Skrevet av Emne: Lånespiller: Jaidon Anthony  (Lest 1648 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dennis

Lånespiller: Jaidon Anthony
« på: September 02, 2023, 01:28:17 »
Så ble det en ny spiller på deadline day, om ikke i den posisjonen jeg hadde sett for meg.

https://www.leedsunited.com/news/team-news/31973/leeds-united-sign-jaidon-anthony-on-loan-from-afc-bournemouth
 
Må innrømme at det er litt artig at klubben ikke legger noe mellom når disse sutrepavene forlater skuta. Trusler om rettslige skritt medfører at man blir en bisetning i nyheten om at Leeds har fått "sin mann", Anthony ;)

Det sier vel like mye som den korte og konsise meldingen da Adams gjorde det samme.
« Siste redigering: Januar 04, 2024, 21:31:51 av Hallgeir * »
Marching on together!

Eriksen55

Sv: Ny lånespiller: Jaidon Anthony
« Svar #1 på: September 02, 2023, 01:49:42 »
Velkommen

Nå blir Kato glad. Sør-Amerikaner ut og Engelskmann inn  ;)

Jeg spår at dette er en oppgradering av Harrison - og han var en bra mann som mange ville beholde.

Sydhagen

Sv: Ny lånespiller: Jaidon Anthony
« Svar #2 på: September 02, 2023, 08:03:18 »
Er der noen klausul om kjøp av denne karen?
Virker jo som en meget habil spiller.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kato

Sv: Ny lånespiller: Jaidon Anthony
« Svar #3 på: September 02, 2023, 08:29:25 »
Velkommen

Nå blir Kato glad. Sør-Amerikaner ut og Engelskmann inn  ;)

Jeg spår at dette er en oppgradering av Harrison - og han var en bra mann som mange ville beholde.

Det er ett eller annet med briter og fotball. Helt siden fra første dag med britisk fotball, fra spillerne krysset hvitlinja, har det vært full pinne til de omtrent måtte bæres av banen. Kultur kalles det. Sikkert vært masse dritt i garderoben og i kontraktsforhandlinger der også, men når drakten har vært på har det vært full gass.

Å se Sinisterra åpenlyst jogge rundt for halv maskin tirsdag, er rett og slett et nytt nivå. Samme med at han og Gnonto ikke var motivert for å spille kamper. Hva i all verden er det?

Så da trøster jeg meg med at vi er litt tilbake til røttene med walisere og engelskmenn som forhåpentligvis har lyst å vinne fotballkamper.

Anthony? Har ikke peiling, helt anonym i PL. Kan ikke huske en kamp med han, selv om jeg ser det meste. Ikke de største forventningene, han vet sikkert ikke hva som har truffet han i går kveld. Legger seg i Bournemouth, våkner opp i Leeds. Men da blir oppsiden ganske stor, og han er ihvertfall halvt engelsk.
« Siste redigering: September 02, 2023, 09:23:08 av Kato »
 

Forever Whites

Sv: Ny lånespiller: Jaidon Anthony
« Svar #4 på: September 02, 2023, 09:17:05 »
Ønsker ham velkommen til klubben.  Satser på at han blomstrer videre i Leeds og at det er vår klubb som kommer styrket ut av dette byttet.  Samtidig må jeg si at det sikkert er tøft å blitt del av en slik hestehandel. Håper han rister det av seg og etter hvert føler seg hjemme hos oss.
Medlem 94237

auren

Sv: Ny lånespiller: Jaidon Anthony
« Svar #5 på: September 02, 2023, 09:36:01 »
Spent på motivasjonen her. Spilt alle tre kampene i PL så langt, og så blir du en brikke i et kynisk spill de siste timene av deadline day.

Men hadde vært suverent om Farke får han til å fungere i Leeds, og at han er med å skyte oss opp til PL igjen. Så får vi se hvilken vei Sinisterra og Anthony tar da…?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny lånespiller: Jaidon Anthony
« Svar #6 på: September 02, 2023, 09:41:11 »
'Bli kjent med den nye spilleren' :)
Jaidon Anthony:
✅ Pace
✅ Energy
✅ Still improving
✅ Not injury prone
✅ Probably not going to sue #LUFC

His lower skill/experience is weighed against a better attitude, team work, work rate, potential and injury record, overall I think it will end up being an upgrade.

https://twitter.com/theadelites/status/1697866063847772318?s=20
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Sv: Ny lånespiller: Jaidon Anthony
« Svar #7 på: September 02, 2023, 09:42:52 »
Ønsker ham velkommen til klubben.  Satser på at han blomstrer videre i Leeds og at det er vår klubb som kommer styrket ut av dette byttet.  Samtidig må jeg si at det sikkert er tøft å blitt del av en slik hestehandel. Håper han rister det av seg og etter hvert føler seg hjemme hos oss.

Det takler han nok meget bra . I NHL kan de fleste spillerne bli byttet til andre klubber uten å godkjenne eller ønske det. Ofte blir de ikke spurt engang.  Anthony har måtte si ja til dette for at dealen skulle gå gjennom, så han er nok motivert når han kommer.

Tror faktisk han blir en bra mann å ha med denne sesongen :)


Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny lånespiller: Jaidon Anthony
« Svar #8 på: September 02, 2023, 10:18:40 »
One thing #LUFC definitely will have in the form of Jaidon Anthony is a gem of a human.
Humble and kind, on top of that he is certainly a very good footballer and can be unplayable on his day.
I’m looking forward to watching him rip up the Champ this year. #AFCB
(Jack Tanner, Sports Reporter for  @BournemouthEcho)
https://twitter.com/EchoSportJack/status/1697749707127165080?s=20
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Fantasyland

Sv: Ny lånespiller: Jaidon Anthony
« Svar #9 på: September 02, 2023, 12:53:53 »
LUFCFANZONE
@LUFCFANZ0NE
Luis Sinisterra’s talent as a footballer is undoubted, but what is doubted is his capability to play a full, gruelling, 46 game Championship campaign.

After the dramatic turn of events last night it’s now impossible to say, but as he started less than a third of Leeds’ Premier League games last season because of injury, I doubt it.

The manor of Sinisterra’s departure has somewhat overshadowed the arrival of Jaidon Anthony, who although might be an unknown quantity to most Leeds fans, has started 2 out of Bournemouth’s 3 opening Premier League fixtures.

Furthermore, the 23 year old started 38 games in Bournemouth’s promotion from the Championship the season before last, scoring 8 goals and providing 7 assists (featuring in every game that campaign).

Now the dust has settled, Anthony will be a valuable player for Leeds this season, and more importantly a player who wants to be at Elland Road for the Championship campaign.

leedslife

Sv: Ny lånespiller: Jaidon Anthony
« Svar #10 på: September 02, 2023, 12:59:24 »
One thing #LUFC definitely will have in the form of Jaidon Anthony is a gem of a human.
Humble and kind, on top of that he is certainly a very good footballer and can be unplayable on his day.
I’m looking forward to watching him rip up the Champ this year. #AFCB
(Jack Tanner, Sports Reporter for  @BournemouthEcho)
https://twitter.com/EchoSportJack/status/1697749707127165080?s=20
En fantastisk referanse.
Ved siden av ferdigheter så er det vel så viktig etter hva vi har opplevd siden ballongen sprakk for Bielsa.

RoarG

Sv: Ny lånespiller: Jaidon Anthony
« Svar #11 på: September 02, 2023, 13:37:57 »
Bare å ønske Jaidon velkommen til Leeds :). Så blir det han som blir med på å heve Leeds til gamle, store høyder. Enser ikke en tanke på de som valgte å forlate oss. Bye, bye boys!
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Dennis

Sv: Ny lånespiller: Jaidon Anthony
« Svar #12 på: September 02, 2023, 13:37:57 »
'Bli kjent med den nye spilleren' :)
Jaidon Anthony:
✅ Probably not going to sue #LUFC

 ;D ;D

Det er da noe!

Jeg håper vi har fått låne en strålende spiller og sitter igjen som vinnere opp i dette røret. Har vi byttet ut en sutrepave med en profesjonell gutt med gode holdninger og talent, så er lite bedre. :)
Marching on together!

Hallgeir *

Sv: Ny lånespiller: Jaidon Anthony
« Svar #13 på: September 23, 2023, 23:51:13 »
Meget bra innhopp av Anthony i denne kampen. Kom til to store sjanser med 50% uttelling / en skåring som resultat.

James hadde to assists i dag, men jeg hadde satset på J. Anthony fra start mot S'hampton neste helg. Så kunne James kommet inn når Soton-spillerne var passe mørnet. Der ville han kommet til sin rett, tror jeg.

Tror Anthony er et bra lån som vi kommer til å sette pris på.
Super Leeds since 1968

Kato

Sv: Ny lånespiller: Jaidon Anthony
« Svar #14 på: Januar 04, 2024, 21:29:44 »
Ubekreftede rykter at Anthony også sendes hjem.
« Siste redigering: Januar 04, 2024, 21:32:43 av Kato »
 

auren

Sv: Ny lånespiller: Jaidon Anthony
« Svar #15 på: Januar 04, 2024, 21:38:50 »
Ubekreftede rykter at Anthony også sendes hjem.

Kan ikke se noe på Waccoe så da må det være silly rykter... Hva er kildene?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Ny lånespiller: Jaidon Anthony
« Svar #16 på: Januar 04, 2024, 21:41:07 »
Ubekreftede rykter at Anthony også sendes hjem.

Kan ikke se noe på Waccoe så da må det være silly rykter... Hva er kildene?

auren

Jeg så det nevnt på et par av Leeds-gruppene på Facebook. Men veldig ubekreftet.
 

TK20

Sv: Ny lånespiller: Jaidon Anthony
« Svar #17 på: Januar 05, 2024, 06:48:17 »
Ubekreftede rykter at Anthony også sendes hjem.

Helt greit. Har vært ræva.

stian

Sv: Lånespiller: Jaidon Anthony
« Svar #18 på: Januar 05, 2024, 11:30:50 »
Synes Anthony har vært en OK signering. Han var klart best i starten, men har vel også vært ute en kort periode som kan forklare at kurven har pekt nedover så langt. Hvis han ikke koster oss allverdens så er han vel bra å ha i stallen?

leedslife

Sv: Lånespiller: Jaidon Anthony
« Svar #19 på: Januar 05, 2024, 11:40:49 »
Synes Anthony har vært en OK signering. Han var klart best i starten, men har vel også vært ute en kort periode som kan forklare at kurven har pekt nedover så langt. Hvis han ikke koster oss allverdens så er han vel bra å ha i stallen?
Anthony er vel en bra stallspiller, har bidratt helt OK og tar sikkert helt nok sjansen hvis det kommer skader/formdupp.
Spence har vel et høyere nivå inne, men kanskje ikke optimalt å ha i en stall hvis han ikke får spille.