Skrevet av Emne: Kamp: vs Manchester United@Old Trafford, Onsdag 8/2, kl.21.00, V Sport PL  (Lest 8859 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Gordon McUseless

Der hadde Leeds fått kort av VAR - garantert.
Garantert at det hadde blitt noe hvis de knottene i ansiktet var fra en Leeds spiller

Lucas the Kop Cat

Frystrende kommentarer fra Semb. Må tåle såpass om Bamford men mener det er på grensen til gult når Gnonto er borti drakta til Guarnacho.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Lucas the Kop Cat

Går det an å selektivt mute Semb?

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Joe Jordan

Fy flate, Semb er så jævla idiot. "Summerville faller for lett" mens det idiotiske gule kortet til Gnonto "var helt riktig".


Sent from my iPhone using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Gordon McUseless

Går det an å selektivt mute Semb?

Sent fra min LE2113 via Tapatalk
Er jo helt tulling.

GeirO

Og Fulham ligger an til å bli vår cupmotstander, men lenge igjen....
MOT

leedslife

Karakter og stål i McKennie

Kato

Bra start og slutt på omgangen. Kan ikke stå høyt med smal treer, da spiller de rundt oss. Fikk justert litt, syns vi skal legge oss lavere. Kjør kontringer. Nå må Summerville kle på seg arbeidshanskene uten ball.
 

auren

Pause. 0-1. For en fantastisk start på kampen, der Struijk flott brøt til Gnonto som spilte flott med Bamford hvorpå sistnevnte prikket ballen nede ved stolperoten fra 18-20 meter. Vi var også svært nære 0-2 på en heading fra Struijk, men etter dette var det kun Man Utd i 10-15 minutter, og vi var svært heldige som ikke fikk både ett og to mål i sekken. Omgangen preget av ekstremt mange tøffe dueller, samt to skader på Sinisterra og Struijk. Vi fikk mer kontroll i siste halvdel av omgangen og vi har vært nesten nære flere ganger, men vi misser med den avgjørende pasningen. Hjemmelaget er også flinke å stresse oss, slik at vi enten slår bort ballen eller slår langt og taper den. Alt i alt en meget godkjent omgang av Leeds, men er nok redd for at hjemmelaget kommer sterkere tilbake i andre omgang. Poeng her er jo kjempebonus!

Foruten et par stygge glipp har Wöber vært kongen i forsvaret, Ayling mye bra, men blir også en del lurt av Garnacho. Harrison tidvis god, men så var det den avgjørende pasningen da. Uansett en herlig krigerinnstilling på Jackie boy. Håper på en mindre intensiv andre omgang, men det tror jeg vi kan glemme...

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

LUFCDATA
@LUFCDATA
Luke Ayling won SEVEN tackles in the first half at Old Trafford, four more than any other player involved. 💪


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

flynn

Herregud så glad jeg er over at vi beholdt Harrison! Han er på vei mot toppformen og da er han en meget viktig spiller resten av sesongen.

Ellers liker jeg Wöber meget godt, samt at amerikanerne er solide på midten. Frykter dog at Rashford vs Firpo blir avgjørende i andre omgang.

flynn

leedslife

Håper vi står i mot
Gleder meg allerede til Søndag og gruse disse på Elland Road!

Eriksen55

Morsom start. Makan til spiller Gnonto er!

Harrison skaper mye bra situasjoner med sine vendinger og teknikk. Tenk om han hadde hatt overblikk og ro. Da hadde han vel ikke spilt i Leeds..Men liker det jeg ser av han!

Vi jobber og løper mer ser det ut som. Vi kommer med mange når vi hugger til. Man Utd er svært sterke hjemme, så helt naturlig at de skaper noe.

Ayling solid. 7 taklinger leste jeg på Twitter. 4 mer enn nest beste på banen. Stort sett kontroll på sin mann.

Semb er et kålhue og Wöber solid, minus er par skumle feilpass.

Adams og Mckennie - Wow

Synd med Sinisterra. Begynte å komme inn i det. Summerville også vært ute lenge og er litt rusten. Men hans kvikkhet kan gi oss noen overganger i andre..

Holde nullen første 15 nå, så kommer Rutter og kontrer inn 2-0

Fantasyland

Jeg liker viljen jeg ser her. De blør for drakta. Litt klok tilnærming i 2 nå hvor vi tar overganger og tør kontre hardt så kan det bli morro

binochee

Putt cinese. Aritig med Gnonto når han utsondrer positiv fokus. Skikkelig kinaputt. 19-åringen er uansett underholdende å følge på godt og vondt. MOT!

Joe Jordan

Adams+McKennie=


Sent from my iPhone using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

leedslife

JAAAAAAAAAAAAAAAAA
DEILIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!

auren

JADDAAAAA!!! 0-2!!!!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

YEEEEEEEESS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

palle

ahahahahaha!!!!!
...ooo, vi vandrar saman...

Carl Fisker

0-2

GaryMac

F e t t e   n a i s

Gordon McUseless

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

leedslife

Se på Skubalu
Her er det bare å gi 5 års kontrakt

Gordon McUseless

SKOOOOB!

RoarG

Lang tid igjen. Mye kan gå galt. Skeptisk.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

leedslife

Deilig McKennie!!

Gordon McUseless

Håper dette kan være det som gir den selvtilliten de trenger for å finne seg selv igjen.

Buddy

Lang tid igjen. Mye kan gå galt. Skeptisk.
Fælt med den farlige 2-0 ledelsen

Gordon McUseless

Nå lever vi litt farlig med gult på en del av karene våre.