Skrevet av Emne: Kamp: Preston vs Leeds @ Deepdale tirs 26/12 - 23 kl 13:30 på ViaSport 1  (Lest 6291 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

leedslife

Vi må betale dyrt i dag for en trener som tar ut feil lag. Og burde byttet i pausen etter en forferdelig omgang, men ikke evnet det heller. Enkelt og greit grusomt levert.

Hvem mener du bør ta oss opp?

Jeg mener overhodet ikke vi skal skifte manager. Men jeg mener han bommer totalt i dag.

Joda, skal si meg enig i at Gray burde vært av og det hadde jeg forventa i pausen.

Ikke fritt for at det er en del tafatte spillere som fortjener kritikk her også. Utrolig svak av James og Summerville, Piroe har en fin gjennombruddspasning og en stor bom - ellers ingenting. Gray sliter enormt fra start til slutt.

Men Meslier må ta denne på seg, selv om det virka som de andre våkna først da vi blei ti.
Fikk ikke sett kampen Dennis, men etter å ha fulgt kommentarer her inne så minnet det om samme syting som da det ikke fungerte under Bielsa ifg forumet. Lite endringsvilje i 11er, feil byttet, ingen plan b, stahet, utbrenthet etc etc.
Hvordan var de? Spm er vel. Gir mestere vekk poeng før og etter en slik gjennomføring som mot Ipswich?
Vi har rutine nok på benk. Har vi det på banen?

Cherry

One of those days.
Lag som ligger lavt sliter vi enormt med - særlig når balltempo er så lavt som i dag.
Vi spiller bedre med 10 mann faktisk.
Gruev kan godt starte neste, Darlow får nå spille de 3 neste og vise seg frem - etter Meslier’s hodemist…..
James veldi’ svak, Gray som nevnt her MÅ jo enten skifte side eller byttes etter 45, vi har jo goe spillere på benk som kommer inn for sent i dag.
WBA borte i neste, de spiller i hvertfall fotball … blir en bedre kamp.
Trist å miste alle 3 poenga i dag.  :(

HåvardK

En ting jeg reagerte på i et intervju med Bamford 22.12, var at han fortalte at laget skulle til London etter Ipswich, og at det lå an til en kjempefest. Hadde aldri skjedd under Bielsa ogdetbetaler vi prisen for i dag. Spence, Cree, Piroe og James var helt ute av det i første.

Reaney

5 bortetap, hvor av 4 av dem mot middelmådig motstand (Birmingham, Stoke, Sunderland og Preston) holder rett og slett ikke. Som en uttrykte det: "Hadde det vært tre ganger så mange gode lag i Ch. så hadde Leeds vært top two. Ipswich sikrer tre poengere mot middelmådige lag som vi enten taper eller spiller uavgjort mot. Da klarer man dessverre ikke å tette gapet. Det handler om lack of consistency. Leeds sine prestasjoner svinger for mye og for ofte fra det brilliante til fullstendig lammelse. Championship handler om consistency. Vi er dessverre ikke der. Southampton kan gripe sjansen som vi misbrukte og close the gap i dag og bytte plass med Ipswich på nyåret. Den plassen vi skulle hatt, men som vi ikke evner å lande.

Kato

Daniel Farke gjorde en god jobb i sommer med å stabilisere skuta, og har levert godkjent + totalt sett så langt. Men det er ikke å komme forbi at han endrer altfor lite og altfor seint. Har kanskje den beste stallen i divisjonen, da er det uforståelig at han ikke bruker den. Han har så langt blitt totalt avkledd i Premier League, så det er mye igjen å bevise. I dag mener jeg han tapte kampen for oss. Bommet med uttak, bommet i pausen. Det var først med ny energi siste 20 at vi våknet. At Daniel James står og slår dødballer er totalt hoderystende. Tenk om vi i noen kamper kunne byttet på Summerville, Spence, Rutter og Piroe siste halvtime når kampene åpner seg.
« Siste redigering: Desember 26, 2023, 15:51:25 av Kato »
 

Sterland

Gray bør aldri mer spille back. Dette er ikke første gangen han koster oss ift elendig defensiv opptreden. Han bør være et alternativ på midten, ikke i forsvarsrekka.
Spence hadde også en grusom forestilling. Skuffet over det, da han har vist lovende takter tidligere. Utrolig skuffet over den hypede frontfireren. Rutter forsøker, lykkes med noe og mislykkes med mye, men står frem i en dypere rolle etter utvisningen. Får meg fortsatt til å undres over fordelingen Rutter/Piroe, etter mitt syn helt feil.. Rutter er bedre som 10er. James tilbake på sitt bunnnivå, overhode ikke noe sluttprodukt. Treffer verken på innlegg eller skudd. Riktig nok bra involvering ved straffen. Summerville som har herjet i divisjonen, var helt ute av det og langt unna det han har vist så langt. Piroe var som vanlig anonym, og skaper ingen ting. Forferdelig skuffet i dag..
På den positive siden.. Struijk leverer fantastisk nok en gang. Det samme med Rodon.

baste

Hvordan er det mulig å tro på eventyr? Alle må vel ha fått med seg at det ikke blir Leeds mål med Bamford på banen.
Helt uenig. Men bytter/ rotasjon må skje før vi ligger under og har 1 spiller utvist.
Farke bommet veldig i dag, Gnonto, Byram, Bamford og Gruev burde få startet. Så byttet oss bedre etter 60 min !?

Dennis

Vi må betale dyrt i dag for en trener som tar ut feil lag. Og burde byttet i pausen etter en forferdelig omgang, men ikke evnet det heller. Enkelt og greit grusomt levert.

Hvem mener du bør ta oss opp?

Jeg mener overhodet ikke vi skal skifte manager. Men jeg mener han bommer totalt i dag.

Joda, skal si meg enig i at Gray burde vært av og det hadde jeg forventa i pausen.

Ikke fritt for at det er en del tafatte spillere som fortjener kritikk her også. Utrolig svak av James og Summerville, Piroe har en fin gjennombruddspasning og en stor bom - ellers ingenting. Gray sliter enormt fra start til slutt.

Men Meslier må ta denne på seg, selv om det virka som de andre våkna først da vi blei ti.
Fikk ikke sett kampen Dennis, men etter å ha fulgt kommentarer her inne så minnet det om samme syting som da det ikke fungerte under Bielsa ifg forumet. Lite endringsvilje i 11er, feil byttet, ingen plan b, stahet, utbrenthet etc etc.
Hvordan var de? Spm er vel. Gir mestere vekk poeng før og etter en slik gjennomføring som mot Ipswich?
Vi har rutine nok på benk. Har vi det på banen?

Vi syter jo fort når vi dras ned på jorda etter å ha levert som sist.

Jeg kan ikke si meg uenig i kritikken, utover at jeg syns det til tider blir veldig mye på ett ledd/person. Mange som har delskyld i dag. Jeg kan ikke påstå å vite noe om den fysiske formen til folk, slik kartlegges i huet og rævva for tida så det regner jeg med de har kål på. Med fasit i hånd så det absolutt ut som det burde vært rotert noe, om ikke annet enn for å holde folk skjerpa. Syns det virka mest mentalt. Utladet sist?

Gray burde utvilsomt vært bytta mot en meget god Millar. Aelv om det er tøft, er han tydeligvis en tøff gutt og det er ikke snilt å la han lide sånn. Lite hjelp fra James også, i motsetning til sist. Kamara klarte ikke ta tak sentralt som Ampadu gjorde, mens det av de fire foran kun var Rutter som får godkjent (og vel så det). Langt fra alt fungerte, men han var veldig aleine.

Men i dag må Meslier se seg lenge i speilet. Det ble først en liten gnist etter det røde, men denne må han ta på seg. Fra 15-20 til det røde har Preston ytterst lite å by på og Leeds hadde et visst trykk andre halvdel av første omgang - uten å skape det store.

Jeg er litt bekymra etter det røde. Trodde vi henta en førstekeeper i Darlow, men selv om han på ingen måte kan ta noen av dagens mål syns jeg har ser ut til å ha dårlig spenst. Igjen, målene kan ikke tas og det er helt uvesentlig for dagens kamp, men han "legger seg" til sida og slenger seg ikke (med "motsatte" armen over hodet). Så det samme i cupen mot Salford. Ser ut som en 90s keeper.

Håper bare det er tomløse bekymringer. Dessuten skal vi ikke ha ett eneste skudd på mål i mot resten av jula. :)
« Siste redigering: Desember 26, 2023, 16:01:02 av Dennis »
Marching on together!

Sterland

Meslier 3 - Total hodemist. Helt unødvendig.
Gray 2 - Herja med av Millar i 90 min, burde vært skjermet. Ihvertfall fra pause.
Rodon 7 - Rydder det han må, ikke hans feil.
Struijk 8 - Tar tak utover i andre omgang, viktig.
Spence 4 - Elendig begge veier, tåler ikke to kamper på så kort tid.
Ampadu 7 - Slet veldig alene sentralt.
Kamara 4 - Burde aldri verden startet, helt tom.
Piroe 3 - Helt usynlig, elendig.
Summerville 7 - Den eneste som ihvertfall prøver offensivt før pause.
Rutter 8 - Glimrende etter pause, holder godt på ballen.
James 6 - Våkner litt siste fjerdedel av kampen.
Darlow 6 - Kan ikke ta målene, en nesten-krise.
Gnonto 4 - Mister ballen da vi taper kampen. Svak. Oppskrytt.
Joseph 4 - Ennå tilgode å se han levere noe som helst.
Gruev 7 - Ga oss energi sentralt, bør spille mer.
Bamford - Lite å se fra han.

Farke 1 - Rullerer altfor lite, og betaler for det. Bytter for seint, skandale at ingen rives av etter en forferdelig førsteomgang. Langt bedre stall enn resten, på tide å begynne å bruke den. Skuffende svak og handlingslammet underveis i kamper.
8 på Rutter.. For ikke å ha skapt en dritt.. var noe bedre da han ble flyttet et hakk ned. Første omgang var knapt til en 4´er. Summerville får 7 for å ha forsøkt, men stort sett mislyktes.. Etter min mening, kun Struijk og Rodon som leverer bedre enn 6. Kampen under ett var grusom, og vi har vel ikke et skudd på mål.. Front-firer totalt sett grusom

Kato

Meslier 3 - Total hodemist. Helt unødvendig.
Gray 2 - Herja med av Millar i 90 min, burde vært skjermet. Ihvertfall fra pause.
Rodon 7 - Rydder det han må, ikke hans feil.
Struijk 8 - Tar tak utover i andre omgang, viktig.
Spence 4 - Elendig begge veier, tåler ikke to kamper på så kort tid.
Ampadu 7 - Slet veldig alene sentralt.
Kamara 4 - Burde aldri verden startet, helt tom.
Piroe 3 - Helt usynlig, elendig.
Summerville 7 - Den eneste som ihvertfall prøver offensivt før pause.
Rutter 8 - Glimrende etter pause, holder godt på ballen.
James 6 - Våkner litt siste fjerdedel av kampen.
Darlow 6 - Kan ikke ta målene, en nesten-krise.
Gnonto 4 - Mister ballen da vi taper kampen. Svak. Oppskrytt.
Joseph 4 - Ennå tilgode å se han levere noe som helst.
Gruev 7 - Ga oss energi sentralt, bør spille mer.
Bamford - Lite å se fra han.

Farke 1 - Rullerer altfor lite, og betaler for det. Bytter for seint, skandale at ingen rives av etter en forferdelig førsteomgang. Langt bedre stall enn resten, på tide å begynne å bruke den. Skuffende svak og handlingslammet underveis i kamper.
8 på Rutter.. For ikke å ha skapt en dritt.. var noe bedre da han ble flyttet et hakk ned. Første omgang var knapt til en 4´er. Summerville får 7 for å ha forsøkt, men stort sett mislyktes.. Etter min mening, kun Struijk og Rodon som leverer bedre enn 6. Kampen under ett var grusom, og vi har vel ikke et skudd på mål.. Front-firer totalt sett grusom

Syns Rutter var meget god etter pause. Akkurat det du trenger når du er ti mann. Holder i ballen, gjennombruddskraftig.
 

Sterland

Meslier 3 - Total hodemist. Helt unødvendig.
Gray 2 - Herja med av Millar i 90 min, burde vært skjermet. Ihvertfall fra pause.
Rodon 7 - Rydder det han må, ikke hans feil.
Struijk 8 - Tar tak utover i andre omgang, viktig.
Spence 4 - Elendig begge veier, tåler ikke to kamper på så kort tid.
Ampadu 7 - Slet veldig alene sentralt.
Kamara 4 - Burde aldri verden startet, helt tom.
Piroe 3 - Helt usynlig, elendig.
Summerville 7 - Den eneste som ihvertfall prøver offensivt før pause.
Rutter 8 - Glimrende etter pause, holder godt på ballen.
James 6 - Våkner litt siste fjerdedel av kampen.
Darlow 6 - Kan ikke ta målene, en nesten-krise.
Gnonto 4 - Mister ballen da vi taper kampen. Svak. Oppskrytt.
Joseph 4 - Ennå tilgode å se han levere noe som helst.
Gruev 7 - Ga oss energi sentralt, bør spille mer.
Bamford - Lite å se fra han.

Farke 1 - Rullerer altfor lite, og betaler for det. Bytter for seint, skandale at ingen rives av etter en forferdelig førsteomgang. Langt bedre stall enn resten, på tide å begynne å bruke den. Skuffende svak og handlingslammet underveis i kamper.
8 på Rutter.. For ikke å ha skapt en dritt.. var noe bedre da han ble flyttet et hakk ned. Første omgang var knapt til en 4´er. Summerville får 7 for å ha forsøkt, men stort sett mislyktes.. Etter min mening, kun Struijk og Rodon som leverer bedre enn 6. Kampen under ett var grusom, og vi har vel ikke et skudd på mål.. Front-firer totalt sett grusom

Syns Rutter var meget god etter pause. Akkurat det du trenger når du er ti mann. Holder i ballen, gjennombruddskraftig.
Enig at han hevet seg, etter en forferdelig 1. omg, men alt for mye ballmist og mangel på skapende bidrag (som alle de andre..)

Fido

Det som skjer ved det røde kortet, er ødeleggende for fotballen. En bokser som ikke klarer å reise seg på 10 sen etter å ha blitt slått ned, får 3 mnd karantene fra kamp og trening. En fotballspiller som får et klaps på kinnet blir liggende i 5 min, for så å spille videre. Enten må man slå ned på filmingen eller så må man ta disse « alvorlige» skadene mer på alvor og kreve at spillerne byttes ut.

Russel_Doig

At Archie Gray på død og liv skal spille kommer til å koste oss opprykket. 100% rundingsbøye i kamp etter kamp. Får spille på midtbanen eller ikkje i det hele tatt……

Josch

Mot lag som ikke gir oss kontringer har vi problemer. Igjen. Dette minnet om kamp mot Coventry, Stoke og Sunderland. Rutter, Summerwille og James ble tatt kontant da de vendte spillet fra forsvar til angrep (som de er dyktige på).

Utvisnigen ødela kampen selvsagt. Men Leeds må ha et eget spill når motstander nekter oss kontringer.

Dennis

Det som skjer ved det røde kortet, er ødeleggende for fotballen. En bokser som ikke klarer å reise seg på 10 sen etter å ha blitt slått ned, får 3 mnd karantene fra kamp og trening. En fotballspiller som får et klaps på kinnet blir liggende i 5 min, for så å spille videre. Enten må man slå ned på filmingen eller så må man ta disse « alvorlige» skadene mer på alvor og kreve at spillerne byttes ut.

Godt sagt!

Jeg håper alt går bra med Preston-spilleren og sender varme tanker til familien i en tøff stund. ;)
Marching on together!

auren

Det som skjer ved det røde kortet, er ødeleggende for fotballen. En bokser som ikke klarer å reise seg på 10 sen etter å ha blitt slått ned, får 3 mnd karantene fra kamp og trening. En fotballspiller som får et klaps på kinnet blir liggende i 5 min, for så å spille videre. Enten må man slå ned på filmingen eller så må man ta disse « alvorlige» skadene mer på alvor og kreve at spillerne byttes ut.

Godt sagt!

Jeg håper alt går bra med Preston-spilleren og sender varme tanker til familien i en tøff stund. ;)

Burde fått to gule. Ett for dytten og ett for skuespillet.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sterland

Det som skjer ved det røde kortet, er ødeleggende for fotballen. En bokser som ikke klarer å reise seg på 10 sen etter å ha blitt slått ned, får 3 mnd karantene fra kamp og trening. En fotballspiller som får et klaps på kinnet blir liggende i 5 min, for så å spille videre. Enten må man slå ned på filmingen eller så må man ta disse « alvorlige» skadene mer på alvor og kreve at spillerne byttes ut.

Godt sagt!

Jeg håper alt går bra med Preston-spilleren og sender varme tanker til familien i en tøff stund. ;)

Burde fått to gule. Ett for dytten og ett for skuespillet.

auren
Er dessverre ingen reell nedside ved å filme. Ødelegger fotballen

peacock

Jeg har fram til nå vært positiv til et opprykk. Mener bestemt at vi vil ta Ipswich til slutt. Men, vi fortsetter å søle bort poeng, og bak lurer Southampton......
Og vi vet jo hvordan et playoff vil gå! >:(

Neo

Nytter ikke å skylde på Prestons usmakelige provokasjoner og filming for dette tapet.
Eller dommeren.

Denne kampen klarte vi så utmerket godt å ødelegge selv.

Særdeles tamt fra avspark.
Vi er altfor ustabile.
Det er definitivt noe "umodent" over laget og prestasjonene vi har. I det å tåle en storseier mot opprykksrival og være påskrudd 100% til enhver kamp.

Meslier får oppmerksomheten og muligens "skylden" isolert sett i dag.
Men det er mange "syndebukker" i denne kampen.

Det er synd at Gray sitt talent ikke brukes der han vitterlig har det. Og det er ikke som back. Akkurat det faktum har også - isolert sett - kostet oss noen mål imot.

Det er likevel fortsatt håp.
Både ved at "forventede" seire hentes inn i siste halvdel av sesongen, men også at vi styrkes i spillerstallen.
Pr nå har vi ikke kvalitet nok til at noen fra benk hever oss.

Går vi gjennom januar uten styrket spilerstall, blir dette dessverre "bare" play-off.



raggen

Nytter ikke å skylde på Prestons usmakelige provokasjoner og filming for dette tapet.
Eller dommeren.

Denne kampen klarte vi så utmerket godt å ødelegge selv.

Særdeles tamt fra avspark.
Vi er altfor ustabile.
Det er definitivt noe "umodent" over laget og prestasjonene vi har. I det å tåle en storseier mot opprykksrival og være påskrudd 100% til enhver kamp.

Meslier får oppmerksomheten og muligens "skylden" isolert sett i dag.
Men det er mange "syndebukker" i denne kampen.

Det er synd at Gray sitt talent ikke brukes der han vitterlig har det. Og det er ikke som back. Akkurat det faktum har også - isolert sett - kostet oss noen mål imot.

Det er likevel fortsatt håp.
Både ved at "forventede" seire hentes inn i siste halvdel av sesongen, men også at vi styrkes i spillerstallen.
Pr nå har vi ikke kvalitet nok til at noen fra benk hever oss.

Går vi gjennom januar uten styrket spilerstall, blir dette dessverre "bare" play-off.

enig i det du skriver men nytter ikke forsterke laget hvis han ikke bruker bredden som er tilgjengelig!!! vi har en italiensk landslagspiller som sitter på benken blant annet
Forever Leeds United!!!!!!!!

Kato

Nytter ikke å skylde på Prestons usmakelige provokasjoner og filming for dette tapet.
Eller dommeren.

Denne kampen klarte vi så utmerket godt å ødelegge selv.

Særdeles tamt fra avspark.
Vi er altfor ustabile.
Det er definitivt noe "umodent" over laget og prestasjonene vi har. I det å tåle en storseier mot opprykksrival og være påskrudd 100% til enhver kamp.

Meslier får oppmerksomheten og muligens "skylden" isolert sett i dag.
Men det er mange "syndebukker" i denne kampen.

Det er synd at Gray sitt talent ikke brukes der han vitterlig har det. Og det er ikke som back. Akkurat det faktum har også - isolert sett - kostet oss noen mål imot.

Det er likevel fortsatt håp.
Både ved at "forventede" seire hentes inn i siste halvdel av sesongen, men også at vi styrkes i spillerstallen.
Pr nå har vi ikke kvalitet nok til at noen fra benk hever oss.

Går vi gjennom januar uten styrket spilerstall, blir dette dessverre "bare" play-off.

enig i det du skriver men nytter ikke forsterke laget hvis han ikke bruker bredden som er tilgjengelig!!! vi har en italiensk landslagspiller som sitter på benken blant annet

Når Gray spiller back stort sett hele høsten bør det soleklart hentes inn en høyreback i januar.
 

morten1966

Meslier holder en ball på innlegg å så klarer han å pådra seg rødt kort...sterkt! Gray som rundingsbøye holder ikke lenger.  Flau forestilling idag.

Reaney

For andre gang i år redder Leeds en manager fra å få sparken. Den første var Russel Martin, Southampton og i dag, Ryan Lowe, Preston. Sistnevnte med en seier på siste åtte og smadret i flere oppgjør. Bare å møte Leeds. Da får man alltid en håndsrekning.
 .
« Siste redigering: Desember 26, 2023, 16:53:26 av Reaney »

Dylan

Messlier må desverre ta dette tapet på sin kappe, seier eller uavgjort 11 mot 11. Skuespill til tusen, men sånn er dagens regler. En førstekeeper på Leeds må ha noe mer pondus og selvbeherskelse enn dette. Håper Darlow vokser med oppgaven.
Ellers blir jeg stadig forundret over så mange i overkant negative kommentarer på forumet. Skulle tro Leedsfans har vært ute en vinterdag før uten å gå i kjelleren. Uansett, å skjelle ut eget lag slik synes jeg er lavmål!

Reaney

Messlier ute mot WBA, Birmingham og Peterborough.

RoarG

Grusom kamp mot et temmelig middelmådig Preston-lag. Gray får venstrevingen til Preston å framstå som en ving i verdensklasse. Mangler fart, mangler rykk, mangler plasseringsevne og mangler erfaring til å bekle den rollen. Ayling hadde tatt nivået i dagens kamp utmerket, og bør starte neste kamp. Minst dårlige i dag var James, som jobbet og slet utrettelig. Ordnet til slutt en straffe. De to neste som holder mål er Struijk og Rodon. De andre bør snarest glemme denne kampen. Meslier får rollen som Leeds' verste grunnet sitt talentløse hodemist. Utvisningen preget kampen. Darlow lurer jeg på. Han var rimelig sjanseløs på de to målene, og kan ikke lastes for dem.
Farke, dette bør være siste kampen du tar ut Gray som hb. Har vi ikke bedre, må det faktisk handles inn en i januarvinduet.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Ny keeper
Spence Rodon Ny stopper Byram
Ampadu Ny midtbane
James Rutter Summerville
Piroe

8 stk som er gode nok for å være et klink opprykkslag. Struijk mangler tempo og bedre kvaliteter med ball. Kamara er for lite kreativ og for lite målfarlig, keeperplassen frykter jeg er godt under middels championship-nivå uansett hvem som står. Mange gode keepere rundt omkring. Helt avhengig av å ha moderne keepere som er gode med beina og offensive i tankegangen.
« Siste redigering: Desember 26, 2023, 18:12:15 av Kato »
 

morten1966

Ny keeper
Spence Rodon Ny stopper Byram
Ampadu Ny midtbane
James Rutter Summerville
Piroe

8 stk som er gode nok for å være et klink opprykkslag. Struijk mangler tempo og bedre kvaliteter med ball. Kamara er for lite kreativ og for lite målfarlig, keeperplassen frykter jeg er godt under middels championship-nivå uansett hvem som står. Mange gode keepere rundt omkring. Helt avhengig av å ha moderne keepere som er gode med beina og offensive i tankegangen.

Viktor Johannsson fra Rotherham, hent han.  Det som er kritisk er keeper , back og en kreativ midtbane. Men fore all ikke kritiser Misslier....

Cherry

Det som skjer ved det røde kortet, er ødeleggende for fotballen. En bokser som ikke klarer å reise seg på 10 sen etter å ha blitt slått ned, får 3 mnd karantene fra kamp og trening. En fotballspiller som får et klaps på kinnet blir liggende i 5 min, for så å spille videre. Enten må man slå ned på filmingen eller så må man ta disse « alvorlige» skadene mer på alvor og kreve at spillerne byttes ut.
:D

Altså… han får rett og slett slå hardere!
 

sportcarl1

ingen röstning om MoM idag?