Skrevet av Emne: Kamp: Leeds vs Ipswich @ Elland Road lørdag 23/12 - 2023 kl 13:30 ViaSport 1  (Lest 5822 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Blank_File

Sterk omgang, Struijk og Meslier klart svakest. Vi kan ikke ha en keeper som gir opp å spille ball. Det lyser at selvtilliten er borte der bak. Må være klart for Darlow snart.
Snodig kommentar.. Struijk har vært rock-solid, og strålende goal.
Når Kato skriver så må du ta justere ned kraften i språket noen hakk, også blir det som regel nokså rett. Men jeg tenker heller ikke at Struijk har vært spesielt svak.

Fantasyland

Sterk omgang, Struijk og Meslier klart svakest. Vi kan ikke ha en keeper som gir opp å spille ball. Det lyser at selvtilliten er borte der bak. Må være klart for Darlow snart.
Snodig kommentar.. Struijk har vært rock-solid, og strålende goal.

Helt enig. Skivebom spør du meg

Hallgeir *

Regner med dominans i ballinnehav av Ipswich i andre omgang. De er nødt til å risikere litt mer for å få noe ut av kampen, og da blir det gode muligheter for raske Leedsspillere.  Hvem som får første scoringen etter pausen, kommer til å bestemme hvordan omgangen blir.

Ønsker ingen mål imot de første 40 minuttene.
Super Leeds since 1968

Milou

Interessant omgang etter ein pressekonferanse der Farke seier at vi stort sett har hatt marginane mot oss heile sesongen. No er det ikkje direkte ufortent at vi leiar, men vi må vel vere så pass ærlege å innrømme at det har vore ein relativt jamspelt kamp og at 3-0 er i overkant heldig.

Eg er imponert av presspelet til Ipswich, og dei er vel første laget som etterkvart tvinga oss til å slå langt, og det er ikkje Meslier sin feil som enkelte her prøver å påstå (sjøl om det er riktig at langpasningane hans har vore under pari). Vi var på utrygg is eit par gonger og mista ballen i farleg posisjon før Meslier valte å starte å spele ut langt.

Straffen var av det soleklare slaget, og uforståeleg at Leif bruker så pass energi på å protestere. Han er heldig som ikkje fekk gult. Eg syns James har vore under pari, og kan godt byttast ut, spesielt etter eit gult kort, som han gjorde rett i å pådra seg.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk


PetterH

Sterk omgang, Struijk og Meslier klart svakest. Vi kan ikke ha en keeper som gir opp å spille ball. Det lyser at selvtilliten er borte der bak. Må være klart for Darlow snart.
Snodig kommentar.. Struijk har vært rock-solid, og strålende goal.

Enig angående Struijk .
Og ellers hvorfor noen skal fokusere på det negative etter denne første omgangen ,
er  for min del helt uforstålig ? 

auren

Pause. 3-0! Sa før kampen at det var på tide at vi endelig fikk litt marginer med oss. Og jommen sa jeg smør! Stolpe ut på Ipswich, selvmål av Davis og straffescoring! Synes kampen har vært relativt jevn, og vi har vel scoret på alle våre sjanser. Men endelig er vi skikkelig effektive!

Viktig å ikke legge seg nedpå i andre omgang. Her skal vi score nummer 4! Denne kampen SKAL vinnes!

auren
Jevnt i banespill muligens, men hva Ipswich bydd på foruten den i stolpen? Jeg syns vi har fått dette i vårt spor etter 1-0. Hadde vært fantastisk med en storseier nå, og virkelig knukket Ipswich.

Derfor jeg skrev relativt jevnt. 3-1 i sjanser. Ipswich kun med to gode skudd, ett like utenfor og ett i stolpen. Viktig å ikke slippe inn noen tidlig i andre og gi dem troa på poeng!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Piroe i tverra! Han ønsker jo at målscorerne skal bli som i sangen: Summerville, Struijk and Piroe!  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Piroe i tverra! Han ønsker jo at målscorerne skal bli som i sangen: Summerville, Struijk and Piroe!  :)

auren

Ikke mange centimetere unna å punktere kampen.
Super Leeds since 1968

auren

PIROE!!!! 4-0!! Game, set, match!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Fantasyland

JP!! Klasse

Dennis

Hva gjør du nå, Andre Bergdølmo?
Marching on together!

Hallgeir *

Beste julegaven som finnes! Nå kan jula bare komme.  8)
Super Leeds since 1968

Blank_File

Dette er altså så ufattelig deilig!!

Hallgeir *

Hva gjør du nå, Andre Bergdølmo?

Nei, det er hans bror.
Super Leeds since 1968

TK20

Kanskje årets prestasjon av Piroe.

auren

Drømte før kampen om en 7-0 seier. Faktisk ingen umulighet, men jeg er storfornøyd med 4-0 også altså  :D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Sterk omgang, Struijk og Meslier klart svakest. Vi kan ikke ha en keeper som gir opp å spille ball. Det lyser at selvtilliten er borte der bak. Må være klart for Darlow snart.
Snodig kommentar.. Struijk har vært rock-solid, og strålende goal.

Helt enig. Skivebom spør du meg

Struijk svak?! Hatt Chaplin i lomma. Bryter på første og avslutter selv fra corner.

Briller av, takk.
Marching on together!

auren

Kanskje årets prestasjon av Piroe.

Målet??

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Heller litt kaldt vann i blodet. Rent matematisk er 4-0 en dobbel så farlig ledelse som 2-0 :P

Dennis

Heller litt kaldt vann i blodet. Rent matematisk er 4-0 en dobbel så farlig ledelse som 2-0 :P

 ;D
Marching on together!

Dennis

Hva gjør du nå, Andre Bergdølmo?

Nei, det er hans bror.

Ah, så den andre Bergdølmo?
Marching on together!

auren

Oi! Tidlig bytte! Gnonto inn for James  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Farke bytter etter 60 minutter i dag.
Super Leeds since 1968

TK20

Kanskje årets prestasjon av Piroe.

Målet??

auren

Ja. Synes improvisasjonen der var fantastisk god.

Dennis

Kanskje årets prestasjon av Piroe.

Målet??

auren

Ja. Synes improvisasjonen der var fantastisk god.

Meget god og!

Clarke venter i korvkiosken enda.
Marching on together!

GeirO

Og Ipswich bytter som vanlig etter 65 minutter
MOT

Joe Jordan

Hvorfor bytter ikke Farke mer på 4-0? Feks. Gray kan vel få hvile litt nå?


Sent from my iPhone using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

auren

Rutter i tverra etter vakkert, vakkert spill! Vi er gode nå og leker med Ipswich!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Hvorfor bytter ikke Farke mer på 4-0? Feks. Gray kan vel få hvile litt nå?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Gruev og Firpo inn nå for Kamara og Spence.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Flott kamp av både Kamara og Spence
Marching on together!