Skrevet av Emne: Kamp: vs Derby County@Elland Road, Lørdag 21/9-19, kl.13.30 på Viasport 2  (Lest 34273 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cannavaro

I mitt hode så er dette et TAP !!  Vi fremstår som grisedårlige igjen når det virkelig gjelder  >:( >:( >:(
Dette er ELENDIG for et topplag å være !!  Gud hjelpes !!!
MFLU - Miracles For Leeds United

Superfan

Klassisk kamputviklingen dette. Rundspiller motstanderen i første omgang, brenner 10 100% sjanser (inkl straffe), slipper motstanderen mer og mer inn i kampen og roter bort poeng på slutten (?).

Hvorfor spiller ikke Eddie?

Jaja. Troll i ord, dessverre. Ingen bombe.

ragnar

Elendig! Verdens beste trener må ta tak. Dette er for dårlig rett og slett!
*In El Loco we trust!*

Torpe-do

Slutt, 1-1... off... utruleg skuffa.

Velvel, Derby kriga i andre omgang, i aukande grad. Det skal dei ha.


Sent from my iPhone using Tapatalk

stian

Dette er for dårlig. Og det er samme historie om og om og om igjen. Tipper Eddie og Costa starter neste match.

Hallgeir *

J...vla knølær!!

Vanskelig å være uenig.

Dette ordnet vi selv. Så utrolig skuffende.
Super Leeds since 1968

karaba

Jeg våger og påstå at hadde vi hatt Costa og Nketiah på banen fra start så hadde resultatet vært et annet


Sent from my iPhone using Tapatalk

Reaney

7 tapte hjemmepoeng på 4 kamper. Omen Elland Road lever 1 seier på siste 8.

Kato

På tide å la Nketiah få spille 90 minutter.
 

ragnar

Utrolig skuffende, men ikke overraskende.
*In El Loco we trust!*

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Nåå begynner hjemmestatistikken å bli DÃ…RLIG!

1-2-1 denne sesongen...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

Det var en typisk uavgjortkamp, det så vi fra første minutt. Slik er Leeds.
Vi er ikke gode på taktikk, det er sikkert.
MOT

berlin

Skuffende. Deprimerende.

Bielsa vet det. Spillerne vet det. Vi vet det. Tilskuerne vet det. Skjer gang på gang.


Spillestilen vår krever sitt: Får vi ikke hull på byllen, merker spillerne at de faktisk er slitne, usikkerheten brer seg......

Det må til en mentailtetsendring. Rett og slett. Spillestilen vet vi ikke blir forandret, og det er ikke mitt ønske heller.

leedslife

Er nesten helt målløs over dette.
Er vel grepene fra benken eller mangel på grep eller feil grep som er Bielsas store svakhet.
Er vel også det som kanskje gjør at vi ender i PO kontra direkte opprykk på slutten av sesongen.

Skal bli tungt å ri av denne. Må sette sine spor i hodene til spillerne.

Helt vanvittig å by et såpass svakt lag inn i kampen. Straffemiss og stolpeskudd.. har ingenting å si.
Terningkast 1 fra benken idag.

Lucas the Kop Cat

Er nesten helt målløs over dette.
Er vel grepene fra benken eller mangel på grep eller feil grep som er Bielsas store svakhet.
Er vel også det som kanskje gjør at vi ender i PO kontra direkte opprykk på slutten av sesongen.

Skal bli tungt å ri av denne. Må sette sine spor i hodene til spillerne.

Helt vanvittig å by et såpass svakt lag inn i kampen. Straffemiss og stolpeskudd.. har ingenting å si.
Terningkast 1 fra benken idag.
Og hva var din løsning på floken?

RoarG

Det er noe junior-aktig over dette laget. Spiller ut motstanderen, og venter at det skal gå av seg selv. Når det er sagt, Bielsa må la folk som leverer få starte kampene. Både Harrison og Bamford sløser for mye. De bør starte på benken. Bra med tillit, men spillerne må vise seg den verdig. Det betyr at Costa og Nketiah må få starte i første-elleveren.

Leeds; sin egen verste fiende. Så lenge man ikke dreper kampene kan man ikke regne dette laget som en seriøs utfordrer til opprykk.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Lucas the Kop Cat

Tror Bamford må få spille litt på U23 for å få igang scoringsformen.

karaba

Kamp: vs Derby County@Elland Road, Lørdag 21/9-19, kl.13.30 på Viasport 2
« Svar #197 på: September 21, 2019, 15:31:42 »
Det var en typisk uavgjortkamp, det så vi fra første minutt. Slik er Leeds.
Vi er ikke gode på taktikk, det er sikkert.
Er vel en kamp vi egentlig skal vinne med 2-3 mål. I første omgang var det ett lag på banen. Problemet var at innleggskvaliten var alt for dårlig og Bamford misbrukte flere 100% sjanser. At Klitch i tillegg setter straffen utenfor mål, er for svakt. Her mener jeg vi enten bør starte med Nketiah og Costa, eller i det minste få de inn tidligere når Bielsa ser at de som er utpå (spesielt Bamford, Harrison og Hernandez) ikke er i nærheten av å levere som forventet


Sent from my iPhone using Tapatalk
« Siste redigering: September 21, 2019, 15:33:56 av karaba »

ragnar

Bedre avsluttetere på topp må til. Bambi blir aldri den avslutteren Leeds trenger. Han trenger for mange sjanser til det. Harri er ikke god nok til å slå innlegg som faktisk er greit at en kant klarer. Dette er to sikre kort som har fått kraftig konkurranse i år heldigvis. Her kommer det til å skje bytter relativt kjapt. Kampen i dag bare understreker dette.
*In El Loco we trust!*

kjella

  • Gjest
Det var da voldsomt til negativitet.

Total dominans i mitt hode - og en spiss som burde satt 3. Men ikke er i flyten.

Fantastisk å se de helhvite dominere alle kamper. Er du best vinner du til slutt. Tror jeg.


leedslife

Bedre avsluttetere på topp må til. Bambi blir aldri den avslutteren Leeds trenger. Han trenger for mange sjanser til det. Harri er ikke god nok til å slå innlegg som faktisk er greit at en kant klarer. Dette er to sikre kort som har fått kraftig konkurranse i år heldigvis. Her kommer det til å skje bytter relativt kjapt. Kampen i dag bare understreker dette.

Skaffer oss straffe da.
Mer bekymret for at vi faktisk har folk kapable til å skyte ballen utenfor mål, upresset fra 11 meter.
Men akkurat det der er små marginer.
Verre måten vi lot et veldig svakt fotball lag gradvis ta over på vår egen hjemmebane.
Slike ting kan styres fra linja.

Josch

Vi scorer for lite på hjemmebane. Overtak i spill omgjøres ikke til sjanser. Og tre baklengs på slutten av hjemmekampene = 5 tapte poeng.

Sleivind

Det er slike kamper som skal vinnes om vi ønsker å havne som nummer 1 eller 2. Mange av disse og vi havner på tredje igjen.

GeirO

Det var en typisk uavgjortkamp, det så vi fra første minutt. Slik er Leeds.
Vi er ikke gode på taktikk, det er sikkert.
Er vel en kamp vi egentlig skal vinne med 2-3 mål. I første omgang var det ett lag på banen. Problemet var at innleggskvaliten var alt for dårlig og Bamford misbrukte flere 100% sjanser. At Klitch i tillegg setter straffen utenfor mål, er for svakt. Her mener jeg vi enten bør starte med Nketiah og Costa, eller i det minste få de inn tidligere når Bielsa ser at de som er utpå (spesielt Bamford, Harrison og Hernandez) ikke er i nærheten av å levere som forventet


Sent from my iPhone using Tapatalk

Enig. Grunnen til at dette så ut som en uavgjortkamp er at vi misser altfor mange sjanser.
Egentlig uenig i at Bamford var dårlig.
MOT

Cherry

Ganske forutsigbart , og ligner veeeeeeldi på fjoråret ift missede sjanser/muligheter.
Skulle jo avgjort i 1.omgang selvsagt - men vi har ikke kvalitet nok fremover der særlig innlegg er svært svake og upresise spesielt fra Harrison.

En betraktning på slutten også : å sette Alioski fremover på banen siste 15 er som å spille med 1 spiller mindre, da var han i gang igjen med sine makedonske teaterfall...og balltap...kleint å se på.

Utrolig skuffende, og her gir vi bort 2 poeng - og mister myyyyye selvtillit på hjemmebane.
Uff.
« Siste redigering: September 21, 2019, 15:38:24 av Cherry »
 

RoarG

Det var da voldsomt til negativitet.

Total dominans i mitt hode - og en spiss som burde satt 3. Men ikke er i flyten.

Fantastisk å se de helhvite dominere alle kamper. Er du best vinner du til slutt. Tror jeg.
Enda godt at noen klarer å holde på optimismen :).
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Josch

Sier det igjen: vi trenger eldre og rutinerte spillere til å ta hjem trepoengere. Tror vi har for ungt og naivt lag.

Bromancer

Jeg gjentar: Costa og Eddie må starte. Hvor lenge skal Bamford få lov til å sløse bort sjanser? Faen asså.

morten1966

Mulig Bielsa er en av verdens beste trenere med han har litt å gå på når det gjelder å være en stor kampleder.
Dette fløles som TAP!!

ziganda

Mulig Bielsa er en av verdens beste trenere med han har litt å gå på når det gjelder å være en stor kampleder.
Dette fløles som TAP!!

Det ER et tap. Når samme sak skjer en rekke ganger må det gå an å lære. Et bytte burde vært holdt tilbake for å sette innpå en ekstra midtstopper de siste minuttene. Vi er jo helt hjelpeløse mentalt!