Kamp vs Shrewsbury Town @Elland Road, 9.8.2023, Kl. 2045, Carabao Cup

Started by RoarG, August 07, 2023, 16:50:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hallgeir *

Quote from: GeirO on August 09, 2023, 21:13:44
He he, reprise fra Cardiffkampen. Vi presser og så 0-1.

Ja, Leeds spiller og spiller, mens Sh'bury bare går opp og skårer.
Super Leeds since 1968

karaba

Er vel ikke noe tvil om at vi må få forsterket forsvaret og snart klare å holde nullen i en offisiell kamp

Sent from my iPhone using Tapatalk

Sydhagen

Leeds have conceded 3 goals from 3 shots on-target faced this season. This is the first time this has happened involving the club since I started collating data in 2012. #LUFC

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

Quote from: Sydhagen on August 09, 2023, 21:21:59
Leeds have conceded 3 goals from 3 shots on-target faced this season. This is the first time this has happened involving the club since I started collating data in 2012. #LUFC

Hmm, hva tyder det på? Hypereffektive motstandere eller elendig forsvar?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sterland

Gyabi svikter i presset, og skuddet får en deflection via Hjelde.

Sydhagen

Quote from: RoarG on August 09, 2023, 21:24:28
Quote from: Sydhagen on August 09, 2023, 21:21:59

Hmm, hva tyder det på? Hypereffektive motstandere eller elendig forsvar?
Litt tilfeldigheter tror jeg, og litt svak press.
Deflection kan jo like gjerne ende utenfor.

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sterland

0-1 mot en fotball-mygg :( Hardt å snu en trend hos et lag med ekstremt negativt momentum. Farke skal få masse tid før tålmodigheten er slutt, men dette er patetisk.

Hallgeir *

Struijk og Byram inn.

Hjelde og Gyabi ut.
Super Leeds since 1968

RoarG

Quote from: Sterland on August 09, 2023, 21:47:27
0-1 mot en fotball-mygg :( Hardt å snu en trend hos et lag med ekstremt negativt momentum. Farke skal få masse tid før tålmodigheten er slutt, men dette er patetisk.
Jeg lurer på hvor tålmodig Farke er med spillerne?

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Sydhagen

RoarG

Får håpe at det bare er starten på en positiv opplevelse.

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

DOFFER

We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

RoarG

Quote from: Hallgeir * on August 09, 2023, 22:03:55
2-1 Struijk, på corner.
Dette er en utvikling jeg kan like. Tar gjerne flere, Leeds. På tide med en positiv opplevelse nå. Gjør ingenting at motstanden ikke er av det bedre slaget. Må komme inn på vinnersporet. Tro at det nytter.

stian

Quote from: RoarG on August 09, 2023, 22:06:43
2-1 Struijk, på corner.
Dette er en utvikling jeg kan like. Tar gjerne flere, Leeds. På tide med en positiv opplevelse nå. Gjør ingenting at motstanden ikke er av det bedre slaget. Må komme inn på vinnersporet. Tro at det nytter.

Det hadde virkelig gjort seg med en ketchupeffekt her. Vi hadde tøff motstand i treningskampene så cupkampen bør være en god anledning til å trene på angrepsspill mot svakere motstand. Selv om det ikke ser sånn ut for Leeds alltid, så er det vanskeligere å spille angrep enn forsvar!

auren

Poveda med bra skills og link up med Joffy, men skuddet går like utenfor.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

2-1 Struijk, på corner.

Enig i det.

Bare synd at laget er "nødt til" å komme under for å våkne og ta skikkelig tak i kampen. Det kan jo ikke fortsette sånn, for mot skikkelig kvalitetsmotstand, kommer vi til å avgi (for) mange poeng.
Super Leeds since 1968

auren

Noen som vet hvordan vi har stilt opp som lag i kveld? Forstår Poveda har hatt 10-er rollen, men hva har Gray spilt? Ampadu stopper i første og midtbane i andre.

auren

Sterland

2-1 Struijk, på corner.
Helt enig. Skape en vinnerkultur er utrolig viktig for klubben nå

auren

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

leedslife

Quote from: auren on August 09, 2023, 22:16:53
Noen som vet hvordan vi har stilt opp som lag i kveld? Forstår Poveda har hatt 10-er rollen, men hva har Gray spilt? Ampadu stopper i første og midtbane i andre.

auren
Det var Gray 10er i første ihvertfall. Poveda hving.
Shack og Gyabi sentralt.

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

auren

Sinisterra med en god sjanse med det samme. Strålende spill!

auren

auren

Shrewsbury med et skremmeskudd etter dominans fra Leeds i det siste, men heldigvis ikke 2-2. Få minutter igjen nå.

auren

Hallgeir *

På banen på dette Shrewsbury-laget i kveld spiller altså tidligere Leeds-spiller Nohan Kenneh.
Super Leeds since 1968