SPILLER: Joe Rodon

Started by Kato, August 10, 2023, 20:06:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dennis

En strålende signering. God fart, leser spillet godt og på samme tid en litt gammeldags stopper i måten han går inn i dueller på. Trengte å restarte karrieren etter å ha gått til talentenes gravplass (Spurs) og ser ut til, som Ampadu, å endelig ha funnet et permanent hjem igjen. Farke har også uttalt at de jobber med å utvikle han i en lederrolle.

Hadde ikke trodd han kom til å komme tilbake til Championship, men desto mer gledelig. 

Marching on together!

Andersen

Hele laget klappet vel sammen i januar etter vinter pausen ?

Dennis

Quote from: Andersen on July 04, 2024, 13:54:06
Hele laget klappet vel sammen i januar etter vinter pausen ?

Får ikke bildet til å fungere jeg...

Uansett, fra 1.januar til 1.april var det vel noe sånt som 13-2-0.

1-1-4 de siste seks var problemet. Det ene av de tapene var i siste mot Soton, som i praksis allerede var uten betydning.
Marching on together!

Forever Whites

Ser for meg at Rodon blir kapteinen vår til neste sesong.  Hvis vi ikke får inn en "ny Gordon Strachan".
Medlem 94237

peacock

Quote from: Forever Whites on July 04, 2024, 14:25:06
Ser for meg at Rodon blir kapteinen vår til neste sesong.  Hvis vi ikke får inn en "ny Gordon Strachan".

Det ligger vel i kortene at dette blir Ampadu eller Struijk.............

TK20

Quote from: TK20 on July 03, 2024, 07:39:00Husker den leie tendensen der glimrende lånestoppere ble elendige med én gang de var signert permanent. Har trua på at Ol' Joe ikke er nestemann.

:-\

GeirO

Quote from: TK20 on August 14, 2024, 23:00:06
Quote from: TK20 on July 03, 2024, 07:39:00Husker den leie tendensen der glimrende lånestoppere ble elendige med én gang de var signert permanent. Har trua på at Ol' Joe ikke er nestemann.

:-\
Trua er viktig!
MOT

Hallgeir *

Forhåpentligvis ikke så alvorlig som det kunne virke.

Julie Trimble:

Joe Rodon got a hell of a bang to the head and had to be bandaged up( head clash with his own player)and finished the game taking a booking when the Turks were awarded a pen in injury time (they missed).
Super Leeds since 1968