Skrevet av Emne: Kamp: vs. Bournemouth @ Vitality Stadium, søndag 30.04.23 kl 15.00 Viasport PL3  (Lest 8464 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

auren

For all del: Ikke gjør noen bytter Gracia!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Wöber felles av Skybert eller?
Marching on together!

Cannavaro

Trøste og bære, for et forsvarsspill !!!  Det er så utrolig svak kvalitet på forsvarsarbeidet til Leeds, og det er gjennomgående i hele sesongen.  Så lenge det aldri har vært forsterket med kvalitet i denne lagdelen så må det gå som det går.  Våre forsvarsspillere inkl. keeper holder kanskje såvidt Championship nivå.
MFLU - Miracles For Leeds United

Pettersen97

Javi Gracia lider fortsatt av byttevegring! Fy f… Han evner ikke å se at noen av spillerene er helt borte og ikke får til noe  >:( Get out of our club!!
The Mighty Whites

RoarG

Bytter eller noe slikt, kanskje?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Lurer på hva som har gått så galt etter første omgangen mot Palace….

GaryMac

Si meg, hvorfor sitter Rutter på benken? Han er tidenes dyreste Leeds-kjøp. Vi trenger mål i 2. omgang. Inn: Rutter, Rodrigo, Forshaw. Ut: McKennie, Summerville og Roca.
Rutter sitter på benken fordi han ikke er god nok for et lag som er helt i bunnen av PL. Det er ikke Rutter sin feil at Orta blingset på en null eller to nå kontrakten ble skrevet.
Han er altså et bomkjøp?
Til den prisen, og med tanke på hvilke behov vi hadde i januarvinduet, så var det i alle

FÅKK - der var det 3....
Det jeg skulle si var at til den prisen, og med tanke på hvilke behov vi hadde i januarvindut, var det helt feil prioritering av Leeds. Mulig det var en innertier, men dessverre siktet vi på feil skive....
Håper av hele mitt hjerte at han slår til, men det ser dessverre ut til at han får en sesong eller flere i championship før han evt får vist at han forsvarer prislappen i PL.

Fredhans

Gracia sitter på benken og vet faan ikke hva han skal gjøre, her finnes ingen plan B😜

Kato

Gracia sitter på benken og vet faan ikke hva han skal gjøre, her finnes ingen plan B😜

Skremmende. Tar av Bamford, han er rykka ned. Får lov å leke manager hos oss, det er skammelig.

Carl Fisker

Vår toppscorer byttes inn.

Joe Jordan

Haha, Bamford ut og Rodrigo inn. Må for all del ikke ha to spisser når vi er på stø kurs ned.


Sent from my iPhone using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

GeirO

All Leeds now...
MOT

Lucas the Kop Cat

Helt utrolige sjanser vi ikke scorer på.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Joe Jordan

Det er i hvert fall én god keeper utpå der i dag.


Sent from my iPhone using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

lojosang

Bournemouth skal ha Cook inn bak.

Jeg er OGSÅ tretten.

Sent fra min SM-A226B via Tapatalk

- Leif Olav

baste

Gnoto bidrar i allefall framover, ville hatt Forshaw inn fra start i denne kampen. Han er en bedre spiller enn Mc’rn.
3-3 er mitt tips nå

Dylan

Hvis man teller opp poeng reddet av Messlier vs poeng tapt grunnet Messlier kommer vi dårlig ut tror jeg. Nå blir alltids tabbene lagt mer merke til, men denne sesongen har det vært litt for mange. Og dårlig/usikkert keeperspill brer seg fort i resten av laget. Tenker kanskje Robbles hadde fungert bedre etter jul slik det har sett ut

Carl Fisker

Det ligger en redusering i luften ..

GeirO

Gnoto bidrar i allefall framover, ville hatt Forshaw inn fra start i denne kampen. Han er en bedre spiller enn Mc’rn.
3-3 er mitt tips nå
Gnonto god og sentral, ja.
MOT

Lucas the Kop Cat

Gnoto bidrar i allefall framover, ville hatt Forshaw inn fra start i denne kampen. Han er en bedre spiller enn Mc’rn.
3-3 er mitt tips nå
Gnonto god og sentral, ja.
Vanskelig å ta fra ballen og bommer sjelden på en pasning. Masse energi.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

lojosang

Gnoto bidrar i allefall framover, ville hatt Forshaw inn fra start i denne kampen. Han er en bedre spiller enn Mc’rn.
3-3 er mitt tips nå
Gnonto god og sentral, ja.
Mye mer involvert i andre omgang ja

Sent fra min SM-A226B via Tapatalk

- Leif Olav

Fredhans

Gracia ser helt oppgitt ut og det virker som om at han også ser at det går mot nedrykk🤔

GeirO

Hvis man teller opp poeng reddet av Messlier vs poeng tapt grunnet Messlier kommer vi dårlig ut tror jeg. Nå blir alltids tabbene lagt mer merke til, men denne sesongen har det vært litt for mange. Og dårlig/usikkert keeperspill brer seg fort i resten av laget. Tenker kanskje Robbles hadde fungert bedre etter jul slik det har sett ut
Alle gode keepere har dårlige perioder, selv Gary Sprake hadde jo det.
MOT

Kato

Nok en kamp som skal ende med null redninger av keeper?

Forsvarsspill på norsk 4.-divisjonsnivå. Det her gjenget har absolutt ingenting i Premier League å gjøre. Spørs hvor langt fallet skal gå nå. Championship er jevnt, vi må skifte ut 75% av denne stallen ellers vil vi slite der også.
« Siste redigering: April 30, 2023, 16:41:37 av Kato »
 

Lucas the Kop Cat

Nok en kamp som skal ende med null redninger av keeper?
Det har vært avslutning på mål som Meslier har tatt, muligens litt drøyt å kalle det redning.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Dennis

Meslier er en lynavleder. Stor tabbe  men det er elleve pluss innbyttere med fryktelig svake fotballspillere. Ingen ide, ingen plan og ingen rytme.

Laget gav i praksis opp på 3-1. Mot Bournemouth...
Marching on together!

baste

Newcastle gikk opp i 2-1… noe bra i fotballverden i dag.

Lucas the Kop Cat

Newcastle gikk opp i 2-1… noe bra i fotballverden i dag.
Og 3-1 like etter.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Neo

Gracia ser helt oppgitt ut og det virker som om at han også ser at det går mot nedrykk🤔


Denne kampen er kjørt.

Gracia har dessverre ikke vært i nærheten.
3-2-6 på 11 matcher.
Begredelige 0.33 i snitt.

Dette holder ikke med 4 kamper igjen.
Hvor skal en 3-poenger komme?

Trøsten er at vi fortsatt er over streken....


RoarG

Newcastle gikk opp i 2-1… noe bra i fotballverden i dag.
I morgen møtes Leicester og Everton. Minst et av lagene er garantert poeng.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020