Skrevet av Emne: Kamp: vs Wigan, @Elland Road, lørdag 1.02.2020, kl 16.00 Viasport 2  (Lest 45315 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hallgeir *

Sv: Kamp: vs Wigan, @Elland Road, lørdag 1.02.2020, kl 16.00 Viasport 2
« Svar #360 på: Februar 02, 2020, 21:21:08 »
Vi trenger alle poengene vi kan få, og nå er vi i ei blindgate.

Jeg syns det er så feil å si. Vi har gjort akkurat det samme absolutt hele sesongen og det er bare en ting som funker for motstanderen (med et par hederlige unntak), og det er å parkere bussen. Da vet alle at vi mangler spillermateriellet til å bryte ned forsvaret og ingen ser på det som en trussel med corner i mot. Selv i denne motgangen ville jeg ikke forandret noe som helst på kampplanen, men håper at noen spillerbytter kan være med å bidra i positiv forstand. Det siste er jeg dog i tvil om. Poveda vet jeg ingenting om og Augustin ser for meg ut som en kontringsspiller de luxe. Costa er et godt eksempel på det samme. Det blir nesten ALDRI rom å løpe i, derfor ser de dårlige ut.
Bielsa sa på pressern at vi i laget bare hadde Costa som kunne utfordre en mot en (og vinne).
I Poveda tror jeg vi har èn til.

Augustin er vel mer en som kan bruke fart og fysikk og komme forbi på den måten...

I alle fall vil de kunne tilby noe annerledes - og det trenger vi å ha i det minste på benken.

Vi har vel Harrison også

Harrison var vel også den eneste som leverte virkelig gode innlegg.
Super Leeds since 1968

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Wigan, @Elland Road, lørdag 1.02.2020, kl 16.00 Viasport 2
« Svar #361 på: Februar 02, 2020, 21:27:33 »

Vi har vel Harrison også

Bielsa på pressern:

The teams that are forced to play in one space of 30 metres normally those teams have players to unbalance one match with dribbling.
We don’t have those kind of players, just Helder Costa. How we always attack by combining two or three players, so when you know it’s impossible the goal doesn’t arrive. I give some value to keeping the result at 1-0.

Han var også passe irritert over at Leeds bare får effektiv spilletid på ca 40 minutter pr kammp (mener å ha lest at i snitt er effektiv spilletid ca 60 minutter i en gjennomsnitts kamp (?).
Hadde vi fått presset i 10-15 effektive minutter til ville sjnsene for seier økt betraktelig...

If we had the position we had and we create 15 chances, we know every match we play, we just play 45 minutes real because the match is stop, stop, stop. Before we play we know our match is going to last 40 minutes. It’s not a claim because the opponent do that and they respect the rules and also the referee, but in 40 minutes we have 15 chances, in every match we have double or triple the chances of the opponent. We have the ball and the match lasts 40 minutes because if the match lasts 60 minutes and still 40 minutes maybe we have more chances to win. Also I try to be in the position of those listening to this argument: you as journalists and supporters receive this message. I imagine everyone is tired of the same things.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

HåvardK

Sv: Kamp: vs Wigan, @Elland Road, lørdag 1.02.2020, kl 16.00 Viasport 2
« Svar #362 på: Februar 02, 2020, 21:55:11 »
Syns dette er merkelige uttalelser fra Bielsa om egne spillere. Harrison er da vel i stand til å dra av spillere - det viste han jo i går før stangskuddet? Roberts kan også trylle seg forbi både en og to, og ikke minst Pablo har jo vist dette flere ganger, gjerne toppet med en tunnel. Jeg tar naturligvis store forbehold for at jeg oppfatter uttalelsene hans riktig. Enten er det tolken som gjør elendig arbeid, eller så er Bielsa rett og slett en tåkefyrste på spansk. Jeg velger å tro at det er det første som er tilfelle.
Uttalelsene om effektiv kamptid støtter jeg imidlertid fullt ut.

Eriksen55

Sv: Kamp: vs Wigan, @Elland Road, lørdag 1.02.2020, kl 16.00 Viasport 2
« Svar #363 på: Februar 02, 2020, 23:34:51 »
Syns dette er merkelige uttalelser fra Bielsa om egne spillere. Harrison er da vel i stand til å dra av spillere - det viste han jo i går før stangskuddet? Roberts kan også trylle seg forbi både en og to, og ikke minst Pablo har jo vist dette flere ganger, gjerne toppet med en tunnel. Jeg tar naturligvis store forbehold for at jeg oppfatter uttalelsene hans riktig. Enten er det tolken som gjør elendig arbeid, eller så er Bielsa rett og slett en tåkefyrste på spansk. Jeg velger å tro at det er det første som er tilfelle.
Uttalelsene om effektiv kamptid støtter jeg imidlertid fullt ut.

Uansett er den uttalsen helt natta, med forbehold om at han er sitert riktig!

Hvorfor har ikke spillertypen Saiz blitt erstattet da?  At vi mangler en 10er med de egenskapene har vel de aller fleste supporterne ropt etter.

Nå har dem hatt muligheten i tre vinduer, men behovet har tydeligvis ikke meldt seg før nå!