Skrevet av Emne: Kamp: Southampton vs Leeds @St Mary's, lørdag 30.9.23 kl 1330, Viasport 2  (Lest 9012 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Sv: Kamp: Southampton vs Leeds @St Mary's, lørdag 30.9.23 kl 1330, Viasport 2
« Svar #150 på: September 30, 2023, 15:12:33 »
Ganske god sjanse til Piroe, men for mange folk rundt ham. Slike muligheter må settes om håpet om poeng skal være gjeldende.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Kamp: Southampton vs Leeds @St Mary's, lørdag 30.9.23 kl 1330, Viasport 2
« Svar #151 på: September 30, 2023, 15:14:15 »
Bamford inn for James!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Kamp: Southampton vs Leeds @St Mary's, lørdag 30.9.23 kl 1330, Viasport 2
« Svar #152 på: September 30, 2023, 15:16:53 »
Tikk, takk. 7 minutter igjen. Ser ikke helt at vi har et momentum som skal tilsi 2 mål på 10-12 minutter. Måtte jeg ta gruelig feil...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Xern

Sv: Kamp: Southampton vs Leeds @St Mary's, lørdag 30.9.23 kl 1330, Viasport 2
« Svar #153 på: September 30, 2023, 15:17:53 »
Kan vi ikke kontre når motstander er i ubalanse?! Vi venter jo på at de skal komme på plass igjen, mens vi selv enten holder på ballen eller sentrer på tvers bakerst! VI HAR JO INGENTING Å TAPE
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Xern

Sv: Kamp: Southampton vs Leeds @St Mary's, lørdag 30.9.23 kl 1330, Viasport 2
« Svar #154 på: September 30, 2023, 15:22:40 »
Vi bruker aaaaltfor lang tid på ballen. Hver spiller ser jo seg rundt 4 ganger før man tar pasningen. Sirup
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Fredhans

Sv: Kamp: Southampton vs Leeds @St Mary's, lørdag 30.9.23 kl 1330, Viasport 2
« Svar #155 på: September 30, 2023, 15:23:02 »
Skrekk og gru for en kamp, og for en laber innsats over hele linja…. Detta var bare deprimerende å se på….

auren

Sv: Kamp: Southampton vs Leeds @St Mary's, lørdag 30.9.23 kl 1330, Viasport 2
« Svar #156 på: September 30, 2023, 15:24:30 »
90. minutter passeres. Legges til 5 minutter. Men det er nok for sent. En bedre andreomgang, som vi sannsynligvis vinner, men alt i alt var dette en svak forestilling.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

raggen

Sv: Kamp: Southampton vs Leeds @St Mary's, lørdag 30.9.23 kl 1330, Viasport 2
« Svar #157 på: September 30, 2023, 15:27:02 »
bruker altfor mye tid med ballen og altfor mye spill bakover når vi BØR og skal fremover... skuffende dette
Forever Leeds United!!!!!!!!

J-R

Sv: Kamp: Southampton vs Leeds @St Mary's, lørdag 30.9.23 kl 1330, Viasport 2
« Svar #158 på: September 30, 2023, 15:28:41 »
Muligens det værste jeg har sett… Noen gang!
Neste—>

Dylan

Sv: Kamp: Southampton vs Leeds @St Mary's, lørdag 30.9.23 kl 1330, Viasport 2
« Svar #159 på: September 30, 2023, 15:29:05 »
Helt håpløst, vi rykket sannsynligvis ned, har sett min siste kamp, osv osv.  GJESP!!

Xern

Sv: Kamp: Southampton vs Leeds @St Mary's, lørdag 30.9.23 kl 1330, Viasport 2
« Svar #160 på: September 30, 2023, 15:29:56 »
Herre min for en dårlig kampledelse i dag. Grusomt.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

raggen

Sv: Kamp: Southampton vs Leeds @St Mary's, lørdag 30.9.23 kl 1330, Viasport 2
« Svar #161 på: September 30, 2023, 15:30:05 »
Muligens det værste jeg har sett… Noen gang!
Neste—>

for ett lag som ligger under er jeg helt enig.Klarer IKKE sette press på noen måte når vi må jakte flere mål
Forever Leeds United!!!!!!!!

auren

Sv: Kamp: Southampton vs Leeds @St Mary's, lørdag 30.9.23 kl 1330, Viasport 2
« Svar #162 på: September 30, 2023, 15:32:18 »
Slutt. 3-1 tap. Gidder ikke å henge for mye med huet. Soton eksremt effektive i første omgang og kampen var i grunnen over da. Spillemessig var det jevnt, sjansemessig ganske jevnt. Kanskje 4-3 i sjanser til hjemmelaget. Men vi virket energiløse og tunge i første omgang. Farke bommet også stort med stopperparet. Spent på å høre hvorfor Rodon ble utelatt.

Vi kan ikke ta av for mye etter 3-0 seier og vi kan heller ikke deppe for mye etter 1-3 tap. Bring on QPR på onsdag på Elland Road. Da slår vi HARDT tilbake!

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Kamp: Southampton vs Leeds @St Mary's, lørdag 30.9.23 kl 1330, Viasport 2
« Svar #163 på: September 30, 2023, 15:33:26 »
Muligens det værste jeg har sett… Noen gang!
Neste—>

Kommer ikke topp 100 en gang. En jevn kamp. Men totalt sett for svakt og energiløst. Vi må ikke la oss blende for mye av formtabellen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kontakinte

Sv: Kamp: Southampton vs Leeds @St Mary's, lørdag 30.9.23 kl 1330, Viasport 2
« Svar #164 på: September 30, 2023, 15:34:17 »
Denne hadde vi ikke tapt med Rodon fra start. 

Sterland

Sv: Kamp: Southampton vs Leeds @St Mary's, lørdag 30.9.23 kl 1330, Viasport 2
« Svar #165 på: September 30, 2023, 15:37:53 »
Noe bedre annen omgang, men totalt sett en fryktelig forestilling. Hvordan James kunne få 80 minutter er en gåte. Han gjør så utrolig mange taktiske feil, og presisjonen på innleggene er Sunday league nivå. At Summerville måtte av er en gåte, da han er omtrent den eneste som kan fungere som en boksåpner. Piroe var igjen dårlig, og når det ikke blir noen goaler blir det ekstra synlig. Anthony gjør vel et ok innhopp, skulle gjerne sett han fra start på bekostning av James. Ampadu leverte sin dårligste forestilling i Leedstrøya så langt. Kamara gav oss ingenting. Synes Rutter, Summerville og Struijk får godkjent. Ellers var det tynt

karaba

Kamp: Southampton vs Leeds @St Mary's, lørdag 30.9.23 kl 1330, Viasport 2
« Svar #166 på: September 30, 2023, 15:38:48 »
Håper det blir en stund til vi ser Cooper og Dan James fra start, de er dessverre ikke gode nok. De skal ikke alene få skylden i dag da vi som lag i førsteomgang leverte fotball på 90% innsats og det holder ikke da alle lag som møter oss spiller som om det var årets «cupfinale».
Jevn kamp, men Southampton er er lag vi skal slå hvis vi leverer 100% utpå matta


Sent from my iPhone using Tapatalk
« Siste redigering: September 30, 2023, 15:40:54 av karaba »

Eriksen55

Sv: Kamp: Southampton vs Leeds @St Mary's, lørdag 30.9.23 kl 1330, Viasport 2
« Svar #167 på: September 30, 2023, 15:42:34 »
Man kan si hva man vil om Ayling defensivt. Men den offensive kraften savnes. Der er ikke Shack i nærheten. Meslier til Strujik og han Cooper frem og tilbake 10 ganger før Strujik dytter den til Shack som tar med ballen fremover for så å stoppe og dytte den bakover eller til siden.

Ampadu var helt vekke i dag. Kan ikke være best alltid. Piro totalt ræva. Utrolig at han fikk hele kampen. Enormt med brudd i mot var det vi fikk av Piroe i dag.

Strujik eneste av de fire bak som leverte.

Syntes Kamara klarte seg greit. Tross uvanlig svak partner.

James prøver og prøver, men blir lite farlighete.

Rutter av de beste i dag også. Han prøver hele tiden. Har noen stikkere få klarer å se. Summerville også godkjent.

Svært skuffet over Farke. Start 11ern er grei da de spilte bra sist. Men ingen grep i pausen. Altfor sene bytter og brukte kun 3 av 5 muligheter for endring. Rett og slett svakt!

Med en frisk Bamford vil jeg se han på topp neste kamp med Anthony, Summerville og Rutter bak. Kanskje en tur på benken kan få Piroe litt mer på hugget. Jeg nekter å tro at han kun klarer å score mål.

Gordon McUseless

Sv: Kamp: Southampton vs Leeds @St Mary's, lørdag 30.9.23 kl 1330, Viasport 2
« Svar #168 på: September 30, 2023, 15:53:22 »
Tror vi skal være rimelig fornøyd his dette laget klarer å klamre seg til en playoff og vi har en bedre slutt av sesongen. For direkte opprykk begynner allerede å reise fra oss.

Sterland

Sv: Kamp: Southampton vs Leeds @St Mary's, lørdag 30.9.23 kl 1330, Viasport 2
« Svar #169 på: September 30, 2023, 15:56:05 »
Man kan si hva man vil om Ayling defensivt. Men den offensive kraften savnes. Der er ikke Shack i nærheten. Meslier til Strujik og han Cooper frem og tilbake 10 ganger før Strujik dytter den til Shack som tar med ballen fremover for så å stoppe og dytte den bakover eller til siden.

Ampadu var helt vekke i dag. Kan ikke være best alltid. Piro totalt ræva. Utrolig at han fikk hele kampen. Enormt med brudd i mot var det vi fikk av Piroe i dag.

Strujik eneste av de fire bak som leverte.

Syntes Kamara klarte seg greit. Tross uvanlig svak partner.

James prøver og prøver, men blir lite farlighete.

Rutter av de beste i dag også. Han prøver hele tiden. Har noen stikkere få klarer å se. Summerville også godkjent.

Svært skuffet over Farke. Start 11ern er grei da de spilte bra sist. Men ingen grep i pausen. Altfor sene bytter og brukte kun 3 av 5 muligheter for endring. Rett og slett svakt!

Med en frisk Bamford vil jeg se han på topp neste kamp med Anthony, Summerville og Rutter bak. Kanskje en tur på benken kan få Piroe litt mer på hugget. Jeg nekter å tro at han kun klarer å score mål.
Personlig ville jeg likt å se Piroe som 9er og Rutter som 10er. En nylig skadefri Bamford, håper jeg i beste fall er benkesliter.

Dennis

Sv: Kamp: Southampton vs Leeds @St Mary's, lørdag 30.9.23 kl 1330, Viasport 2
« Svar #170 på: September 30, 2023, 15:57:04 »
Rodon for Cooper og Anthony for James i neste kamp takk.

Vi slår tilbake mot QPR.
Marching on together!

Reaney

Sv: Kamp: Southampton vs Leeds @St Mary's, lørdag 30.9.23 kl 1330, Viasport 2
« Svar #171 på: September 30, 2023, 15:59:03 »
Her er utdrag fra mitt innlegg forrige mandag: For mange av oss som har levd med denne klubben gjennom et langt liv, så er ikke Leeds som andre klubber som evner å vinne kamp etter kamp etter kamp. Vi vet bedre enn alle andre klubber hva det vil si å komme ned på jorda. Dessverre tror jeg det skjer allerede i dette møtet. Uavgjort vil være ekstremt hederlig, men frykter tap lang vei. Vil bare minne om at vi er Leeds United.

I de påfølgende dagene fylles Forumet med auforiske innlegg om storseier og motstander manager som får sparken. Ingen med ett unntak følger mitt resonnement. Dessverre fikk jeg rett (igjen). Skulle nesten ikke tro at de fleste kjenner denne klubben. Tap i dag er bare Leeds United. Trodde ærlig talt at adskillig flere enn meg var smertelig klar over det.
« Siste redigering: September 30, 2023, 16:00:56 av Reaney »

HåvardK

Sv: Kamp: Southampton vs Leeds @St Mary's, lørdag 30.9.23 kl 1330, Viasport 2
« Svar #172 på: September 30, 2023, 16:00:59 »
Håper det blir en stund til vi ser Cooper og Dan James fra start, de er dessverre ikke gode nok. De skal ikke alene få skylden i dag da vi som lag i førsteomgang leverte fotball på 90% innsats og det holder ikke da alle lag som møter oss spiller som om det var årets «cupfinale».
Jevn kamp, men Southampton er er lag vi skal slå hvis vi leverer 100% utpå matta


Sent from my iPhone using Tapatalk
Fatter ikke hvorfor alle skal hakke på James. Tipper statistikken viser at han var minst 50% mer involvert enn Piroe i dag. Da gjør han nødvendigvis flere feil også. Men han er spillbar, prøver og prøver og har flere gode involveringer. Ikke minst bidrar han med innsats og fart, som ellers var helt fraværende i dag. Vi trenger typer som James. Kan ikke si det ble bedre med Anthony.
Farke har imponert så langt, men i dag fatter jeg ikke hvorfor det ikke blir byttet når det som foregår utpå der er så elendig som det er. Da må en prøve å endre. For min del syns jeg mye starter i oppspillsfasen. Cooper er relativt svak, Struijk er jo som et aspeløv hver gang han får ballen, og spiller støtte 9 av 10 ganger. Det samme gjelder dessverre Shacks, selv om det ble ørlite grann bedre i annen omgang. At vi ikke får inn en høyrebent spiller er totalt uforståelig når en ser hvor ukomfortable alle der bak er.
Og hva skal Gruev tenke når han ikke en gang får et minutt i en kamp der Ampadu for en gangs skyld ikke leverer? Og hvorfor vente til det 75.minutt med  å ta ut Kamara, som slurvet fælt hele kampen? Skjønner ikke vitsen med å ha en bred stall og mange alternativ hvis vi av prinsipp ikke skal bytte før helt på slutten. Mulig Rodon var skadet, men hvorfor er han da i kamptroppen?
Nei, dette var rett og slett elendig. Skal innrømme at jeg lurte på om Farke hadde satt store summer på hjemmeseier underveis i kampen i dag. Nå ramler vi nedover på tabellen igjen, og må møysommelig starte klatringa hvis vi skal ha håp om minimum play-off. Dette blir en drittlørdag.

Hallgeir *

Sv: Kamp: Southampton vs Leeds @St Mary's, lørdag 30.9.23 kl 1330, Viasport 2
« Svar #173 på: September 30, 2023, 16:01:19 »
Man kan si hva man vil om Ayling defensivt. Men den offensive kraften savnes. Der er ikke Shack i nærheten. Meslier til Strujik og han Cooper frem og tilbake 10 ganger før Strujik dytter den til Shack som tar med ballen fremover for så å stoppe og dytte den bakover eller til siden.

Ampadu var helt vekke i dag. Kan ikke være best alltid. Piro totalt ræva. Utrolig at han fikk hele kampen. Enormt med brudd i mot var det vi fikk av Piroe i dag.

Strujik eneste av de fire bak som leverte.

Syntes Kamara klarte seg greit. Tross uvanlig svak partner.

James prøver og prøver, men blir lite farlighete.

Rutter av de beste i dag også. Han prøver hele tiden. Har noen stikkere få klarer å se. Summerville også godkjent.

Svært skuffet over Farke. Start 11ern er grei da de spilte bra sist. Men ingen grep i pausen. Altfor sene bytter og brukte kun 3 av 5 muligheter for endring. Rett og slett svakt!

Med en frisk Bamford vil jeg se han på topp neste kamp med Anthony, Summerville og Rutter bak. Kanskje en tur på benken kan få Piroe litt mer på hugget. Jeg nekter å tro at han kun klarer å score mål.

Følger 100% når det gjelder spillet i bakre firer. Er ganske lei av å se at det stort sett ender opp hos keeper etter flere runder på tvers i forsvaret, med påfølgende utspark på lykke og fromme.

Savner vel ikke Ayling defensivt, men offensivt er han god å ha. Ellers spilte vel ikke Piroe hele kampen, men Bamford kunne godt fått med enn 10 min + tilleggstiden.
Super Leeds since 1968

Dennis

Sv: Kamp: Southampton vs Leeds @St Mary's, lørdag 30.9.23 kl 1330, Viasport 2
« Svar #174 på: September 30, 2023, 16:02:02 »
Mener du vi skal gå rundt og forvente det verste fordi du fikk rett denne gangen, Reaney? Du treffer vel ikke med negative spådommer hver gang.

Hva i all verden hadde det gjort av endring om vi hadde "fulgt ditt resonnement", annet enn å være negativ ei uke??

Marching on together!

RoarG

Sv: Kamp: Southampton vs Leeds @St Mary's, lørdag 30.9.23 kl 1330, Viasport 2
« Svar #175 på: September 30, 2023, 16:07:54 »
Surt tap, men det er lenge igjen av sesongen. Skal nok litt til før spillet sitter skikkelig.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

HåvardK

Sv: Kamp: Southampton vs Leeds @St Mary's, lørdag 30.9.23 kl 1330, Viasport 2
« Svar #176 på: September 30, 2023, 16:09:47 »
Man kan si hva man vil om Ayling defensivt. Men den offensive kraften savnes. Der er ikke Shack i nærheten. Meslier til Strujik og han Cooper frem og tilbake 10 ganger før Strujik dytter den til Shack som tar med ballen fremover for så å stoppe og dytte den bakover eller til siden.

Ampadu var helt vekke i dag. Kan ikke være best alltid. Piro totalt ræva. Utrolig at han fikk hele kampen. Enormt med brudd i mot var det vi fikk av Piroe i dag.

Strujik eneste av de fire bak som leverte.

Syntes Kamara klarte seg greit. Tross uvanlig svak partner.

James prøver og prøver, men blir lite farlighete.

Rutter av de beste i dag også. Han prøver hele tiden. Har noen stikkere få klarer å se. Summerville også godkjent.

Svært skuffet over Farke. Start 11ern er grei da de spilte bra sist. Men ingen grep i pausen. Altfor sene bytter og brukte kun 3 av 5 muligheter for endring. Rett og slett svakt!

Med en frisk Bamford vil jeg se han på topp neste kamp med Anthony, Summerville og Rutter bak. Kanskje en tur på benken kan få Piroe litt mer på hugget. Jeg nekter å tro at han kun klarer å score mål.

Følger 100% når det gjelder spillet i bakre firer. Er ganske lei av å se at det stort sett ender opp hos keeper etter flere runder på tvers i forsvaret, med påfølgende utspark på lykke og fromme.

Savner vel ikke Ayling defensivt, men offensivt er han god å ha. Ellers spilte vel ikke Piroe hele kampen, men Bamford kunne godt fått med enn 10 min + tilleggstiden.
Det må vel være kun Farke som ikke så at oppspillsfasen bakfra ikke fungerte i dag. Struijk er en helt annen spiller når han må spille høyre stopper. Rodon har vært helt sjef så langt i sesongen, så hvorfor han ikke blir foretrukket i dag er utenfor min fatteevne.
Men vi skal visst ikke gjøre bytter.

Kontakinte

Sv: Kamp: Southampton vs Leeds @St Mary's, lørdag 30.9.23 kl 1330, Viasport 2
« Svar #177 på: September 30, 2023, 16:12:50 »
Her er utdrag fra mitt innlegg forrige mandag: For mange av oss som har levd med denne klubben gjennom et langt liv, så er ikke Leeds som andre klubber som evner å vinne kamp etter kamp etter kamp. Vi vet bedre enn alle andre klubber hva det vil si å komme ned på jorda. Dessverre tror jeg det skjer allerede i dette møtet. Uavgjort vil være ekstremt hederlig, men frykter tap lang vei. Vil bare minne om at vi er Leeds United.

I de påfølgende dagene fylles Forumet med auforiske innlegg om storseier og motstander manager som får sparken. Ingen med ett unntak følger mitt resonnement. Dessverre fikk jeg rett (igjen). Skulle nesten ikke tro at de fleste kjenner denne klubben. Tap i dag er bare Leeds United. Trodde ærlig talt at adskillig flere enn meg var smertelig klar over det.
Du er en jæveli til å tippe du. Men har du, eller er du i stand til å bevege deg over på + siden. Hva sier du i mai når vi rykker opp? Da har du jo i det lange løp, tatt mer feil enn du har hatt rett. Gratulerer forresten.

Kato

Sv: Kamp: Southampton vs Leeds @St Mary's, lørdag 30.9.23 kl 1330, Viasport 2
« Svar #178 på: September 30, 2023, 16:46:22 »
I dag tror jeg samtlige på forumet hadde levert bedre enn Farke på benken.
 

Kato

Sv: Kamp: Southampton vs Leeds @St Mary's, lørdag 30.9.23 kl 1330, Viasport 2
« Svar #179 på: September 30, 2023, 16:52:39 »
Meslier 5 - Redder ingenting, altfor feig offensivt.
Shackleton 5 - Fikk meg utrolig nok til å savne Ayling. Ihvertfall offensivt.
Cooper 4 - Sirup med ball, grusomt å se på.
Struijk 7 - God etter pause, ville ha poeng i motsetning til mange.
Byram 5 - Svakeste kamp for sesongen.
Kamara 6 - Imponerte ikke, squadplayer.
Ampadu 5 - Jaget skygger, svak.
Summerville 7 - Eneste med litt x-factor.
Rutter 6,5 - Mye rart, men prøvde.
James 5 - Kan. Ikke. Skyte.
Piroe 4 - Giddaløs. Tung.
Gray 6 - Greit nok.
Anthony 6,5 - Trenger minutter
Bamford - Lite involvert

Farke 3 - Bommet på lagoppstilling, bytter for seint. Handlingslammet.