Jeg ble urolig allerede etter Southampton kampen...en total feilvurdering av Marsch å ikke foreta seg taktiske bytter når du leder med 2-0 borte. Vi hadde litt flaks i starten mot Chelsea men vinner komfortabelt den kampen og alle tror at nå har vi noe på gang.. topp 4 trodde folk .Så feil kan vi . Har hele tiden ment vi burde kjøpe spillere med PL erfaring. Det er noe som trengs på dette nivået. Når vi taper som vi gjør mot Leicester i går så er det vel på tide å si takk til Marsch og lykke til videre.
Topp 4 
Vi kommer til å vinne ligaen sa folk, jeg sa at det skjer ikke og jeg fikk rett som vanlig.
Det ser vel bra ut på papir for noen da. Vi traff på Ralphinha så kanskje man forventer like treff på de vi hentet i sommer.
Marsch har jo trent verdens beste spiss så kanskje det gjorde han til verdens beste trener for noen.
Realistisk tilnærming er nok smart å ha, men følger de som støtter Marsch. Det som skjedde i går er ikke akseptabelt verken på banen eller tribunen.
Det står om PL spill. Jeg tror fortsatt han er den som kan få mest ut av dette laget. Men lørdag bør det bli 3 poeng og en solid gjennomføring i samtlige 90. Det bør være et absolutt minimum.
Nå må snakk vise seg i handling.
Det er jo i utgangspunktet håpløst å bytte trener nå, i hvert fall hvis en ikke har hatt noen i kikkerten over tid. Allikevel var det mye i går som ga grunn til bekymring. Det høye presset har vel vært vårt eneste offensive kjennetegn, hvis en da ikke regner med enkeltprestasjoner som egentlig bare Sini (og på sikt Cree) er kapabel til å gjennomføre. Til og med dette falt bort siste halvdel av 2.omgang i går. Da er det ikke mye som gjenstår - rent bortsett fra prat, prat og prat. Jeg forventer nå at Jesse faktisk går i seg selv og prøver å veie sine ord en bitteliten smule. I forkant av kampen i går roste han Firpo opp i skyene. Så gikk det som det gikk.
Enig i mye. Men hva skal han si til media når de spør om Firpo?? Han kan jo ikke si at han har mye å bevise og må prestere hvis han vil være her. Ikke til media. Helt sikker på at kommunikasjonen internt er noe helt annet.
Etter kampene syntes jeg Jesse svarer bra for seg. Kaster ingen under bussen. Tipper det var utestemme i garderoben etter kampen.
Tror vi er nære å få dette til å fungere, i hvert fall bedre. Selv under Bielsa gikk vi perioder uten seier. Får dette laget litt selvtillit og flyt så ser alt fort bedre ut. 6 poeng på de to neste så er vi midt på tabellen.
Men.Hvis dette ikke snur så kan ikke dette fortsette lenge. Det handler like mye om udyktighet som uflaks. Han må finne en måte å få det til å fungere på. Derfor forventer jeg endringer neste kamp. Det første han bør gjøre er å sørge for litt mer bredde. Om det er mer offensive backer eller bredere vinger vet jeg ikke. Kanskje bredere vinger og mer påfyll i boks fra midten passer bedre da vi kan stå igjen med fire bak og være litt mindre sårbare for overganger.
Jeg syntes også det er underlig at Ayling og Gnonto ikke får mer spilletid. Ayling er en leder. I tilegg er han offensiv. Han hadde tatt med ballen fremover i mange av situasjonene Rasmus spiller støtte.
Kanskje to spisser er løsningen. Bamford og Gnonto. Bamford er god møtende og kan slå stikkere. Gnonto lynhurtig og alltid i bevegelse.
Jeg vet ikke. Men at Jesse må gjøre endringer og få snudd dette er klink sikkert.
Dette skjer neppe. Men tror stallen hadde passet en Klassisk 4-4-2 eller 3-4-3. Jesses prinsipper fungerer også med disse formasjonene
Meslier - Rasmus, Koch, Cooper, Strujik - Aaronson,Adams, Roca, Sinisterra - Bamford, Gnonto
Meslier - Koch, Cooper, Strujik - Ayling, Adams, Roca, Aaronson - Summerville, Gnonto, Sinisterra