Skrevet av Emne: Kamp: vs Liverpool @Anfield, lørdag 12/09-20, kl.18.30  (Lest 24895 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

Sv: Kamp: vs Liverpool @Anfield, lørdag 12/09-20, kl.18.30
« Svar #240 på: September 14, 2020, 11:19:49 »
Sjelden at tap føles vondere enn når man har prestert godt mGreit at vi ikke var det beste laget i går, men hadde marginene vært med oss så hadde vi tatt poeng. Har vært en blytung søndag.
Skjønner ikke at det er mulig å være skuffet over et tap mot Liverpool i første premier league kamp på 16 år. Jeg var skuffet da Swindon, Hereford, Rochdale og Newport slo oss enkelt. Ikke Liverpool med sine ressurser.
Helt uforståelig. Selvfølgelig kjipt å slippe inn på slutten. Men vi er 3-4 min unna U, borte mot verdens beste lag siste 2 årene. Jeg er ufattelig stolt. Og så glad for å være tilbake. Tenk når vi tapte 3-0 hjemme mot Swindon, røk ut av cupen mot Histon og Sutton. Da var det lov å være skuffet, men ikke etter et knepent tap på Anfield, i returen til PL etter 16 år mot regjerende PL mester, og CL vinner for 2 år siden. MOT
Klart det er lov å være skuffet, når vi ryker på et helt unødvendig straffespark 3-4 min før slutt. Her skulle og burde vi klart å ro inn 1 p.
Alltid kjipt å tape på straffespark. Håpet at Leeds skulle kontre inn vinnermålet mot slutten. Vi får nok ikke like mange muligheter mot Fulham, som 0-3 i baken mot Leicester. Sikkert samling i bånn (allerede!) der.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020