MoM Salford - Leeds (Carabao cup) 13/8-19

Started by flynn, August 13, 2019, 21:39:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

flynn

Lar vi oss begeistre av de nye fjesene, eller blir det «dei faste postane»?
Du kan si din mening her!

samadhi

marching on together,
derudaf forever...

enur

____________
enur

Marching on together

auren

3 Klich
2 Costa
1 White

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

TK20


Hallgeir *

Super Leeds since 1968

leedslife


kilgallon


Eriksen55

#8
Klich
White
Costa

Kato

 

JacobScreek

There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Tom S

COME ON LEEDS !!

raggen

Forever Leeds United!!!!!!!!

ar9


Per-Stian


DOFFER

We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Jon R

Jon R.

Mester


Lundewhites

For the sake of Leeds United he would break himself in two

Milou


Sterland


Kontakinte


jackbauer68


John I

Marching on together

flynn

Går litt motstrøms her;

3p: Kiko. Hadde flere kvalifiserte redninger både på 0-0 og 0-1. Dermed anser jeg ham for å ha levert et agjørende bidrag til avansementet. På slutten rotet han det til et par ganger, men da var kampen allerede avgjort.

2: Brown. Oser talent, og spiller med en imponerende ro, denne gang som eneste rene stopper i 3-backslinja. Slik han har framstått hittil er han bedre enn Jansson på mange områder, ikke minst at han er flinkere til å unngå å lage dumme frispark i skumle områder.

1: Berardi. La gå, han får poeng først og fremst pga scoringen, det var tydelig at han selv også satte pris på den. Stabilt god kamp ellers også, og til og med målgivende, til Klich, selv om den knapt kan regnes som ferdigscoret

Andre kandidater:
- Klich. Ja, han var bra etterhvert. Men jeg husker godt at jeg var meget frustrert over hans førsteomgang,
- Costa. Glimtvis god, med såpass burde man også forvente mot denne typen motstander. Glimrende assist
- Nketia. Skuffet litt i min bok. Så litt ut som en junior dessverre


auren

Quote from: flynn on August 14, 2019, 11:03:30
Går litt motstrøms her;

3p: Kiko. Hadde flere kvalifiserte redninger både på 0-0 og 0-1. Dermed anser jeg ham for å ha levert et agjørende bidrag til avansementet. På slutten rotet han det til et par ganger, men da var kampen allerede avgjort.

2: Brown. Oser talent, og spiller med en imponerende ro, denne gang som eneste rene stopper i 3-backslinja. Slik han har framstått hittil er han bedre enn Jansson på mange områder, ikke minst at han er flinkere til å unngå å lage dumme frispark i skumle områder.

1: Berardi. La gå, han får poeng først og fremst pga scoringen, det var tydelig at han selv også satte pris på den. Stabilt god kamp ellers også, og til og med målgivende, til Klich, selv om den knapt kan regnes som ferdigscoret

Andre kandidater:
- Klich. Ja, han var bra etterhvert. Men jeg husker godt at jeg var meget frustrert over hans førsteomgang,
- Costa. Glimtvis god, med såpass burde man også forvente mot denne typen motstander. Glimrende assist
- Nketia. Skuffet litt i min bok. Så litt ut som en junior dessverre

Veldig motstrøms i å gi BROWN 2 poeng  ;D ;D

Tipper du mener WHITE, men du er kanskje fargeblind  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

flynn

Quote from: auren on August 14, 2019, 11:06:21
Quote from: flynn on August 14, 2019, 11:03:30
Går litt motstrøms her;

3p: Kiko. Hadde flere kvalifiserte redninger både på 0-0 og 0-1. Dermed anser jeg ham for å ha levert et agjørende bidrag til avansementet. På slutten rotet han det til et par ganger, men da var kampen allerede avgjort.

2: Brown. Oser talent, og spiller med en imponerende ro, denne gang som eneste rene stopper i 3-backslinja. Slik han har framstått hittil er han bedre enn Jansson på mange områder, ikke minst at han er flinkere til å unngå å lage dumme frispark i skumle områder.

1: Berardi. La gå, han får poeng først og fremst pga scoringen, det var tydelig at han selv også satte pris på den. Stabilt god kamp ellers også, og til og med målgivende, til Klich, selv om den knapt kan regnes som ferdigscoret

Andre kandidater:
- Klich. Ja, han var bra etterhvert. Men jeg husker godt at jeg var meget frustrert over hans førsteomgang,
- Costa. Glimtvis god, med såpass burde man også forvente mot denne typen motstander. Glimrende assist
- Nketia. Skuffet litt i min bok. Så litt ut som en junior dessverre

Veldig motstrøms i å gi BROWN 2 poeng  ;D ;D

Tipper du mener WHITE, men du er kanskje fargeblind  ;)

auren

Er nok jeg som er fargeblind ser det ut som. White skulle det være ja!

Svada

 

flynn

Slik endte det denne gang:

Matteusz Klich   49
Ben White   37
Kalvin Phillips   27
Helder Costa   14
Jamie Shackleton   6
Kiko Casilla   6
Gaetano Berardi   5
Jack Clarke   3
Leif Davies   2