Spiller: Brenden Aaronson

Started by Kato, May 26, 2022, 18:40:32

Previous topic - Next topic

Mester and 7 Guests are viewing this topic.

auren

Quote from: Kato on Today at 21:05:00Ny kontrakt også her. 2029. Der jobbes godt på bakrommet.

Tenker mange fans er ambivalente. Sannheten er at hans toppnivå er godt nok for PL. Og snittnivået er han en grei squadplayer. Kommer helt sikkert til å starte på lørdag. En "side before self" fyr som er god å ha i stallen. En riktig vurdering i mine øyne.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

enur

Quote from: auren on Today at 21:10:03
Quote from: Kato on Today at 21:05:00Ny kontrakt også her. 2029. Der jobbes godt på bakrommet.

Tenker mange fans er ambivalente. Sannheten er at hans toppnivå er godt nok for PL. Og snittnivået er han en grei squadplayer. Kommer helt sikkert til å starte på lørdag. En "side before self" fyr som er god å ha i stallen. En riktig vurdering i mine øyne.

auren

Undertegnede er nok en av de.
At han blir som squadplayer er ok for meg, men mener fortsatt ganske bestemt han ikke er god nok til være førstevalg.
Når det er sagt, tar jeg gjerne feil, og skal selvfølgelig gi ham sjansen til å motbevise meg.

Marching on together

Cerberos67

Quote from: auren on Today at 21:10:03

auren

Om man er tvilende eller ikke er det sannsynligvis det lureste økonomisk. Nå risikerer vi ikke at han går gratis etter sesongen, og kan evt. få noe igjen senere om man skal oppgradere.

I tillegg er han jo favoritt hos Farke, og at han bidrar (på sitt vis) er det ikke tvil om, men man kan jo bli frustrert, ja. Bra squad player.