Skrevet av Emne: Julebord på Cafe Dublin i Trondheim fredag 3. desember 2021  (Lest 1717 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mac

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 324
  • Total likes: 3
  • Stand up and sing for Leeds United!
    • MSN Messenger - webmaster@leeds-utd.zzn.com
    • Vis profil
    • Ole's Leeds United side
    • E-post
Julebord på Cafe Dublin i Trondheim fredag 3. desember 2021
« på: Oktober 21, 2021, 19:18:13 »
Det er igjen klart for årets happening når vi gjentar suksessen som har vedvart siden 2008 med å arrangere julebord i Trondheim. I år prøver vi ut en ny plass når Cafe Dublin får sjansen til å være vertskap. Vi starter festen kl. 19.00.

Til alle fans av Three Lions; vi er ikke misfornøyde med de, men av praktiske årsaker passet dette seg best i år!

Jeg vet også at mange ønsker å se kamp på julebord, men et julebord er jo til for å spise, drikke og ha det hyggelig sammen med likesinnede. Og skulle vi tape, så er jo kvelden ødelagt. Det tar vi ikke sjansen på.

For 499 kr får du:
- Ribbetallerken, karamellpudding, en valgfri 0,5 Hansa-øl/et glass vin, en kopp kaffe
- Quiz med premier sponset av LUSCOS
- Hyggelig stemning med likesinnede

Tør du å gå glipp av dette?

Hvis ikke, Vipps 499 kr til 48036772. Merk innbetalingen med julebord. Du er ikke påmeldt før du har Vippset. Har du ikke Vipps, men ønsker å overføre til konto, så er det bare å ta kontakt!

Absolutt siste frist for påmelding er mandag 29. november.
« Siste redigering: Oktober 21, 2021, 19:28:26 av Mac »
Ole Morten Grønningen
Email: olemorten@leedsunited.no

Mac

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 324
  • Total likes: 3
  • Stand up and sing for Leeds United!
    • MSN Messenger - webmaster@leeds-utd.zzn.com
    • Vis profil
    • Ole's Leeds United side
    • E-post
Sv: Julebord på Cafe Dublin i Trondheim fredag 3. desember 2021
« Svar #1 på: Oktober 22, 2021, 16:56:08 »
I teksten tok jeg med at vi er fornøyde med Three Lions selv om julebordet dessverre ikke blir der i år. Dette pga at jeg skjønte at det kom til å bli litt styr rundt at det blir en annen plass.

Ingen har monopol på meg eller oss. Derfor er det ingen som har rett på en forklaring hvorfor det ble sånn, men pga en "negativ" kommentar jeg så i går og en negativ mail jeg har mottatt, så føler jeg at det må forklares.

For meg så er det egentlig kun fredag 3. desember som passer i år. Det er travle tider med flere julebord osv. Den datoen passet ikke for Three Lions pga at de da arrangerer pubquiz og det vil være fullpakket.

Alternativet da ble å finne en annen plass som kunne imøtekomme våre krav, droppe julebordet (som jeg også var inne på tanken på), eller noen andre kunne fått ta over denne jobben det tross alt er å arrangere.

Etter å ha sendt mail til tre andre plasser, så var det Cafe Dublin som viste seg å kunne legge til rette for oss slik som vi vil ha det. Flere av de "gamle traverne" har også hintet frempå i flere år om at det hadde vært spennende å prøve en ny plass. Nå fikk man muligheten til det og responsen har stort sett vært veldig bra.

Jeg synes selv det er vemodig at det ikke blir Three Lions i år. Det har jo blitt en veldig hyggelig førjulstradisjon å være der, men jeg må poengtere at de alltid har vært vår førsteprioritet som vertskap og jeg håper at det passer bedre for begge parter neste år!
« Siste redigering: Oktober 22, 2021, 17:07:39 av Mac »
Ole Morten Grønningen
Email: olemorten@leedsunited.no

Mac

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 324
  • Total likes: 3
  • Stand up and sing for Leeds United!
    • MSN Messenger - webmaster@leeds-utd.zzn.com
    • Vis profil
    • Ole's Leeds United side
    • E-post
Sv: Julebord på Cafe Dublin i Trondheim fredag 3. desember 2021
« Svar #2 på: November 25, 2021, 19:23:47 »
Nå nærmer det seg, bare ei drøy uke igjen og fortsatt bare å melde seg på!

Grunnet en annen stor gruppe som kommer kl. 18, så ønsker Cafe Dublin helst at vi ikke kommer noe tidligere enn kl. 19. Derfor er mitt forslag at vi kan møtes på Kieglekroa litt før kl. 18. Har snakket med noen og det høres ut som om det er stemning for det!

Til nå; 11 påmeldte!
« Siste redigering: November 25, 2021, 19:28:25 av Mac »
Ole Morten Grønningen
Email: olemorten@leedsunited.no

Mac

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 324
  • Total likes: 3
  • Stand up and sing for Leeds United!
    • MSN Messenger - webmaster@leeds-utd.zzn.com
    • Vis profil
    • Ole's Leeds United side
    • E-post
Sv: Julebord på Cafe Dublin i Trondheim fredag 3. desember 2021
« Svar #3 på: Desember 02, 2021, 19:23:26 »
Da ble vi totalt 18 påmeldte. Under 24 timer igjen nå, bare å glede seg!
Ole Morten Grønningen
Email: olemorten@leedsunited.no

Mac

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 324
  • Total likes: 3
  • Stand up and sing for Leeds United!
    • MSN Messenger - webmaster@leeds-utd.zzn.com
    • Vis profil
    • Ole's Leeds United side
    • E-post
Sv: Julebord på Cafe Dublin i Trondheim fredag 3. desember 2021
« Svar #4 på: Desember 04, 2021, 07:28:39 »
Takker til alle deltagere som var med på å gjøre dette til en veldig hyggelig kveld!
Ole Morten Grønningen
Email: olemorten@leedsunited.no