Skrevet av Emne: Kamp: vs Millwall@TheDen, søndag 17.9. kl.13.00, ViaSport2  (Lest 5776 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sterland

Sv: Kamp: vs Millwall@TheDen, søndag 17.9. kl.13.00, ViaSport2
« Svar #30 på: September 17, 2023, 13:43:23 »
Håper Rodon tåler denne smellen.. Han har vært meget bra

Kato

Sv: Kamp: vs Millwall@TheDen, søndag 17.9. kl.13.00, ViaSport2
« Svar #31 på: September 17, 2023, 13:44:53 »
Joel Piroe - Natural noen goalscorer. Så enkelt, så rolig. Triller ballen i hjørnet.

Dylan

Sv: Kamp: vs Millwall@TheDen, søndag 17.9. kl.13.00, ViaSport2
« Svar #32 på: September 17, 2023, 13:49:31 »
I dag kan jeg skjønne at Gnonto er litt frustert, blir tatt stort sett hver gang han har ballen.

Barba

Sv: Kamp: vs Millwall@TheDen, søndag 17.9. kl.13.00, ViaSport2
« Svar #33 på: September 17, 2023, 13:54:45 »
I dag kan jeg skjønne at Gnonto er litt frustert, blir tatt stort sett hver gang han har ballen.

For ikke å snakke om alle taklingene av spillere på vei inn i gode situasjoner som dommeren tydeligvis ikke har spilleforståelse til å skjønne. Ingen gule etter all den holdingen er også bemerkelsesverdig.
Barba - MOT

Kato

Sv: Kamp: vs Millwall@TheDen, søndag 17.9. kl.13.00, ViaSport2
« Svar #34 på: September 17, 2023, 13:55:09 »
Defensivt er det hos Ayling vi har mest problemer. Offensivt blir vi gode i år. Jo lengre ut i kampene, jo mer rom. Vil vi skal spille oss mer ut bakfra, ikke bli med på duellkrigen. Rodon skikkelig god, Ampadu kontroll etter hvert. Så er det bare å si at Gnonto er en håndfull for alle i denne divisjonen. Piroe vil score mye i år, får god service. Også flink å komme bakfra, så ikke sikkert tierrollen er så gæærn.
 

karaba

Sv: Kamp: vs Millwall@TheDen, søndag 17.9. kl.13.00, ViaSport2
« Svar #35 på: September 17, 2023, 13:55:28 »
Brukbar førsteomgang. Ayling er langt fra toppformen om dagen og bør kanskje byttes ut. Vi har en sterk benk og jeg tenker noen litt tidlige bytter kan være nøkkelen til å ro dette i land.


Sent from my iPhone using Tapatalk

auren

Sv: Kamp: vs Millwall@TheDen, søndag 17.9. kl.13.00, ViaSport2
« Svar #36 på: September 17, 2023, 13:55:49 »
Pause. 0-1. Synes Millwall har vært best, uten å skape så mange sjanser. Flott kontring og mål av Piroe, ellers har det vært småsvakt både fremover og bakover. Blir neppe seier med en lignende omgang etter hvilen.

Blir det for offansivt med de fire der fremme? Synes de mangler litt defansive fibre. Kanskje James på kant og Rutter ut hadde gitt oss bedre balanse…?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Millwall@TheDen, søndag 17.9. kl.13.00, ViaSport2
« Svar #37 på: September 17, 2023, 13:56:54 »
Første gang denne sesongen vi har gått i ledelsen først!
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

karaba

Sv: Kamp: vs Millwall@TheDen, søndag 17.9. kl.13.00, ViaSport2
« Svar #38 på: September 17, 2023, 13:58:02 »
I dag kan jeg skjønne at Gnonto er litt frustert, blir tatt stort sett hver gang han har ballen.

For ikke å snakke om alle taklingene av spillere på vei inn i gode situasjoner som dommeren tydeligvis ikke har spilleforståelse til å skjønne. Ingen gule etter all den holdingen er også bemerkelsesverdig.
Det er greit for meg med en dommer som «legger lista høyt», men det som er irriterende er at Millwall konstant er på etterskudd og drar ned eller dytter ned våre spillere bakfra. Dette er jo noe Millwall gjør fordi de på de fleste plassene er dårligere enn våre spillere en mot en og dermed kommer konstant på etterskudd


Sent from my iPhone using Tapatalk

Milou

Sv: Kamp: vs Millwall@TheDen, søndag 17.9. kl.13.00, ViaSport2
« Svar #39 på: September 17, 2023, 13:59:07 »
Heldige. Først litt sirkus Ayling i vår 16. Så skulle vel millwall hatt frispark. Istedenfor fikk vi satt i gang en nydelig kontring og mål!
Ja, litt heldige i forkant av målet, men veldig bra gjennomført. Der ser veldig ut som frispark, men så har dommaren lagt seg på ein veldig høg linje på kva som blir frispark. Spesielt Gnonto skulle etter mi meining hatt fleire frispark i denne omgangen, og høgrebacken til Millwall skulle også hatt eit gult kort.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk


RoarG

Sv: Kamp: vs Millwall@TheDen, søndag 17.9. kl.13.00, ViaSport2
« Svar #40 på: September 17, 2023, 14:00:26 »
I dag kan jeg skjønne at Gnonto er litt frustert, blir tatt stort sett hver gang han har ballen.

For ikke å snakke om alle taklingene av spillere på vei inn i gode situasjoner som dommeren tydeligvis ikke har spilleforståelse til å skjønne. Ingen gule etter all den holdingen er også bemerkelsesverdig.
Det er greit for meg med en dommer som «legger lista høyt», men det som er irriterende er at Millwall konstant er på etterskudd og drar ned eller dytter ned våre spillere bakfra. Dette er jo noe Millwall gjør fordi de på de fleste plassene er dårligere enn våre spillere en mot en og dermed kommer konstant på etterskudd


Sent from my iPhone using Tapatalk
Vel. før eller siden kommer man såpass på etterskudd at disse tjuvtriksene ikke nytter. Bare å være tålmodige, så sitter nok nr. 2.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

peacock

Sv: Kamp: vs Millwall@TheDen, søndag 17.9. kl.13.00, ViaSport2
« Svar #41 på: September 17, 2023, 14:04:29 »
Greit nok, men til tider går Farke-ball for sakte. Mye balltrilling på tvers, og ikke minst mange støttepasninger.

Dylan

Sv: Kamp: vs Millwall@TheDen, søndag 17.9. kl.13.00, ViaSport2
« Svar #42 på: September 17, 2023, 14:04:44 »
Synes Millwallspilleren filmer i forkant av målet, bred fotføring på tur ned i bakken tyder gjerne på det....... Leedsspilleren trekker seg også. Korrekt av dommeren mener Sky Sports, er enig (og inhabil...)

Eriksen55

Sv: Kamp: vs Millwall@TheDen, søndag 17.9. kl.13.00, ViaSport2
« Svar #43 på: September 17, 2023, 14:09:09 »
Defensivt er det hos Ayling vi har mest problemer. Offensivt blir vi gode i år. Jo lengre ut i kampene, jo mer rom. Vil vi skal spille oss mer ut bakfra, ikke bli med på duellkrigen. Rodon skikkelig god, Ampadu kontroll etter hvert. Så er det bare å si at Gnonto er en håndfull for alle i denne divisjonen. Piroe vil score mye i år, får god service. Også flink å komme bakfra, så ikke sikkert tierrollen er så gæærn.

Til nå ser Piroe ut som en svært begrenset fotballspiller. Løper lite, virker treig, ikke spesielt god feilvendt, ingen dribler og ikke en eneste «playmaker» involvering.

Gnonto og Summerville er skapende og er solide. Rutter er veldig god feilvendt, god på småspill og komme seg fri.  Han strør rundt seg med gode pasninger i tillegg til at han jobber hardt.

Men den firerbanden utfyller nok hverandre bra og så lenge Piroe scorer så gjør han det han er hentet for. Det er det viktigste.

Det at Rutter er så bevegelig. Gnonto og Summerville er det de er så kan det bli mye plass for Piroe. Og de gutta finner Piroe flere ganger Ila 90 min.

GeirO

Sv: Kamp: vs Millwall@TheDen, søndag 17.9. kl.13.00, ViaSport2
« Svar #44 på: September 17, 2023, 14:18:58 »
Defensivt er det hos Ayling vi har mest problemer. Offensivt blir vi gode i år. Jo lengre ut i kampene, jo mer rom. Vil vi skal spille oss mer ut bakfra, ikke bli med på duellkrigen. Rodon skikkelig god, Ampadu kontroll etter hvert. Så er det bare å si at Gnonto er en håndfull for alle i denne divisjonen. Piroe vil score mye i år, får god service. Også flink å komme bakfra, så ikke sikkert tierrollen er så gæærn.

Til nå ser Piroe ut som en svært begrenset fotballspiller. Løper lite, virker treig, ikke spesielt god feilvendt, ingen dribler og ikke en eneste «playmaker» involvering.

Gnonto og Summerville er skapende og er solide. Rutter er veldig god feilvendt, god på småspill og komme seg fri.  Han strør rundt seg med gode pasninger i tillegg til at han jobber hardt.

Men den firerbanden utfyller nok hverandre bra og så lenge Piroe scorer så gjør han det han er hentet for. Det er det viktigste.

Det at Rutter er så bevegelig. Gnonto og Summerville er det de er så kan det bli mye plass for Piroe. Og de gutta finner Piroe flere ganger Ila 90 min.
Er uenig.
Synes Piroe har en meget bra ballbehandling og teknikk, og det er vanskelig å ta fra han ballen.
Summerville og Gnonto synes jeg skuffer litt i dag. Går seg mye fast.
MOT

GeirO

Sv: Kamp: vs Millwall@TheDen, søndag 17.9. kl.13.00, ViaSport2
« Svar #45 på: September 17, 2023, 14:23:54 »
Har telt fem gule kort på Leonard, men han har null. Utrolig!

baste

Sv: Kamp: vs Millwall@TheDen, søndag 17.9. kl.13.00, ViaSport2
« Svar #46 på: September 17, 2023, 14:26:44 »
Greit nok, men til tider går Farke-ball for sakte. Mye balltrilling på tvers, og ikke minst mange støttepasninger.

Tar Farke fotball, og 3 poeng hver dag i denne bortekampen.

MOT

GeirO

Sv: Kamp: vs Millwall@TheDen, søndag 17.9. kl.13.00, ViaSport2
« Svar #47 på: September 17, 2023, 14:34:04 »
I slike kamper savner jeg VAR.
MOT

Dylan

Sv: Kamp: vs Millwall@TheDen, søndag 17.9. kl.13.00, ViaSport2
« Svar #48 på: September 17, 2023, 14:34:55 »
Blir det ikke 3 poeng her gir jeg dommertrioen 90 prosent av skylda, dette er skremmende dårlig!!

Eriksen55

Sv: Kamp: vs Millwall@TheDen, søndag 17.9. kl.13.00, ViaSport2
« Svar #49 på: September 17, 2023, 14:36:16 »
Defensivt er det hos Ayling vi har mest problemer. Offensivt blir vi gode i år. Jo lengre ut i kampene, jo mer rom. Vil vi skal spille oss mer ut bakfra, ikke bli med på duellkrigen. Rodon skikkelig god, Ampadu kontroll etter hvert. Så er det bare å si at Gnonto er en håndfull for alle i denne divisjonen. Piroe vil score mye i år, får god service. Også flink å komme bakfra, så ikke sikkert tierrollen er så gæærn.

Til nå ser Piroe ut som en svært begrenset fotballspiller. Løper lite, virker treig, ikke spesielt god feilvendt, ingen dribler og ikke en eneste «playmaker» involvering.

Gnonto og Summerville er skapende og er solide. Rutter er veldig god feilvendt, god på småspill og komme seg fri.  Han strør rundt seg med gode pasninger i tillegg til at han jobber hardt.

Men den firerbanden utfyller nok hverandre bra og så lenge Piroe scorer så gjør han det han er hentet for. Det er det viktigste.

Det at Rutter er så bevegelig. Gnonto og Summerville er det de er så kan det bli mye plass for Piroe. Og de gutta finner Piroe flere ganger Ila 90 min.
Er uenig.
Synes Piroe har en meget bra ballbehandling og teknikk, og det er vanskelig å ta fra han ballen.
Summerville og Gnonto synes jeg skuffer litt i dag. Går seg mye fast.

Spes Summerville lyktes ikke all verden i dag. Men vi vet hva både han og Gnonto kan.

Mulig jeg bommer, men jeg har ikke sett mye fra Piroe siden han kom. Men er det noe vi trenger så er det en som scorer mål. Og det har han gjort og da gjør han jobben sin.
« Siste redigering: September 17, 2023, 14:37:56 av Eriksen55 »

auren

Sv: Kamp: vs Millwall@TheDen, søndag 17.9. kl.13.00, ViaSport2
« Svar #50 på: September 17, 2023, 14:39:51 »
PIROEEEE!!! 0-2!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Kamp: vs Millwall@TheDen, søndag 17.9. kl.13.00, ViaSport2
« Svar #51 på: September 17, 2023, 14:40:22 »
"Herlig" snubleassist på James  ::)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Barba

Sv: Kamp: vs Millwall@TheDen, søndag 17.9. kl.13.00, ViaSport2
« Svar #52 på: September 17, 2023, 14:41:13 »
PIROEEEE!!! 0-2!

auren

For en fantastisk målgivende av James,
Barba - MOT

Eriksen55

Sv: Kamp: vs Millwall@TheDen, søndag 17.9. kl.13.00, ViaSport2
« Svar #53 på: September 17, 2023, 14:41:37 »
PIROE 0-2 - Nydelig assist fra James 😂

En spiller som står på rett plass til rett tid og er klinisk. Det har vært savnet og der er Piroe overlegen!

« Siste redigering: September 17, 2023, 14:44:36 av Eriksen55 »

RoarG

Sv: Kamp: vs Millwall@TheDen, søndag 17.9. kl.13.00, ViaSport2
« Svar #54 på: September 17, 2023, 14:41:48 »
Den farlige 2-0 ledelsen, men vi tar sjansen?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Dylan

Sv: Kamp: vs Millwall@TheDen, søndag 17.9. kl.13.00, ViaSport2
« Svar #55 på: September 17, 2023, 14:41:58 »
For en skudd/pasningsfinte av James, lurte både keeper og forsvarer....

auren

Sv: Kamp: vs Millwall@TheDen, søndag 17.9. kl.13.00, ViaSport2
« Svar #56 på: September 17, 2023, 14:43:06 »
RUTTER!!! 0-3!!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Kamp: vs Millwall@TheDen, søndag 17.9. kl.13.00, ViaSport2
« Svar #57 på: September 17, 2023, 14:44:01 »
Herlig å se gleden på Rutter. Ketchup-effekt nå. Etter flere kamper der vi har slitt med å score på store sjanser, er vi dødelig effektive i dag. Akkurat som mot Ipswich.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Sv: Kamp: vs Millwall@TheDen, søndag 17.9. kl.13.00, ViaSport2
« Svar #58 på: September 17, 2023, 14:44:06 »
Herlig. Ikke ofte vi vinner med tre mål på bortebane. Og særlig ikke på The Dell...

RoarG

Sv: Kamp: vs Millwall@TheDen, søndag 17.9. kl.13.00, ViaSport2
« Svar #59 på: September 17, 2023, 14:44:22 »
Nå er det ikke farlig lenger ;D.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020