Skrevet av Emne: Korona-tråden  (Lest 60763 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cherry

Sv: Korona-tråden
« Svar #90 på: Mars 19, 2020, 13:48:38 »
TV-selskapene må jo tape masse penger på corona-bremsen.
Avtalen nå er 4,2 mrd pund.  Kampene sendes i svært mange land der TV betaler for rettigheter. Jeg lurer faktisk på hva slags økonomisk Premier Leaugue Leeds rykker opp til i 2020 eller 2021. Blir de svimlende summene utbetalt som før?
TV-avtalen går ut 2022 og verden får nå et kraftig tilbakeslag økonomisk. Radrizzani eier et stort TV-selskap basert på sport og reklame. Han må også tape stort nå.

https://kampanje.com/medier/2019/05/premier-league-er-en-pengemaskin-selger-tv-fotball-for-over-100-milliarder/

Alle taper penger nå. Bedrifter, fotballklubber, forbund, privat folk.

En av gruppene jeg bekymrer meg minst for er fotballklubber og spillere. Kanskje vi kan komme litt bort fra at penger er størst maktfaktor. Om alt halveres ift inntekter så tjener dem fortsatt latterlig bra! Kanskje vi kan oppleve litt mer normale priser på billetter også. Kan fort bli dyrt det som er i dag.

Men England er i følge eksperter ordentlig på etterskudd ift tiltak mot viruset. Det kan få solide konsekvenser. Kanskje er ikke fotball tema før langt ute i 2021? 2022?

Kontrakter går ut og jeg frykter kaos om dette drar ut i lang tid. Kanskje har Bielsa ledet Leeds for siste gang? Uansett er dette kun en bagatell mot at folk dør verden over!

Ja, må ikke glemme at Marcelo er i faresonen ift alder ...ift viruset.
 

Carl Fisker

Sv: Korona-tråden
« Svar #91 på: Mars 19, 2020, 21:32:50 »
TV-selskapene må jo tape masse penger på corona-bremsen.
Avtalen nå er 4,2 mrd pund.  Kampene sendes i svært mange land der TV betaler for rettigheter. Jeg lurer faktisk på hva slags økonomisk Premier Leaugue Leeds rykker opp til i 2020 eller 2021. Blir de svimlende summene utbetalt som før?
TV-avtalen går ut 2022 og verden får nå et kraftig tilbakeslag økonomisk. Radrizzani eier et stort TV-selskap basert på sport og reklame. Han må også tape stort nå.

https://kampanje.com/medier/2019/05/premier-league-er-en-pengemaskin-selger-tv-fotball-for-over-100-milliarder/

Alle taper penger nå. Bedrifter, fotballklubber, forbund, privat folk.

En av gruppene jeg bekymrer meg minst for er fotballklubber og spillere. Kanskje vi kan komme litt bort fra at penger er størst maktfaktor. Om alt halveres ift inntekter så tjener dem fortsatt latterlig bra! Kanskje vi kan oppleve litt mer normale priser på billetter også. Kan fort bli dyrt det som er i dag.

Men England er i følge eksperter ordentlig på etterskudd ift tiltak mot viruset. Det kan få solide konsekvenser. Kanskje er ikke fotball tema før langt ute i 2021? 2022?

Kontrakter går ut og jeg frykter kaos om dette drar ut i lang tid. Kanskje har Bielsa ledet Leeds for siste gang? Uansett er dette kun en bagatell mot at folk dør verden over!

Ja, må ikke glemme at Marcelo er i faresonen ift alder ...ift viruset.
Alder er kun en faktor, allmenntilstanden en annen og mye viktigere faktor. Bielsa er ute på treningsfeltet hver dag og er i god fysisk form. Han er ikke spesielt risikoutsatt.

Eriksen55

Sv: Korona-tråden
« Svar #92 på: Mars 20, 2020, 00:19:08 »
TV-selskapene må jo tape masse penger på corona-bremsen.
Avtalen nå er 4,2 mrd pund.  Kampene sendes i svært mange land der TV betaler for rettigheter. Jeg lurer faktisk på hva slags økonomisk Premier Leaugue Leeds rykker opp til i 2020 eller 2021. Blir de svimlende summene utbetalt som før?
TV-avtalen går ut 2022 og verden får nå et kraftig tilbakeslag økonomisk. Radrizzani eier et stort TV-selskap basert på sport og reklame. Han må også tape stort nå.

https://kampanje.com/medier/2019/05/premier-league-er-en-pengemaskin-selger-tv-fotball-for-over-100-milliarder/

Alle taper penger nå. Bedrifter, fotballklubber, forbund, privat folk.

En av gruppene jeg bekymrer meg minst for er fotballklubber og spillere. Kanskje vi kan komme litt bort fra at penger er størst maktfaktor. Om alt halveres ift inntekter så tjener dem fortsatt latterlig bra! Kanskje vi kan oppleve litt mer normale priser på billetter også. Kan fort bli dyrt det som er i dag.

Men England er i følge eksperter ordentlig på etterskudd ift tiltak mot viruset. Det kan få solide konsekvenser. Kanskje er ikke fotball tema før langt ute i 2021? 2022?

Kontrakter går ut og jeg frykter kaos om dette drar ut i lang tid. Kanskje har Bielsa ledet Leeds for siste gang? Uansett er dette kun en bagatell mot at folk dør verden over!

Ja, må ikke glemme at Marcelo er i faresonen ift alder ...ift viruset.
Alder er kun en faktor, allmenntilstanden en annen og mye viktigere faktor. Bielsa er ute på treningsfeltet hver dag og er i god fysisk form. Han er ikke spesielt risikoutsatt.

Bielsa sin helse aner jeg ikke noe om. Men er han sjef etter en pause på feks 10 mnd? Hvordan løses sånne kontrakter. Hele teamet til Bielsa har kontrakter som går ut i mai/juni. Hvem betaler disse for å ha fokus på Leeds?

stian

Sv: Korona-tråden
« Svar #93 på: Mars 20, 2020, 21:38:56 »
Gamle Marcelo er uovervinnelig. Hvis koronaviruset møter Marcelo er det liten tvil om at viruset ender med to ukers karantene.

jaho

Sv: Korona-tråden
« Svar #94 på: Mars 21, 2020, 00:49:56 »
TV-selskapene må jo tape masse penger på corona-bremsen.
Avtalen nå er 4,2 mrd pund.  Kampene sendes i svært mange land der TV betaler for rettigheter. Jeg lurer faktisk på hva slags økonomisk Premier Leaugue Leeds rykker opp til i 2020 eller 2021. Blir de svimlende summene utbetalt som før?
TV-avtalen går ut 2022 og verden får nå et kraftig tilbakeslag økonomisk. Radrizzani eier et stort TV-selskap basert på sport og reklame. Han må også tape stort nå.

https://kampanje.com/medier/2019/05/premier-league-er-en-pengemaskin-selger-tv-fotball-for-over-100-milliarder/

Alle taper penger nå. Bedrifter, fotballklubber, forbund, privat folk.

En av gruppene jeg bekymrer meg minst for er fotballklubber og spillere. Kanskje vi kan komme litt bort fra at penger er størst maktfaktor. Om alt halveres ift inntekter så tjener dem fortsatt latterlig bra! Kanskje vi kan oppleve litt mer normale priser på billetter også. Kan fort bli dyrt det som er i dag.

Men England er i følge eksperter ordentlig på etterskudd ift tiltak mot viruset. Det kan få solide konsekvenser. Kanskje er ikke fotball tema før langt ute i 2021? 2022?

Kontrakter går ut og jeg frykter kaos om dette drar ut i lang tid. Kanskje har Bielsa ledet Leeds for siste gang? Uansett er dette kun en bagatell mot at folk dør verden over!

Ja, må ikke glemme at Marcelo er i faresonen ift alder ...ift viruset.
Alder er kun en faktor, allmenntilstanden en annen og mye viktigere faktor. Bielsa er ute på treningsfeltet hver dag og er i god fysisk form. Han er ikke spesielt risikoutsatt.

Bielsa sin helse aner jeg ikke noe om. Men er han sjef etter en pause på feks 10 mnd? Hvordan løses sånne kontrakter. Hele teamet til Bielsa har kontrakter som går ut i mai/juni. Hvem betaler disse for å ha fokus på Leeds?

Slik vi har blitt kjent med Bielsa tror jeg neppe det blir noe problemer om sesongen blir spilt etter kontraktsperioden, om den skulle gå ut mai/juni. Tror han setter sin ære i at sesongen skal fullføres fra hans side.

Eriksen55

Sv: Korona-tråden
« Svar #95 på: Mars 23, 2020, 11:25:29 »
TV-selskapene må jo tape masse penger på corona-bremsen.
Avtalen nå er 4,2 mrd pund.  Kampene sendes i svært mange land der TV betaler for rettigheter. Jeg lurer faktisk på hva slags økonomisk Premier Leaugue Leeds rykker opp til i 2020 eller 2021. Blir de svimlende summene utbetalt som før?
TV-avtalen går ut 2022 og verden får nå et kraftig tilbakeslag økonomisk. Radrizzani eier et stort TV-selskap basert på sport og reklame. Han må også tape stort nå.

https://kampanje.com/medier/2019/05/premier-league-er-en-pengemaskin-selger-tv-fotball-for-over-100-milliarder/

Alle taper penger nå. Bedrifter, fotballklubber, forbund, privat folk.

En av gruppene jeg bekymrer meg minst for er fotballklubber og spillere. Kanskje vi kan komme litt bort fra at penger er størst maktfaktor. Om alt halveres ift inntekter så tjener dem fortsatt latterlig bra! Kanskje vi kan oppleve litt mer normale priser på billetter også. Kan fort bli dyrt det som er i dag.

Men England er i følge eksperter ordentlig på etterskudd ift tiltak mot viruset. Det kan få solide konsekvenser. Kanskje er ikke fotball tema før langt ute i 2021? 2022?

Kontrakter går ut og jeg frykter kaos om dette drar ut i lang tid. Kanskje har Bielsa ledet Leeds for siste gang? Uansett er dette kun en bagatell mot at folk dør verden over!

Ja, må ikke glemme at Marcelo er i faresonen ift alder ...ift viruset.
Alder er kun en faktor, allmenntilstanden en annen og mye viktigere faktor. Bielsa er ute på treningsfeltet hver dag og er i god fysisk form. Han er ikke spesielt risikoutsatt.

Bielsa sin helse aner jeg ikke noe om. Men er han sjef etter en pause på feks 10 mnd? Hvordan løses sånne kontrakter. Hele teamet til Bielsa har kontrakter som går ut i mai/juni. Hvem betaler disse for å ha fokus på Leeds?

Slik vi har blitt kjent med Bielsa tror jeg neppe det blir noe problemer om sesongen blir spilt etter kontraktsperioden, om den skulle gå ut mai/juni. Tror han setter sin ære i at sesongen skal fullføres fra hans side.

Det tror jeg han har også. Men kontrakter går ut etterhvert. Hele Bielsa temaet koster penger. Uten kontrakt så kan man ikke forvente at teamet blir værende i England.  Drar dette seg utover høsten blir kanskje ikke sesongen ferdigspillt. Hvordan løses det? Har han bestemt seg for at dette er siste år i Engalnd, skal han da lede laget i 9 kamper på høsten, mens ny sjef overtar når ny sesong starter uken etter?  Hva om vi først kan spille fotball i november 2021? Poenget er at det ikke går ann å spekulere i hviket scenario som inntreffer. Det er så mange spørsmål, men ingen kan vite svaret på dette enda.

Det største og det viktigste spørsmålet er om strategien Storbritania kjører mot covid-19 er veien å gå. Litt annen tilnærming enn store deler av verden. Jeg aner ikke, men eksperter mener at sannheten blir brutal. La oss håpe at det ikke blir sånn!

Når det spriker så voldsomt mellom land og eksperter så sier det seg selv at ingen pr i dag vet hva som faktisk skjer. 

....når det skal sies så er de "ekspertene" som når ut til folket sånne som Le Tissier og andre ex spillere som ivrig twittrer at dette er som vanlig influensa og ikke noe å bekymre seg for. Da blir det noen blytunge mnd, eller i verste fall år fremover.
« Siste redigering: Mars 23, 2020, 12:05:59 av Leeds - 1919 »

Josch

Sv: Korona-tråden
« Svar #96 på: Mars 23, 2020, 17:28:41 »
« Siste redigering: Mars 23, 2020, 17:32:08 av Josch »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Korona-tråden
« Svar #97 på: Mars 24, 2020, 13:31:16 »
Bamford forteller hvordan det trenes for tiden...

Hills, diet, weight pictures and running apps: inside Leeds United's isolation regime
Marcelo Bielsa is not allowing his squad to take their foot off the accelerator during the coronavirus lockdown

By Beren CrossDigital Sports Writer   11:57, 24 MAR 2020

Hill running, isolation, strict diet, weight pictures, fitness apps and WhatsApp have all been at the heart of Patrick Bamford and Leeds United’s regime in lockdown.
Since the squad was sent away from Thorp Arch to train at home, in line with the direction of the country’s workforce, they have had to adapt.

Led by head of medicine and performance Rob Price and sports scientist Tom Robinson, the plans are sent out each night to the players for their following day’s work.
Striker Patrick Bamford spoke to BBC Radio 5 Live on Monday evening about what life has been like in lockdown for the players.

“I’m fine, to be honest. Fortunately, I haven’t contracted it (coronavirus) or I don’t know if I have, but obviously I don’t think I have,” he said.
“I’ve been fine and been at home for the last 10 days.”


As with many of those working from home in the current climate, Bamford’s only real trips out the front door have to been to the supermarket or for exercise in the hills around his house.
“It’s different, it’s completely different, and the hardest bit is we’re trying to stay fit,” he said.

“The club have been brilliant in terms of we get sent a programme every night and we have to complete it the following day, but we don’t know what we’re aiming for at the minute because we don’t know when we’re going to be back, so that’s a tough one.

“You’re gearing yourself up, but you don’t know when for.”
Weight has been one of the cornerstones of Marcelo Bielsa’s regime at Elland Road and that attention to detail has continued, even with the players away from the training ground.
 
“We’ve got quite a strict diet anyway from when we were at the club, so we’ve tried to follow that on and we have to do our weights every morning and send pictures of our weight in,” said Bamford.
“It’s kind of similar, or as close as it can be, to what we’re used to at training.”

Every detail of each run the players do is recorded by an Adidas running app on their smartphones: distance, duration, pace, calories burnt, elevation, heart rate all sent to their bosses.
There will be no football until the end of April at the earliest and even the greatest optimists would concede that may be a stretch given the direction our government’s measures are going.

However, that has not meant the staff and players are treating this intermission as a close season period, with regular, but less intense exercise.

“It’s more of a seasonal workload. Day by day it’s roughly what you would do in a training session in terms of either completing 5km or 4km one day,” he said.

“It’s not quite the same because you’re not doing the change of direction or the intensity, but we’re doing as much as we can load wise to try and keep at a level that will help us when we do finally go back.”


WhatsApp, as with every day of the year, is central to the camaraderie of the first-team group.
“There’s been frequent contact on the boys’ group chat and everyone’s keeping their spirits high, or as high as they can be, and there’s a few jokes flying in, but everyone realises how serious the situation is,” said Bamford.
“It’s nothing to be taken lightly.”

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/patrick-bamford-leeds-united-training-17970422
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

NT

Sv: Korona-tråden
« Svar #98 på: Mars 26, 2020, 11:53:01 »
Alle tar en for laget, for klubben og for utfordrende tider. En selvfølge på mange måter, men synes det likevel er et fint statement

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-family-whites-players-coaches-and-senior-management-take-voluntary-wage-deferral-2518644

Forever Whites

Sv: Korona-tråden
« Svar #99 på: Mars 26, 2020, 19:28:44 »
Alle tar en for laget, for klubben og for utfordrende tider. En selvfølge på mange måter, men synes det likevel er et fint statement

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-family-whites-players-coaches-and-senior-management-take-voluntary-wage-deferral-2518644

Flott gjort av dem.  Viser også at det er samhold i gjengen og de bryr seg om hverandre og folk rundt dem i klubben.
Medlem 94237

Cbas10an

Sv: Korona-tråden
« Svar #100 på: Mars 30, 2020, 18:58:11 »
Litt inside info.
Det er satt en siste frist på ferdigstilling av serier rundt om i Europa. Fristen er satt til innen utgangen av juni.
Denne er satt av UEFA/FIFA sammen med ledere for de nationale ligaene.
Det er også diskutert overgangsvinduet, og dette skal være stengt så lenge denne krisen pågår.
Fikk ikke helt med meg om det var bestemt når det evt skulle åpnes igjen.
Så vidt jeg forsto var det opp til de nationale forbund hvordan ligaene skulle løses dersom de ikke ble ferdigspilt.

MOT


Joachim

auren

Korona-tråden
« Svar #101 på: Mars 30, 2020, 20:55:08 »
Som sikkert mange har fått med seg. Grealish har dummet seg ut to ganger på samme kveld:


https://www.vg.no/i/opbp40

Jeg vet ikke hva som er verst; å trosse sin egen regel om å holde seg innendørs i disse corona-tider, eller å fyllekjøre... håpløst!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Pettersen97

Sv: Korona-tråden
« Svar #102 på: Mars 31, 2020, 08:05:49 »
Som sikkert mange har fått med seg. Grealish har dummet seg ut to ganger på samme kveld:


https://www.vg.no/i/opbp40

Jeg vet ikke hva som er verst; å trosse sin egen regel om å holde seg innendørs i disse corona-tider, eller å fyllekjøre... håpløst!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Grealish er en heslig type. Skuespiller, sutrete, usympatisk, selvsentrert porselensdukke. Fatter ikke at så mange supportere å lag sikler av denne spilleren. Oppskrytt syt k**  >:(
The Mighty Whites

RoarG

Sv: Korona-tråden
« Svar #103 på: Mars 31, 2020, 14:10:25 »
Som sikkert mange har fått med seg. Grealish har dummet seg ut to ganger på samme kveld:


https://www.vg.no/i/opbp40

Jeg vet ikke hva som er verst; å trosse sin egen regel om å holde seg innendørs i disse corona-tider, eller å fyllekjøre... håpløst!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Grealish er en heslig type. Skuespiller, sutrete, usympatisk, selvsentrert porselensdukke. Fatter ikke at så mange supportere å lag sikler av denne spilleren. Oppskrytt syt k**  >:(
Glad han ikke spller for Leeds.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Killa

Sv: Korona-tråden
« Svar #104 på: April 01, 2020, 14:38:03 »
Muligens Off-Topic, men det er jo pga corona...:

Viasport 2 viser nå Leeds mot Deportivo La Coruna fra 2001 i CL!!! ;D ;D ;D
« Siste redigering: April 01, 2020, 14:42:11 av Killa »

jaho

Sv: Korona-tråden
« Svar #105 på: April 01, 2020, 14:41:09 »
Muligens Off-Topic, men det er jo pga corona...:

Viasport 2 viser nå Leeds mot Deportivo La Coruna i CL!!! ;D ;D ;D

Har bare ventet på den..  ;)  Vi får håpe Leeds knuser Coro(u)na også i 2020..

Killa

Sv: Korona-tråden
« Svar #106 på: April 01, 2020, 14:43:30 »
Muligens Off-Topic, men det er jo pga corona...:

Viasport 2 viser nå Leeds mot Deportivo La Coruna i CL!!! ;D ;D ;D

Har bare ventet på den..  ;)  Vi får håpe Leeds knuser Coro(u)na også i 2020..

Haha.... DEN så jeg ikke!! Mange artige ordspill som dukker opp nå om dagen... ;D ;D ;D

Josch

Sv: Korona-tråden
« Svar #107 på: April 07, 2020, 17:21:30 »
Litt gammel nyhet, men "solidaritets fondet" ser ut til å bli virkelighet. PL hjelper klubber i EFL. YEP fredag 03.03.20:

"The Premier League also confirmed an immediate advance of £125 million would be paid to clubs in the EFL and the National League.

Leeds are among those set to receive their solidarity payments early to help battle the financial implications of the current suspension across England for those lower down the football pyramid."

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-set-receive-payment-part-premier-league-coronavirus-rescue-package-2528806
« Siste redigering: April 07, 2020, 17:23:46 av Josch »

RoarG

Sv: Korona-tråden
« Svar #108 på: April 07, 2020, 18:34:01 »
Og Englands fotballpresident maler så absolutt Fanden på veggen. "Klubber og hele ligaer kan bukke under. Ingen er garantert å se sin klubb gjenoppstå." Tygg litt på den, når man diskuterer om hvilken måte å sikre opprykk på er den beste.

https://www.nettavisen.no/sport/englands-fotballpresident--vi-kan-miste-klubber-og-hele-ligaer/3423950800.html

Men nå er jo hele fotballen økonomisk dopet med latterlige høye medieinntekter, spillerlønninger og overgangs-summer. Kanskje denne pandemien kan få brakt fotballen ned på jorda igjen? Eller er jeg for optimistisk nå?

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Torpe-do

Sv: Korona-tråden
« Svar #109 på: April 07, 2020, 18:40:41 »
Og Englands fotballpresident maler så absolutt Fanden på veggen. "Klubber og hele ligaer kan bukke under. Ingen er garantert å se sin klubb gjenoppstå." Tygg litt på den, når man diskuterer om hvilken måte å sikre opprykk på er den beste.

https://www.nettavisen.no/sport/englands-fotballpresident--vi-kan-miste-klubber-og-hele-ligaer/3423950800.html

Men nå er jo hele fotballen økonomisk dopet med latterlige høye medieinntekter, spillerlønninger og overgangs-summer. Kanskje denne pandemien kan få brakt fotballen ned på jorda igjen? Eller er jeg for optimistisk nå?
Fotballen kjem ned på jorda att, og vipps er det plutseleg meir sannsynleg å kjempe i toppen av PL umiddelbart etter opprykk! Om ein ser vekk ifrå måten det skjer på, så trur eg det er ganske mange som i mange år har ønska seg ein reversert økonomisk effekt i PL.


Sent from my iPhone using Tapatalk

RoarG

Sv: Korona-tråden
« Svar #110 på: April 07, 2020, 18:50:45 »
Har akkurat sett igjennom "The English Game". Amatørklubber som Old Etonians var helt fra seg over at klubber kunne kjøpe spillere. Hvordan skulle det da gå? At bare de rikeste klubbene kom til å vinne noe som helst?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

lojosang

Sv: Korona-tråden
« Svar #111 på: April 22, 2020, 14:12:08 »
Har akkurat sett igjennom "The English Game". Amatørklubber som Old Etonians var helt fra seg over at klubber kunne kjøpe spillere. Hvordan skulle det da gå? At bare de rikeste klubbene kom til å vinne noe som helst?
De var jo enda mer bekymret for at arbeiderklassen ville overta fotballen.

Sent fra min motorola one vision via Tapatalk

- Leif Olav

Josch

Sv: Korona-tråden
« Svar #112 på: April 22, 2020, 23:06:37 »
Det kan bli lockdown i UK resten av året, sier professoren.
Nå er over 18000 døde. Det betyr små sjanser for en oppstart av ny sesong til høsten i PL eller ch.ship.
Det er selvsagt et tynt håp om å spille ferdig inneværende sesong, men trening fra 16. mai nærmer seg styggfort.
Mulig alt bare blir satt på vent ett år med en tenkepause?
Passer bedre å spille ferdig neste vår og ny sesong i august 2021.

https://www.theguardian.com/world/2020/apr/22/uk-will-need-social-distancing-until-at-least-end-of-year-says-whitty
« Siste redigering: April 22, 2020, 23:08:32 av Josch »

RoarG

Sv: Korona-tråden
« Svar #113 på: April 24, 2020, 17:21:39 »
Prestons manager Alex Neil mener Leeds og Birmingham må få transfer-bans. Dette fordi klubbene har innført lønns-stopp. Dette tar Neil som et tegn på at Leeds og Birmingham ikke er i stand til å lønne spillerne sine, så da må man innføre transfer-bans for dem! Ah, corona. Du får fram mye grums i folk.

https://www.birminghammail.co.uk/sport/football/transfer-news/championship-boss-calls-birmingham-city-18146044
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sølvreven

Sv: Korona-tråden
« Svar #114 på: April 24, 2020, 19:36:26 »
Ikke corona men...

The fans of every English club have been ranked for 'Best fans' to 'No fans'

Best fans: Newcastle, Liverpool, Aston Villa, Leeds

Great fans: Chelsea, Leicester, Tottenham, Middlesbrough, Sheffield United, Manchester United

Good fans: Arsenal, Sunderland, Watford, West Ham, Swansea, Charlton, Hull, Burnley, Birmingham, Everton, Nottingham Forest

Okay fans: Barnsley, Derby, Brighton, Portsmouth, Morecombe, Blackburn, Peterbrough, Cardiff, Doncaster, Coventry, Huddersfield, Ipswich, Bristol Rovers, QPR, Southampton, Sheffield Wednesday, Stoke, Tranmere

Bad fans: Macclesfield, Milwall, Wycombe, Reading, Norwich, West Brom, Crystal Palace, Carlisle, Preston, Fleetwood, Oxford, Rotherham, Northampton, Manchester City, Crawley

Sh*t fans: Plymouth, Blackpool, Walsall, Cheltenham, Southend, Shrewsbury, Barnsley, MK Dons, AFC Wimbledon, Grimsby, Wigan, Crewe, Leyton Orient, Scunthorpe, Rochdale, Bristol City, Swindon, Exeter, Mansfield, Cambridge, Fulham, Burton, Oldham, Luton

No fans: Bournemouth, Newport, Stevenage, Bolton, Lincoln, Brentford, Colchester, Bradford, Forest Green Rovers, Gillingham

 ;D
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

RoarG

Sv: Korona-tråden
« Svar #115 på: April 24, 2020, 19:43:04 »
Og i Nederland fullføres ikke sesongen i Eresdivisie. Ingen vinner, og ingen rykker ned.

https://www.nettavisen.no/sport/nederlandske-eresdivisie-blir-ikke-fullfort-karer-ingen-vinner/3423958632.html
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Sv: Korona-tråden
« Svar #116 på: April 24, 2020, 20:56:09 »
Ikke corona men...

The fans of every English club have been ranked for 'Best fans' to 'No fans'

Best fans: Newcastle, Liverpool, Aston Villa, Leeds

Great fans: Chelsea, Leicester, Tottenham, Middlesbrough, Sheffield United, Manchester United

Good fans: Arsenal, Sunderland, Watford, West Ham, Swansea, Charlton, Hull, Burnley, Birmingham, Everton, Nottingham Forest

Okay fans: Barnsley, Derby, Brighton, Portsmouth, Morecombe, Blackburn, Peterbrough, Cardiff, Doncaster, Coventry, Huddersfield, Ipswich, Bristol Rovers, QPR, Southampton, Sheffield Wednesday, Stoke, Tranmere

Bad fans: Macclesfield, Milwall, Wycombe, Reading, Norwich, West Brom, Crystal Palace, Carlisle, Preston, Fleetwood, Oxford, Rotherham, Northampton, Manchester City, Crawley

Sh*t fans: Plymouth, Blackpool, Walsall, Cheltenham, Southend, Shrewsbury, Barnsley, MK Dons, AFC Wimbledon, Grimsby, Wigan, Crewe, Leyton Orient, Scunthorpe, Rochdale, Bristol City, Swindon, Exeter, Mansfield, Cambridge, Fulham, Burton, Oldham, Luton

No fans: Bournemouth, Newport, Stevenage, Bolton, Lincoln, Brentford, Colchester, Bradford, Forest Green Rovers, Gillingham

 ;D

Da er vel Barnsley "okay fans" når de vinner kamper, og "sh*t fans" når de taper?  ;)
Super Leeds since 1968

auren

Sv: Korona-tråden
« Svar #117 på: April 24, 2020, 21:13:58 »
Og i Nederland fullføres ikke sesongen i Eresdivisie. Ingen vinner, og ingen rykker ned.

https://www.nettavisen.no/sport/nederlandske-eresdivisie-blir-ikke-fullfort-karer-ingen-vinner/3423958632.html

I Belgia ble vel divisjonen slik den var når den ble avbrutt? De ulike ligaene velger ulike strategier. Det eneste som betyr noe for oss er hva de gjør i England. Det blir fryktelig spennende!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Sv: Korona-tråden
« Svar #118 på: April 24, 2020, 21:19:59 »
Og i Nederland fullføres ikke sesongen i Eresdivisie. Ingen vinner, og ingen rykker ned.

https://www.nettavisen.no/sport/nederlandske-eresdivisie-blir-ikke-fullfort-karer-ingen-vinner/3423958632.html

I Belgia ble vel divisjonen slik den var når den ble avbrutt? De ulike ligaene velger ulike strategier. Det eneste som betyr noe for oss er hva de gjør i England. Det blir fryktelig spennende!

auren

Kun 1 kamp gjensto i Belgia, men det var sikkert noen som følte seg snytt uansett.
Super Leeds since 1968

stian

Sv: Korona-tråden
« Svar #119 på: April 24, 2020, 21:55:59 »
Og i nederlandsk andredivisjon er det antydning til misnøye:
https://www.vg.no/sport/fotball/i/vQ7EXj/serien-avlyst-stoerste-skammen-i-nederlandsk-sport-noensinne

Må innrømme at jeg har bittelitt forståelse for Cambuur-managerens frustrasjon.