Skrevet av Emne: Kamp: Norwich City - Leeds United @ Carrow Road lørdag 21/10 kl 16 på Viasport 2  (Lest 5981 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

GeirO

Reservekeeper Lomg er klar for sin livs kamp,,,vil redde alt!
MOT

Lucas the Kop Cat

James .... utenfor.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


GeirO

Rutter...header utenfor
MOT

Lucas the Kop Cat

Ny corner, hvem følge Duffy?

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Joe Jordan

Norwich er faktisk gode.


Sent from my iPhone using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

GeirO

Vi TAPER !!
MOT

Joe Jordan

Hvordan greide du å ikke ta den Meslier?


Sent from my iPhone using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

baste

Surt å få 2-0 i trynet, rett før pause  >:(

Ett tidlig mål i andre, og det er kamp igjen.
Helt utrolig at vi ikke har fått mål enda. Kanskje en kamp for Bamford dette ?

Lucas the Kop Cat

2-0. Vi blir lokket til å stå veldig høyt ved igangsetting fra keeper og så blir vi i undertall

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


karaba

Vi skaper jo klart mest, men klarer jo ikke å treffe mål.
Nå må vi begynne å sette sjansene våre. Vi er jo slik jeg ser det det beste laget på banen


Sent from my iPhone using Tapatalk

Johnnyj

Wow det her kjennes blodig urettferdig

Mester

Guttelag mot mannfolk i perioder her

Lucas the Kop Cat

Summervile ... utenfor. Bare backrekka som mangler.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Kato

Som de siste årene fins det ikke skuddføtter i dette mannskapet.
 

auren

Pause. 2-0. Står ikke på sjansene. God offansiv fotball, men avslutningene er alt for dårlige. Og så går vi gang på gang på limpinnen ved å stå høyt ved 5-meter og Norwich spiller seg forbi første pressledd og da er det enorme rom. Vi har sett svært rufsete ut bakover og må stramme opp! Lukter tap lang vei, men en tidlig scoring i andre omgang så er det håp. Sitter bare med en følelse at Norwich ikke er ferdigscoret i ettermiddag…

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kontakinte

Kamara er jo fullstendig krise på defensiv dødballer. Bare juks og fanteri. Ut med Kamara og Summervile, Gray inn på midten, inn med Ayling og Anthony.

Sterland

Taktisk blemme av Farke å benytte Gray på backen i dag. Vært grusom, men det skyldes trolig en knallhard landslagperiode med 3 matcher a 90. Han og Kamara bør erstattes i pausen. Gjerne også James

Johnnyj

Seven Nation Army som målmusikk.
Skulle tro det var Norwich som hadde amerikanske eiere, og ikke oss.
Blir ikke mer harry

karaba

Kamara hadde vel også to elendige kamper med Finland nå. Er usikker på om han faktisk er god nok


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hallgeir *

Taktisk blemme av Farke å benytte Gray på backen i dag. Vært grusom, men det skyldes trolig en knallhard landslagperiode med 3 matcher a 90. Han og Kamara bør erstattes i pausen. Gjerne også James

Synes James har vært vår beste foran der.
Super Leeds since 1968

Bromancer

Presset vårt er helt ubegripelig, vi går i fella gang på gang. Hvor er du Farke?

karaba

Taktisk blemme av Farke å benytte Gray på backen i dag. Vært grusom, men det skyldes trolig en knallhard landslagperiode med 3 matcher a 90. Han og Kamara bør erstattes i pausen. Gjerne også James

Synes James har vært vår beste foran der.
Problemet til James er jo at han 9 av 10 ganger bare blåser den ballen utenfor mål, hadde et par store sjanser han i det minste bør få på mål. Men han er ikke alene om i dag.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Forever Whites

Vi var vel seks spillere rundt målskårer ved andre målet. 
Medlem 94237

TK20

Kamara hadde vel også to elendige kamper med Finland nå. Er usikker på om han faktisk er god nok


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kan godt hende han er god nok, men to sånne opplevelser på kort tid gjør noe med psyken. Mulig han burde vært gitt litt mer tid.

Forever Whites

Ingen bytter ved pause.  Litt merkelig.
Medlem 94237

GeirO

Meget fortjent 2-0- ledelse til hjemmelaget. De har scoret to mål og vi har ikke vært i nærheten av mål. Det er bare å se bort fra alle håpløse skuddene våre utenfor mål. Kan umulig være sjanser med så dårlige avsluttere.

Kan Norwich vinne 5-0?
MOT

Hallgeir *

Taktisk blemme av Farke å benytte Gray på backen i dag. Vært grusom, men det skyldes trolig en knallhard landslagperiode med 3 matcher a 90. Han og Kamara bør erstattes i pausen. Gjerne også James

Synes James har vært vår beste foran der.
Problemet til James er jo at han 9 av 10 ganger bare blåser den ballen utenfor mål, hadde et par store sjanser han i det minste bør få på mål. Men han er ikke alene om i dag.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Han har skapt mer enn de andre der foran, som heller ikke har klart å få ballen i mål. Da fortjener han tilliten.

Og i tillegg gjør han manns jobb i forsvar.
Super Leeds since 1968

Lucas the Kop Cat

Norwich med fullt oppmøte i egen 16m og blokkerer alt som kommer av skudd på mål


Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Lucas the Kop Cat

Nå må James bare holde seg på beina, får ikke fler frispark i dag.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


baste

Er ikke Gnonto på benken?

JAMES scoret , jadda