Skrevet av Emne: FA-cupen 4. runde: Kamp vs Plymouth @EllandRoad 27.1.24 kl. 16 ViaSport 3  (Lest 4728 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

stian

Nå er vi gode! Ampadu dominerer totalt på midten og Gruev ser frisk ut i den litt mer offensive Kamara-rollen.

Lucas the Kop Cat

Håper det kan løsne litt for Gnonto i dag. Virker forknytt

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Lucas the Kop Cat

Litt for lite bevegelse nå. Mer tempo både på ball og kropper

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


auren

Anthony med drømmemål! Og hedrer sin mor i feiringen! 🤍

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Fantastisk prestasjon av Anthony!
Super Leeds since 1968

Fredhans

Vakkert mål👍👏👏👏

Håvard

Og vakker handling

Lucas the Kop Cat

Og vakker handling
Og meningsløs regel med gult kort for slikt når takling bakfra på Gnonto ikke gir kort.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

auren

Miller med to grisetaklinger og intet gult. Anthony hedrer sin mor og får gult. Forstå det den som kan.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Milou

4. runde:
2 lag fra non-league
1 fra L2
0 fra L1.
Resten er PL og CC - må være rekord i mangel på skreller i 3.runde
Dette er riktignok ikkje flisespekkertråden, men rett skal vere rett likevel:
Det er eit lag frå non-league, Maidstone, som no også er vidare til 5. runde, og 2 frå L2, Newport og Wrexham.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk


GeirO

Miller med to grisetaklinger og intet gult. Anthony hedrer sin mor og får gult. Forstå det den som kan.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Skjønner det godt (selv om det er urettferdig).

Reglene er klare på gult kort hvis drakten tas av.
Dommeren tør ikke å være "snill" ved slike anledninger, da får han svak karakter fra dommerobservatøren.
Ergo gult kort.

stian

Miller med to grisetaklinger og intet gult. Anthony hedrer sin mor og får gult. Forstå det den som kan.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Skjønner det godt (selv om det er urettferdig).

Reglene er klare på gult kort hvis drakten tas av.
Dommeren tør ikke å være "snill" ved slike anledninger, da får han svak karakter fra dommerobservatøren.
Ergo gult kort.

Tipper dommeren ga et «sorry, mate» til Anthony samtidig med kortet. Anthony vet jo også at dommeren må gi det, så det er nok en ikke-sak. Kanskje er terskelen for et nytt gult til Anthony også litt høyere i denne kampen. Klare regler, men heldigvis mye skjønn igjen i den VAR-frie delen av fotballen

Dylan

 Sjeldent å se et lag dominere så fullstendig, og så herlig at det er oss! Spent på om Plymouth har mer å by på i andre omgang, eller om det faktisk er slik klasseforskjell.

Fredhans

Trist å se hvilken ordinær spiller Gnonto har blitt, etter å ha vist hvilke kvaliteter han hadde i fjorårets sesong🥴

Lucas the Kop Cat

Trist å se hvilken ordinær spiller Gnonto har blitt, etter å ha vist hvilke kvaliteter han hadde i fjorårets sesong
Må jo tro at han har det inne fortsatt men hvordan få det ut?

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


auren

Pause. 1-0. Etter de første 5 minuttene der Plymouth var best, har vi fullstendig dominert kampen både i possession og sjanser. Fullt fortjent ledelse og et fantastisk mål av Anthony. Synes flesteparten av spillerne har vært gode. Spesielt Rodon, Ampadu, Gruev og Rutter. Dette går veien!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Plymouth med i fem minutter, total enveistrafikk etter det. Meslier fortsetter å være svak med beina, de lange treffer aldri en hvit. Gnonto på godt og vondt, hadde garantert hatt godt av å roe seg ned utpå banen. Ellers bra, Georginio herjer som vanlig. Strålende scoring av Anthony.
 

Cherry

Fullstendig i kontroll, MEN d MÅ da være mulig å bruke færre touch slik vi kan skape mer?
Balltempo opp, balltouch ned ;).
Anthony frisk i dag, moro.
Irriterende at Meslier er så svak med beina, ikke mye følelse i den pasningsfoten der ::).
Vil gjerne ha inn Joseph etterhvert, Gnonto forsøker - men har falt ett par knepp i kvalitet fra fjorårssesongen syns jeg.
Denne bør vi vinne greit! ;)
 

Kato

Må jo være god business å selge Gnonto nå i januar til noen desperate PL-klubber. Den verdien kommer til å stupe, er ikke i nærheten av elleveren hos oss når alle er på plass.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Leeenge siden  sist Gnonto hadde 90 minutter, enn si har startet. Naturlig at han er rusten. Vi vet han har det inne. Med ny kontrakt på gang måå vi gi ham tid!
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Håvard

Den største presentasjonen er vel at det bare er 1-0

Lucas the Kop Cat

Bare å vente på den farlige 2-0 ledelsen...

Sent fra min LE2113 via Tapatalk



Milou

Må jo være god business å selge Gnonto nå i januar til noen desperate PL-klubber. Den verdien kommer til å stupe, er ikke i nærheten av elleveren hos oss når alle er på plass.
Verdien på Gnonto har nok allereie stupt, så det er nok betre å behalde han til han er tilbake i god gammal form, for dit kjem han nok.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk


Lucas the Kop Cat

Må jo være god business å selge Gnonto nå i januar til noen desperate PL-klubber. Den verdien kommer til å stupe, er ikke i nærheten av elleveren hos oss når alle er på plass.
Verdien på Gnonto har nok allereie stupt, så det er nok betre å behalde han til han er tilbake i god gammal form, for dit kjem han nok.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk
Men når det skjer så vil vi vel ikke selge?

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


stian

Nå vil jeg VELDIG gjerne ha det andre målet og så sporenstreks bytte ut Ampadu og Rutter. Synes heller ikke Rodon trenger å spille 90 min hvis vi ellers klarer å grave fram den andre

Lucas the Kop Cat

Må stramme opp gutta nå, Farke! For mye slurv

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Lucas the Kop Cat

Byram med redning på streken. Mye tull nå.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


stian

Meslier har virkelig vært grusom med ballen i dag. Han bruker, som alltid, sykt lang tid med ballen kun for å bomme med 5 meter på hva det enn er han sikter på

karaba

Meslier treffer jo ikke på et eneste  utspill som går lengre enn 15m. Han er skremmende dårlig med beina til å være den «nye» generasjonen keepere


Sent from my iPhone using Tapatalk