Skrevet av Emne: Kamp vs Blackburn Rovers @ Elland Road 13.4.24 kl 1330 på VSport 2  (Lest 4957 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Killa

Kamp igjen i mårra - kamptråd må til!

Etter skuffelsen mot Sunderland må vi nå brette opp ermene og skaffe 3 poeng igjen, hvis vi ikke vinner denne kan det bli veldig tungt i innspurten.
Noen spillere (Bamford, Rutter) bør få hvile litt, jeg ønsker meg dette laget forutsatt ingen nye skader:

Meslier - Roberts, Rodon, Ampadu, Firpo - Gray, Gruev - Gnonto, Summerville, James - Joseph

Tenker da Summerville kan få prøve seg i 10'er rollen og med Gnonto og James på hver sin kant.
Så får Rutter, Anthony og Bamford/ Piroe komme innpå etter 60-70 min hvis det har gått i stå.
Kamara kan også få hvile litt nå. Er meget forberedt på at Farke ikke er enig med meg her....

Tips: 2-0 Gnonto, Summerville
« Siste redigering: April 12, 2024, 12:41:55 av Killa »

Cherry

Kamp igjen i mårra - kamptråd må til!

Etter skuffelsen mot Sunderland må vi nå brette opp ermene og skaffe 3 poeng igjen, hvis vi ikke vinner denne kan det bli veldig tungt i innspurten.
Noen spillere (Bamford, Rutter) bør få hvile litt, jeg ønsker meg dette laget forutsatt ingen nye skader:

Meslier - Roberts, Rodon, Ampadu, Firpo - Gray, Gruev - Gnonto, Summerville, James - Joseph

Tenker da Summerville kan få prøve seg i 10'er rollen og med Gnonto og James på hver sin kant.
Så får Rutter, Anthony og Bamford/ Piroe komme innpå etter 60-70 min hvis det har gått i stå.
Kamara kan også få hvile litt nå. Er meget forberedt på at Farke ikke er enig med meg her....

Tips: 2-0 Gnonto, Summerville

Nesten enig med deg , med unntak av at jeg vil ha inn Piroe i stedet for James i lagoppstillingen.
Gnonto og Summerville kan variere/bytte på sidene etter hvordan kampen utarter seg.
At vi bør og må vinne er jeg derimot heeeelt enig i. :D
 

Killa

Kamp igjen i mårra - kamptråd må til!

Etter skuffelsen mot Sunderland må vi nå brette opp ermene og skaffe 3 poeng igjen, hvis vi ikke vinner denne kan det bli veldig tungt i innspurten.
Noen spillere (Bamford, Rutter) bør få hvile litt, jeg ønsker meg dette laget forutsatt ingen nye skader:

Meslier - Roberts, Rodon, Ampadu, Firpo - Gray, Gruev - Gnonto, Summerville, James - Joseph

Tenker da Summerville kan få prøve seg i 10'er rollen og med Gnonto og James på hver sin kant.
Så får Rutter, Anthony og Bamford/ Piroe komme innpå etter 60-70 min hvis det har gått i stå.
Kamara kan også få hvile litt nå. Er meget forberedt på at Farke ikke er enig med meg her....

Tips: 2-0 Gnonto, Summerville

Nesten enig med deg , med unntak av at jeg vil ha inn Piroe i stedet for James i lagoppstillingen.
Gnonto og Summerville kan variere/bytte på sidene etter hvordan kampen utarter seg.
At vi bør og må vinne er jeg derimot heeeelt enig i. :D

Absolutt en mulighet å bytte om slik at Piroe kommer inn i stedet for James ja. Har en følelse av at Piroe kanskje har igjen et par mål til i seg før sesongen er ferdig.... Og James har også hatt en dalende formkurve dessverre.

auren

Som tidligere sagt i kamper i dag tråden; Blackburn tapte 5-0 sist og kommer garantert til å spille ultra defansivt og mure igjen. Det vil trolig gi oss mye ball og da trenger vi offansive spillere fra start. Piroe må spille, jeg setter ham i tospann med Gruev på midten. Gray kan få hvile sammen med Kamara og Bamford:

Meslier - Roberts, Rodon, Ampadu, Firpo - Gruev, Piroe - Gnonto, Rutter, Summerville - Joseph

Tips: 3-0 (Joseph, Piroe og Rutter!)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

TK20

Hva med dette laget?

Meslier - Gray Rodon Ampadu Firpo - Gruev Kamara- James Rutter Summerville - Bamford.

Hvis det ikke fungerer tenker jeg Joseph og Piroe og Gnonto kanskje kan komme etter 83 minutter?

Killa

Hva med dette laget?

Meslier - Gray Rodon Ampadu Firpo - Gruev Kamara- James Rutter Summerville - Bamford.

Hvis det ikke fungerer tenker jeg Joseph og Piroe og Gnonto kanskje kan komme etter 83 minutter?

Aner vi en ørliten ironisk undertone her TK? :o

Cherry

Hva med dette laget?

Meslier - Gray Rodon Ampadu Firpo - Gruev Kamara- James Rutter Summerville - Bamford.

Hvis det ikke fungerer tenker jeg Joseph og Piroe og Gnonto kanskje kan komme etter 83 minutter?

 ;D Farke tenker altså lenge og vel, og kjører copy-paste på Teamsheet.  Er dette fra spionkamera over pulten til Farke?
 

Dennis

Skulle veldig gjerne sett Piroe bak Joseph, samt Gnonto ute til høyre fra start. Tror derimot ikke vi får mer enn ett, maks to bytter fra start. Kanskje er det Gnonto som starter for James, om han har kroppen til det.

Hadde også likt å se Gray i midtbaneleddet og Roberts som offensiv back i denne kampen, men det spørs om Gnonto og Roberts er klare for 90 minutter/start enda.

Tror og håper på ketsjup i denne kampen.
Marching on together!

Sydhagen

Blackburn er fullstendig i oppløsning.
Forventer en trygg og klar seier.

6-1 (Rodon, Ampadu, Gnonto 3, Summerville)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

NT

Siden nervene er i høyspenn sjekkes nå alle mulige kilder for å finne tro på at dette blir seier. Leser i lokalpressen at fansen i Lancashire ikke er sps. happy med Eustace som manager, han har da på 12 kamper 1-7-4.  Dette har dratt Rovers inn i bunnstriden med sine 46 p. og de 4 siste kamper er Leeds og Leicester borte, så har de SheffW og Coventry hjemme. Tror faktisk man i år kan ryke ut på 48/49 poeng når man ser hvem som møter hvem på slutten, Rovers har sin finale mot Sheffield neste helg.  Ser vi bort fra tap ihelga 0-5 og seier sist borte 5-1 mot Sunderland, så har de på de øvrige 10 kamper 6-9 i målforskjell.  Minner om en parkert buss, med 1 bak pr kamp og en halv forover. 

Nå må vi bare sørge for å vinne myntkastet og spille mot South Stand i første og pøse på. Kjente det med en gang når Sunderland bytta side, ble bare tull. En komfortabel storseier er akkurat hva vi nå trenger !

GaryMac

(Fors)Lag-oppstilling

                    Meslier
Roberts - Rodon - Ampadu - Byram
              Gruev - Rutter
     Gnonto - Piroe - Summerville
                   Joseph

Carl Fisker

Hva med dette laget?

Meslier - Gray Rodon Ampadu Firpo - Gruev Kamara- James Rutter Summerville - Bamford.

Hvis det ikke fungerer tenker jeg Joseph og Piroe og Gnonto kanskje kan komme etter 83 minutter?
Bamford i startelleveren er nok temmelig sikkert, ja.

peacock

(Fors)Lag-oppstilling

                    Meslier
Roberts - Rodon - Ampadu - Byram
              Gruev - Rutter
     Gnonto - Piroe - Summerville
                   Joseph

Rutter sentralt defensivt!?
Så du vil ha alle hans balltap nærmere vårt mål?
Neppe særlig lurt....

GeirO

Føler mange tar litt lett på kampen. Et lag som nylig har knust Sunderland og spilt uavgjort mot Soton.  Har de dagen, og vi er sånn middels, så vinner i alle fall ikke vi. Dette kan bli en rysare...
MOT

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28930
  • Total likes: 2644
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Ingen kommenterer presseren? 🫢

Farke fikk spr om byttene, og svaret:
Some of those thousands of managers that you mentioned have made a talking point of your substitutions and the timing of them. When you look back at this season, have you ever second guessed or analysed a decision to substitute or not to and felt you should have done it differently? Or is it impossible? Because you don't know what the player would have done?


"After each and every game you analyze what we have done, also pretty self critical what we as a coaching staff or me as a manager could have done better. But the second topic is also right, you never know. So it's impossible to judge because you never know if you would have played a game, for example, the last game with a completely different lineup or you substitute earlier or you substitute not at all. You never know, if a different striker would have perhaps scored or if I should have let Patrick Bamford longer on the pitch because he would have scored in the last minute or whatever or you should have changed the base formation. You never know. It's also why we love the sport that much because everyone can have an opinion. But for me it's just important that I totally trust my players and my group of players otherwise we wouldn't share for example that many goals. Yes, if someone thinks we should be there  with better decisions, I can't argue against this because I can't prove the difference. Like I mentioned before I like to stay humble and also to stay self critical and I don't want to put myself into the spotlight. But staying humble, I love the statistics, I think I was nominated three times right now and won three times the manager of the month. I am nominated for manager of the season, we are playing the best season in the history of this club. We have the best defensive record, we have the best home record in the league, we have the best home record in the history of Leeds United Football Club. We are there with 87 points after 42 games, we have shared many many goals, we have the best goal difference. We have still the chance to play the perfect season. It could be that it's perhaps because of me that we are not there even better in the table and are already promoted. It could be, I can't argue against this because I can't prove it a different way round. But one thing is also for sure, although I try to analyze each and every game and I also like to be self critical, if I am allowed to say this in a humble way, I am also not too nervous or too critical about our season so far. The most important topic is I totally trust and back my players and I also managed the season out of this league also a few times and you have a gut feeling and the gut feeling right now is we are out to create something special in the last games and the gut feeling is that we are allowed also to look back on the season and speak about it being quite a successful season. It's just the gut feeling I have and we will see what the outcome is.”

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-v-blackburn-rovers-daniel-farke-press-conference-every-word-on-ipswich-town-leicester-city-southampton-dallas-tribute-and-gut-feeling-4588882
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sydhagen

Bra svart av Farke


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Forever Whites

« Siste redigering: April 12, 2024, 23:28:38 av Forever Whites »
Medlem 94237

Kato

Ingen kommenterer presseren? 🫢



https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-v-blackburn-rovers-daniel-farke-press-conference-every-word-on-ipswich-town-leicester-city-southampton-dallas-tribute-and-gut-feeling-4588882

Ikke like gøyt for enkelte det.  Bra svar fra Farke.


Vi bytter nest-minst i divisjonen, med den beste benken. Sier det meste. Farke kunne styrt alt annet, så kunne en taktiker styrt kampene. Da hadde vi allerede vært oppe.

Laget? Samme som sist, garantert. Trenger ikke trykke opp nytt program.
« Siste redigering: April 12, 2024, 23:41:46 av Kato »
 

Cherry

Ingen kommenterer presseren? 🫢



https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-v-blackburn-rovers-daniel-farke-press-conference-every-word-on-ipswich-town-leicester-city-southampton-dallas-tribute-and-gut-feeling-4588882

Ikke like gøyt for enkelte det.  Bra svar fra Farke.


Vi bytter nest-minst i divisjonen, med den beste benken. Sier det meste. Farke kunne styrt alt annet, så kunne en taktiker styrt kampene. Da hadde vi allerede vært oppe.

Laget? Samme som sist, garantert. Trenger ikke trykke opp nytt program.

Njææææ.
Farke med goe’ svar på presser’ i dag.
Stoler på han.
Tror på en endring eller 2 i oppstillinga’ i morgen.
 

Smudge

Ganske sikker på at Roberts tar backplass og Gray sentralt. Kamara ryker ut. Mulig Gnonto for James

rd1

Farke vet hva han gjør. Eneste endringen (kanskje) er Gnonto inn for James.

Mange her inne har lyst til å bytte MYE, men grunnstammen i laget vårt er på toppen i av formtabellen i 2024. Farke har gjort dette før. Han vet at spillerne trenger tillit: «dere er superstars, dere fikser dette».

Alt dette vaset om at spillerne trenger hvile…(suuuk), de trenger godfølelsen, tillit og guiding.

Det vet Farke.

Derfor starter stort sett de samme imorgen.

Derfor rykker vi opp.

Punktum.

.
"Who needs Cantona??"

Kato

Farke vet hva han gjør. Eneste endringen (kanskje) er Gnonto inn for James.

Mange her inne har lyst til å bytte MYE, men grunnstammen i laget vårt er på toppen i av formtabellen i 2024. Farke har gjort dette før. Han vet at spillerne trenger tillit: «dere er superstars, dere fikser dette».

Alt dette vaset om at spillerne trenger hvile…(suuuk), de trenger godfølelsen, tillit og guiding.

Det vet Farke.

Derfor starter stort sett de samme imorgen.

Derfor rykker vi opp.

Punktum.

.

Formtabellen handler vel om hvordan formen har vært siste tiden, ofte siste 5 kamper. Er vel ikke like lystig lesning det. Der er vi plutselig en middelhavsfarer. Blir ikke mye opprykk hvis den formen fortsetter. Trøsten er foreløpig at Leicester er enda verre ute. Laguttak bør vel mer gjøres ut fra det enn ut fra hva vi gjorde i januar. Derfor bør det selvsagt byttes 2-3 spilllere.
« Siste redigering: April 13, 2024, 06:55:42 av Kato »
 

Forever Whites

Jeg kunne godt tenkt meg dette laget:

                Meslier
Roberts - Rodon - Ampadu - Firpo
              Gruev - Gray
     James - Gnonto - Summerville
                   Piroe

Eventuelt Joseph(han trenger en start) inn for Piroe.  Hvis vi sliter etter første omgang bør vi få litt tidligere bytter i 2. omgang. 
« Siste redigering: April 13, 2024, 09:20:26 av Forever Whites »
Medlem 94237

Kato

Mitt lag i dag hadde vært:

Meslier

Roberts - Rodon - Ampadu - Firpo

Gruev - Gray

Gnonto - Piroe - Summerville

Joseph

Så kunne Rutter fått 30 min når Blackburn var mørnet. Rutter, Kamara, James og Bamford trenger å hvile. De som kommer inn fortjener å starte.

4 endringer, foreslått, men det ender med 0.

Pronto

Farke vet hva han gjør. Eneste endringen (kanskje) er Gnonto inn for James.

Mange her inne har lyst til å bytte MYE, men grunnstammen i laget vårt er på toppen i av formtabellen i 2024. Farke har gjort dette før. Han vet at spillerne trenger tillit: «dere er superstars, dere fikser dette».

Alt dette vaset om at spillerne trenger hvile…(suuuk), de trenger godfølelsen, tillit og guiding.

Det vet Farke.

Derfor starter stort sett de samme imorgen.

Derfor rykker vi opp.

Punktum.

.

Formtabellen handler vel om hvordan formen har vært siste tiden, ofte siste 5 kamper. Er vel ikke like lystig lesning det. Der er vi plutselig en middelhavsfarer. Blir ikke mye opprykk hvis den formen fortsetter. Trøsten er foreløpig at Leicester er enda verre ute. Laguttak bør vel mer gjøres ut fra det enn ut fra hva vi gjorde i januar. Derfor bør det selvsagt byttes 2-3 spilllere.

https://thefishy.co.uk/formtable.php?table=2
Formen er brukbar den, både etter 6 og 10 kamper..
« Siste redigering: April 13, 2024, 11:29:40 av Pronto »

Dennis

Farke vet hva han gjør. Eneste endringen (kanskje) er Gnonto inn for James.

Mange her inne har lyst til å bytte MYE, men grunnstammen i laget vårt er på toppen i av formtabellen i 2024. Farke har gjort dette før. Han vet at spillerne trenger tillit: «dere er superstars, dere fikser dette».

Alt dette vaset om at spillerne trenger hvile…(suuuk), de trenger godfølelsen, tillit og guiding.

Det vet Farke.

Derfor starter stort sett de samme imorgen.

Derfor rykker vi opp.

Punktum.

.

Fornuftig med edruelighet oppe i all nervøsiteten.

Jeg ønsker meg to spesifikke bytter fra start, men du har helt rett i det du sier.

Uansett har eventuelt den samme elleveren kapasiteten til å vinne kampen. Jeg tipper på én endring.
Marching on together!

auren

Kamp vs Blackburn Rovers @ Elland Road 13.4.24 kl 1330 på VSport 2
« Svar #26 på: April 13, 2024, 12:31:18 »
Jøss! Tre endringer!!




auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Da blei det ikke uendret.
Marching on together!

NT

Jeg tror Farke må ha lest seg opp litt på forumet denne uka og fått litt inspirasjon !

Dennis

Jeg tror Farke må ha lest seg opp litt på forumet denne uka og fått litt inspirasjon !

Han er lei sytinga  ;D
Marching on together!