Spiller: Brenden Aaronson

Started by Kato, May 26, 2022, 18:40:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sterland

Da var han borte.. (for sesongen). Håper han klarer å heve seg et nivå fysisk hos Union Berlin. Talentet er enormt, og jeg synes det er synd vi ikke fikk testet han ut i Championship. Alt for tidlig å avskrive han som en ressurs på de to øverste nivåene i England.
https://www.leedsunited.com/news/team-news/31647/brenden-aaronson-makes-union-berlin-loan-move

RoarG

Aaronson utvist etter 2 gule kort i dagens kamp mot Darmstadt. Det andre gule kom etter å ha sparket ballen bort ved frispark til Darmstadt. Aaronson fikk 20 minutter på banen. Union Berlin vant allikevel med bare 10 mann på banen, så Aaronson behøvdes tydeligvis ikke for å vinne.

https://www.goal.com/en-gb/news/brenden-aaronson-sent-off-usmnt-two-yellow-cards-union-berlin-darmstadt/blt53511829d5159fca
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

For veik også i Bundesliga .....

Brenden Aaronson physicality concern raised as Leeds United loanee struggles to make mark in Berlin.

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/brenden-aaronson-physicality-concern-raised-as-leeds-united-l
Super Leeds since 1968

Reaney

En nær venn av meg som følger Union Berlin tett omtaler Brenden Aronsson sin prestasjon i dagens kamp som verdensklasse. Så vet vi det.

TK20

Quote from: Reaney on March 16, 2024, 22:09:07
En nær venn av meg som følger Union Berlin tett omtaler Brenden Aronsson sin prestasjon i dagens kamp som verdensklasse. Så vet vi det.

Er en spiller der. Må brukes riktig.


Kontakinte

Quote from: Reaney on March 16, 2024, 22:09:07
En nær venn av meg som følger Union Berlin tett omtaler Brenden Aronsson sin prestasjon i dagens kamp som verdensklasse. Så vet vi det.
Kjenner sikkert agenten hans  ;)

leedslife

#67
Quote from: rd1 on June 10, 2024, 21:38:48
Nøkkelspiller for Farke neste sesong?

https://www.leedsunited.news/news/why-brenden-aaronson-has-chosen-to-return-to-leeds-and-role-daniel-farke-has-planned-for-him/
Tror fort det.
En god kontraspiller i et allerede v bra kontra lag.
Så må vi samtidig forvente at Farke kan lage et bedre lag av Leeds i posession når han igjen får slik kvalitet å jobbe med satt opp mot ligaens nivå.

raggen

får håpe han tar en klich og kommer tilbake som ett godstog i full fart. at det en god spiller der inne tviler jeg ikke på. men vi har bare sett glimtvis hva han kan og d holder ikke. men hadde ikke gledet meg mere enn at aaronsen får en fantastisk sesong og selaktig i opprykket til Leeds
Forever Leeds United!!!!!!!!

Kato

"All i care about is getting Leeds promoted". Kjenner jeg blir kvalm. Hvem tror på sånt?

Det er 10 måneder siden han rømte båten som var på tur ned. Ikke alle av oss glemmer det.
 

Hallgi

Forstår han godt, han forlot Leeds lenge før Farke kom inn og det var et fullstendig kaos i klubben.
At han fekk spille seks CL-kamper og konkurrere i Bundesliga vs usikker fremtid i Championship burde være et lett valg for alle med litt objektive blikk.
Det kan likevel ha kostet oss direkte opprykk, for han har heilt klart kvaliteter, og meir styrke frå et år i Tyskland kan bli veldig spennande å sjå i Leeds-drakt igjen.
Håp om at 10er rollen kan bli et ess i ermet kommende sesong no!

Quote from: Kato on June 13, 2024, 22:40:00
"All i care about is getting Leeds promoted". Kjenner jeg blir kvalm. Hvem tror på sånt?

Det er 10 måneder siden han rømte båten som var på tur ned. Ikke alle av oss glemmer det.
ALAW (& I am the pirate amongst us)

Milou

Quote from: Hallgi on June 13, 2024, 23:30:03
Forstår han godt, han forlot Leeds lenge før Farke kom inn og det var et fullstendig kaos i klubben.
At han fekk spille seks CL-kamper og konkurrere i Bundesliga vs usikker fremtid i Championship burde være et lett valg for alle med litt objektive blikk.
Det kan likevel ha kostet oss direkte opprykk, for han har heilt klart kvaliteter, og meir styrke frå et år i Tyskland kan bli veldig spennande å sjå i Leeds-drakt igjen.
Håp om at 10er rollen kan bli et ess i ermet kommende sesong no!

Quote from: Kato on June 13, 2024, 22:40:00
"All i care about is getting Leeds promoted". Kjenner jeg blir kvalm. Hvem tror på sånt?

Det er 10 måneder siden han rømte båten som var på tur ned. Ikke alle av oss glemmer det.
Eg er einig med deg Hallgi. Aaronson bør vere ein forsterkning av stallen, og gjer oss alternativ offensivt.

Eg er også litt einig med Kato, men kva anna skulle han sagt? Den type uttalelser er blitt normen i dagens fotball og betyr nødvendigvis ikkje så mykje, men forhåpentleg er det ein kjerne av sannhet i det. Eg reknar med at viss han kjem tilbake så er det for å spele mest mogleg og å vinne mest mogleg.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk


Sydhagen

Lojalitet i fotball er det bare å glemme. Det er en romantisk drøm blant fansen som ikke er realistisk lenger.
Det som er viktig er at de som skal gjøre jobben på banen i den kommende sesongen er motiverte og står på. Så vil fremtiden vise om de spiller i Leeds etter sesongen. Rykker man ikke opp så er det naturlig at noen av de beste spillerne finner seg bedre klubber med høyere lønn.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kato

#73
Weghorst ble ikke mange dagene i Burnley etter at han kom innpå i en treningskamp i fjor sommer og fikk så hatten passet. Var med på nedrykk, forsvant ut porten, og kom tilbake etter opprykk. Spent på Aaronson og hvordan han blir møtt. Er vel bare en grunn til at han er hos oss nå, pris og kvalitet matcher ikke i det hele tatt.
 

Sydhagen

Quote from: Kato on June 14, 2024, 09:22:33
Weghorst ble ikke mange dagene i Burnley etter at han kom innpå i en treningskamp i fjor sommer og fikk så hatten passet. Var med på nedrykk, forsvant ut porten, og kom tilbake etter opprykk. Spent på Aaronson og hvordan han blir møtt. Er vel bare en grunn til at han er hos oss nå, pris og kvalitet matcher ikke i det hele tatt.

Spiller ingen rolle nå om pris og kvalitet henger sammen. Han er i klubbens eie og Leeds/han må forholde seg til det.
Det som spiller en rolle er hvordan han gjør det i den kommende sesongen i Championship for Leeds. Om han scorte 40 selvmål for Leeds i 2023, så driter jeg loddrett i det om han putter 15 for Leeds i 24/25 og hjelper Leeds til et opprykk.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

leedslife

Quote from: Kato on June 14, 2024, 09:22:33
Weghorst ble ikke mange dagene i Burnley etter at han kom innpå i en treningskamp i fjor sommer og fikk så hatten passet. Var med på nedrykk, forsvant ut porten, og kom tilbake etter opprykk. Spent på Aaronson og hvordan han blir møtt. Er vel bare en grunn til at han er hos oss nå, pris og kvalitet matcher ikke i det hele tatt.
Så klart er det helt avgjørende her.

For Aaronson sin del kan det være smart å gå ned et nivå igjen for å restarte.
Overgangen fra Salzburg og opp har vært alt for stor.
De aller fleste ser det er et potensiale å ta ut her. Men som i juniorfotballen så kan det være smart av og til å ta en spiller ned et alderstrinn for å bygge opp sevtilit og kapasitet for å mestre det fysiske og intensitet i langt større grad på nivået over. Han er fortsatt bare 23 år.

Tenker det her skiller seg fra Weghorst og. Potensiale var der ikke i samme grad.

Kato

#76
Quote from: leedslife on June 14, 2024, 09:37:10
Quote from: Kato on June 14, 2024, 09:22:33
Weghorst ble ikke mange dagene i Burnley etter at han kom innpå i en treningskamp i fjor sommer og fikk så hatten passet. Var med på nedrykk, forsvant ut porten, og kom tilbake etter opprykk. Spent på Aaronson og hvordan han blir møtt. Er vel bare en grunn til at han er hos oss nå, pris og kvalitet matcher ikke i det hele tatt.
Så klart er det helt avgjørende her.

For Aaronson sin del kan det være smart å gå ned et nivå igjen for å restarte.
Overgangen fra Salzburg og opp har vært alt for stor.
De aller fleste ser det er et potensiale å ta ut her. Men som i juniorfotballen så kan det være smart av og til å ta en spiller ned et alderstrinn for å bygge opp sevtilit og kapasitet for å mestre det fysiske og intensitet i langt større grad på nivået over. Han er fortsatt bare 23 år.

Tenker det her skiller seg fra Weghorst og. Potensiale var der ikke i samme grad.

Problemet i resonnementet ditt er at det steget han skal ta ned, er ned til verdens tøffeste fotballiga fysisk. Og er det en ting som ikke passer Brenden Aaronson det jeg har sett, så er det å spille i akkurat en slik liga. Min frykt med dette, er at klubben sliter så mye økonomisk at man må ta slike valg man egentlig ikke ønsker sportslig. Og som ikke gjør oss til en opprykkskandidat. Aaronson falt gjennom i Premier League, imponerte ingen et hakk ned i Bundesliga. Skjønner ikke helt hvorfor det skal bli så mye bedre her. Tror vi er tvunget til dette. Ta med usikkerheten i forhold til hvordan fansen vil håndtere dette så tenker jeg nedsiden er langt større enn oppsiden.
 

leedslife

#77
Quote from: Kato on June 14, 2024, 10:03:14
Quote from: leedslife on June 14, 2024, 09:37:10
Quote from: Kato on June 14, 2024, 09:22:33
Weghorst ble ikke mange dagene i Burnley etter at han kom innpå i en treningskamp i fjor sommer og fikk så hatten passet. Var med på nedrykk, forsvant ut porten, og kom tilbake etter opprykk. Spent på Aaronson og hvordan han blir møtt. Er vel bare en grunn til at han er hos oss nå, pris og kvalitet matcher ikke i det hele tatt.
Så klart er det helt avgjørende her.

For Aaronson sin del kan det være smart å gå ned et nivå igjen for å restarte.
Overgangen fra Salzburg og opp har vært alt for stor.
De aller fleste ser det er et potensiale å ta ut her. Men som i juniorfotballen så kan det være smart av og til å ta en spiller ned et alderstrinn for å bygge opp sevtilit og kapasitet for å mestre det fysiske og intensitet i langt større grad på nivået over. Han er fortsatt bare 23 år.

Tenker det her skiller seg fra Weghorst og. Potensiale var der ikke i samme grad.

Problemet i resonnementet ditt er at det steget han skal ta ned, er ned til verdens tøffeste fotballiga fysisk. Og er det en ting som ikke passer Brenden Aaronson det jeg har sett, så er det å spille i akkurat en slik liga. Min frykt med dette, er at klubben sliter så mye økonomisk at man må ta slike valg man egentlig ikke ønsker sportslig. Og som ikke gjør oss til en opprykkskandidat. Aaronson falt gjennom i Premier League, imponerte ingen et hakk ned i Bundesliga. Skjønner ikke helt hvorfor det skal bli så mye bedre her. Tror vi er tvunget til dette. Ta med usikkerheten i forhold til hvordan fansen vil håndtere dette så tenker jeg nedsiden er langt større enn oppsiden.
Jo, men inne i det ressonnementet så er en av betingelsene at Leeds er divisjonens beste lag. Vi var så solide det nesten er mulig å få det forrige sesong. Vi vil nok helt sikketr gå inn i en ny sesong der vi vil dominere banespill, vinne majoriteten av kampene og ha en helt annen energi og forventning rundt Leeds som lag og Leeds som klubb. Kjernen i laget med Ampadu, Rutter, Kamara, Bamford vinner faktisk dueller og tar juling for at spillere som Summerville, Gnonto kan settes opp i posisjoner der de har sine styrker. I PL etter bobla sprakk så vi ut som et ungdomslag som var satt sammen på et udrikningslag. Etter Kalvin og Ralph forsvant, Dallas og Bamford slet med skader så mistet vi ikke bare individuelle kvaliter, men ikke minst fundamentale kvaliteter i et kollektiv.

Synes også man har sett tydelige eksempler gjennom årene på spillere uten store fysiske forutsetninger som tidvis dominerer i ligaen.
Trenger ikke lengre tilbake til vår egen Saiz som var i en spillvill forfatning både mentalt og fysisk.
Der tiden på ballen nok er mindre i CC og tempo og fysiske sikkert veldig overveldende, så er det jo ikke tvil om at individuelt så er ikke spillerne i nærheten av PL. Du ser jo hvordan spillere som Ayling, Strujik, Forshaw bla opererer på et høyt nivå i CC, mens de falt til tider fullstendig igjennom i PL. Mangel på fart, timing, spillforståelse synes jeg var en gjengganger.

Men det vil på ingen måte være noe walk in the park. Tok endel kamper før Rutter feks syncet. En spiller med et voldsomt høyt register hva gjelder fysikk og fotball tekniske, men tror det vil hjelpe Aaronsen og ha et sterkt, sterkt lag i ryggen.

Men på den andre siden så skal man så klart ha en edruelig tilnærming til Aaronsen i CC og.
Det er en spiller med voldsom hype. Det som er levert er ikke i nærheten. Som du sier så lå han stort sett nede på bakken i PL.
Med ball også store begrensinger spør du meg.
Off ball - et helt vanvittig nivå OG potensial videre.
Hvis denne Farke praten stemmer så spiller det og veldig positivt inn for meg. Man kan diskutere i det uendelige vedr Farke og disp av spillere, bytter og tankegods i posession, MEN han er den treneren som har utviklet individuelle spillere på det klart høyeste nivået etter Bielsa. Blandt de offensive spillerne har Summerville, Rutter, Gnonto og ikke minst James har tatt voldsomme steg.
Time will show. Men annet enn at deler av supporterskaren kan bli litt mugne klarer jeg ikke helt å se motargumentene rent sportslig eller ambisjonsmessig for å være helt ærlig.

Kato

Cooper, Shackleton og Aaronson er signalene så langt. Vet ikke helt jeg.
 

leedslife

#79
Quote from: Kato on June 14, 2024, 12:23:44
Cooper, Shackleton og Aaronson er signalene så langt. Vet ikke helt jeg.
En stor faktor i sommer er sluttspillet. Det vil påvirke hele vinduet for de ulike klubbene, agentene og spillerne.
Det som kanskje så  åpenbart ut i mai kan snu oppned ila juni for spillere/ut inn hos klubber.
Tenker Leeds står  godt posisjonert og det er en god start med å ønske Cooper, Shack og Brenden med videre.
Som tidligere nevnt, både for erfaring, balanse, kultur og ikke minst et spennende element i kontraspillet vårt.


Kato

Quote from: leedslife on June 14, 2024, 12:29:47
Quote from: Kato on June 14, 2024, 12:23:44
Cooper, Shackleton og Aaronson er signalene så langt. Vet ikke helt jeg.
En stor faktor i sommer er sluttspillet. Det vil påvirke hele vinduet for de ulike klubbene, agentene og spillerne.
Det som kanskje så  åpenbart ut i mai kan snu oppned ila juni for spillere/ut inn hos klubber.
Tenker Leeds står  godt posisjonert og det er en god start med å ønske Cooper, Shack og Brenden med videre.
Som tidligere nevnt, både for erfaring, balanse, kultur og ikke minst et spennende element i kontraspillet vårt.


Cooper og Shackleton med det som bør være forventet spilletid 0 minutter. Ingen av dem nært en ellever forrige sesong. Aaronson et stort spørsmålstegn, grøsser med tanke på hvor stor del av kaka han hever i lønn kontra hva vi får igjen i kvalitet.
 

leedslife

Quote from: Kato on June 14, 2024, 12:48:13
Quote from: leedslife on June 14, 2024, 12:29:47
Quote from: Kato on June 14, 2024, 12:23:44
Cooper, Shackleton og Aaronson er signalene så langt. Vet ikke helt jeg.
En stor faktor i sommer er sluttspillet. Det vil påvirke hele vinduet for de ulike klubbene, agentene og spillerne.
Det som kanskje så  åpenbart ut i mai kan snu oppned ila juni for spillere/ut inn hos klubber.
Tenker Leeds står  godt posisjonert og det er en god start med å ønske Cooper, Shack og Brenden med videre.
Som tidligere nevnt, både for erfaring, balanse, kultur og ikke minst et spennende element i kontraspillet vårt.


Cooper og Shackleton med det som bør være forventet spilletid 0 minutter. Ingen av dem nært en ellever forrige sesong. Aaronson et stort spørsmålstegn, grøsser med tanke på hvor stor del av kaka han hever i lønn kontra hva vi får igjen i kvalitet.
Nei, men de kommer inn å gjør en jobb når laget trenger det.
I tillegg bringer de med seg erfaring.
Mest sannsynlig gode treningsspillere. Mest sannsynlig gode referanser. Sist gang vi rykket opp trengte vi en dedikert spillergruppe som gjorde et livsvalg for å maksimere en treningshverdag. Vi trenger det samme denne gangen.
Dette var helt essensielle egenskaper på hvordan vi fikk opp det nivået vi gjorde under Bielsa. Desverre kom de mentale og fysiske belastningene i boomerang effekt tilbake som et resultat - vil jeg tro, men det kan aldri ta fra han de grunnleggende prinsippene han la i en helt ekstrem prestasjonskultur vi nøt godt av i flere sesonger.
Vi trenger balanse. Og det ligger litt flere parametere å ta hensyn til for en trener kontra en supporter som stort sett setter opp en drømme 11er basert på alder, flair og finesse.
Vi trenger de som møter opp en vinterdag på bortebane og gir laget en 6av10. Eller de som sitter på benken i 10-12 kamper, men alikavel mobiliserer og gjør seg klar for en mulighet som kommer. Vi trenger gode treningsspillere som er helt fundamentale for å få opp høyest mulig treningsnivå og være svært delaktige i å implmentere klubbens tankegods.
Klubben har vel heller aldri kommunisert at Cooper er erstatteren for Rodon og Shackleton skal erstatte målene/assistene fra 1/2 av våre offensive spillere som vi kanskje mister?

Et annet spm man må stille seg vedr Aaronsen er feks målt opp mot Piroe.
Jeg er fan av Piroe, men har aldri sett noe potensial i at han kan utvikle seg på et særlig mye høyere nivå enn CC. For det synes jeg han til de grader mangler hurtighet og fortlyningsevne. Fotballforståelsen og bevegelsene off ball ligner heller ikke ut de manglene slik jeg ser det.
Aaronsen derimot. Det er mer selvtilitt for meg. Får du syncet han og i tillegg gitt han mestringsfølelse og kjenne på styrken av å være med et lag i medgang så er jeg ganske sikker på at det er en spiller som åpenbart kan spille divisjjonen opp.
Jeg tenker man ser på ting forskjellig, men mitt syn er at her får klubben kanskje en case som man som CC klubb egentlig bare kan drømme om både kortsiktig, men også langsikt i forhold til utviklingspotensiale osv.

Kato

#82
Brenden Aaronson ble kjøpt for 25 mill pund. En totalt overhypet spiller, som knapt er salgbar i dag to år etterpå. Får vi 5-6 mill pund så må det være maks. Han spiser nok grovt av lønnsbudsjettet også. At han plutselig skal begynne å herje i denne divisjonen har jeg svært liten tro på. Vi er i andre sesong nede. Det er opp i år ellers går det 10 år til neste gang. Sånn er det med fallskjermpengene. Og når vi da, mest sannsynlig av økonomiske grunner, må bruke av det gjenget som sendte oss ned og rømte skuta, ja da tror jeg denne klubben er i verre forfatning enn vi aner. Håper inderlig jeg tar feil.
 

leedslife

#83
Quote from: Kato on June 14, 2024, 13:18:08
Brenden Aaronson ble kjøpt for 25 mill pund. En totalt overhypet spiller, som knapt er salgbar i dag to år etterpå. Får vi 5-6 mill pund så må det være maks. Han spiser nok grovt av lønnsbudsjettet også. At han plutselig skal begynne å herje i denne divisjonen har jeg svært liten tro på. Vi er i andre sesong nede. Det er opp i år ellers går det 10 år til neste gang. Sånn er det med fallskjermpengene. Og når vi da,mest sannsynlig av økonomiske grunner, må bruke av det gjenget som sendte oss med og rømte skuta, ja da tror jeg denne klubben er i verre forfatning enn vi aner. Håper inderlig jeg tar feil.
Joda, men nå vil jeg tro du satt med samme svaret på Rutter på denne tiden i fjor.
Samtidig endrer mye av dette seg gjennom en sesong og. Der Rodon var en åpenbaring i vinter så var det litt bob-bob senere på våren. Altså - der klubben burde sprengt banken i Januarvinduet, så sitter kanskje flere igjen med at man kan faktisk finne bedre caser der ute i sommervinduet.
Klubb og trener må ha et annet perspektiv enn oss supportere og den goodwillen må de få av og til.
I min verden beholder vi Rutter og vi beholder James. Kan vi spille en hel pre-season og møte til sesongstart med disse to pluss Brenden vil det være på grensen til rystende hvis Farke ikke får til en merkbar effekt både lagmessig og individuelt for Brenden.
Kontraspillet vil jeg tro ligger nærmedt intuitivt i den lagdelen tross utskiftninger. Så bare der har du igjen et voldsomt våpen i forhold til konkurrentene i år igjen.

Vedr klubb, økonomi og prosesser kan det godt være du har rett.
Eneste jeg baserer mine antakelser rundt klubb er prestasjonene og utviklingen på banen.Forstår de klubben? Samsvarer det med identiteten? Forstår de ligaen og kulturen? Hvordan ting kommuniseres ut fra klubben. Hvordan klubber tenker rundt transferlogistikk og tankegods.
Jeg synes på alle mulig områder det ser langt mer troverdig og kraftfult ut enn under Radrzianni.
Det virket for meg i alle årene i større grad som et skudd i blinde. Det har jeg liten tro på generelt. Derfor har jeg stor tro på 49érs. Så langt har de ihvertfall ikke gitt meg gode nok argumenter til å betvile dems intensjoner og engasjement.

Kato

Traff bra han journalisten som i desember sa at januarvinduet ville avgjøre opprykkskampen. Lite fra eierne som tilsa ambisjoner der. Og det ble kanskje dyrt.
 

leedslife

Quote from: Kato on June 14, 2024, 13:39:58
Traff bra han journalisten som i desember sa at januarvinduet ville avgjøre opprykkskampen. Lite fra eierne som tilsa ambisjoner der. Og det ble kanskje dyrt.
Men de vil jo alltid treffe uansett om det dreier seg om nedrykk eller opprykk sesong etter sesong.
De sier det samme sesong etter sesong. Den absolutte simpleste form for journalistikk.


Kato

Quote from: leedslife on June 14, 2024, 13:59:44
Quote from: Kato on June 14, 2024, 13:39:58
Traff bra han journalisten som i desember sa at januarvinduet ville avgjøre opprykkskampen. Lite fra eierne som tilsa ambisjoner der. Og det ble kanskje dyrt.
Men de vil jo alltid treffe uansett om det dreier seg om nedrykk eller opprykk sesong etter sesong.
De sier det samme sesong etter sesong. Den absolutte simpleste form for journalistikk.

Ja vi får se. Det verste er de som kommer med fasit i etterkant: «Hva var det jeg sa?». Jeg prøver å se fremover i glasskula, ser ikke bra ut foreløpig.
 

baste

Han må nu ta ett kraftig lønnskutt, og Leeds har ikke råd til å selge han med ett stort tap.
Slik er vel reglene lagt opp, så vi har kanskje ikke noe annet valg, håpe på at han tar en «Rutter» og overrasker oss alle.

MOT

Russel_Doig

Aaronson er en herlig frisk type med bøttevis av potensiale. Kommer til å bli en stjerne i Championship 24/25! 🤩🚀

Forever Whites

Slik situasjonen er ønsker jeg ham velkommen tilbake. Håper han kan lykkes bedre hos oss i kommende sesong.  Bekymrer meg mer hvilke spillere vi sitter igjen med til slutt. Og om Farke greier å styre oss til opprykk. 
Medlem 94237