Skrevet av Emne: Kamp: Stoke City - Leeds United @bet365 Stadium onsdag 25/10 kl 21 på Viasport 1  (Lest 6676 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Forever Whites

Vi må gjerne klage på Bamford, men etter min mening var laguttaket fra start av i dag den største feilen.
Medlem 94237

GaryMac

Er jo ikke det første Straffesparket Bamford har misset. Har ikke statistikken men tro Bamford har svært dårlig statistikk på str. Skjønner ikke at hsn skal ta disse.
Måtte sjekke.
Før kampen hadde han 9 mål og 4 bom.
I 22/23 hadde han 1 mål og 2 bom...
Det han scoret på i fjor var forresten for U21...

auren

Nei, dette går mot et skikkelig kjipt tap etter en mye bedre andre omgang. Stoke fikk akkurat det momentumet jeg fryktet etter straffemissen og scoret.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Myhre10

Det største største klovnelaget by mile i engelsk fotball viser seg fram igjen.

Nå må du snart kutte ut, Reaney!

Enig.

Enig, men det vil han nok garantert ikke

Lucas the Kop Cat

Dette var triste greier, flashback til avslutning av sist sesong. Vi trøbler det til for oss selv.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Dennis

Er jo ikke det første Straffesparket Bamford har misset. Har ikke statistikken men tro Bamford har svært dårlig statistikk på str. Skjønner ikke at hsn skal ta disse.
Måtte sjekke.
Før kampen hadde han 9 mål og 4 bom.
I 22/23 hadde han 1 mål og 2 bom...

Med andre ord bommer han på 1/3 straffer. Det er svakt og ikke fyren som skal ta en potensielt avgjørende straffe. Legg på flere sesonger med trøbbel og dårlig selvtillit foran mål og det er merkelig at han tar den. Bomma han ikke i våres også i helt avgjørende situasjon?
Marching on together!

baste

Leeds spillere lager frispark og hjelper Stoke på overtiden… av og til blir jeg så skuffet over spillerne…

Ro ned, la ballen jobbe…

Come on Leeds

Eriksen55

Vi må gjerne klage på Bamford, men etter min mening var laguttaket fra start av i dag den største feilen.

Lett å si med fasit i hånd det. Klink feil. Men fortsatt 11 gode fotballspillere utpå der

rd1

Farke må ta mye av denne på sin kappe.. Summerville på benken fra start…
"Who needs Cantona??"

J-R

Skammelig dårlig av Farke…
Og enda dårligere av laget..
God natt…

Johnnyj

Vi har et helt arsenal av gode angrepsspillere, og klarer likevel ikke å score mål mot Stoke.
Det er ikke Bamford sin skyld at vi taper i dag.
Kommer i såpass mange gunstige posisjoner at dette skulle vært avgjort lenge før straffesparket

GaryMac

Det største største klovnelaget by mile i engelsk fotball viser seg fram igjen.

Nå må du snart kutte ut, Reaney!

Enig.

Enig, men det vil han nok garantert ikke
Jeg er også enig, men med Reaney. Blir så frustrert og pisse sur når vi bæsjer på leggen sånn som i dag. Så får vi heller lete med lys og lykte etter noe å glede oss over foran kampen på lørdag.

auren

Slutt. 1-0. Dårlig første omgang. Ganske god andre. Vi hadde momentum og full kontroll til Bamford tapte kampen for oss. Hadet direkte opprykk!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

rd1

Bamford bommet vel både mot Arsenal og Newcastle sist sesong. Forskjellen på overlevelse og forskjellen på opprykk!
"Who needs Cantona??"

Lucas the Kop Cat

Vi må gjerne klage på Bamford, men etter min mening var laguttaket fra start av i dag den største feilen.

Lett å si med fasit i hånd det. Klink feil. Men fortsatt 11 gode fotballspillere utpå der
Vi kunne helt grei starte med de vi gjorde, men vi burde byttet kantene i pausen og ikke etter 70 min.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


palle

Dette er i hvert fall siste straffen Bamford har tatt for Leeds, det er helt sikkert


Sent from my iPhone using Tapatalk

Skal vi vedde?
...ooo, vi vandrar saman...

Eriksen55

Farke må ta mye av denne på sin kappe.. Summerville på benken fra start…

Må ikke glemme at Summerville er litt kjeks og sliter ofte med skader. Er nok en grunn til at han satt der. Ingen grunn til å benke han pga prestasjoner.

Bromancer

HORRIBELT, jeg har ikke ord

stian

Dette var surt. Hadde ventet en tøff kamp, men ikke at vi skulle rote det til på denne måten. Skuffende prestasjon.

baste

Mange som ikke hadde dagen i dag, men dette er LEEDS.
3 tapte poeng, , men det er en lang sesong. Topplagene vil tape kamper de og.
Datt vel ned til 4 plass nå.


We are Leeds  :)

Dennis

Vi må gjerne klage på Bamford, men etter min mening var laguttaket fra start av i dag den største feilen.

Lett å si med fasit i hånd det. Klink feil. Men fortsatt 11 gode fotballspillere utpå der

Jeg er enig i at de 11 som starta er gode nok, men etter min smak var det for mange bytter. Jeg var sikker på Ayling for Gray i dag. I stedet ryker Kamara, Summerville og James ut.

Nu vel, noen ganger vinner du, andre ganger lærer du. Dette får gå under det siste. Huddersfield får ta mot revansjelysten til hælja.

Men denne er vanskelig å svelge. Ufattelig at Pat tar den. Jeg vet ikke om han er #1 eller om han bare velger at han tar den, men i den situasjonen er det merkelig.
Marching on together!

Forever Whites

Vi må gjerne klage på Bamford, men etter min mening var laguttaket fra start av i dag den største feilen.

Lett å si med fasit i hånd det. Klink feil. Men fortsatt 11 gode fotballspillere utpå der

Det må du gjerne si, men jeg ytret det samme 20 minutter ut i kampen da jeg logget på her i kveld.
Medlem 94237

Dylan

Byttene kom tidsnok, vi fikk 100 % sjansen vi skulle ha, men beklager å si det, men Bamford tapte denne kampen for oss. Hyggelig fyr, men jeg er så kynisk at det er ikke nok.

GeirO

Vi er fortsatt på tredjeplass. Et hav fram til direkte opprykk. Men vi får lang tid til å forberede oss på Play off....
MOT

karaba

Første omgang var preget av at både Gnonto og Anthony var veldig svake. Andreomgang var bedre, men noen (og da tenker jeg Farke) må sørge for at den straffen ikke tas av Bamford.
Hadde vi scoret her så hadde lufta gått helt ut av Stoke og jeg tror vi hadde vunnet med 2-3 mål.
I steden taper vi da Stoke naturligvis får en ekstra boost. At Ipswich vinner gjør at avstanden til 2 plassen øker helt unødvendig. Det er slike ting som vi kommer til irritere oss grønn over når vi taper play-off finalen i mai


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kato

Meslier 6 - Altfor svak med beina. Ingen offensiv keeper.
Gray 5 - Forstår ikke hvorfor han skal spille så mye, håpløst av Farke å ikke hvile han.
Struijk 7 - Rydder bra, men ikke verdensklasse med beina.
Rodon 6,5 - Viktig når det koker.
Byram 5 - Var han over midten? Slet.
Ampadu 6 - Upresis, langt unna.
Gruev 5 - Støttepasninger var vel det hele.
Anthony 4 - Rett og slett elendig, hundre balltap.
Gnonto 5 - Blir stort sett bare tull av alt.
Piroe 6 - Mer involvert enn tidligere i oppspill.
Rutter 7 - Synd han er helt hjelpeløs avslutter, god på mye annet.
Bamford 1 - Så han en gang, akkurat sånn man har sett han mange ganger før.
Summerville 6 - Altfor lite med 20 min.
James 5 - Utrolig med assist til å ha så lite oversikt.
Ayling
Poveda

Farke 3 - Er hele veien en altfor sein bytter. Hviler feile spillere. Må få langt mer ut av dette mannskapet. Burde herje i denne ligaen.

« Siste redigering: Oktober 25, 2023, 23:07:00 av Kato »
 

Myhre10

Slutt. 1-0. Dårlig første omgang. Ganske god andre. Vi hadde momentum og full kontroll til Bamford tapte kampen for oss. Hadet direkte opprykk!

auren

Svak forestilling i 95 min., Farke har nok også hatt bedre dager!

Dennis

Vi er fortsatt på tredjeplass. Et hav fram til direkte opprykk. Men vi får lang tid til å forberede oss på Play off....

Tror fortsatt vi går direkte opp, noe jeg ikke hadde trua på 1. september. Det ser ut som et hav, men det kan spises fort opp.
Marching on together!

Cherry

Tap som svir, mot ett helt ordinært Stoke lag.
Vi kom liksom aldri i gang i dag, Stoke spiller som de gjør - det er dette de kan best..og de er ikke de eneste i denne divisjonen.  Vi MÅ ha mer tempo på ball mot slike lag, og det fikk vi ikke før Cree kom inn…litt sent!
Jeg var på ER mot Toon`i Mai, og Patrick hadde akkurat samme kroppsspråk i dag når han absolutt måtte ta denne straffen også - og det gikk jo som sist. :-[
Trist for han, og Stoke fikk jo ny gnist etter den missen.

Nei, denne må bare ut av systemet kjapt.
Rutter enorm igjen, FOR en spiller han er nå om dagen.
« Siste redigering: Oktober 25, 2023, 23:09:45 av Cherry »
 

Reaney

Ipswich sprekken skjer ikke. Større sjanse for Leeds sprekken etter mitt skjønn. Max Play offs til dette laget hvis sprekken ikke blir for stor.