Skrevet av Emne: Kamp vs Watford @Vicarage Road 29.3.24 kl. 21 på Viasport 1  (Lest 7041 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

karaba

Sv: Kamp vs Watford @Vicarage Road 29.3.24 kl. 21 på Viasport 1
« Svar #180 på: Mars 29, 2024, 23:18:37 »
Cooper er uten tvil alt for dårlig. Med han i midtforsvaret så er vi som en sil igjen!!
Håper dette er siste gang Cooper må starte for Leeds. Hvis ikke han hadde startet så hadde dette vært 3p hver eneste gang


Sent from my iPhone using Tapatalk

Lucas the Kop Cat

Sv: Kamp vs Watford @Vicarage Road 29.3.24 kl. 21 på Viasport 1
« Svar #181 på: Mars 29, 2024, 23:19:02 »


F*ck tullelandskamper
En plage både for laget og supportere...



Sent fra min LE2113 via Tapatalk


GeirO

Sv: Kamp vs Watford @Vicarage Road 29.3.24 kl. 21 på Viasport 1
« Svar #182 på: Mars 29, 2024, 23:19:16 »
Da blir det uavgjort, omtrent det samme som tap.

Absolutt ikke!
Tenker at 1 poeng er dobbelt så nære 0 poeng som 3 poeng.
Eller 3 ganger så nære?

Sent fra min LE2113 via Tapatalk
Matematikken sier vel dobbelt så nære (1 poeng versus 2 poeng)  ;)
Matte sier også at 1p er uendelig mange ganger mer enn 0.
Enig, men også med minst mulig differanse,  fotballmessig. Men vi får håpe ar det er dette ene poenget som får oss opp.
MOT

Cherry

Sv: Kamp vs Watford @Vicarage Road 29.3.24 kl. 21 på Viasport 1
« Svar #183 på: Mars 29, 2024, 23:22:12 »
Ett mannskap med endel slitne spillere i dag, utrolig daff 1. omgang- og det «løsnet» først skikkelig når Anthony og Joseph endret banen….etter 80 min??!!!
Watford spillerne var da også slitne, men TEMPO i ballen fra oss ble det jo ikke før det…
Mye rart av Meslier, Kamara og Rutter…James (og Piroe) tror jeg spilte med 2 venstresko` :-[
…alt i alt greit med ETT viktig poeng fra denne. 

Massasje og fotbad på landslagspillerne nå i 2 dager, presisjonstrening på resten.
Bring on Hull!

Kato

Sv: Kamp vs Watford @Vicarage Road 29.3.24 kl. 21 på Viasport 1
« Svar #184 på: Mars 29, 2024, 23:22:53 »
Bom på valg av stoppere. Bom på bruken av Rutter så tidlig etter operasjon. Som vanlig altfor sein med byttene. Farke kjøper godt, han bygger gode lag, og er tydeligvis god i garderoben. På benken er det langt fra godt nok. Denne kampen hadde vi vunnet tror jeg med Joseph og Anthony tidligere på. James og Bamford kunne vært tatt av med Cooper i pausen.
« Siste redigering: Mars 29, 2024, 23:25:17 av Kato »
 

GaryMac

Sv: Kamp vs Watford @Vicarage Road 29.3.24 kl. 21 på Viasport 1
« Svar #185 på: Mars 29, 2024, 23:24:18 »
Ble helt klart MYE bedre med Rodon og Ampadu som stoppere. Det vet Farke også godt, men tror ikke han turte å starte med Firpo etter kort restitusjon etter lang reise. Og med Gruev skadet ble det Cooper som stopper. Burde han turt å starte med Shack på hb, og Gray på midten?
I tillegg var ikke Rutter god, men med Gnonto på skadelista var ikke Summerville noe alternativ som tier heller...
F*ck tullelandskamper
Og da kom jeg på at jeg har glemt Roberts som også er ute etter landskamp - selv om det var en viktig kamp for Wales og ikke en tullelandskamp.
« Siste redigering: Mars 29, 2024, 23:27:01 av GaryMac »

Milou

Sv: Kamp vs Watford @Vicarage Road 29.3.24 kl. 21 på Viasport 1
« Svar #186 på: Mars 29, 2024, 23:28:41 »
Slik kampen utarta seg var dette 1 poeng vunne meir enn 2 tapte. Watford tok oss på innsats i første omgang, og var også presise og direkte i pasningsspelet. Vi virka ukonsentrerte og ikkje heilt klare for kamp igjen etter landslagspausen. Spesielt Rutter, James, Kamara og Ampadu gjorde feil dei normalt ikkje gjer.

I andre omgang var vi ein god del betre, men vi blir for omstendelege. Noko som blir mykje betre etter byttene, då vi spelar meir direkte. Eg syns spesielt Firpo bidrog positivt til dette.

Eg ser mange kritiserer Bamford, som var veldig lite involvert. Eg såg imidlertid fleire gonger at han starta på løp utan å få ballen så dette er minst like mykje medspelarane sin feil.

Til slutt: vi har ingen grunn til å skulde på dommaren etter denne kampen. Det var riktignok situasjonar i forkant av begge Watford-måla der enkelte dommarar hadde blåst frispark, men samtidig skulle Watford hatt straffespark og det var sannsynlegvis offside i forkant av Summerville-målet. Det irriterer meg likevel at Watford stadig lagar frispark bakfrå når våre spelarar (spesielt Summerville) har kontroll på ballen, utan at det etterkvart blir gitt gult kort for det. Watford laga totalt 15 frispark mot våre 5, og det i ein kamp der dommaren lot veldig mykje gå.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk


Russel_Doig

Sv: Kamp vs Watford @Vicarage Road 29.3.24 kl. 21 på Viasport 1
« Svar #187 på: Mars 29, 2024, 23:38:10 »
Latterlig vurdering av Farke å splitte opp Rodon/Ampadu. Cooper klarte seg greit men balansen i laget satt på direkten når det legendariske midtstopperparet ble satt i lag igjen i 2.omgang. Det mest sjokkerende var egentlig hvor katastrofalt dårlig Ampadu var på midten.

Lucas the Kop Cat

Sv: Kamp vs Watford @Vicarage Road 29.3.24 kl. 21 på Viasport 1
« Svar #188 på: Mars 29, 2024, 23:43:50 »
Latterlig vurdering av Farke å splitte opp Rodon/Ampadu. Cooper klarte seg greit men balansen i laget satt på direkten når det legendariske midtstopperparet ble satt i lag igjen i 2.omgang. Det mest sjokkerende var egentlig hvor katastrofalt dårlig Ampadu var på midten.
Vanskelig å sette fingeren helt på hva som er så bra med vårt faste stopperpar, men tydeligvis kommunikasjonen dem i mellom og roen.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Eriksen55

Sv: Kamp vs Watford @Vicarage Road 29.3.24 kl. 21 på Viasport 1
« Svar #189 på: Mars 29, 2024, 23:46:39 »
Latterlig vurdering av Farke å splitte opp Rodon/Ampadu. Cooper klarte seg greit men balansen i laget satt på direkten når det legendariske midtstopperparet ble satt i lag igjen i 2.omgang. Det mest sjokkerende var egentlig hvor katastrofalt dårlig Ampadu var på midten.

Tror hovedårsaken først og fremst var at Gruev ikke spilte. To kamper uten Gruev etter jul = 5 baklengs.

Det er også mye tilfeldigheter. Watford jobbet hardere, fikk 1-0 og selvtillit. Sånn preger kamper. Sterkt å unngå tap når det ble som det ble

Russel_Doig

Sv: Kamp vs Watford @Vicarage Road 29.3.24 kl. 21 på Viasport 1
« Svar #190 på: Mars 29, 2024, 23:49:21 »
Latterlig vurdering av Farke å splitte opp Rodon/Ampadu. Cooper klarte seg greit men balansen i laget satt på direkten når det legendariske midtstopperparet ble satt i lag igjen i 2.omgang. Det mest sjokkerende var egentlig hvor katastrofalt dårlig Ampadu var på midten.

Tror hovedårsaken først og fremst var at Gruev ikke spilte. To kamper uten Gruev etter jul = 5 baklengs.

Det er også mye tilfeldigheter. Watford jobbet hardere, fikk 1-0 og selvtillit. Sånn preger kamper. Sterkt å unngå tap når det ble som det ble

Enig! Gruev/Kamara er jo et mysterium, ingen er veldig god men i lag får dei laget til å fungere.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28917
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Watford @Vicarage Road 29.3.24 kl. 21 på Viasport 1
« Svar #191 på: Mars 29, 2024, 23:58:43 »
Farke bommet på midtstopper valget men sier han ikke hadde noe valg (vel, Archie kunne løst det...) Men hvor fit Shack er vet vi jo ikke.

Vel. Over til Farke:

Farke here now
We played this game in the worst possible moment. Watford, always the same,new manager, new belief, fresh air. Won the first game. Big positivity. Old mate and former colleague in charge. Knows the players. Gives them confidence. Feels a bit unleashed from them. Great start. For us, the break was the worst possible outcome,. Three players back injured, had been in red hot form. Welsh had two days after 120 minutes with big disappointment.

Firpo played on Wednesday morning in South America. Arrived without sleep yesterday. Rutter nine days after surgery. Cooper started for Scotland two days ago. Two times within three days for 90 minutes. Not one session together as a team. We had six players available during the break for training.

Not possible to give the Welsh players, Liam or Firpo any load yesterday. Had to just push the button tonight. Could feel this in the first half. Not in our rhythm. So difficult to turn the game. Still have individual quality in their team. Much better than their league position.

To come back and equalise in the second half. If we had won that with Anthony's goal it's the first time I would have been dancing on the table for the first time.

What changed second half?
They all play differently with their nations, If training did not matter we would just turn up for the games, but training does matter. High-professional athletes need rhythm and training before games like this. Tried to prepare in a theoretical way. Found our rhythm from minute 10. Spoke about positioning, balance and lads at half-time. They fulfilled this in the second half.

Bringing a player in in red-hot form like Firpo was important. Joseph in form too. Jaidon's goal would have been perfect for the subs.

Injuries
Gnonto at least three weeks with a hamstring issue. Perhaps earlier if he does well, but realistically it's three weeks perhaps a few days more. More or less the same for Roberts.

Gruev has a chance for Monday, but need to see the swelling. Willy and Connor out for Monday.

Resten

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/daniel-farke-press-conference-live-28912031
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28917
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Watford @Vicarage Road 29.3.24 kl. 21 på Viasport 1
« Svar #192 på: Mars 30, 2024, 00:00:28 »
Måå ta med disse også:

Reluctance to break up the defence?
I trust Liam and Charlie there, but it was tough and hard for me to do that. When two players so well together like Joe and Ethan you are reluctant to break it up. There were no other options for me tonight. I didn't like it, but we had no other option.

Firpo's return changed the game?
Good thing is he does not have to go to a different climate or time zone. We go back to Leeds tomorrow morning. Two days between the games. Tomorrow is recovery for him. proper training on Sunday and then ready for the game on Monday.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Bjosse77

Sv: Kamp vs Watford @Vicarage Road 29.3.24 kl. 21 på Viasport 1
« Svar #193 på: Mars 30, 2024, 00:00:33 »
Vi taper første omgang fordi vi ikke makter å spille fotball. På etterskudd i presset, klarer ikke sideforskyve eller fylle hverandres rom så Lewis har et hav av plass hele tide samt at vi har et forferdelig grunnspill. Innsats kan man alltid rope på, men det er bare et billig poeng man drar frem hver gang man taper poeng. Hadde innsat vært en faktor hadde Bielsa vunnet alle kamper og James vært verdens beste spiller. Ingen spillere på dette nivået vil tape. Gi meg heller fotballspillere.

GaryMac

Sv: Kamp vs Watford @Vicarage Road 29.3.24 kl. 21 på Viasport 1
« Svar #194 på: Mars 30, 2024, 00:01:18 »
Noen som har fått med seg hvor alvorlig skaden til Gruev er? Og Roberts sin? Gnonto?
Hvis ingen er tilbake til mandag håper og tror jeg vi starter med Byram, Rodon, Ampadu og Firpo som bakre firer, og Gray og Kamara på midten.
Så må det sees an om Rutter eller Piroe skal starte som tier.
James, Summerville og Bamford starter nok.
Så får vi håpe noen av Roberts, Gruev og Gnonto er klare, og kanskje er aktuelle fra start.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28917
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Watford @Vicarage Road 29.3.24 kl. 21 på Viasport 1
« Svar #195 på: Mars 30, 2024, 00:04:16 »
Noen som har fått med seg hvor alvorlig skaden til Gruev er? Og Roberts sin? Gnonto?
Hvis ingen er tilbake til mandag håper og tror jeg vi starter med Byram, Rodon, Ampadu og Firpo som bakre firer, og Gray og Kamara på midten.
Så må det sees an om Rutter eller Piroe skal starte som tier.
James, Summerville og Bamford starter nok.
Så får vi håpe noen av Roberts, Gruev og Gnonto er klare, og kanskje er aktuelle fra start.
Gruev har en mulighet mandag, ca tre uker ute for de to andre
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28917
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Watford @Vicarage Road 29.3.24 kl. 21 på Viasport 1
« Svar #196 på: Mars 30, 2024, 00:06:56 »
Eg har vært livredd for å avgi noe som helst poeng slik Ipswich/Leicester har holdt på.

Men akkurat nå takler eg det. Leicester har virkelig viklet seg inn i noe, og flaksen til Ipswich KAN ikke fortsette. De får tøffere motstand nå, ifølge Eirik Aase, så jeg tror ikke man må vinne ALT for å henge med på topp to.

Men vi bør vinne på mandag, jau. Hjemme og greier...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

GaryMac

Sv: Kamp vs Watford @Vicarage Road 29.3.24 kl. 21 på Viasport 1
« Svar #197 på: Mars 30, 2024, 00:08:56 »
Noen som har fått med seg hvor alvorlig skaden til Gruev er? Og Roberts sin? Gnonto?
Hvis ingen er tilbake til mandag håper og tror jeg vi starter med Byram, Rodon, Ampadu og Firpo som bakre firer, og Gray og Kamara på midten.
Så må det sees an om Rutter eller Piroe skal starte som tier.
James, Summerville og Bamford starter nok.
Så får vi håpe noen av Roberts, Gruev og Gnonto er klare, og kanskje er aktuelle fra start.
Gruev har en mulighet mandag, ca tre uker ute for de to andre
Tre uker på Gnonto og Roberts, ja....
No e' de' tætt før de' ryr nordnorsk bainnskap av mæ....

ar9

Sv: Kamp vs Watford @Vicarage Road 29.3.24 kl. 21 på Viasport 1
« Svar #198 på: Mars 30, 2024, 00:13:20 »
Kort tid til neste kamp.
Men Farke bør absolutt ta med seg noe fra denne kampen. Kun 7 kamper igjen her gjelder det å kjøre på det som har fungert.

Dessuten med litt skader og halvslitne spillere nå på tampen av sesongen må vi utnytte Joseph’s overskudd enda mer.
Doble hans minutter Daniel bitte.


Sent from my iPhone using Tapatalk

raggen

Sv: Kamp vs Watford @Vicarage Road 29.3.24 kl. 21 på Viasport 1
« Svar #199 på: Mars 30, 2024, 00:37:33 »
liten brøler og bryte opp stopperparet og farke bør se at hadde byttene joseph/anthony kommet 10 min så tror jeg vi hadde tatt alle 3 poengene.
Forever Leeds United!!!!!!!!

Kato

Sv: Kamp vs Watford @Vicarage Road 29.3.24 kl. 21 på Viasport 1
« Svar #200 på: Mars 30, 2024, 08:28:15 »
Noen som har fått med seg hvor alvorlig skaden til Gruev er? Og Roberts sin? Gnonto?
Hvis ingen er tilbake til mandag håper og tror jeg vi starter med Byram, Rodon, Ampadu og Firpo som bakre firer, og Gray og Kamara på midten.
Så må det sees an om Rutter eller Piroe skal starte som tier.
James, Summerville og Bamford starter nok.
Så får vi håpe noen av Roberts, Gruev og Gnonto er klare, og kanskje er aktuelle fra start.
Gruev har en mulighet mandag, ca tre uker ute for de to andre
Tre uker på Gnonto og Roberts, ja....
No e' de' tætt før de' ryr nordnorsk bainnskap av mæ....

Vi tåler litt skader her og der. Roberts har spilt lite. James tar høyresiden. Den vi ikke må få skadet er Crysencio Summerville. Bærer angrepsspillet vårt. Divisjonens beste spiller.

baste

Sv: Kamp vs Watford @Vicarage Road 29.3.24 kl. 21 på Viasport 1
« Svar #201 på: Mars 30, 2024, 10:09:42 »
Slik kampen utarta seg var dette 1 poeng vunne meir enn 2 tapte. Watford tok oss på innsats i første omgang, og var også presise og direkte i pasningsspelet. Vi virka ukonsentrerte og ikkje heilt klare for kamp igjen etter landslagspausen. Spesielt Rutter, James, Kamara og Ampadu gjorde feil dei normalt ikkje gjer.

I andre omgang var vi ein god del betre, men vi blir for omstendelege. Noko som blir mykje betre etter byttene, då vi spelar meir direkte. Eg syns spesielt Firpo bidrog positivt til dette.

Eg ser mange kritiserer Bamford, som var veldig lite involvert. Eg såg imidlertid fleire gonger at han starta på løp utan å få ballen så dette er minst like mykje medspelarane sin feil.

Til slutt: vi har ingen grunn til å skulde på dommaren etter denne kampen. Det var riktignok situasjonar i forkant av begge Watford-måla der enkelte dommarar hadde blåst frispark, men samtidig skulle Watford hatt straffespark og det var sannsynlegvis offside i forkant av Summerville-målet. Det irriterer meg likevel at Watford stadig lagar frispark bakfrå når våre spelarar (spesielt Summerville) har kontroll på ballen, utan at det etterkvart blir gitt gult kort for det. Watford laga totalt 15 frispark mot våre 5, og det i ein kamp der dommaren lot veldig mykje gå.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk

Bamford jobber utrettelig, klart førstevalg på topp. Helt greit å sette Joseph på de siste 15-20 når Bamford har mørnet forsvarsrekka til motstanderlagene.

Store personlinge feil, dårlig tempo gjorde at det ble bare 1 p i går.


Spennende helt inn, trur Leicester og Ipswich vil gå på tap i innspurten. MOT

Kato

Sv: Kamp vs Watford @Vicarage Road 29.3.24 kl. 21 på Viasport 1
« Svar #202 på: Mars 30, 2024, 10:21:50 »
Mener vi slapp unna en klink straffe på Ampadu i starten der.
 

stian

Sv: Kamp vs Watford @Vicarage Road 29.3.24 kl. 21 på Viasport 1
« Svar #203 på: Mars 30, 2024, 10:29:22 »
Med kampen litt på avstand så begynner jeg å bli ganske fornøyd med ett poeng mot Watford. Dette viste seg å være en meget tøff bortekamp. Watford var overraskende gode, samtidig som vi var et stykke unna toppnivået. De målene vi slipper inn er mulig å forhindre, men det er også noen solide angrep av Watford. Hvis Watford holder den samme kvaliteten utover så skal også Ipswich få jobbe hardt mot dem.

Vi kommer tilbake to ganger på en dårlig dag, og med litt flaks hadde vi tatt alle tre poengene. For meg så ikke denne kampen ut som noe tegn på «kollaps». Det er ganske sannsynlig at vi slår hardt tilbake mot Hull og gode muligheter til å gå ut av påsken på tabelltopp.
« Siste redigering: Mars 30, 2024, 10:31:01 av stian »

Reaney

Sv: Kamp vs Watford @Vicarage Road 29.3.24 kl. 21 på Viasport 1
« Svar #204 på: Mars 30, 2024, 10:49:21 »
Selv om jeg etter omstendighetene var fornøyd med ett poeng i går så var gårsdagen "A MISSED OPPORTUNITY FOR AUTOMATIC PROMOTION". Før Watford hadde vi direkte opprykk i egne hender. De harde fakta i dag er at det har vi ikke lengre. Med seier i går kunne vi styrket den muligheten ytterliggere. Vi må nå (igjen) ha hjelp fra andre samtidig som vi må gjøre jobben sjøl. Skjer ikke det er det bare å forberede seg til play offs i mai (skrekk og gru).
« Siste redigering: Mars 30, 2024, 10:53:05 av Reaney »

peacock

Sv: Kamp vs Watford @Vicarage Road 29.3.24 kl. 21 på Viasport 1
« Svar #205 på: Mars 30, 2024, 11:50:27 »
"Firpo's return changed the game?
Good thing is he does not have to go to a different climate or time zone. We go back to Leeds tomorrow morning. Two days between the games. Tomorrow is recovery for him. proper training on Sunday and then ready for the game on Monday."

Eh......jo! Det er nok forskjellige tidssoner i England og Sør-Amerika.

Sydhagen

Sv: Kamp vs Watford @Vicarage Road 29.3.24 kl. 21 på Viasport 1
« Svar #206 på: Mars 30, 2024, 12:05:23 »
"Firpo's return changed the game?
Good thing is he does not have to go to a different climate or time zone. We go back to Leeds tomorrow morning. Two days between the games. Tomorrow is recovery for him. proper training on Sunday and then ready for the game on Monday."

Eh......jo! Det er nok forskjellige tidssoner i England og Sør-Amerika.
I dette tilfellet mener han nok mellom Leeds og London


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Eriksen55

Sv: Kamp vs Watford @Vicarage Road 29.3.24 kl. 21 på Viasport 1
« Svar #207 på: Mars 30, 2024, 12:10:15 »
Syntes det er litt artig å se hetsen Cooper får på det andre målet. Skulle først hatt frispark, så kommer han tilbake i posisjon. Dennis går innover og drar Cooper ut av posisjon, Rodon i sikring blir også lurt før skuddet sitter i det lengste hjørnet. Horribelt forsvarsspill leser jeg mange steder.

Summerville sitt mål - Drar seg innover, litt lignende finter som Dennis på Watford før skuddet sitter i det lengste hjørnet. Fantastisk mål og fantastisk prestasjon.



Ikke Cooper sin feil at det ble 1 poeng i går.

TK20

Sv: Kamp vs Watford @Vicarage Road 29.3.24 kl. 21 på Viasport 1
« Svar #208 på: Mars 31, 2024, 17:56:41 »
Cooper meg her og Cooper meg der. Det mest skuffende med fredagens kamp var Ampadus opptreden på midten.

auren

Sv: Kamp vs Watford @Vicarage Road 29.3.24 kl. 21 på Viasport 1
« Svar #209 på: Mars 31, 2024, 22:29:19 »
Cooper er uten tvil alt for dårlig. Med han i midtforsvaret så er vi som en sil igjen!!
Håper dette er siste gang Cooper må starte for Leeds. Hvis ikke han hadde startet så hadde dette vært 3p hver eneste gang


Sent from my iPhone using Tapatalk

Sorry, men dette synes jeg var et nokså tåpelig innlegg.

Cooper startet forrige kamp vi møtte Watford. Da vant vi 3-0. Ingen krass finger til Farke den gang så vidt jeg husker.

Spent på hvilken startoppstilling oraklene ville stilt med fredag kveld. Som Farke sa etter kampen kunne ikke Firpo spille mer enn 30 minutter. Gray og Kamara på midten ville også vært et sjansespill. Ingen av dem mestrer holding player rollen Farke ønsker, slik Gruev og Ampadu kan. Med Gray på sentral midtbane, hvem skulle da ha spilt høyreback? James? Eller kanskje Crew og Kamara som sentral midtbaneduo?

Cooper hadde "ingenting" med prestasjonen i første omgang å gjøre. At vi fremstod så energiløse, ukonsentrerte og dårlige er fullt og holdent grunnet den internasjonale pausen. Det visste vi på forhånd. Leeds har de siste par ukene stilt med 6 spillere på trening. Ingen full treningsøkt med alle spillerne samlet forut for kampen. Firpo spilte kamp i Sør-Amerika onsdag morgen. Motstander Watford har nok stort sett stilt fulltallige på trening. Dette er prisen man må betale for et håpløst kampoppsett av forbundet. Som vi så slet også de andre topplagene. Leicester tapte, Soton klarte kun uavgjort hjemme mot Boro og Ipswich hadde griseflaks mot Blackburn.

Satser vi slår hardt tilbake i morgen kveld, men det blir nok en tøff match. I det minste får våre spillere et par dager å hente seg inn på.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.