Skrevet av Emne: Kamp: vs Wolverhampton @Molineux Stadium, lørdag 18/3 kl.16.00 på Vsport PL2  (Lest 8894 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

4 dager igjen til en ny viktig kamp i bunnstriden. Det blir uten tvil en tøff kamp borte mot Wolves, men av de siste 12 kampene, er denne absolutt en av de mer overkommelige. Her er det kun 3 poeng som gjelder, slik vi nå ligger til! Heldigvis begynner noen av våre viktige offansive spillere å komme tilbake fra skade. Jeg tviler dog på at verken Rodrigo eller Sinisterra starter.

Personlig tror jeg Gracia gjør svært få endringer på laget som klarte 2-2 mot Brighton, men jeg blir litt overrasket om han ikke setter ut Aaronson. Jeg tipper følgende ellever:

Meslier - Ayling, Koch, Wöber, Firpo - Roca, Adams - Summerville, Harrison, Gnonto - Bamford


Tidlig tips: 0-1 (Summerville)

auren
« Siste redigering: Mars 14, 2023, 21:09:58 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Det er jevnt blant de ni nederste nå - men vi vet ikke hvor lenge det varer. Noen dårlige resultat for oss og vi kan bli akterutseilt. Noen gode, og tabellplasseringen kan kalles mid table (en seier er jo ikke nok til å redde oss, det må flere til...)

Men ja, noen viktige serierunder som står foran oss nå!

We are 4 points off 12th 🤔
Win on Saturday and we could be 14th with games in hand on Everton, Southampton, Palace and Wolves 🙂
or…

We could be bottom, with Southampton 5 points ahead of us and Bournemouth 4 points ahead of us 😱
I can’t cope #lufc

https://twitter.com/LUFC1992_v2/status/1635586888244289537?s=20
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Josch

Møter Wolves borte den 18.03 i år også.!   3-2 seieren i fjor kom litt overraskende. Det er fullt mulig igjen.

HåvardK

4 dager igjen til en ny viktig kamp i bunnstriden. Det blir uten tvil en tøff kamp borte mot Wolves, men av de siste 12 kampene, er denne absolutt en av de mer overkommelige. Her er det kun 3 poeng som gjelder, slik vi nå ligger til! Heldigvis begynner noen av våre viktige offansive spillere å komme tilbake fra skade. Jeg tviler dog på at verken Rodrigo eller Sinisterra starter.

Personlig tror jeg Gracia gjør svært få endringer på laget som klarte 2-2 mot Brighton, men jeg blir litt overrasket om han ikke setter ut Aaronson. Jeg tipper følgende ellever:

Meslier - Ayling, Koch, Wöber, Firpo - Roca, Adams - Summerville, Harrison, Gnonto - Bamford


Tidlig tips: 0-1 (Summerville)

auren
Syns verken Summerville eller Aaronson fortjener å starte. Håper Rodrigo går inn som spiss, med Bamford i 10-er-rollen (men tror ikke det skjer). Og starter ikke Gnonto nå, forstår jeg ingenting.

Eriksen55

Meslier

Ayling Koch Wøber Firpo

Mckennie Adams Roca Sinisterra

Gnonto Rodrigo

Robles, Cooper, Strujik, Gyabi/Greenwood, Aaronson, Harrison, Summerville, Rutter og Bamford

HåvardK

Meslier

Ayling Koch Wøber Firpo

Mckennie Adams Roca Sinisterra

Gnonto Rodrigo

Robles, Cooper, Strujik, Gyabi/Greenwood, Aaronson, Harrison, Summerville, Rutter og Bamford
Bra oppstilling. Jeg vil også ha inn McKennie. Tenker du nå Gnonto som nr 10? Jeg foretrekker ham på kant. Hva med Roca som fremskutt?
Tviler dog på at Rasmus blir utelatt fra troppen. Veldig dårlig dekning på høyre back i tilfelle Ayling blir skadet. Tipper også at Harrison starter uansett. Rutter vil nok også starte på benken, men jeg er faktisk i tvil om hva han kan tilføre laget pt, og kunne selv vært tilbøyelig til å sette ham på tribunen hvis de andre offensive spillerne er tilgjengelige. Men det er jo mange dager til lørdag, så det faller vel fra to-tre mann.

Kato

Meslier

Ayling Koch Wøber Firpo

Mckennie Adams Roca Sinisterra

Gnonto Rodrigo

Robles, Cooper, Strujik, Gyabi/Greenwood, Aaronson, Harrison, Summerville, Rutter og Bamford
Bra oppstilling. Jeg vil også ha inn McKennie. Tenker du nå Gnonto som nr 10? Jeg foretrekker ham på kant. Hva med Roca som fremskutt?
Tviler dog på at Rasmus blir utelatt fra troppen. Veldig dårlig dekning på høyre back i tilfelle Ayling blir skadet. Tipper også at Harrison starter uansett. Rutter vil nok også starte på benken, men jeg er faktisk i tvil om hva han kan tilføre laget pt, og kunne selv vært tilbøyelig til å sette ham på tribunen hvis de andre offensive spillerne er tilgjengelige. Men det er jo mange dager til lørdag, så det faller vel fra to-tre mann.

Det er for mye football-manager takter i uttaket over. At Sinisterra, som har vært lenge ute og spilt to minutter etter skade, skal inn fra start anser jeg som totalt utelukket. Det samme gjelder for så vidt Rodrigo, begge starter på benk. Noe annet vil være galskap.

Cherry

Meslier

Ayling Koch Wøber Firpo

Mckennie Adams Roca Sinisterra

Gnonto Rodrigo

Robles, Cooper, Strujik, Gyabi/Greenwood, Aaronson, Harrison, Summerville, Rutter og Bamford
Bra oppstilling. Jeg vil også ha inn McKennie. Tenker du nå Gnonto som nr 10? Jeg foretrekker ham på kant. Hva med Roca som fremskutt?
Tviler dog på at Rasmus blir utelatt fra troppen. Veldig dårlig dekning på høyre back i tilfelle Ayling blir skadet. Tipper også at Harrison starter uansett. Rutter vil nok også starte på benken, men jeg er faktisk i tvil om hva han kan tilføre laget pt, og kunne selv vært tilbøyelig til å sette ham på tribunen hvis de andre offensive spillerne er tilgjengelige. Men det er jo mange dager til lørdag, så det faller vel fra to-tre mann.

Det er for mye football-manager takter i uttaket over. At Sinisterra, som har vært lenge ute og spilt to minutter etter skade, skal inn fra start anser jeg som totalt utelukket. Det samme gjelder for så vidt Rodrigo, begge starter på benk. Noe annet vil være galskap.

veldig skuffa`over at Gyabi ikke var i troppen sist, etter BB og ,masse skryt i siste PL2 - seriekamp.
Han er tøff i kroppen, kreativ og kan score....gjerne han i stedet for Roca...men tror ikke han blir valgt  :-[
Tror vel også at Sinisterra og Rodrigo trenger flere minutter før det blir startoppstilling.
Ellers ser det vel ut til at Gracia har en forkjærlighet for Harrison og Aaronson.......uvisst av hvilken grunn ift prestasjoner på banen for tiden.

Mitt forslag:
Meslier
Ayling-Koch-Wôber-Firpo
Summerville-McKennie-Adams-Gnonto
Rutter-Bamford

Benk: Robles-Kristensen-Gyabi-Roca-Harrison-Aaronson , Sinisterra og Cooper
« Siste redigering: Mars 15, 2023, 14:03:25 av Cherry »
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Det er snart syv timer siden presseren og ingen har kommentert den ennå :o

Jaja, Gracia veier sine ord med omhu så det er ikke så mye å få ut av det. Men i Tylers fravær nevnes altså både Gyabi og Gray som alternativer (skjønt 'alle' vet at de bare blir bench options...)

Anyways:

Leeds United conversation reopens on fresh midfield talent eight months after bold prediction
Javi Gracia was asked about Darko Gyabi as a possible Tyler Adams alternative for Leeds United and the head coach chucked Archie Gray's name into the mix.

Eight months on from Jesse Marsch’s bold Archie Gray proclamation, Leeds United’s newest 17-year-old is back in the club's conversation for Premier League football. In truth, Gray was one of several Tyler Adams alternatives Javi Gracia mentioned, but mention him he did and without being prompted too.

Han var først i forrige helgs match-tropp, deretter bare innbytter i U21-kampen (dvs dette er vel to uker siden nå)...

Gray returned to the fold with the under-21s last week and he has impressed enough for Gracia to include him in the plan for coping without Adams.

“Darko [Gyabi] is one option, the same with another young player as well, Archie,” said Gracia. “These are the players [who] are usually training with us in that position.


“Now we have Marc [Roca], Weston [McKennie], Darko [and] Archie [who] are the players. They usually train as midfielders and we have to take the decision for the next games, if Tyler is out, to choose the best option for us.

“We have other players as well that, in some moments of their careers, play as a centre midfielder, but I take the best decision in the different games thinking only what is the best for the team.”


Gracia added: “Tyler is different than others and there is no one like Tyler because all the players are different with the different virtues and different skills they have, but in this case, we have other players ready you can see in the last games we played.

“For example, in the last one, we started with Tyler and Marc. The game before we started with Tyler and Weston. We have other players [who] usually are playing as well.

“They have been waiting for their chances and maybe this is the moment for them and I'm sure all of them are ready to compete at a high level.”

Hele artikkelen:
https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-conversation-reopens-fresh-26491361

It was Gyabi who had been asked about in Thursday’s press conference, but Gracia, who has chosen his words carefully with the media, saw fit to mention the 17-year-old prodigy. Given neither Gyabi nor Gray were even in last week’s matchday squad, the smart money would be on Roca and McKennie starting at Molineux, though the head coach knows neither is like for like with Adams.

“We have other players,” he said. “All of us know Tyler is a key player for us, but we have to manage with the squad we have and we have other players ready for the next game.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

HåvardK

Det er snart syv timer siden presseren og ingen har kommentert den ennå :o

Jaja, Gracia veier sine ord med omhu så det er ikke så mye å få ut av det. Men i Tylers fravær nevnes altså både Gyabi og Gray som alternativer (skjønt 'alle' vet at de bare blir bench options...)

Anyways:

Leeds United conversation reopens on fresh midfield talent eight months after bold prediction
Javi Gracia was asked about Darko Gyabi as a possible Tyler Adams alternative for Leeds United and the head coach chucked Archie Gray's name into the mix.

Eight months on from Jesse Marsch’s bold Archie Gray proclamation, Leeds United’s newest 17-year-old is back in the club's conversation for Premier League football. In truth, Gray was one of several Tyler Adams alternatives Javi Gracia mentioned, but mention him he did and without being prompted too.

Han var først i forrige helgs match-tropp, deretter bare innbytter i U21-kampen (dvs dette er vel to uker siden nå)...

Gray returned to the fold with the under-21s last week and he has impressed enough for Gracia to include him in the plan for coping without Adams.

“Darko [Gyabi] is one option, the same with another young player as well, Archie,” said Gracia. “These are the players [who] are usually training with us in that position.


“Now we have Marc [Roca], Weston [McKennie], Darko [and] Archie [who] are the players. They usually train as midfielders and we have to take the decision for the next games, if Tyler is out, to choose the best option for us.

“We have other players as well that, in some moments of their careers, play as a centre midfielder, but I take the best decision in the different games thinking only what is the best for the team.”


Gracia added: “Tyler is different than others and there is no one like Tyler because all the players are different with the different virtues and different skills they have, but in this case, we have other players ready you can see in the last games we played.

“For example, in the last one, we started with Tyler and Marc. The game before we started with Tyler and Weston. We have other players [who] usually are playing as well.

“They have been waiting for their chances and maybe this is the moment for them and I'm sure all of them are ready to compete at a high level.”

Hele artikkelen:
https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-conversation-reopens-fresh-26491361

It was Gyabi who had been asked about in Thursday’s press conference, but Gracia, who has chosen his words carefully with the media, saw fit to mention the 17-year-old prodigy. Given neither Gyabi nor Gray were even in last week’s matchday squad, the smart money would be on Roca and McKennie starting at Molineux, though the head coach knows neither is like for like with Adams.

“We have other players,” he said. “All of us know Tyler is a key player for us, but we have to manage with the squad we have and we have other players ready for the next game.
Er det litt rart at ikke Greenwood nevnes som et alternativ?

Blank_File

Det er snart syv timer siden presseren og ingen har kommentert den ennå :o

Jaja, Gracia veier sine ord med omhu så det er ikke så mye å få ut av det. Men i Tylers fravær nevnes altså både Gyabi og Gray som alternativer (skjønt 'alle' vet at de bare blir bench options...)

Anyways:

Leeds United conversation reopens on fresh midfield talent eight months after bold prediction
Javi Gracia was asked about Darko Gyabi as a possible Tyler Adams alternative for Leeds United and the head coach chucked Archie Gray's name into the mix.

Eight months on from Jesse Marsch’s bold Archie Gray proclamation, Leeds United’s newest 17-year-old is back in the club's conversation for Premier League football. In truth, Gray was one of several Tyler Adams alternatives Javi Gracia mentioned, but mention him he did and without being prompted too.

Han var først i forrige helgs match-tropp, deretter bare innbytter i U21-kampen (dvs dette er vel to uker siden nå)...

Gray returned to the fold with the under-21s last week and he has impressed enough for Gracia to include him in the plan for coping without Adams.

“Darko [Gyabi] is one option, the same with another young player as well, Archie,” said Gracia. “These are the players [who] are usually training with us in that position.


“Now we have Marc [Roca], Weston [McKennie], Darko [and] Archie [who] are the players. They usually train as midfielders and we have to take the decision for the next games, if Tyler is out, to choose the best option for us.

“We have other players as well that, in some moments of their careers, play as a centre midfielder, but I take the best decision in the different games thinking only what is the best for the team.”


Gracia added: “Tyler is different than others and there is no one like Tyler because all the players are different with the different virtues and different skills they have, but in this case, we have other players ready you can see in the last games we played.

“For example, in the last one, we started with Tyler and Marc. The game before we started with Tyler and Weston. We have other players [who] usually are playing as well.

“They have been waiting for their chances and maybe this is the moment for them and I'm sure all of them are ready to compete at a high level.”

Hele artikkelen:
https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-conversation-reopens-fresh-26491361

It was Gyabi who had been asked about in Thursday’s press conference, but Gracia, who has chosen his words carefully with the media, saw fit to mention the 17-year-old prodigy. Given neither Gyabi nor Gray were even in last week’s matchday squad, the smart money would be on Roca and McKennie starting at Molineux, though the head coach knows neither is like for like with Adams.

“We have other players,” he said. “All of us know Tyler is a key player for us, but we have to manage with the squad we have and we have other players ready for the next game.
Er det litt rart at ikke Greenwood nevnes som et alternativ?
Greenwood synes ikke som et alternativ til Adams. Vel har han blitt flyttet lenger bakover i banen fra sin opprinnelige spissplass, men han er ikke noe defensiv midtbanespiller.

Selv må jeg innrømme at jeg hadde troa på at det skulle kunne gå an å berge seg i PL, men siste bit av håp forsvant ut døra sammen med strekken til Tyler Adams. Vår mest toneangivende spiller gjennom hele sesongen. Jeg tror ikke det er noen som klarer å fylle de skoene.

auren

Det er snart syv timer siden presseren og ingen har kommentert den ennå :o

Jaja, Gracia veier sine ord med omhu så det er ikke så mye å få ut av det. Men i Tylers fravær nevnes altså både Gyabi og Gray som alternativer (skjønt 'alle' vet at de bare blir bench options...)

Anyways:

Leeds United conversation reopens on fresh midfield talent eight months after bold prediction
Javi Gracia was asked about Darko Gyabi as a possible Tyler Adams alternative for Leeds United and the head coach chucked Archie Gray's name into the mix.

Eight months on from Jesse Marsch’s bold Archie Gray proclamation, Leeds United’s newest 17-year-old is back in the club's conversation for Premier League football. In truth, Gray was one of several Tyler Adams alternatives Javi Gracia mentioned, but mention him he did and without being prompted too.

Han var først i forrige helgs match-tropp, deretter bare innbytter i U21-kampen (dvs dette er vel to uker siden nå)...

Gray returned to the fold with the under-21s last week and he has impressed enough for Gracia to include him in the plan for coping without Adams.

“Darko [Gyabi] is one option, the same with another young player as well, Archie,” said Gracia. “These are the players [who] are usually training with us in that position.


“Now we have Marc [Roca], Weston [McKennie], Darko [and] Archie [who] are the players. They usually train as midfielders and we have to take the decision for the next games, if Tyler is out, to choose the best option for us.

“We have other players as well that, in some moments of their careers, play as a centre midfielder, but I take the best decision in the different games thinking only what is the best for the team.”


Gracia added: “Tyler is different than others and there is no one like Tyler because all the players are different with the different virtues and different skills they have, but in this case, we have other players ready you can see in the last games we played.

“For example, in the last one, we started with Tyler and Marc. The game before we started with Tyler and Weston. We have other players [who] usually are playing as well.

“They have been waiting for their chances and maybe this is the moment for them and I'm sure all of them are ready to compete at a high level.”

Hele artikkelen:
https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-conversation-reopens-fresh-26491361

It was Gyabi who had been asked about in Thursday’s press conference, but Gracia, who has chosen his words carefully with the media, saw fit to mention the 17-year-old prodigy. Given neither Gyabi nor Gray were even in last week’s matchday squad, the smart money would be on Roca and McKennie starting at Molineux, though the head coach knows neither is like for like with Adams.

“We have other players,” he said. “All of us know Tyler is a key player for us, but we have to manage with the squad we have and we have other players ready for the next game.
Er det litt rart at ikke Greenwood nevnes som et alternativ?
Greenwood synes ikke som et alternativ til Adams. Vel har han blitt flyttet lenger bakover i banen fra sin opprinnelige spissplass, men han er ikke noe defensiv midtbanespiller.

Selv må jeg innrømme at jeg hadde troa på at det skulle kunne gå an å berge seg i PL, men siste bit av håp forsvant ut døra sammen med strekken til Tyler Adams. Vår mest toneangivende spiller gjennom hele sesongen. Jeg tror ikke det er noen som klarer å fylle de skoene.

Hvor lenge er man normalt sett ute med en strekkskade? Kan vi håpe han er tilbake til den uhyre viktige hjemmekampen tirsdag 4. april i påskeuka mot Forest? Roca og McKennie får gjøre jobben i morgen mot Wolves. Det kan gå. Neste kamp er 1. april mot Arsenal. Det blir 0 poeng uansett. Adams har vært veldig god hele sesongen, dog synes jeg han har vært mindre toneangivende etter at Marsch fikk sparken. Det er ikke sikkert at vi som lag blir veldig svekket uten Adams, så jeg har fortsatt troa på at vi kan klare oss. Men da må vi ha minst ett, aller helst tre poeng i morgen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

For oss som ikke visste at Tyler har fått seg en hamstring skade:
https://motleedsnews.com/news/leeds-united-midfielder-tyler-adams-could-be-ruled-out-for-rest-of-the-season-if-grade-three-hamstring-injury/

Håper virkelig ikke at det er for resten av sesongen. International break etter helgens runde, ny kamp 1.april igjen...tipper han er klar igjen da!
« Siste redigering: Mars 17, 2023, 11:11:12 av Cherry »
 

Blank_File

Fos oss som ikke visste at Tyler har fått seg en Hamstring skade:
https://motleedsnews.com/news/leeds-united-midfielder-tyler-adams-could-be-ruled-out-for-rest-of-the-season-if-grade-three-hamstring-injury/

Håper virkelig ikke at det er for resten av sesongen. International break etter helgens runde, ny kamp 1.april igjen.
Det har ikke blitt sagt noe om alvorsgraden enda, men det skal en del til at det er grad 3. Det blir bare gode overskrifter av det. Så vi får håpe det bare blir til etter pausen. Man kan si hva man vil om toneangivende spilll, men det er likevel ingen andre som kan dekke så mye rom defensivt i troppen vår. Og det er viktig nå som vi har fått stramma opp litt.

Cherry

Fos oss som ikke visste at Tyler har fått seg en Hamstring skade:
https://motleedsnews.com/news/leeds-united-midfielder-tyler-adams-could-be-ruled-out-for-rest-of-the-season-if-grade-three-hamstring-injury/

Håper virkelig ikke at det er for resten av sesongen. International break etter helgens runde, ny kamp 1.april igjen.
Det har ikke blitt sagt noe om alvorsgraden enda, men det skal en del til at det er grad 3. Det blir bare gode overskrifter av det. Så vi får håpe det bare blir til etter pausen. Man kan si hva man vil om toneangivende spilll, men det er likevel ingen andre som kan dekke så mye rom defensivt i troppen vår. Og det er viktig nå som vi har fått stramma opp litt.

Sett McKennie på Tylers`rolle, og prøv Gyabi nå... tenker jeg.......

Blank_File

Fos oss som ikke visste at Tyler har fått seg en Hamstring skade:
https://motleedsnews.com/news/leeds-united-midfielder-tyler-adams-could-be-ruled-out-for-rest-of-the-season-if-grade-three-hamstring-injury/

Håper virkelig ikke at det er for resten av sesongen. International break etter helgens runde, ny kamp 1.april igjen.
Det har ikke blitt sagt noe om alvorsgraden enda, men det skal en del til at det er grad 3. Det blir bare gode overskrifter av det. Så vi får håpe det bare blir til etter pausen. Man kan si hva man vil om toneangivende spilll, men det er likevel ingen andre som kan dekke så mye rom defensivt i troppen vår. Og det er viktig nå som vi har fått stramma opp litt.

Sett McKennie på Tylers`rolle, og prøv Gyabi nå... tenker jeg.......

Ser ikke heller noen andre klare alternativer enn McKennie.

Hallgeir *

Starting XI: Meslier (GK), Ayling (C), Firpo, Koch, Aaronson, Roca, Bamford, Harrison, McKennie, Gnonto, Wober.

Substitutes: Robles (GK), Cooper, Summerville, Rodrigo, Sturijk, Sinisterra, Rutter, Kristensen, Gray.
Super Leeds since 1968

auren

Sterk benk! Offansivt ser det på nytt litt fislete ut, men arbeidskapasiteten til Aaronson og Harrison må heller ikke undervurderes. 3 poeng fullt mulig i ettermiddag!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

HåvardK

Gray eneste alternativ på midtbanen...

Forever Whites

Gray eneste alternativ på midtbanen...

Kan eventuelt kjøre Wøber frem på midten og Cooper inn som stopper hvis det skulle bli nødvendig med et bytte på midten.
Medlem 94237

jaho

Gray eneste alternativ på midtbanen...
ingen Greenwood og Gyabi.

ar9

Gray eneste alternativ på midtbanen...

Kan eventuelt kjøre Wøber frem på midten og Cooper inn som stopper hvis det skulle bli nødvendig med et bytte på midten.
Hadde kanskje regnet m Gyabi på benk som ett alt til Kenny og Roca. Men han foretrekker vel da Cooper inn og Wöber frem.
Grey er vel litt lett til å spille sentralt?


Sent from my iPhone using Tapatalk

ar9

Starting XI: Meslier (GK), Ayling (C), Firpo, Koch, Aaronson, Roca, Bamford, Harrison, McKennie, Gnonto, Wober.

Substitutes: Robles (GK), Cooper, Summerville, Rodrigo, Sturijk, Sinisterra, Rutter, Kristensen, Gray.
Starting 11 som forventet. Liten overraskelse med Gnonto inn for Summerville. Men fullt fortjent.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Lucas the Kop Cat

Gnonto/Harrison!!!!!

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Forever Whites

Han der Harrison altså. Klipperkort.
Medlem 94237

Lucas the Kop Cat

Slipper VAR-omgjøring heldigvis.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


RoarG

Hyggelig å slippe og jage til en forandring.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Smudge

Gud bedre Firpo er svak. At han spiller back og skal forsvare et lag i premier league er spinnvilt

Fredhans

Har vel ikke starta så bra han på andre siden heller🫣

Lucas the Kop Cat

Har vel ikke starta så bra han på andre siden heller🫣
Helt klart, Ayling sliter mer enn Firpo så langt

Sent fra min LE2113 via Tapatalk