Skrevet av Emne: Kamper i dag, sesongen 23/24  (Lest 52010 ganger)

0 medlemmer og 7 gjester leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamper i dag, sesongen 23/24
« Svar #660 på: Mars 26, 2024, 21:25:28 »
Archie starter som høyreback i dag (kl 20)mot Luxembourg

Assist på Archie visstnok - completed34/35 passes

Leder 2-0 ved pause
Archie fikk 60 minutter.

Uskadd, sier rapportene 🙂

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamper i dag, sesongen 23/24
« Svar #661 på: Mars 26, 2024, 21:27:26 »
Cooper startet for skottene mot Nord-Irland.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Coops conceded 👀

Var det hans skyld? 👀

(Ingen aning)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Reaney

Sv: Kamper i dag, sesongen 23/24
« Svar #662 på: Mars 26, 2024, 22:27:51 »
VG live rapporterer om skade på Connor Roberts.

Sterland

Sv: Kamper i dag, sesongen 23/24
« Svar #663 på: Mars 26, 2024, 22:41:05 »
Selvsagt ekstraomganger og maks belastning for Wales😬😢 Rodon og Ampadu solide. Roberts god, men virket å være skadet. James anonym så langt

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamper i dag, sesongen 23/24
« Svar #664 på: Mars 26, 2024, 22:43:53 »
VG live rapporterer om skade på Connor Roberts.
Tror ikke det er alvorlig. Ble byttet ut though
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamper i dag, sesongen 23/24
« Svar #665 på: Mars 26, 2024, 22:58:35 »
VG live rapporterer om skade på Connor Roberts.
Tror ikke det er alvorlig. Ble byttet ut though

Må ta med denne fra underveis i kampen 👌

https://x.com/revieswatching/status/1772723624710897922?s=61&t=KF6bDF_lP8ZP8GAlg2t4VQ
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Kamper i dag, sesongen 23/24
« Svar #666 på: Mars 26, 2024, 23:31:07 »
Da ble det tap på straffekonk for Wales dessverre. Kjipt at Rodon og Ampadu fikk 120 minutter i beina knappe tre døgn før den viktige kampen borte mot Watford. Mye reising og liten tid med laget, i tillegg til en liten mental brist i å være så nære i å gå til EM.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

viking

Sv: Kamper i dag, sesongen 23/24
« Svar #667 på: Mars 26, 2024, 23:33:13 »
Kjipt for James også.
 

Hallgi

Sv: Kamper i dag, sesongen 23/24
« Svar #668 på: Mars 26, 2024, 23:43:50 »
Kjipt for James også.

Ja, stakkars James, han har fått sine runder med motgang
ALAW (& I am the pirate amongst us)

GeirO

Sv: Kamper i dag, sesongen 23/24
« Svar #669 på: Mars 27, 2024, 00:10:03 »
Men kanskje bra med tanke på tidlig høst med Leeds...
MOT

Reaney

Sv: Kamper i dag, sesongen 23/24
« Svar #670 på: Mars 27, 2024, 00:14:16 »
Grusom start på skjebneuka. Wales utslått på straffer. Vår mann syndebukk. 120 min. + på våre to midtstoppere og short recovery, samt skade på kriger og eneste januarsigning. Typisk Leeds uflaks når alt har gått på skinner så lenge. Merker at jeg gruer meg til fredag og mandag allerede. Klarer Farke og fortsatt holde på "the winning mentality" så tar meg hatten for denne mannen.
« Siste redigering: Mars 27, 2024, 00:34:04 av Reaney »

Cherry

Sv: Kamper i dag, sesongen 23/24
« Svar #671 på: Mars 27, 2024, 09:44:47 »
Grusom start på skjebneuka. Wales utslått på straffer. Vår mann syndebukk. 120 min. + på våre to midtstoppere og short recovery, samt skade på kriger og eneste januarsigning. Typisk Leeds uflaks når alt har gått på skinner så lenge. Merker at jeg gruer meg til fredag og mandag allerede. Klarer Farke og fortsatt holde på "the winning mentality" så tar meg hatten for denne mannen.

Er vel ikke noe skjebneuke dette her Reaney, det er 2 tette kamper - men ikke mange av våre som har spilt sååååå mye med unntak av Rodon og Ampadu.
Bakover er vi gode, og Cooper har jo også fått seg noen minutter - noe jeg ser på som positivt.
Tdilig kamp for Leicester, mens Ipswich spiller like før oss - alle kamper på Viasat1....
Jeg tror det er Leicester som føler på at de har mest å tape- etter å ha ledet så lenge i sesongen- og nå får denne EFL FFP kunngjøringen mot seg også.
Uansett spennende da, 8 kamper igjen for oss - 24 poeng og spille om...

stian

Sv: Kamper i dag, sesongen 23/24
« Svar #672 på: Mars 27, 2024, 09:56:27 »
To tette kamper blir fort en potensiell skjebneuke for alle topplagene, tror jeg. De lukene som ev. oppstår i toppen nå kommer til å bli leie å tette. Langt fra optimalt med 120 minutter og straffekonk for vårt ekstremt viktige stopperpar. Vi får tro de vender skuffelsen fra landslaget til noe positivt - hvis det ikke blir mesterskap med Wales, så skal det f… meg blir Premier League med Leeds.

auren

Sv: Kamper i dag, sesongen 23/24
« Svar #673 på: Mars 28, 2024, 09:29:37 »
Lett mareritt i natt om at jeg knapt fulgte med på Leedskampen i morgen kveld. Det endte 0-0 og vi var heldige som ikke tapte. Da jeg skulle sjekke hvordan de andre topplagene hadde gjort det hadde de vunnet knepent alle kampene sine med avgjørende mål på overtid. for at jeg ikke er sanndrømt

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

stian

Sv: Kamper i dag, sesongen 23/24
« Svar #674 på: Mars 28, 2024, 10:39:03 »
Lett mareritt i natt om at jeg knapt fulgte med på Leedskampen i morgen kveld. Det endte 0-0 og vi var heldige som ikke tapte. Da jeg skulle sjekke hvordan de andre topplagene hadde gjort det hadde de vunnet knepent alle kampene sine med avgjørende mål på overtid. for at jeg ikke er sanndrømt

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk


Det er harde tak for et supporterhode for tiden 😊 Det er nesten så det burde vært en egen dimensjon for sånt i personlighetstester. Hvis man scorer høyt på fatalisme, nevrotisisme og generelt tungsinn så er diagnosen klar: «Beklager Frue, men jeg er redd for at Deres sønn er å regne som Leeds-supporter. Det er dessverre ingenting vi kan gjøre»

baste

Sv: Kamper i dag, sesongen 23/24
« Svar #675 på: Mars 29, 2024, 14:31:24 »
Bristol C holder unna til pause. 0-0
Føler vel at BC ble snytt for minst en straffe. Fornøyd om de klarer U mot Leicester, selv om det er en åpen kamp. Redd Leicester med Vardy stikker av med seieren, de er farlig frempå mange ganger allerede.


NT

Sv: Kamper i dag, sesongen 23/24
« Svar #676 på: Mars 29, 2024, 15:00:21 »
1-0 til Bristol City 73 min

baste

Sv: Kamper i dag, sesongen 23/24
« Svar #677 på: Mars 29, 2024, 15:00:55 »
BC 1-0 spilt i 74 minutter

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamper i dag, sesongen 23/24
« Svar #678 på: Mars 29, 2024, 15:13:40 »
BC 1-0 spilt i 74 minutter
…og fortsatt slik etter 86.
Fornøyd selv med uavgjort her eg
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Kamper i dag, sesongen 23/24
« Svar #679 på: Mars 29, 2024, 15:22:14 »
Jadda! Leicester taper!!!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Sv: Kamper i dag, sesongen 23/24
« Svar #680 på: Mars 29, 2024, 15:25:09 »
Splendid, indeed! Litt lavere skuldre kl. 21.00...

rd1

Sv: Kamper i dag, sesongen 23/24
« Svar #681 på: Mars 29, 2024, 15:25:49 »
Bra start på denne lange fredagen, fingers crossed for Blackburn halv sju! Så neglebiting fra ni😊
"Who needs Cantona??"

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamper i dag, sesongen 23/24
« Svar #682 på: Mars 29, 2024, 15:26:53 »
Jadda! Leicester taper

Mye Bristol love ute i eteren nå

From giving us Bill to beating Leicester the team that keeps on giving.. my second favourite team .. #bristolcity get the f**k in!!! Now come on #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

brenaldo

Sv: Kamper i dag, sesongen 23/24
« Svar #683 på: Mars 29, 2024, 15:27:03 »
Takk BC⚽️
MOT
Medlem nr. 850

Cherry

Sv: Kamper i dag, sesongen 23/24
« Svar #684 på: Mars 29, 2024, 15:27:28 »
Nytt bevis på at man må sette sjansene man får, Vardy burde hatt hat trick til pause.
Leicester klart best i spill, men det holder ikke når man ikke klarer å score.
Bra start for oss denne laaaaaangfredagen!

NT

Sv: Kamper i dag, sesongen 23/24
« Svar #685 på: Mars 29, 2024, 15:30:23 »
Frustrasjon hos revene nå. Jovisst kunne Vardy putta både 1,2 og 3 - men BC hadde da også mange store.  Det ble 61-39 i possesion for Licester med 16-11 i skudd favør BC og 6-3 på mål. Oversasket over at L slapp til BC så mye,  må si at deres forsvar ikke oste av trygghet i dag.  Så er vi nå i siste fase av sesongen,  BC spiller uten press, L må prestere og det stokker seg. Blir flere slike matcher fremover, nå får vi se om Ipsw. og Leeds tar muligheten

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamper i dag, sesongen 23/24
« Svar #686 på: Mars 29, 2024, 15:44:41 »
Frustrasjon hos revene nå. Jovisst kunne Vardy putta både 1,2 og 3 - men BC hadde da også mange store.  Det ble 61-39 i possesion for Licester med 16-11 i skudd favør BC og 6-3 på mål. Oversasket over at L slapp til BC så mye,  må si at deres forsvar ikke oste av trygghet i dag.  Så er vi nå i siste fase av sesongen,  BC spiller uten press, L må prestere og det stokker seg. Blir flere slike matcher fremover, nå får vi se om Ipsw. og Leeds tar muligheten
…og så har man landslagspausen der mange lag får både hvilt og terpet.

Ikke Leeds though…

Men ofte er lagenes form før og etter disse oppholdene i seriespillet hèlt forskjellig.

Sånn sett er eg spent på hvilket Watford vi møter i dag. Ny manager har fått terpet sin formasjon osv…

Men Leeds vil jo spille med majoriteten av de spillerne som har gitt fantastiske resultater i2024 da. Satser på at vi er like bunnsolide defensivt. Da skal vi vel alltids klare å score et mål…
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Milou

Sv: Kamper i dag, sesongen 23/24
« Svar #687 på: Mars 29, 2024, 15:46:31 »
Eg såg andre omgang av Leicester kampen, og det var total dominans av Leicester i storr delar av omgangen. Vardi var bl.a. åleine med keeper to gonger. Andre gang fekk han ballen frå ein mislukka tilbakepasning av ein Bristol City spelar, og hadde eit hav av tid til å sette ballen i mål.

Men Leicester har ein spelestil som gjer at det vil bli rom for motstandaren å skape sjanser. Bristol City skal ha honnør for ar dei ikkje la seg i forsvar, og prøvde å angripe når dei fekk sjansen. Og sjøl om Leicester stoppa dei fleste forsøka tidleg lukkast dei med eit godt skot frå 16-meteren ca. 15 minutt før full tid. Etter det gjekk lufta litt ut av Leicester-ballongen, og Bristol City fortsatte å angripe og blei også snytt for eit soleklart straffespark.

Eg vil fortsatt påstå at Leicester har det beste laget i Championship, men det butter tydeleg i mot for tida, så slik det ser ut no, ville eg satse pengar på at dei ikkje kjem blant dei to første.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk


Dylan

Sv: Kamper i dag, sesongen 23/24
« Svar #688 på: Mars 29, 2024, 16:10:41 »
Jeg så bare siste kvarteret av kampen, og da lignet absolutt ikke Leicester mye på et mesterlig.

NT

Sv: Kamper i dag, sesongen 23/24
« Svar #689 på: Mars 29, 2024, 16:23:34 »
Eg såg andre omgang av Leicester kampen, og det var total dominans av Leicester i storr delar av omgangen. Vardi var bl.a. åleine med keeper to gonger. Andre gang fekk han ballen frå ein mislukka tilbakepasning av ein Bristol City spelar, og hadde eit hav av tid til å sette ballen i mål.

Men Leicester har ein spelestil som gjer at det vil bli rom for motstandaren å skape sjanser. Bristol City skal ha honnør for ar dei ikkje la seg i forsvar, og prøvde å angripe når dei fekk sjansen. Og sjøl om Leicester stoppa dei fleste forsøka tidleg lukkast dei med eit godt skot frå 16-meteren ca. 15 minutt før full tid. Etter det gjekk lufta litt ut av Leicester-ballongen, og Bristol City fortsatte å angripe og blei også snytt for eit soleklart straffespark.

Eg vil fortsatt påstå at Leicester har det beste laget i Championship, men det butter tydeleg i mot for tida, så slik det ser ut no, ville eg satse pengar på at dei ikkje kjem blant dei to første.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk

Leicester er ett topplag i flytsonen, men nå har de tapt 4 av de 6 siste når sesongen skal avgjøres. Flere spillere her som idag viste frustrasjon og da er de ikke det beste laget når de ikke håndterer motbakken. Egentlig har de vel hatt 6 måneder på seg til å forberede både mottrekk og mentalt, men de makter ikke å slå tilbake .  Siste 6 kamper har gitt 4 poeng, de har scora 6 mål og 5 av dem av Vardy, den siste av Faes mot oss 23 Febr. Hvor er det blitt av de andre ? Samme forholdet idag, det er kun Vardy.  Det er veldig overaskende og svakt at de ikke har klart å stogge motgangen og slå tilbake. Deres manager har fått veldig mye skryt, den beste jeg noengang har hatt sier Winks. Vi var imponerte både med frispilling og ferdigheter en stund, men nå mangler det mye hos
sentrale spillere.