er han nye spilleklar til i morgen tro? Skjønner det er kort tid før første match men :)
Alex

auren

Quote from: SupALeedS on August 22, 2024, 13:41:48Er han nye spilleklar til i morgen tro? Skjønner det er kort tid før første match men :)

Frist for å registrere spillere til morgendagens kamp var klokken 12 engelsk tid. Så det skal nok litt tid. Får heller ingen treninger med sine nye lagkamerater, så egentlig ikke vits å melde ham inn tenker jeg.

auren

auren

Spørs om Solomon kommer nå...:

https://x.com/Shlugassi/status/1826576655059456342

auren

Asbjørn

🏡 Largie Ramazani will be categorised by EFL as a 'homegrown' player once his #LUFC move is confirmed. Important Leeds ticked this particular box after several HG players left this summer. Matchday squad requires 7, while 25-man squad requires min. 8.

Litt høyttenkning, homegrown hos oss nå er ?
- Meslier
- Cairns
- Struijk
- Byram
- Joseph
- Gnonto
- Gelhardt

Dette er vel 'våre' uten at akademispillere som Debayo er trukket inn

Homegrown i England ellers:
- Darlow
- Ampadu
- Rodon
- Bogle
- James
- Rothwell
- Bamford
- Ramazani (snart)

Skulle da gå greit å bruke 7/8 av disse i spillertropper/matchday squads...

Edith:
Eg tok ikkje hensyn til at homegrown måtte vært her i tre år.
Joseph/Gnonto oppfyller altså ikke kravene ennå...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Vi kan vel snart begynne å forberede plassen for ny tråd, men anyways, PL-manageren sa i 2017 følgende om Largie

Ex-Man United youth coach Kieran McKenna on Largie Ramazani in 2017:
"He is very two-footed and likes to score goals. He has a bubbly personality and usually has a smile on his face.
"He is one of the younger ones but I am sure he can do very well."  #LUFC

https://x.com/LeedsAllOver/status/1826588311429009716
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Quote from: auren on August 22, 2024, 14:00:20Spørs om Solomon kommer nå...:

https://x.com/Shlugassi/status/1826576655059456342

auren

...men legg merke til siste setning her da :)

Manor Solomon has an offer from Spain along with interest from Leeds United and other English clubs. There is also other interest abroad. The player would prefer to stay in England.
https://x.com/Joe_tiff25/status/1826582880153170252

(Jeg vet egentlig for lite om langrennsbindingen til å si om eg ønsker ham eller ikke...)

Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Quote from: Asbjørn on August 22, 2024, 14:13:14🏡 Largie Ramazani will be categorised by EFL as a 'homegrown' player once his #LUFC move is confirmed. Important Leeds ticked this particular box after several HG players left this summer. Matchday squad requires 7, while 25-man squad requires min. 8.

Litt høyttenkning, homegrown hos oss nå er ?
- Meslier
- Cairns
- Struijk
- Byram
- Joseph
- Gnonto
- Gelhardt

Dette er vel 'våre' uten at akademispillere som Debayo er trukket inn

Homegrown i England ellers:
- Darlow
- Ampadu
- Rodon
- Bogle
- James
- Rothwell
- Bamford
- Ramazani (snart)

Skulle da gå greit å bruke 7/8 av disse i spillertropper/matchday squads...

Eg fikk litt hjelp her:
How many homegrown do we have Joe currently? Surely we're not just gonna rely on the u21s to fill the bench.

By my count it's 11. Will become 12 once Ramazani is announced and 13 in January when Mateo Joseph's been here three years.
...
Mes, Darlow, Cairns, Bogle, Rodon, Struijk, Ampadu, Rothwell, James, Bamford & Gelhardt. Gnonto would be next September?

https://x.com/JoeDonnohue/status/1826578420018696542
Tell me  Tell me

Dylan

Johnnyj

Helt fantastisk at vi klarer å lande Ramazani. Ser på han som en god erstatning for Summerville. Morsom og uforutsigbar spiller som har det "lille ekstra".
Egentlig spesielt at han har fått bli i Almeria såpass lenge.

Solomon sier jeg nei,takk til. Var god i Fulham men det begynner å bli en stund siden nå og både spillestilen og personligheten passer nok ikke helt inn i laget/gruppa. Hatt noen hårreisende uttalelser i forbindelse med konflikten i hjemlandet. Tror jeg lar det ligge der, for å ikke blande for mye politikk inn i debatten.

auren

Ramazami incoming. Lanseres straks! Leeds teaser på Twitter!

auren

flynn

Cherry

Er det da Ramazani, Ljubicic, Benson og Salomon som er de 4 som vi venter/ventet på?
Salomon virker vel ikke klar, og det går rykter om denne Sanches ...
For min del håper jeg vi drar en kvalitets-«kanin» opp av hatten...

Uansett fint at det endelig skjer noe, og både håper og tror at Farke velger her..

auren

Quote from: Cherry on August 22, 2024, 21:59:13Er det da Ramazani, Ljubicic, Benson og Salomon som er de 4 som vi venter/ventet på?

Uansett fint at det endelig skjer noe, og både håper og tror at Farke velger her..

Nå er vel både Benson og Salomon vinger, så tviler på at vi signerer enda en ving. Salomon kan vel også bekle en 10-er rolle, men jeg ønsker meg en mer ren 10-er. Har vært snakk om Rolland Sallai, men han også er mer en utpreget ving. Kanskje har alle disse spillerne vært på shortlisten til Leeds over vinger de monitorerer...?
Ryktene går altså om at det er to spillere til som snart presenteres, hvorvidt det stemmer eller ei er ikke godt å si. Tipper dog Ljubicic kommer og en PL-back på lån. Så får vi håpe at the icing on the cake er en 10-er med pedigree og kreativitet som fansen vil sikle litt etter. Time will show!

auren

Johnnyj

Quote from: auren on August 22, 2024, 22:11:01
Quote from: Cherry on August 22, 2024, 21:59:13Er det da Ramazani, Ljubicic, Benson og Salomon som er de 4 som vi venter/ventet på?

Nå er vel både Benson og Salomon vinger, så tviler på at vi signerer enda en ving. Salomon kan vel også bekle en 10-er rolle, men jeg ønsker meg en mer ren 10-er. Har vært snakk om Rolland Sallai, men han også er mer en utpreget ving.

auren
Ikke for å være pirkete men Sallai er best i den falske nier-rollen, i likhet med Piroe. En spiller som kommer på litt seine løp inn i boksen for å bistå 9eren. Ikke en typisk playmaker som kan kjennetegne 10er-rollen. Det er problematisk allerede at vi ikke får utnyttet Piroe sin kompetanse i Farke sitt system. Blir liggende altfor dypt.

Sallai har blitt brukt mye som rein høyrekant i Freiburg, har ikke en halvgæren innleggsfot. Men han er faktisk best på venstresiden når han kan skjære innover.
Gjør seg heller ikke bort som enslig spiss, men som sagt best i et tospann foran. Mer allsidig og bevegelig enn Piroe, men ikke en som jeg tror vi får utnyttet det maximale ut av.

Dennis

Quote from: auren on August 22, 2024, 22:11:01

Nå er vel både Benson og Salomon vinger, så tviler på at vi signerer enda en ving. Salomon kan vel også bekle en 10-er rolle, men jeg ønsker meg en mer ren 10-er. Har vært snakk om Rolland Sallai, men han også er mer en utpreget ving. Kanskje har alle disse spillerne vært på shortlisten til Leeds over vinger de monitorerer...?
Ryktene går altså om at det er to spillere til som snart presenteres, hvorvidt det stemmer eller ei er ikke godt å si. Tipper dog Ljubicic kommer og en PL-back på lån. Så får vi håpe at the icing on the cake er en 10-er med pedigree og kreativitet som fansen vil sikle litt etter. Time will show!

auren

Forhørte meg med en kompis som er Spursfan i går og han sa at Solomon var andrevalget bak Son da sesongen starta for Spurs i fjor. Kalte han en spiller med bra potensial, som aldri helt har fått sjansen på å vise seg fram, men at Ange visstnok har sansen for han. Nå har vel Spurs fylt opp med flere vinger siden i fjor sommer, så sjansen der er nok begrenset.

Operert for kneskade og mistet halve sesongen for to år sida (i Fulham), mens han var ute med menisk-problemer nesten hele fjoråret. Er han aktuell så håper jeg han kjøres et par ganger ekstra gjennom medicalen.
Marching on together!

NT

Jeg ser at formasjoner og rollebetegnelser har endret seg siden jeg for drøye 50 år siden spilte min første fotballkamp.  Som 10-åring på 11`r bane i formasjon 3:2:5. Offensivt med Ytre Høyre,Indre Høyre, Spiss osv.  Det var aldri noen tvil hvem som skulle ha ballen, det var nr 9 - den beste til å score mål.  Er det 20 åringen Mateo Joseph som skal skyte oss til PL i år, eller er det nok en gang Bamford ?  Jeg vil mene vi må ha en Nr 9 - en goalgetter. De fleste kan spille her og der, kun ett fåtall er nr 9. 

leedslife

Jeg liker godt at klubben viser såpass tilitt til Joseph.

Men på den andre siden så skal man jo ikke bli overrasket hvis vi i tradisjonen tro gjør oss veldig avhengig av Bamford igjen.
Der pleier jo kjøreplanen å gå litt som vi ser nå - Rusten til senhøst etter en amputert pre-season. Noen fantastiske måneder der man virkelig ser verdien av spilleren i dette kollektivet til minusgradene kommer og vi ser innspurten på sesongen. Deretter ser vi han på tribunen, som co-commentator og i diverse podcaster.

Litt skummel den risken og det har nok kostet oss veldig dyrt de siste 4 sesongene.

Fantasyland

Tom Carnduff
@TomCarnduff
Leeds have ended their interest in Köln midfielder Dejan Ljubicic, the latest development from Bild this morning.

Decided against the 'financial risk' of the deal, with Köln officials angry at Ljubicic's 'representatives'. Leeds opting to go for other targets instead. #lufc

Tipper de egentlig har gått videre for lenge siden....

Dennis

Quote from: Fantasyland on August 23, 2024, 11:38:40Tom Carnduff
@TomCarnduff
Leeds have ended their interest in Köln midfielder Dejan Ljubicic, the latest development from Bild this morning.

Decided against the 'financial risk' of the deal, with Köln officials angry at Ljubicic's 'representatives'. Leeds opting to go for other targets instead. #lufc

Gitt at det er sannhet i dette, så tipper jeg at Leeds har fått napp hos en annen spiller. Dette virker for meg som en overgang lik Glen Kamaras i fjor, der det drøyde og drøyde uten at man helt vet hvorfor. Selv om klubbene eventuelt skulle være et stykke unna hverandre %-vis, er summene det prates om såpass lav at Leeds enkelt kunne ha kjøpt ut spilleren om de virkelig ønsket han. Etter £160 mill inn er det helt uvesentlig om det blir 4 eller 5 millioner til slutt.

Vil også tro at lønna ikke har vært et stort problem, ettersom linken har pågått så lenge.

Kan være ut av løse lufta, men i beste fall betyr dette at vi er i ferd med å hente en midtbanespiller.
Marching on together!

Killa

Quote from: Dennis on August 23, 2024, 12:18:32
@TomCarnduff

Gitt at det er sannhet i dette, så tipper jeg at Leeds har fått napp hos en annen spiller. Dette virker for meg som en overgang lik Glen Kamaras i fjor, der det drøyde og drøyde uten at man helt vet hvorfor. Selv om klubbene eventuelt skulle være et stykke unna hverandre %-vis, er summene det prates om såpass lav at Leeds enkelt kunne ha kjøpt ut spilleren om de virkelig ønsket han. Etter £160 mill inn er det helt uvesentlig om det blir 4 eller 5 millioner til slutt.

Vil også tro at lønna ikke har vært et stort problem, ettersom linken har pågått så lenge.

Kan være ut av løse lufta, men i beste fall betyr dette at vi er i ferd med å hente en midtbanespiller.

Hvilke andre omtalte kandidater i samme posisjon er mest sannsynlige? Solomon? Eller Sallai? Spennende dager nå... Hadde vært kult om de dro opp av hatten en skikkelig marquee signering på midtbanen, en ny Pablo ønsker jeg meg aller mest :)

Dennis

Quote from: Killa on August 23, 2024, 12:30:23
Quote from: Dennis on August 23, 2024, 12:18:32
@TomCarnduff

Hvilke andre omtalte kandidater i samme posisjon er mest sannsynlige? Solomon? Eller Sallai? Spennende dager nå... Hadde vært kult om de dro opp av hatten en skikkelig marquee signering på midtbanen, en ny Pablo ønsker jeg meg aller mest :)

En Pablo har vi ikke hatt siden Pablo. Det hadde vært helt fantastisk selvsagt :)

Det blir spennende å se. Nå er dette bare en slutning jeg trekker basert på ren optimisme og en tweet jeg ikke kjenner kilden til, så kan hende det ikke er noe bak dette i det hele tatt. Det jeg virkelig ønsker meg, er en kreativ spiller som kan bekle CM og CAM/10er-rollen. En som tar plass i banen, er god i presspillet og som i tillegg til kreativitet har et bra skudd. Er det for mye å be om? ;D

Solomon er nok veldig aktuell, om de ønsker seg flere kanter. Skal ha takket nei til Getafe for å bli i England, så det er et plausibelt rykte. Så spørs det om han var et alternativ til eller i tillegg til Ramazani. Eller om han er på blokka, dersom Gnonto forsvinner?

Ellers er Ao Tanaka et navn som har dukket opp i blant også. Det er en spiller jeg gjerne skulle ha sett i hvitt! Tror han kunne gitt mer dynamikk på midtbanen.
Marching on together!

Cherry

Rykte om at vi er ute etter Aarons igjen.
B`mouth har kjøpt Aroujo fra Barca, og Aarons er visst 3.valg på HB nå.

morten1966

Ipswich ser ut til å gjøre mye bra i dette vinduet! Tenk om Leeds hadde hatt noen voksene personer i sesong 2 i PL!  Flaut at vi er satt i denne situasjonen vi er i nå!