Skrevet av Emne: Kamp: Leicester vs Leeds United @King Power St fredag 3.11 kl 21 på ViaSport2  (Lest 6075 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

flynn

I kveld viser vi at vi har et kjempelag, som garantert vil være med helt inn i kampen om opprykk. Borteseire mot både Ipswich og Leicester taler sitt tydelige språk. Solid over hele linja, egentlig umulig å framheve noen men jeg innrømmer glatt at jeg har undervurdert Byram voldsomt. Dessuten synes jeg Kamara og Ampadu er helt glitrende på midten.
Og Meslier med helt avgjørende inngripen på slutten, som også bygger selvtillit, og sikkert føles deilig etter tabben sist.

flynn

Gordon McUseless

Lenge siden en seier har smakt så godt :)
Imponert hvordan vi forsvarte oss i dag. Godt forsvar og Leeds har vert som olje og vann i noen år nå, så dette var deilig.

Myhre10

Splendid indeed!

Nå har Leeds vunnet, håper bare at Leicester taper helgas kamp :o
Ehh, hva mener du, vi slo dem i dag, er det Ipswich du mener kanskje

Kato

Jeg har klaget tidligere over seine bytter. I dag mener jeg det var riktig å vente lenge. Vi sto kjempesolid mot Leicester. Selv om de hadde ballen mye skapte de veldig lite.

Milou

Ein fortent seier sjøl om vi naturleg nok blir pressa bakover på slutten. Andre omgang fortsatte slik som første omgang, og Leeds hadde ballen meir og skapte meir enn Leicester, som likevel også virka farlege då dei fekk sjansen.

Etter målet er det naturleg at Leicester tar meir over, men vi forsvarer oss godt, sjøl om det er litt skuffande at vi ikkje får meir ut av kontringssjansene som bydde seg. Eg syns Farke gjer riktige bytter på slutten og vi har god kontroll med unntak av den eine store sjansen, som faktisk var det einaste "skotet" på mål som dei hadde.

Eg trur som dei sa på Phil Hay show at den psykologiske innverknad dette har er det viktigaste med denne sigeren, då det fortsatt er langt fram til toppen. Fram til no har imidlertid det vore opplest og vedtatt at Leicester er det suverent beste laget i divisjonen. Når Leeds derimot er dei klart overlegne på deira heimebane, vil denne oppfatninga ikkje lenger halde, og det bør vere ein viktig boost for Leeds samstundes som Leicester ikkje lenger framstår som uovervinnelege.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk


Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Litt 'bielsask' av Kasper her, noe Leedsfans kan relate to i alle fall

Kjenner litt på kjærlighetssorgen hver gang jeg ser en smilende Daniel Farke etter kamp

https://x.com/KasperWikestad/status/1720561633691369643?s=20
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post


Eg trur som dei sa på Phil Hay show at den psykologiske innverknad dette har er det viktigaste med denne sigeren, då det fortsatt er langt fram til toppen. Fram til no har imidlertid det vore opplest og vedtatt at Leicester er det suverent beste laget i divisjonen. Når Leeds derimot er dei klart overlegne på deira heimebane, vil denne oppfatninga ikkje lenger halde, og det bør vere ein viktig boost for Leeds samstundes som Leicester ikkje lenger framstår som uovervinnelege.


Vi kan i alle fall slå fast at vi har slått begge topplaga på deira heimebane.
...så får det heller vere at vi (så langt) har drite på draget i andre kamper...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

Splendid indeed!

Nå har Leeds vunnet, håper bare at Leicester taper helgas kamp :o
Ehh, hva mener du, vi slo dem i dag, er det Ipswich du mener kanskje
Se denne  :o..var forsøk på en dårlig spøk  ;)
MOT

Milou

I kveld viser vi at vi har et kjempelag, som garantert vil være med helt inn i kampen om opprykk. Borteseire mot både Ipswich og Leicester taler sitt tydelige språk. Solid over hele linja, egentlig umulig å framheve noen men jeg innrømmer glatt at jeg har undervurdert Byram voldsomt. Dessuten synes jeg Kamara og Ampadu er helt glitrende på midten.
Og Meslier med helt avgjørende inngripen på slutten, som også bygger selvtillit, og sikkert føles deilig etter tabben sist.

flynn
Kamara var MoM for meg sjøl om han ikkje var like god i andre omgang som i første, då han var heilt suveren. Han fekk store rom då, men utnytta det også veldig bra.

Byram sleit uvanleg mykje i første omgang, men kom seg i andre, godt hjelpt av Summerville som jobba betre tilbake då. Elles syns eg midtforsvaret blir tryggare for kvar kamp og Meslier er også på veg til god gammal form.

Gray hadde også til tider problem på sin side, men spelte seg også opp i andre omgang. Eg syns Piroe jobba godt i dag og var viktig i å bryte opp oppbyggingspelet til Leicester. Dei andre tre der framme var også gode, men klarte ikkje å dominere på vanleg vis mot eit veldig solid Leicesterforsvar.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk


GeirO

Tirsdag kveld kan Ipswich være den nye serielederen.
MOT

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Trekker frem denne fra presseren

Look after the ball?
It was in general quite important. When we scare them. Recover at times in possession, they want to tire the opponent with endless passes. When you have the ball, don't always go for counters and give the ball away. Glen was excellent. Key players tonight.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/daniel-farke-press-conference-live-28043815
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Trekker frem denne fra presseren

Look after the ball?
It was in general quite important. When we scare them. Recover at times in possession, they want to tire the opponent with endless passes. When you have the ball, don't always go for counters and give the ball away. Glen was excellent. Key players tonight.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/daniel-farke-press-conference-live-28043815

Hehe, måå jo bare nevne denne også
#byggeselvtillit

Meslier save - why him over Darlow?
His potential without any doubt. He can be any goalkeeper at one point. Unbelievably young. Important to play with confidence. Has the skills to play out from the back. Needs confidence for this, but his potential is outstanding. Crucial for six clean sheets and good defensive behaviour. Crucial for build-up. A diamond like him has to be backed. Young goalkeepers will make mistakes, but this has to be expected. Excellent overall this season. Best goalkeeper in the league.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Jeg syns han keeperen til Leicester så ut som et utrolig talent. Både som skuddstopper, men ikke minst med ball. Helt strålende i den delen av spillet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Ofte greit å høre hva motstanderens manager har å si:

Leeds push for autos?
With Leicester, Ipswich, and Southampton, it's a long race for many clubs not only us two. Sunderland could be there too. Eleven point gap, but we know very well the season is still very long.

Happy with the performance. They are a very good team. Dangerous, good, quick, technically. We cannot think to win all the games. Defeat is part of the process. All about what we can do better. We did not finish the game and think there was a lot we could do better. We deserved something more.

First time facing tempo like this?
Sunderland were more aggressive and consistent from start to finish. Leeds started each half with intensity, but they then dropped off. Team showed more intensity was Sunderland.

They don't have the same energy Sunderland players are young. Pressed high and good. Some moments they dropped and pressed high tonight.
(FarKe sa jo i sin del av presseren at det var viktig at en ikke stod høyt hele tiden (ala Sunderland) men gjorde det med klokskap. Sunderland tapte, Leeds vant...)

Do you learn more in games like this?
Win or lose, we always try to understand what we can do better. The opponent or result does not matter. Many teams are trying to get promoted like us. Leeds are building to get promoted.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Håvard

Terningkast seks


stian

En bunnsolid kamp. Både de på tribunen og på gresset fikk dette til å se og høres ut som en hjemmekamp. Jeg slutter meg til de som hyller Kamara. Han var stor i dag. Avgjørende for å vinne krigen om midtbanen. Og Meslier gjør det en keeper på et godt lag skal gjøre - rimelig rolig dag på jobb før han varter opp med en fullstendig sinnsyk redning helt på tampen. Han skal ikke bare rekke opp, han skal også hente ballen omtrent på streken og dra den ut igjen. Det er absolutt klasse.

Den elleveren vi har nå er 1) ganske så etablert i relasjoner og individuell kvalitet og 2) god nok til å rykke opp fra denne divisjonen. Helt utrolig med tanke på den tilstanden vi var i for ganske få måneder siden. Farke - here’s looking at you!

Milou

Eg må nesten få med VG Live sin "snub" av Meslier sin kjemperedning på slutten av kampen:

Sitat
Kiernan Dewsbury-Hall (Leicester City FC) prøver å heade ballen i mål på King Power Stadium, men mislykkes.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk
« Siste redigering: November 04, 2023, 07:51:21 av Milou »

Milou

Jeg syns han keeperen til Leicester så ut som et utrolig talent. Både som skuddstopper, men ikke minst med ball. Helt strålende i den delen av spillet.
Denne forstår eg ikkje heilt. Hermansen rota vel vekk ballen 3 gonger i første omgang, bl.a. i forkant av kjempesjansen som Pirou burde ha skåra på. Han hadde riktignok nokre gode langpasningar, men Meslier var mykje tryggare i ballbehandlinga generelt sett.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk

peacock

Splendid indeed!

Nå har Leeds vunnet, håper bare at Leicester taper helgas kamp :o
Ehh, hva mener du, vi slo dem i dag, er det Ipswich du mener kanskje

Humor er vanskelig.....

Kato

Jeg syns han keeperen til Leicester så ut som et utrolig talent. Både som skuddstopper, men ikke minst med ball. Helt strålende i den delen av spillet.
Denne forstår eg ikkje heilt. Hermansen rota vel vekk ballen 3 gonger i første omgang, bl.a. i forkant av kjempesjansen som Pirou burde ha skåra på. Han hadde riktignok nokre gode langpasningar, men Meslier var mykje tryggare i ballbehandlinga generelt sett.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk

Mads Hermansen, ukjent ung dansk keeper, hentet fra Brøndby i sommer. Rett inn i championship fra start for Leicester. som skal opp igjen. Da er det noen som har sett noe. Garantert fortsettelsen av dansk historie med stjernekeepere. Ja, han hadde et par svake langpasninger og en nesten-katastrofe. Men du verden for en moderne keeper. Opererer langt ute, vanvittig med touch i løpet av kampen til keeper å være.  Spiller fri til venstre til høyre, i alle retninger. Rundt oss, mellom oss. Så ut som en utespiller. Glimrende tilslag uten tilfart, garantert en kommende storkeeper. Jeg hadde ikke sett han før i går, og jeg ble imponert. I sum vinner du så mye mer enn du taper på en keeper som opererer sånn, selv med noen feil. En kommende stor-keeper.

Meslier får overskriftene etter en fantastisk redning i går. Vel fortjent. Farke påsto også etterpå at han er divisjonens beste keeper. Etter å ha fått et førsteinntrykk av dansken i går, er jeg langt fra sikker på at Farke har rett. Hermansen er langt foran Meslier med beina ihvertfall.
« Siste redigering: November 04, 2023, 09:22:40 av Kato »
 

leedslife

Jeg syns han keeperen til Leicester så ut som et utrolig talent. Både som skuddstopper, men ikke minst med ball. Helt strålende i den delen av spillet.
Denne forstår eg ikkje heilt. Hermansen rota vel vekk ballen 3 gonger i første omgang, bl.a. i forkant av kjempesjansen som Pirou burde ha skåra på. Han hadde riktignok nokre gode langpasningar, men Meslier var mykje tryggare i ballbehandlinga generelt sett.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk

Mads Hermansen, ukjent ung dansk keeper, hentet fra Brøndby i sommer. Rett inn i championship fra start for Leicester. som skal opp igjen. Da er det noen som har sett noe. Garantert fortsettelsen av dansk historie med stjernekeepere. Ja, han hadde et par svake langpasninger og en nesten-katastrofe. Men du verden for en moderne keeper. Opererer langt ute, vanvittig med touch i løpet av kampen til keeper å være.  Spiller fri til venstre til høyre, i alle retninger. Rundt oss, mellom oss. Så ut som en utespiller. Glimrende tilslag uten tilfart, garantert en kommende storkeeper. Jeg hadde ikke sett han før i går, og jeg ble imponert. I sum vinner du så mye mer enn du taper på en keeper som opererer sånn, selv med noen feil. En kommende stor-keeper.

Meslier får overskriftene etter en fantastisk redning i går. Vel fortjent. Farke påsto også etterpå at han er divisjonens beste keeper. Etter å ha fått et førsteinntrykk av dansken i går, er jeg langt fra sikker på at Farke har rett. Hermansen er langt foran Meslier med beina ihvertfall.
Enig her. Veldig imponerende. Tipper han har vært utespiller i barne/ungdomsårene.
En fantastisk reklame for CC i går. Underholdene kamp. 2 veldig gode lag.
Presspillet vårt til tider forrykende. Samme med kontringsspillet.
Frispillingen bakfra til Leicester var inspirerende. Ekstremt modig å tørre å spille på seg press på den måten, spesielt mtp på kvaliteten vår og våre egenskaper til å skape feil i slike situasjoner.
Flere enkeltspillere på begge lag som har kvaliteter til å spille på nivået over.

baste

Fortjent seier, dette laget er gode nok til direkte opprykk. Vi har slått begge topplagene, på bortebane.

Og når vi ser på hvem som kommer inn, så ser vi jo at vi har en solid benk og.


MOT

Andersen

Fantastisk kamp av Leeds gutta i går kveld ! Det er vel den beste kampen de har spilt hitil i sesongen , selv om jeg ikke skal ta fra dem æren med seirene over Norwich og Huddersfield. Det var fullt trøkk fra første spark på ballen i går kveld . Det virket som om Leicester laget og treneren deres var rystet og sjokkerte gjennom hele 1 omg. Leeds hadde virkelig kontroll på Leicester og virkelig skapte problemer for seiersvante rever fra Midlands! 2 . omg begynte som 1. omg full kontroll , både på midtbane og i forsvaret , og den første store sjansen til Leicester var vel skuddet som gikk i tverrliggeren over Mesllier. Leeds contret jo Leicester laget i senk ved flere anledninger og det var vel bare udyktighet som gjorde at Leeds kunne gått opp i ledelsen med et par mål. Vi scoret vinner målet på corner , etter 60 min spill og det holdt heldigvis helt inn , selv om Leicester hadde en gedigen sjanse til å utligne i sluttminuttene med en heading som Mesllier var helt oppe i krysset og fikk slått vekk ! Det må vel være sesongens beste redning av en keeper hitil i sesongen uansett klubblag !? Taktisk genistrek av Farke i går kveld , med en kampplan som virkelig slo igjennom 100% ! MOT.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Graham Smyths 'The Verdict':
https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/credible-leeds-united-ringleader-shows-up-recent-circus-act-graham-smyths-leicester-city-verdict-4397651

Everything in the lead up to Leeds' visit to the Kingpower Stadium and everything that unfolded on the pitch served as a contrast between what went before and what is happening right now, because Farke called it, all of it, on Wednesday and then his team produced it, all of it, on Friday night.
...
There is something to be said for a manager whose words are credible both contemporaneously and retrospectively, just as believable pre-game as post-game. There is a lot to be said for a manager who can back up his theory with practical demonstration, his philosophy with results. And there is so much to like about a team who can do both sides of the game well.
...
One man who never really got into it at all was Vardy, so often a tormentor of Leeds in the past, and his half was summed up and ultimately ended by a loose touch that let Leeds break to win a corner, which in turn led to another corner. When James curled it in, Byram thumped a header goalwards and though Mads Hermansen kept it out Rutter was there, played onside by Vardy, to stick in a deserved opener. Up went the away end, off went Vardy.
...
But this was no end-to-end stuff and the defensive effort could rarely be described as desperate because, as Archie Gray demonstrated so well, even when the ball landed at feet in the area and begged a hoofed clearance, composure presented a better route out of trouble. More than once the 17-year-old resisted the temptation to lash it away, instead picking passes that started counters. One of those could have sealed the deal but James' shot was well saved.


Phil Hay/The Athletic:
Leeds are a cat among automatic promotion pigeons – they are not backing off
....
For Farke, the old rules of the Championship apply: that even if it is best to win the title, and even if that is what he is accustomed to as a manager, the priority here is escaping the division and giving yourself the best chance of doing so. There is a reason why so much is made of the annual play-off final and why that fixture has carried the moniker of the sport’s most lucrative contest for more than 20 years. In the end, the pot of gold is the same.
...
The play-offs, as any fule kno, are where Leeds go to die but with November a few days old and Farke’s squad bearing their teeth, any paranoia about them is for another day.

What the King Power saw yesterday were two teams who should go up: Leicester on the strength of their exceptional league position and Leeds on the strength of a performance that City could not resist.

Not exactly all bets off, but a cat among some hitherto unruffled pigeons.


Henry Winter/The Times
Just back from the King Power. Beautifully organised and observed Remembrance. On-field, #LCFC below par. #LUFC full of belief. Archie Gray, composed and bold, a real prospect. Only 17. Ampadu class. Kamara immense. Rodon superb. Rutter transformed. Meslier wonder-save. #LEILEE
https://x.com/henrywinter/status/1720602793470226664?s=20


Eirik Aase/Championship Norge
Enorm seier for Leeds United. En seier som virkelig kan sette fyr på sesongen for hvittrøyene. Imponerende prestasjon fra A til Å. Den redningen til Ilian Meslier på tampen der var helt rå.
https://x.com/eirikaase/status/1720561187866161171?s=20
« Siste redigering: November 04, 2023, 13:08:04 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Lykke til i kveld, folkens!  8)

Sitter på et fly under kampen.
Lykke til, sitter på en stol under kampen. ;)

Mrsmt (forkortelse for morsomt)  :o

Supert resultat i går. Synd å ikke få med seg en sånn kamp. Mister den neste også, men det er jo positivt å bevege seg fra minusgrader og til et sted med rundt 25 pluss hver dag.  :)

Uansett flott å tukte høytflyvende Leicester på egen hjemmebane. Så gjelder det bare å bryte trenden med å gå på en smell etter en så god prestasjon. Plymouth bør gå mot en tøff kamp nå.  8)
Super Leeds since 1968

Reaney

Fantastisk seier i går, men byttene med Bamford og Ayling svekker oss. På overtid ropte jeg at Bamford kom til å miste ballen i løpet av 20 sekunder. Det tok 5 sekunder. Og Ayling's tap av hodeduellen som gjorde Messlier til kveldens redningsmann har allerede blitt grundig omtalt. Tiden er inne for å innse at dagene for Bielsa's helter er talte.

Eriksen55

Fantastisk seier i går, men byttene med Bamford og Ayling svekker oss. På overtid ropte jeg at Bamford kom til å miste ballen i løpet av 20 sekunder. Det tok 5 sekunder. Og Ayling's tap av hodeduellen som gjorde Messlier til kveldens redningsmann har allerede blitt grundig omtalt. Tiden er inne for å innse at dagene for Bielsa's helter er talte.

Utrolig fokus etter å ha slått serielederen borte etter en utrolig bra kamp.

Sett kampen i reprise i dag. Ganske mange som mister ballen Ila en kamp. Bamford gjorde ikke bare feil etter innhoppet sitt.

Duellen til Ayling er sånn som skjer. Som en annen kommenterte her inne - Se klatringen på ryggen og to hender som dytter skuldrene ned..da hopper man ikke høyt.
Hvis man først skal bruke tid på dem som har skyld i den situasjonen så ville jeg pekt på forsøket til Byram på å bryte i midtsirkelen, for så å bomme og sette Gnonto i en vanskelig situasjon. Men det gikk bra, vi vant, tok 3 poeng og har nå slått nr 1 og 2 på tabellen borte.

Ayling er på sine siste turer med Leeds. Ingen grunn til at hedersmannen Ayling skal få så mye tyn.

Bjosse77

I den formen Piroe er nå og i den rollen, er jeg 100% sikker på at Bamford hadde vært like god. Raskere, presser bedre og større baktomstrussel. Ikke scorer Piroe spesielt mye heller, omtrent som Bamford forrige C'chip. Ayling blir klatret på, ekstremt kjip situasjon da du blir sjanseløs og det sjelden blåses. Men Ayling er uansett ikke en stor brikke i dette laget lengre, denne fokusen på hver minste glipp blir likevel idiotisk, rett og slett.

Sent fra min SM-S918B via Tapatalk


Reaney

Les første setning en gang til Eriksen 55. Kunne skrevet en avhandling om hvor gode vi var i går og hvor stor lykke det medførte. Det er dessuten grundig dokumentert i tråden. Det jeg prøver å si er at det er et klart svekket Leeds United med disse spillerne på banen. Så svekket at et middelmådig Leicester City for kvelden gis mulighet for poeng. Fotball er en brutal sport. Jeg vil for alltid ha Bamford og Ayling i mitt hjerte for sesongene under Bielsa. Men alt har sin tid. Pr. nå er ingen av disse etter min mening gode nok.
« Siste redigering: November 04, 2023, 15:54:08 av Reaney »

Kontakinte

Jeg syns han keeperen til Leicester så ut som et utrolig talent. Både som skuddstopper, men ikke minst med ball. Helt strålende i den delen av spillet.
Denne forstår eg ikkje heilt. Hermansen rota vel vekk ballen 3 gonger i første omgang, bl.a. i forkant av kjempesjansen som Pirou burde ha skåra på. Han hadde riktignok nokre gode langpasningar, men Meslier var mykje tryggare i ballbehandlinga generelt sett.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk

Mads Hermansen, ukjent ung dansk keeper, hentet fra Brøndby i sommer. Rett inn i championship fra start for Leicester. som skal opp igjen. Da er det noen som har sett noe. Garantert fortsettelsen av dansk historie med stjernekeepere. Ja, han hadde et par svake langpasninger og en nesten-katastrofe. Men du verden for en moderne keeper. Opererer langt ute, vanvittig med touch i løpet av kampen til keeper å være.  Spiller fri til venstre til høyre, i alle retninger. Rundt oss, mellom oss. Så ut som en utespiller. Glimrende tilslag uten tilfart, garantert en kommende storkeeper. Jeg hadde ikke sett han før i går, og jeg ble imponert. I sum vinner du så mye mer enn du taper på en keeper som opererer sånn, selv med noen feil. En kommende stor-keeper.

Meslier får overskriftene etter en fantastisk redning i går. Vel fortjent. Farke påsto også etterpå at han er divisjonens beste keeper. Etter å ha fått et førsteinntrykk av dansken i går, er jeg langt fra sikker på at Farke har rett. Hermansen er langt foran Meslier med beina ihvertfall.
Farke har rett!