Skrevet av Emne: Kamp: Leeds United v Watford @ Elland Road, lørdag 23.9.23 kl 1600 på LUTV  (Lest 8947 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sterland

Ineffektiviteten er igjen i ferd med å koste oss poeng og avansement på tabellen. Rutter gjør mye bra, men noen stor avslutter er han ikke. Piroe, trolig den beste avslutteren, blir alt for dyp. Minner litt om Bielsa-tiden, da vi dominerte omtrent alt som var, men vi manglet kyniske målscorere som kunne avgjøre. James er for meg ingen fotballspiller, masse fart men helt naken ift fotballferdigheter. Helt enig at det ikke var straffe..

Ellers gledelig å se at Summerville fortsetter god-spillet🙂

karaba

Anthony må inn for James fra pause, som flere sier her han er ikke spilleren man trenger når man må spille seg gjennom et lag som ligger lavt å bare forsvarer seg.
James må løpe mot et lag som må angripe og aller helst begynner å bli litt slitne


Sent from my iPhone using Tapatalk

Eriksen55

Ampadu er fantastisk god

Syntes Kamara viser mye bra. Spiller litt enkelt, men viste mer og mer utover omgangen.

Summerville og Rutter ligger bak nesten alt vi skaper. Rutter burde scoret. Piroe tung og treig, men nydelig fristilling av James. Vil ha han mer involvert siste tredjedel.

Defensivt full kontroll. Gode backer.

Få utpå Anthony siste 45 nå!

Fantasyland

Beste omgangen så langt denne sesongen, uten tvil. Det er bare prikken over i’en som mangler nå. Jeg er lugn enn så lenge 😎👌

Hallgeir *

James gjør seg ofte spillbar men en pasning til han føles egentlig helt bortkastet.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Fullstendig!

Dorigo påpekte at James ikke løftet blikket når han slår inn. Piroe stod helt alene og James banker den høyt inn.

Han er jo en som ikke har overblikk. Bestemmer seg for noe og går for det uansett hva som skjer rundt han. Nå har han blitt snublefot også.

James sine egenskaper passer ikke i dagens kamp. 0-0 er han ubrukelig. Mer nyttig når en av lagene har scoret, mest når vi leder selv.

Man kan aldri ta James på innsats, men det renner jo ofte ut i ingenting.

Må arrestere deg litt mht. til ikke å ha overblikk. Se det innlegget der han spiller Rutter gjennom. Rutter kommer sannsynligvis litt for nært Backman, som gjør at keeper får avverget.

Men.... hadde gjerne sett et bytte på høyre ving.
Super Leeds since 1968

Blank_File

Gledelig å høre at vi har vært så gode. Da er det bare å håpe på scoring.

Eriksen55

James gjør seg ofte spillbar men en pasning til han føles egentlig helt bortkastet.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Fullstendig!

Dorigo påpekte at James ikke løftet blikket når han slår inn. Piroe stod helt alene og James banker den høyt inn.

Han er jo en som ikke har overblikk. Bestemmer seg for noe og går for det uansett hva som skjer rundt han. Nå har han blitt snublefot også.

James sine egenskaper passer ikke i dagens kamp. 0-0 er han ubrukelig. Mer nyttig når en av lagene har scoret, mest når vi leder selv.

Man kan aldri ta James på innsats, men det renner jo ofte ut i ingenting.

Må arrestere deg litt mht. til ikke å ha overblikk. Se det innlegget der han spiller Rutter gjennom. Rutter kommer sannsynligvis litt for nært Backman, som gjør at keeper får avverget.

Men.... hadde gjerne sett et bytte på høyre ving.

Akkurat i den situasjonen burde han ha det å. Står helt stille og ser inn i feltet. Men generelt så har James tilnærmet 0 overblikk.

Men bra innlegg til Rutter. Litt nærme keeper, men uten tvil bra av James.

Forever Whites

Endelig bilde her også.  Ingen bytter ennå i 2. omgang slik jeg ser det.
Medlem 94237

Joe Jordan

Watford virker å stå høyere nå. Og DEN skulle Summerville satt i kassa!


Sent from my iPhone using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Fantasyland

Altså Summerville….

Eriksen55

Piroe lager brudd i mot i alle situasjonene Rutter kommer seg rundt, sentrer eller holder på ballen.

Rutter misser på sjansene Piroe setter.

Bytte roller?

GeirO

Tenker 0-0 blir et rettferdig resultat. Begge lagene er akkurat like dårlige til å score mål.

men vi kan jo tape...
MOT

palle

Piroe måltjuv!

Mesterlig jobbing av Rutter i forkant der! Og målgivende av dagens hakkekylling!
...ooo, vi vandrar saman...

Forever Whites

Piroe etter et elendig innlegg av James! :-D
Medlem 94237

GeirO

Yes, nydelig James!!

Fantasyland

Sånn ja. Legg ned denne rørepraten om 0-0 nå

RoarG

James, MVP?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Piroe lager brudd i mot i alle situasjonene Rutter kommer seg rundt, sentrer eller holder på ballen.

Rutter misser på sjansene Piroe setter.

Bytte roller?

Målet beviste vel akkurat dette!

Fin assist av James! Nå blir det kamp for James!

Joe Jordan

Piroe etter et elendig innlegg av James! :-D
Men det Rutter gjorde på midten først der. Klasse!


Sent from my iPhone using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

GeirO

Tenker 0-0 blir et rettferdig resultat. Begge lagene er akkurat like dårlige til å score mål.

men vi kan jo tape...
Hjalp å jinxe 😀
MOT

Hallgeir *

Stor jobb av Rutter på midten der, og et "pin point" innlegg av James rett på foten til Piroe.  8)
Super Leeds since 1968

Sterland

Herlig James/Rutter/Piroe :)

Forever Whites

Byram etter elendig corner av James. :-D
Medlem 94237

Fantasyland

Ketchup! Byram My man. Jeg var rolig, nå kommer belønningen. Hører dere drama Queens ? 😁

Eriksen55

James med to assist - Snakk om svar på tiltale

Hallgeir *

To assists av James. Snart MoM.  ;)
Super Leeds since 1968

Cherry

2 assist av James nå, jeg vill ha ham av etter 30 min :D
« Siste redigering: September 23, 2023, 18:04:14 av Cherry »
 

GeirO

Ketchup! Byram My man. Jeg var rolig, nå kommer belønningen. Hører dere drama Queens ? 😁
Ligna veldig på Wednesdaykampen
MOT

Lucas the Kop Cat

James med to assist - Snakk om svar på tiltale
Målpoeng mot Millwall også, så bidrar da han også.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Fantasyland

Kreeeeem!