Skrevet av Emne: 2. play off kamp: Leeds vs Norwich @ Elland Road 16. mai kl. 21 på V sport2  (Lest 5407 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Hallgeir *

Georginio 3-0.

Deilig å sitte med lave skuldre og nyte et (flere) glass vin og digge flott spill av favorittklubben. Wow!
Super Leeds since 1968

stian

Den 1. omgangen har vært kruttsterk. Oppsiktsvekkende stor forskjell på lagene.

GeirO

Ser jo direkte sprudlende ut offensivt i dag. Merkelig hvor fort det snur, sterkt av manager og spillere!
Mener det snudde i pausen på Carrow Road, vi fant formen da.
MOT

Gordon McUseless

Tony Dorigo mener vi ser farlig ut på cornere i kveld 😊

Lucas the Kop Cat

Tony Dorigo mener vi ser farlig ut på cornere i kveld
Litt nærmere å nesten score på corner?

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Sydhagen

Piroe


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Blank_File

Vi sprudler! For første gang siden påske. Jeg tror ikke det jeg ser! En omgang igjen. Vi er ekstremt nærme Wembley nå.

auren

Pause. 3-0!!! WE ARE BACK!!! Vi er ikke til å kjenne igjen. Heldigvis! ALT er tilbake! Overskudd, energi, samspill, formasjon og glede! Hvis vi ikke ender opp på Wembley skjønner jeg ingenting! Alle spillerne er skjerpet og spiller bra. Rutter endelig slik vi har sett ham tidligere, Gray spiller som han er 28, Gruev styrer midtbanen og jammen scoret vi ikke på et genialt dødballtrekk! Når skjedde det sist??

Bare å bestille billett til London folkens!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Gordon McUseless

Tony Dorigo mener vi ser farlig ut på cornere i kveld
Litt nærmere å nesten score på corner?

Sent fra min LE2113 via Tapatalk
Fra sjanseløst til nesten er jo noe da 😁

Carl Fisker

Vi sprudler! For første gang siden påske. Jeg tror ikke det jeg ser! En omgang igjen. Vi er ekstremt nærme Wembley nå.
Dette må feires!

Sleivind

Brukbar omgang  8)

Gordon McUseless

Vi sprudler! For første gang siden påske. Jeg tror ikke det jeg ser! En omgang igjen. Vi er ekstremt nærme Wembley nå.
Dette må feires!
Tror jeg venter med det til opprykket er sikret for min del  ;)

Fantasyland

Smashing! Tok turen på pøbb og det er vel verdt det så langt

leedslife

En mektig omgang av Leeds.

Fantastisk med redningen fra Meslier og scoringen fra Rutter selv om kampens store er jo det legget fra Gnonto og løpet til Piroe.
Det er det faktisk høy PL klasse over.




stian

Ser jo direkte sprudlende ut offensivt i dag. Merkelig hvor fort det snur, sterkt av manager og spillere!
Mener det snudde i pausen på Carrow Road, vi fant formen da.

Det kan godt hende. Akkurat i tide i så fall. I denne omgangen ser alle 11 Leeds-spillere ut til å ha øyne i nakken. Tidvis nydelig rytme, motsatte bevegelser og kloke valg med ball. 2. omganger har kanskje en tendens til å bli antiklimaks i sånne kamper, men i playoff er det ingen som bryr seg om å «vinne andreomgangen». Hvordan kommer Norwich ut nå? Vi kan vel vente både spillerbytter og formasjonsendring. Hvis vi er rolige, tålmodige med ball og unngår blemmer i de første 10 minuttene, så kan det bli noen feite overganger her. Blir ikke sjokkert hvis James kommer inn og putter i denne kampen

Hallgeir *

Hva skal man si?

Hadde ikke sett for meg en slik omgang. Norwich med en eneste mulighet som Meslier mesterlig tok seg av. Totalt ufarlige og tafatte ellers, men det skal Leeds ha det meste av æren for. Fullstendig dominans, og ledelsen kunne og burde vært større. Tipper andre omgang blir mer kontrollert med færre sjanser. Et fjerde mål tidlig er velkomment.  8)
Super Leeds since 1968

Cannavaro

For en omgang !!!  Det er et fyrverkeri, alle er PÅ !!!  Vinner dueller, pasningene sitter og flyten er der....hva har skjedd ?? Hvilke knapper trykket Farke på ??
Må være en av de beste omgangene denne sesongen, når det gjelder som (nest)mest.....wow !   Jeg er bare imponert her jeg sitter, så deilig å se denne gjengen presterer sånn de kan, det som bor i laget, det er som er DNA`et denne sesongen.

Jeg tror det er bare å prøve fortsette med dette flytspillet, Norwich vil gå hardt ut for å få en redusering, og vi må henge med i duellspillet og ta ned tempo med balltrilling defensivt, før vi eksploderer offensivt.
Dette ser utrolig lovende ut, håper vi virkelig har funnet formen igjen......
Nå er det bare riktig fokus i 2.omgang så er dette en transport etappe....
MFLU - Miracles For Leeds United

Forever Whites

Litt off topic, men noen fra Tromsø her som kjenner til hvor man kan få sett eventuell play off finale på byen der?  Jeg skal på jobbreise til Tromsø og lander på Langnes 26. mai kl 16:30.  Kampen starter kl 18:00.  Har 1,5 time på meg da til å finne en plass jeg kan se kampen.
Medlem 94237

Kato

Archie Gray har vært helt fantastisk. Unngå baklengs første 15 min i andre omgang så går det veien.
 

Forever Whites

Archie Gray var helt fantastisk. Unngå baklengs første 15 i andre omgang så går det veien.

Myyyye bedre i dag ja, enn som offensiv midtbanespiller i forrige kamp.
Medlem 94237

Hallgeir *

Det slår meg at det vi har sett av Leeds i en så viktig kamp, er så langt fra "The Leeds way" man kan komme.

Må være en mektig opplevelse å sitte på tribunen i kveld.
Super Leeds since 1968

GaryMac

Finnes den Leedssangen de spiller i pausen nå på spotify?

Hallgeir *

Finnes den Leedssangen de spiller i pausen nå på spotify?

Har den i alle fall på en cd jeg kjøpte i byen. Blir nok en avspilling i kveld.
Super Leeds since 1968

Forever Whites

Finnes den Leedssangen de spiller i pausen nå på spotify?

Har den i alle fall på en cd jeg kjøpte i byen. Blir nok en avspilling i kveld.

Jeg og har den på CD, kjøpt for ca 100 år siden.  ;D
Medlem 94237

Lucas the Kop Cat

Må holde unna første kvarteret. Ikke gi kanarifuglene noen brødsmuler.

Hallgeir *

Finnes den Leedssangen de spiller i pausen nå på spotify?

Har den i alle fall på en cd jeg kjøpte i byen. Blir nok en avspilling i kveld.

Jeg og har den på CD, kjøpt for ca 100 år siden.  ;D

Før år 2000, sannsynligvis.
Super Leeds since 1968


GeirO

Nå Gunner vi bare på...
MOT

Lucas the Kop Cat

Nå, Piroe, 3. store sjanse du ikke setter.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Forever Whites

Finnes den Leedssangen de spiller i pausen nå på spotify?

Har den i alle fall på en cd jeg kjøpte i byen. Blir nok en avspilling i kveld.

Jeg og har den på CD, kjøpt for ca 100 år siden.  ;D

Før år 2000, sannsynligvis.

Var det Here We Go Leeds United sangen han spør om het?
Medlem 94237