Skrevet av Emne: Ny manager etter Jesse Marsch  (Lest 31621 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fantasyland

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #120 på: Februar 07, 2023, 22:03:35 »
Da er det bare å begynne: https://tacticof.com/managers/arne-slot/

Josch

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #121 på: Februar 07, 2023, 22:04:22 »
Jeg nekter å tro vi får en manager som heter Arne.

Arend

Fantasyland

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #122 på: Februar 07, 2023, 22:05:41 »
Jeg nekter å tro vi får en manager som heter Arne.

Arend

Arend Martijn Slot

GeirO

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #123 på: Februar 07, 2023, 22:08:02 »
Han får vel sjansen på søndag til påny å skape store problemer for sin rival fra Nederland, Ten Haag.

Ser ut til at han gjerne vil spille bredt med vinger. Enten 4-2-3-1 eller 4-3-3.
« Siste redigering: Februar 07, 2023, 22:12:35 av GeirO »
MOT

GeirO

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #124 på: Februar 07, 2023, 22:10:16 »
Jeg nekter å tro vi får en manager som heter Arne.

Arend

Arend Martijn Slot
Men alle kaller han Arne...

Fantasyland

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #125 på: Februar 07, 2023, 22:14:57 »
Han får vel sjansen på søndag til påny å skape store problemer for sin rival fra Nederland, Ten Haag.

Ser ut til at han gjerne vil spille bredt med vinger. Enten 4-2-3-1 eller 4-3-3.

Etter litt YT-browsing så ser jeg at han snakker mye bedre engelsk enn ETH også. 1-0 allerede :D Blir bra på presserne fremover dette.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #126 på: Februar 07, 2023, 22:35:26 »
Tjaaa...

Andrew Haigh
@AndrewHaigh

For anyone wondering, the Arne Slot link that has resulted in him becoming the new favourite with the bookies for the #lufc job appears to come from
@Mkrabby
 on a Dutch podcast saying he’s on Leeds’ list. He hasn’t tweeted about it and it’s the only source
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Dylan

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #127 på: Februar 07, 2023, 22:38:54 »
Arend, uttales Arne på Nederlandsk.

Reaney

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #128 på: Februar 07, 2023, 23:47:36 »
Iraola fram i lyset igjen nå. Her er tydeligvis ikke siste ordet sagt.

Blank_File

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #129 på: Februar 08, 2023, 00:16:33 »
Det er vel dette nivået vi måtte forvente. Noen som ser spennende ut fra en mindre klubb. Vi har ikke gode erfaringer med dette. Men en gang må det jo lykkes?

ar9

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #130 på: Februar 08, 2023, 00:45:29 »
Jeg nekter å tro vi får en manager som heter Arne.
????


Sent from my iPhone using Tapatalk

auren

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #131 på: Februar 08, 2023, 04:37:57 »
@FabrizioRomano
Leeds United are considering Andoni Iraola as favorite candidate to replace Jesse Marsch. He’s not the only option as it’s 3 men shortlist — but talks are ongoing. ⚪️ #LUFC

Rayo Vallecano coach, in Leeds list as Corberán will stay at West Brom.


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Fantasyland

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #132 på: Februar 08, 2023, 07:23:09 »
LUFCFANZONE
@LUFCFANZ0NE
According to The Times, Leeds United have narrowed their shortlist down to the following three managers..

Andoni Iraola 🇪🇸
Arne Slot 🇳🇱
Marcelo Gallardo 🇦🇷

Out of the names mentioned above, who would you like to see #LUFC appoint? 👇

Fantasyland

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #133 på: Februar 08, 2023, 09:35:04 »
Ibrαhim
@_Mo_Ibrahim
🚨Andoni Iraola is the number 1 candidate to become new Leeds United manager. Talks will happen today for a potential appointment. Not to forget there are other names in the frame. ⚪️#LUFC

Armas and co will lead Leeds against Manchester United today. #MUFC #MUNLEE

Fantasyland

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #134 på: Februar 08, 2023, 09:39:54 »
....liten fun fact. Etter og ha gjort litt lettere research i går viser det seg at Eddie Howe og Iraola er buddies :D
Howe var og besøkte Iraola i Spania når han hadde hvileperioden før han ble ansatt som ny manager i Newcastle.
Dette først og fremst for å lære og hente inspirasjon / ideer fra en han tydeligvis ser på som dyktig.

Iraola snakker også litt om dette og det kommer frem at hans store ambisjon er å bli manager i PL. Vel vel....



Sterland

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #135 på: Februar 08, 2023, 10:22:24 »
Kan virke som det heller mot Iraola https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-andoni-iraola-orta-26183992

For meg et fullstendig ubeskrevet blad. Har visst nok gjort underverker med Rayo Vallecano, men så var det å videreføre dette til PL. Er i utgangspunktet skeptisk til denne, og skulle gjerne hatt en noe mer etablert manager. Hadde håpet/ikke trodd på at Tuchel kunne være aktuell, eller at Corberan kunne lokkes. Av de på shortlisten, har jeg ingen anelse om hva de står for og om de duger..

leedslife

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #136 på: Februar 08, 2023, 10:24:07 »
Glad vedr Cobrehan.
Noe i meg likte tanken på han inn, men situasjonen vi står i som klubb nå er krevende. Egentlig glad for alle parter at det ble en ny kontrakt for han i WBA der han får ro og kan jobbe med WBA videre. Tenker det er best for alle parter. Så utelukker det ikke at han ved en senere anledning kan ta over Leeds når timingen er bedre.
Vedr Iraola så jeg uenig med andre som så kampen på Tirsdag. Synes helt klart det var veldig mange elementer til hvordan vi var under Bielsa. Likte hvordan de dikterte kampen i posession. Likte godt hvordan de brukte sidene sine og doblet opp. Hvordan de satt opp spillere i kanalene mellom forsvarsrekka til Almeria. Jeg likte arbeidsinnsatsen og mentaliteten i gjennvinningsfasen, men også når Almeria var i ubalanse.
Roller og tankesett som er gjenkjennbart for flere av våre spillere og jeg mener vi har endel virkelige gode rollespillere i et slikt system.
På den andre siden så er situasjonen vi står i vrien. Vi har spilt vekk alt for mange matchballer. Det er lite tid til å implementere det taktiske da kampene kommer tett som hagel. Mannen er 40 år og bikker snart rundt 200 kamper som trener. Det er en voksen oppgave han står ovenfor blir det han vi ender på.
Pressekonferansen etter Almeria kampen var og positiv til det man har sittet å hørt på siste 11 måneder. Likte personen og måten han svarte på. Han slo meg som en av de som forstår fotballkulturen og det virket som en mann som satt spillerne først.
Jeg håper det kan være en ansettelse som forsoner klubben. Jeg håper så inderlig vi er i stand til å snu dette marerittet nå.
« Siste redigering: Februar 08, 2023, 10:26:39 av leedslife »

Fantasyland

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #137 på: Februar 08, 2023, 10:30:23 »
Glad vedr Cobrehan.
Noe i meg likte tanken på han inn, men situasjonen vi står i som klubb nå er krevende. Egentlig glad for alle parter at det ble en ny kontrakt for han i WBA der han får ro og kan jobbe med WBA videre. Tenker det er best for alle parter. Så utelukker det ikke at han ved en senere anledning kan ta over Leeds når timingen er bedre.
Vedr Iraola så jeg uenig med andre som så kampen på Tirsdag. Synes helt klart det var veldig mange elementer til hvordan vi var under Bielsa. Likte hvordan de dikterte kampen i posession. Likte godt hvordan de brukte sidene sine og doblet opp. Hvordan de satt opp spillere i kanalene mellom forsvarsrekka til Almeria. Jeg likte arbeidsinnsatsen og mentaliteten i gjennvinningsfasen, men også når Almeria var i ubalanse.
Roller og tankesett som er gjenkjennbart for flere av våre spillere og jeg mener vi har endel virkelige gode rollespillere i et slikt system.
På den andre siden så er situasjonen vi står i vrien. Vi har spilt vekk alt for mange matchballer. Det er lite tid til å implementere det taktiske da kampene kommer tett som hagel. Mannen er 40 år og bikker snart rundt 200 kamper som trener. Det er en voksen oppgave han står ovenfor blir det han vi ender på.
Pressekonferansen etter Almeria kampen var og positiv til det man har sittet å hørt på siste 11 måneder. Likte personen og måten han svarte på. Han slo meg som en av de som forstår fotballkulturen og det virket som en mann som satt spillerne først.
Jeg håper det kan være en ansettelse som forsoner klubben. Jeg håper så inderlig vi er i stand til å snu dette marerittet nå.

Nettopp dette blir den store utfordringen. Ny kultur og nytt land, oppgaven er massiv altså. For all del. Har bare lyst til å legge til at Iraola snakker godt engelsk. Det blir ikke noe tolk her. Han har bodd og selv spilt i New York på slutten av karrieren. Jeg syntes dette er et viktig element da han kan kommunisere direkte og klart med spillerne, det burde ikke være noe problem å få frem et budskap.

leedslife

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #138 på: Februar 08, 2023, 10:39:34 »
Glad vedr Cobrehan.
Noe i meg likte tanken på han inn, men situasjonen vi står i som klubb nå er krevende. Egentlig glad for alle parter at det ble en ny kontrakt for han i WBA der han får ro og kan jobbe med WBA videre. Tenker det er best for alle parter. Så utelukker det ikke at han ved en senere anledning kan ta over Leeds når timingen er bedre.
Vedr Iraola så jeg uenig med andre som så kampen på Tirsdag. Synes helt klart det var veldig mange elementer til hvordan vi var under Bielsa. Likte hvordan de dikterte kampen i posession. Likte godt hvordan de brukte sidene sine og doblet opp. Hvordan de satt opp spillere i kanalene mellom forsvarsrekka til Almeria. Jeg likte arbeidsinnsatsen og mentaliteten i gjennvinningsfasen, men også når Almeria var i ubalanse.
Roller og tankesett som er gjenkjennbart for flere av våre spillere og jeg mener vi har endel virkelige gode rollespillere i et slikt system.
På den andre siden så er situasjonen vi står i vrien. Vi har spilt vekk alt for mange matchballer. Det er lite tid til å implementere det taktiske da kampene kommer tett som hagel. Mannen er 40 år og bikker snart rundt 200 kamper som trener. Det er en voksen oppgave han står ovenfor blir det han vi ender på.
Pressekonferansen etter Almeria kampen var og positiv til det man har sittet å hørt på siste 11 måneder. Likte personen og måten han svarte på. Han slo meg som en av de som forstår fotballkulturen og det virket som en mann som satt spillerne først.
Jeg håper det kan være en ansettelse som forsoner klubben. Jeg håper så inderlig vi er i stand til å snu dette marerittet nå.

Nettopp dette blir den store utfordringen. Ny kultur og nytt land, oppgaven er massiv altså. For all del. Har bare lyst til å legge til at Iraola snakker godt engelsk. Det blir ikke noe tolk her. Han har bodd og selv spilt i New York på slutten av karrieren. Jeg syntes dette er et viktig element da han kan kommunisere direkte og klart med spillerne, det burde ikke være noe problem å få frem et budskap.
Også en ting til. Selv om folk nok er lei av Bielsa og alt dette nå.
Men med Rad sin twitter melding for en ukes tid siden og en signering som dette så har man på et vis lappet sammen noe av det.
Kommunikasjonen ut i kjølevannet av Bielsas avskjed var ikke bra og for mange vært til stor frustrasjon og forbannelse.
Jeg føler på et vis at  med denne avtalen overbord så avslutter vi det kapittelet og vi kan forhåpentligvis bygge en enhet som drar i samme retning.
Et syncet Elland Road kontra der det er splid er natt og dag.
Man får bare håpe, men det er nå ihvertfall mitt inntrykk.
Jeg er positiv selv om det er en blyting situasjon vi står i. Det vil kreve en voldsom mobilisering fra alle. Jeg ble litt småforelsket igjen etter jeg så tankesettet og mentaliteten under Rayo Vallecano v Almeria, så får vi håpe det konverterer i resultat ganske tidlig blir det han.

GeirO

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #139 på: Februar 08, 2023, 10:58:16 »
La oss håpe at "styre og stell" treffer med annen hver mangeransettelse, uansett om vi får Andoni eller Arne (Bielsa = treff, Marsch = bom).

Uansett hvem vi får er det en stor grad av risiko om dette fungerer. Men slik er fotballen....
MOT

leedslife

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #140 på: Februar 08, 2023, 11:03:49 »
Feyenoord møte Nijmegen ikveld. Man hadde vel hørt noe fra Nederlandsk media hadde det vært Arne som tok over spakene?
« Siste redigering: Februar 08, 2023, 11:06:49 av leedslife »

Cherry

 

Fantasyland

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #142 på: Februar 08, 2023, 13:22:26 »
Ja, da sååååå....

Andrea Radrizzani

@andrearadri
Replying to
@threegoldcups
 and
@ConnorLUFC4
Not yet ..need more time. Let s support the lads now. Keep you posted

auren

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #143 på: Februar 08, 2023, 13:45:26 »
Ja, da sååååå....

Andrea Radrizzani

@andrearadri
Replying to
@threegoldcups
 and
@ConnorLUFC4
Not yet ..need more time. Let s support the lads now. Keep you posted

Han må slutte med dette. Mister all kredibilitet.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #144 på: Februar 08, 2023, 13:59:54 »
Er det noe muligheter for at Gallardo kan komme snikende opp fra siden?
Kanskje urealistisk fra hans side da han ligger i samme leia som Bielsa hva gjelder det fysiske og smådetaljene.
Men ser jo han går igjen på shortlista de fleste steder?
« Siste redigering: Februar 08, 2023, 14:06:09 av leedslife »

Blank_File

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #145 på: Februar 08, 2023, 14:02:46 »
Ja, da sååååå....

Andrea Radrizzani

@andrearadri
Replying to
@threegoldcups
 and
@ConnorLUFC4
Not yet ..need more time. Let s support the lads now. Keep you posted

Han må slutte med dette. Mister all kredibilitet.

auren

Eller bare ta det for hva det er. Dette er som Elon Musk og Peter Molyneux. Bare moro!

Fantasyland

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #146 på: Februar 08, 2023, 14:15:28 »
Voetbal International

@VI_nl
Victor Orta staat bekend als een van de betere td's in de Premier League, dus toen hij Leeds United-trainer Jesse Marsch ontsloeg, had hij al een lijstje klaar. Daarop ook de naam van Arne Slot. Spoiler: Slot wordt het waarschijnlijk niet.

Victor Orta is known as one of the better TDs in the Premier League, so when he sacked Leeds United manager Jesse Marsch, he already had a list ready. Also the name of Arne Slot. Spoiler: It probably won't be.

Blank_File

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #147 på: Februar 08, 2023, 14:57:00 »
Jeg sa jo i går at Iraola ikke virket så spennende på CVen. Men Gallardo gjør egentlig ikke heller det. Går for Arne nå jeg.

Fantasyland

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #148 på: Februar 08, 2023, 15:10:37 »
Nuno Espirito Santo plutselig oppe på topp 3, litt meeeeh kjenner jeg. Må bli Iraola nå. Diskuteres at han har høy release clause, men hva er "høy" ?
Har kort tid igjen av kontrakta(frem til sommeren), men hvis Rayo spiller hardball må Leeds hoste opp gryn. Satt i perspektiv, hvis vi snakker 10 millioner euro,
sammenlign det med et potensielt nedrykk. Da er det peanuts i forhold. Kan ikke se for meg at det er mye mer enn det.

Fantasyland

Sv: Ny manager etter Jesse Marsch
« Svar #149 på: Februar 08, 2023, 15:17:56 »
Slot er ute:

leedsunited_news
@leeds_utd_news
.
@skysports_tim
 says Arne Slot not on Leeds radar.

#lufc #mot #alaw