Skrevet av Emne: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough 8.3.24 kl. 21 på Viasport 2  (Lest 4613 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Ny bortekamp mot bunnlag.
Et bunnlag i form... 5-0-1 siste seks (tapet var mot Leicester) Tross dette ligger de nest sist (men det er ÅTTE lag på 40-38 poeng nå før kveldens kamper). Hjemme har de 7-4-7 så langt i sesongen.

Vi så slitne ut etter kampen i går. Men Sheffield har spilt like mange kamper i det siste (bortsett fra midtukekampen vår forrige uke) og spillerstallen deres er nok mindre enn vår.

De er bare minutter før Farkes pre game presser så da får vi nok vite mer om enkelte spilleres fysiske fofatning. Men det forventes rokeringer på laget nå...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough 8.3.24 kl. 21 på Viasport 2
« Svar #1 på: Mars 06, 2024, 16:08:33 »
Farke's here - team news?
I expect more or less the same squad as available as last night. There were a few knocks and hits, but apart from this everyone came throughout without bigger problems.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/daniel-farke-press-conference-live-28765273
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough 8.3.24 kl. 21 på Viasport 2
« Svar #2 på: Mars 06, 2024, 23:43:48 »
Som jeg skrev i Stoke-kamptråden så håper jeg Cooper starter denne. Kommer til å bli fysisk, mye dueller og sikkert mange dødballer/cornere mot Leeds. Der vil Cooper være svært viktig å ha med sin dødballsstyrke, guts og lederegenskaper. Med Cooper fra start så ser vi farlige ut på venstresiden hvis Firpo starter, så ønsker primært Byram der. Joseph god mot Chelsea og også god i går kveld, synes han fortjener en sjanse fra start. Rutter og Summerville skriker av hvile. Da blir laget mitt slik:

Meslier - Roberts, Rodon, Cooper, Byram - Ampadu, Gruev - James, Gray, Gnonto - Joseph

En trio på midten med Ampadu, Gruev og Gray (en slags falsk 10-er) tror jeg blir krutt i en slik kamp. På benken venter kavaleriet i Summerville, Rutter, Piroe og Bamford samt Kamara. Det er nok totalt urealistisk, for jeg tror Farke kommer til å kjøre ganske så identisk lag dessverre. Da frykter jeg tap big time.

Tidlig tips: 2-1 til hjemmelaget.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough 8.3.24 kl. 21 på Viasport 2
« Svar #3 på: Mars 07, 2024, 08:55:13 »
Som jeg skrev i Stoke-kamptråden så håper jeg Cooper starter denne. Kommer til å bli fysisk, mye dueller og sikkert mange dødballer/cornere mot Leeds. Der vil Cooper være svært viktig å ha med sin dødballsstyrke, guts og lederegenskaper. Med Cooper fra start så ser vi farlige ut på venstresiden hvis Firpo starter, så ønsker primært Byram der. Joseph god mot Chelsea og også god i går kveld, synes han fortjener en sjanse fra start. Rutter og Summerville skriker av hvile. Da blir laget mitt slik:

Meslier - Roberts, Rodon, Cooper, Byram - Ampadu, Gruev - James, Gray, Gnonto - Joseph

En trio på midten med Ampadu, Gruev og Gray (en slags falsk 10-er) tror jeg blir krutt i en slik kamp. På benken venter kavaleriet i Summerville, Rutter, Piroe og Bamford samt Kamara. Det er nok totalt urealistisk, for jeg tror Farke kommer til å kjøre ganske så identisk lag dessverre. Da frykter jeg tap big time.

Tidlig tips: 2-1 til hjemmelaget.

auren

Wednesdays`5-0-1 på siste 6 er bra det, men vår 10-1-0 er bedre  ;)
Hjemmebane KAN være en fordel, og Farke nevnte at "pitch issue" der vårt pasningsspill blir satt på prøve......men utenom det så ser jeg
ikke at onsdagslaget skal være særlig toneangivende.
Det blir garantert kjørt en del video av kampen fra Elland Road, MEN Sheff W MÅ nå lengre opp i banen - da de trenger desperat poeng....nesten mer enn oss.
Vi SKAL ha tropp som vipper dette i vår favør, slitne eller ei.....
 

Sydhagen

Sv: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough 8.3.24 kl. 21 på Viasport 2
« Svar #4 på: Mars 07, 2024, 09:03:14 »
Frykter denne, og venter egentlig på at første tapet i 2024 skal komme.
Wednesday er nok supermotiverte til denne kampen, og med fansen i ryggen.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kato

Sv: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough 8.3.24 kl. 21 på Viasport 2
« Svar #5 på: Mars 07, 2024, 09:14:55 »
Alle varsellamper lyser inn mot denne kampen. Lokaloppgjør, borte, Wednesday møter storebror, vi ser slitasje hos oss, dårlig bane.

Hvis vi vinner denne type kamper så tror jeg vi rykker opp.

Fantasyland

Sv: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough 8.3.24 kl. 21 på Viasport 2
« Svar #6 på: Mars 07, 2024, 09:23:48 »
Alle varsellamper lyser inn mot denne kampen. Lokaloppgjør, borte, Wednesday møter storebror, vi ser slitasje hos oss, dårlig bane.

Hvis vi vinner denne type kamper så tror jeg vi rykker opp.

This is it. Dette er mer en karaktertest. Hvis vi VIL dette mer enn onsdagsgjengen så vinner vi. Kvalitetsetsmessig er vi overlegne. No discussion.
« Siste redigering: Mars 07, 2024, 09:29:16 av Fantasyland »

Josch

Sv: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough 8.3.24 kl. 21 på Viasport 2
« Svar #7 på: Mars 07, 2024, 13:13:15 »
Bare å vente på kontringer.  Og unngå fysisk kamp og hodedueller. Sheff W "må" vel vinne her. Det klokeste er å vente dem ut.

GeirO

Sv: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough 8.3.24 kl. 21 på Viasport 2
« Svar #8 på: Mars 07, 2024, 13:46:47 »
Vi legger oss i forsvar og parkerer bussen. Så stikker vi en tur fram på overtid og.....
MOT

leedslife

Sv: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough 8.3.24 kl. 21 på Viasport 2
« Svar #9 på: Mars 07, 2024, 13:48:05 »
For en kamp dette blir.
Lokaloppgjør. Tøffe dueller. Tv-kamp.Vil være store protester fra hjemmelaget mot eier her.
Begge lag i god form.
Poveda har bidratt med å spille liv i Sheff Wed. Hvem hadde trodd?
Kvalitetsmessig er vi 10 gangen bedre, men rammen rundt og tidspunktet her tror jeg gjør denne langt mer utfordrende enn forrige helg.
Ugbo er farlig. Bannan fortsatt ekstremt viktig 10 året på rad for dem.
Her vi må vise karakter.
1-2 Leeds.

stian

Sv: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough 8.3.24 kl. 21 på Viasport 2
« Svar #10 på: Mars 07, 2024, 14:05:33 »
Bare å vente på kontringer.  Og unngå fysisk kamp og hodedueller. Sheff W "må" vel vinne her. Det klokeste er å vente dem ut.

Vet ikke helt hvordan Wednesday spiller, men jeg følger deg på at det siste vi vil ha er en knokkelkamp på deres premisser. Tålmodighet og lav risiko blir fort viktig for vår del, og da må vi også ha ro med ballen og bruke ballbesittelsen til å vente på de riktige mulighetene. Det har vært perioder i de siste kampene hvor jeg synes vi har stresset med ball med den følge at presisjonen synker kraftig. Da oppnår vi ingenting offensivt og tar for stor risiko defensivt.

La oss satse på en kontrollert game plan hvor Wednesday bruker kreftene på å jage ballen.

Tips:1-2 (Summerville og Joseph)

viking

Sv: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough 8.3.24 kl. 21 på Viasport 2
« Svar #11 på: Mars 07, 2024, 14:43:50 »
Poveda er vel ikke spilleberettiget til denne ??
 

Killa

Sv: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough 8.3.24 kl. 21 på Viasport 2
« Svar #12 på: Mars 07, 2024, 15:14:44 »
Poveda er vel ikke spilleberettiget til denne ??

Stemmer - Poveda kan ikke spille mot Leeds i morgen kveld.
Og nettopp det er visst litt av en blow for onsdagslaget - leser at han har vært en skikkelig "revelation" siden han kom dit på deadline-day og har bidratt sterkt til lagets oppsving i form.
"Fans favourite" sies det....

Cherry

Sv: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough 8.3.24 kl. 21 på Viasport 2
« Svar #13 på: Mars 07, 2024, 16:13:53 »
Ligger vel ikke helt i Farkes`ånd dette med å legge seg bakpå å vente, selv ikke mot Chelsea gjorde vi det.
Derimot det å justere presset til tider er vi flinke på.  Tror på en kamp der vi nettopp presser lavt og høyt, men
at vi har mye ball innehav og på den måten frustrerer motstander til både ballmist og myyyye løping! ;)

Tips : 1-3 Rutter, Bamford og Joseph.
 

Andersen

Sv: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough 8.3.24 kl. 21 på Viasport 2
« Svar #14 på: Mars 07, 2024, 17:33:16 »
En av de beste spillerene hos Sheffield W om ikke den beste denne sesongen , han spiller på midtbanen er ute med hodeskade sies det fra klubben . Men hvis denne spilleren hadde spilt mot Leeds i morgen kveld hadde han ikke klart å gjøre dette på egen hånd nemlig slå Leeds . Til det trengs det 10 andre spillere til . Seier er det eneste som gjelder i morgen . MOT.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough 8.3.24 kl. 21 på Viasport 2
« Svar #15 på: Mars 07, 2024, 17:50:12 »
Syns vi begynner å bli ganske treffsikre i antakelsene her nå, om man ser postene samlet. Visst skal vi frykte Sheffield Wednesday, de har vært gode i det siste og vi har hatt èn kamp der det buttet nå, kanskje to om man inkluderer Huddersfieldkampen. Anyways, vi hàr altså 10-1-0 de siste 11 i serien, Sheffield Wednesday har 6-1-4 i tilsvarende periode, 31 poeng kontra 19 poeng. 12-14 har de i målprotokollen i disse kampene (ikke engang positiv  målforskjell)  - vi har 24-3.

Siste fire har vært knallsterke for Sheffield Wednesday med 4-0-0 og 6-1 i målprotokollen.   Vi har 3-1-0 og 7-2 så selv ikke i denne perioden slår de oss i målprotokollen.

Anyways, jeg tar ikke kampen for gitt. Det vil bli tøft, og det blir viktig å treffe med hvilket mannskap vi sender utpå fra start. Det bør ikke være spillere som er slitne. Tror også det blir viktig med riktige bytter og til hvilken tid disse foretas. Vi skal ha bedre benk enn de, vi må bare vise det i praksis også og ikke bare i teorien.

Ipswich skal altså til et Cardiff som har tre seire på rappen nå. Det blir ikke lett!
Leicester skal til Hull som har tre strake uavgjorte nå etter en stark periode med fem seire på sju kamper.

De (heller) får det ikke lett i helgen!

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

jaho

Sv: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough 8.3.24 kl. 21 på Viasport 2
« Svar #16 på: Mars 08, 2024, 09:47:42 »
Ikke bare Poveda i Sheff W som har Leeds-connection. Vårt tidligere talent Mallik Wilks var på benken sist, slo aldri gjennom hos oss, mye vel grunnet mye utenomsportslig tull, og fikk vel også noen runder med rettsvesenet. Lykkes senere bedre i Hull, der han var fremtredende, og nå altså i Sheff W. Et annet navn på benken la man også merke til : Bailey Tye Cadamarteri...og joda, dette er sønnen til Danny Cadamarteri. Vi gamlisene her husker nok han som et stortalent i Everton, som også var en urokråke. Vi signerte han i kaoset etter nedrykket 04. Leeds-karrieren ble vel på rundt 3 mnd, og en ligacup-kamp, før han gikk videre til Sheff U. Unge Bailey på 18 år er født i Leeds, og skal være et stort talent som et par PL-klubber allerede har snust på.
Er en stund siden vi fikk hull på Sheff W forsvaret..0-0 i høst. Til og med i opprykks året måte vi tåle 0-0 borte, og tapte faktisk 0-2 hjemme januar 20. Har møtt de 21 ganger i CS siden nedrykket 04, og statsen er utrolige 7-7-7.. Forventer igjen en jevn kamp som kan bikke alle veier. Vi har det klart beste mannskapet, men har ikke akkurat sprudlet i det siste. Til tross for mye poeng, har det vært litt dødt over oss de siste kampene, de gode periodene har vært korte i en del kamper. Unntaket er Chelsea, der vi holdt stilen bra gjennom hele matchen. Håper vi kvikner skikkelig til i dette lokaloppgjøret. Mange "cupfinaler" mot overkommelig, men likevel vanskelig motstand de neste ukene.

Cherry

Sv: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough 8.3.24 kl. 21 på Viasport 2
« Svar #17 på: Mars 08, 2024, 12:14:03 »
Ikke bare Poveda i Sheff W som har Leeds-connection. Vårt tidligere talent Mallik Wilks var på benken sist, slo aldri gjennom hos oss, mye vel grunnet mye utenomsportslig tull, og fikk vel også noen runder med rettsvesenet. Lykkes senere bedre i Hull, der han var fremtredende, og nå altså i Sheff W. Et annet navn på benken la man også merke til : Bailey Tye Cadamarteri...og joda, dette er sønnen til Danny Cadamarteri. Vi gamlisene her husker nok han som et stortalent i Everton, som også var en urokråke. Vi signerte han i kaoset etter nedrykket 04. Leeds-karrieren ble vel på rundt 3 mnd, og en ligacup-kamp, før han gikk videre til Sheff U. Unge Bailey på 18 år er født i Leeds, og skal være et stort talent som et par PL-klubber allerede har snust på.
Er en stund siden vi fikk hull på Sheff W forsvaret..0-0 i høst. Til og med i opprykks året måte vi tåle 0-0 borte, og tapte faktisk 0-2 hjemme januar 20. Har møtt de 21 ganger i CS siden nedrykket 04, og statsen er utrolige 7-7-7.. Forventer igjen en jevn kamp som kan bikke alle veier. Vi har det klart beste mannskapet, men har ikke akkurat sprudlet i det siste. Til tross for mye poeng, har det vært litt dødt over oss de siste kampene, de gode periodene har vært korte i en del kamper. Unntaket er Chelsea, der vi holdt stilen bra gjennom hele matchen. Håper vi kvikner skikkelig til i dette lokaloppgjøret. Mange "cupfinaler" mot overkommelig, men likevel vanskelig motstand de neste ukene.

04`sesongen ja, DA hadde vi mye rart innom.....Paul Dickov var vel noe av det værste som kom inn døra?
Moro med "sønn`av" kjente spillere som dukker opp/blir fotballspillere....vi har jo Archie da! ;)
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough 8.3.24 kl. 21 på Viasport 2
« Svar #18 på: Mars 08, 2024, 12:21:33 »


04`sesongen ja, DA hadde vi mye rart innom.....Paul Dickov var vel noe av det værste som kom inn døra?
Moro med "sønn`av" kjente spillere som dukker opp/blir fotballspillere....vi har jo Archie da! ;)

Vi har barna til Seb Carole og to av barna til Richard Cresswell, og som du nevner Andy Grays barn, i de øverste aldersgruppene på akademiet.

Lenger nede har jeg ikke egentlig kontroll.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

morten1966

Sv: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough 8.3.24 kl. 21 på Viasport 2
« Svar #19 på: Mars 08, 2024, 16:09:52 »
Kan vi ikke bare slå dem 6-1 som vi gjorde i 91/92 sesongen da........

Neo

Sv: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough 8.3.24 kl. 21 på Viasport 2
« Svar #20 på: Mars 08, 2024, 16:55:33 »
Måtte formen holde seg, og vi går inn i helgen med 3 nye poeng i folden.
Ingen "ny Hødds-match, takk!

Morgendagen vil gi poengtap for både Leicester og Issswisjjhh.

Da er vi tilbake på 2., og har fortsatt alt i egne hender og hue og bein.


TK20

Sv: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough 8.3.24 kl. 21 på Viasport 2
« Svar #21 på: Mars 08, 2024, 18:46:41 »
Fornøyd med ett poeng her

Hallgeir *

Sv: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough 8.3.24 kl. 21 på Viasport 2
« Svar #22 på: Mars 08, 2024, 19:10:30 »
Kampanalyse av Eirik Aase:

Sheffield Wednesday – Leeds United
Kampstart: 21.00

Det gikk ikke mange ukene inn i den nye sesongen før Sheffield Wednesday så fortapte ut. Sommeren var turbulent med mye tull utenfor banen, mens Xisco Munoz ikke fremstod som en god kandidat til å lede laget. Det viste han seg heller ikke å være, noe som førte til at han fikk sparken utpå høsten. Danny Röhl tok over det som egentlig var en umulig jobb, men nå ser han ut til å gjøre det helt store. Uglene har på ufattelig vis vunnet fem av de seks siste kampene, og viser for øyeblikket form som hører hjemme i helt motsatt ende av tabellen. I midtuken ble Plymouth Argyle slått 1-0 hjemme på Hillsborough, og nå ligger Wednesday på 23. plass med omtrent like mange poeng som en hel klynge med lag. På grunn av Yorkshire-klubbens form er det ikke mange som tror at Wednesday kommer til å rykke ned, til tross for at de starter helgens runde på nedrykksplass. Dersom de faktisk holder seg til slutt, må det kunne sies å være en av de mest utrolige “great escapes” i Championships historie. Det blir dog ikke enkelt å holde ved like den gode formen i fredagens Yorkshire-derby mot Leeds United. Leeds hadde ufattelige ni strake seiere i ligaen før det ble uavgjort mot Huddersfield Town forrige helg. I midtuken slo de tilbake med en ny seier da Stoke City ble slått 1-0 hjemme på Elland Road, og noe av angrepsfotballen Leeds viste i starten av den kampen luktet det svidd av. 10-1-0 er dermed status for Leeds foran fredagens kamp, og foran helgens runde ligger de på en 3. plass med bare to poeng opp til Ipswich Town på 2. plass, samt fem poeng opp til serieleder Leicester City. På bortebane har Leeds 9-3-6 denne sesongen, hvor de fem siste kampene har gitt fire seiere og én uavgjort. Vertene har 7-4-7 på hjemmebane, hvor samtlige tre siste hjemmekamper har endt med seier. En av spillerne som virkelig har stått frem for Wednesday den siste tiden er Ian Poveda. Han er på lån fra Leeds, og kan derfor ikke spille fredagens kamp.

Sheff Weds siste kamper:
Sheff Wed – Plymouth 1-0 (Gassama)
Rotherham – Sheff Wed 0-1 (Ugbo)
Sheff Wed – Bristol City 2-1 (Ugbo x2)
Millwall – Sheff Wed 0-2 (Ugbo, Musaba)
Leicester – Sheff Wed 2-0

Leeds siste kamper:
Leeds – Stoke 1-0 (James)
Huddersfield – Leeds 1-1 (Bamford)
Chelsea – Leeds 3-2 (Joseph x2)
Leeds – Leicester 3-1 (Roberts, Gray, Bamford)
Plymouth – Leeds 0-2 (Gnonto, Rutter)

Vurdering: For et forrykende Yorkshire-derby vi får servert til fredagstacoen. To av lagene med best form å vise til i Championship for øyeblikket. Her blir det kok både på og utenfor banen. Selv om de kjemper i hver sin ende av tabellen, tror jeg dette kan bli en veldig jevn affære. Jeg holder en knapp på gjestene i denne duellen, men ville nok helst holdt meg unna spill.

Tips: Borteseier

https://championshipnorge.com/2024/03/08/for-kamp-sheffield-wednesday-leeds-united-2/
Super Leeds since 1968

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough 8.3.24 kl. 21 på Viasport 2
« Svar #23 på: Mars 08, 2024, 20:02:15 »
Merker eg e sånn passe fornøyd med laguttaket...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Sv: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough 8.3.24 kl. 21 på Viasport 2
« Svar #24 på: Mars 08, 2024, 20:03:08 »
Connor Roberts på ukens lag i championship, og settes på benk. Dundrende uenig.
 

karaba

Sv: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough 8.3.24 kl. 21 på Viasport 2
« Svar #25 på: Mars 08, 2024, 20:09:27 »
Jeg ville mye heller hatt Cooper på backen og Gray på midtbanen i stede for  Kamara. Hadde også foretrukket Byram fremfor Firpo, men han tåler kanskje ikke så mange minutter


Sent from my iPhone using Tapatalk

Tom

Sv: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough 8.3.24 kl. 21 på Viasport 2
« Svar #26 på: Mars 08, 2024, 20:12:58 »
Connor Roberts på ukens lag i championship, og settes på benk. Dundrende uenig.

Helt enig. Overraskende at James også benkes. I et slitent lag synes jeg Roberts og James var to av få som spilte med energi på tirsdag.

Blir knalltøft i dag
 

leedslife

Sv: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough 8.3.24 kl. 21 på Viasport 2
« Svar #27 på: Mars 08, 2024, 20:13:07 »
Jeg ville mye heller hatt Cooper på backen og Gray på midtbanen i stede for  Kamara. Hadde også foretrukket Byram fremfor Firpo, men han tåler kanskje ikke så mange minutter


Sent from my iPhone using Tapatalk
Cooper på backen?

Eriksen55

Sv: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough 8.3.24 kl. 21 på Viasport 2
« Svar #28 på: Mars 08, 2024, 20:15:39 »
Connor Roberts på ukens lag i championship, og settes på benk. Dundrende uenig.

Nå vet vil ingen her inne hvordan beina og kroppen hans er!


karaba

Sv: Kamp vs Sheffield W @Hillsborough 8.3.24 kl. 21 på Viasport 2
« Svar #29 på: Mars 08, 2024, 20:18:05 »
Jeg ville mye heller hatt Cooper på backen og Gray på midtbanen i stede for  Kamara. Hadde også foretrukket Byram fremfor Firpo, men han tåler kanskje ikke så mange minutter


Sent from my iPhone using Tapatalk
Cooper på backen?
Beklager mener Roberts :-) Cooper ville fungert dårlig


Sent from my iPhone using Tapatalk