Skrevet av Emne: 2. play off kamp: Leeds vs Norwich @ Elland Road 16. mai kl. 21 på V sport2  (Lest 5584 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Forever Whites

Et spøkelse nedkjempet.  Wembley next!  Har troen.  :)
Medlem 94237

GeirO

Fantastisk kamp! Trodde ikke dette var mulig mer denne sesongen..

Wagner var fornøyd med 0-0 hjemme, det var på Elland Road han skulle gjøre det....
MOT

Fantasyland

Slutt. Vel fortjent seier som kunne vært enda større.

Bang. On

Hallgeir *

Ikke mange tilskuere har forlatt Elland Road.
Super Leeds since 1968

Lucas the Kop Cat

Fantastisk kamp! Trodde ikke dette var mulig mer denne sesongen..

Wagner var fornøyd med 0-0 hjemme, det var på Elland Road han skulle gjøre det....
Vitner om at han hadde lite tro på egne spillere når en går for uavgjort på hjemmebane og et heldig mål borte.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Johnnyj

Hele sangen synger MOT og I Predict a Riot.
Høy gåsehudfaktor her, de jubelscenene etter kampen må jeg se i reprise om igjen og om igjen

flynn

En ting er å vinne. Men å gjøre det slik gir et enormt løft før finalen. Selvtilliten er tilbake. Uvurderlig!

flynn

Sterland

Herlig å se vi klarer å hente opp nivået fra tidligere i sesongen :) Summerville og Rutter virker på igjen, Gruev/Kamara leverer på midten og Piroe gjør en herlig jobb som 9´er. Spøkelse nr 1 er tatt, nå gjenstår ett.. Så utrolig lettet at vi viste nivået som har sendt oss til toppen av Championship :) :)

auren

WOWOWOWOW!!! Dette var en slik maktdemonstrasjon at det eneste negative jeg har å si etter kampen er Drillo sin statistikk. Lag med storseire gjør det sjelden like bra i neste kamp.

Sånn. Nok kaldt vann i blodet.

Dette var faktisk sesongens beste performance. Når vi trengte det så mest var vi så påskrudd som bare det. Helt fantastisk!

Trolig blir det Soton i finalen. Der har vi virkelig noe å hevne. Spiller vi like bra som i kveld, er jeg ikke litt bekymret en gang.

MOT folkens! La oss nyte de neste dagene 🤍

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cannavaro

Ja idag valset vi over Norwich - akkurat som vi burde gjort i 1.kamp.  Norwich er jo et blekt og tannløst lag, ihvertfall til å dømme etter disse to kampene.  Vi river dem istykker, og igjen er det angrepsrekka vår som skinner.  La det vare 10 dager til...
Det er totalt sett en utrolig god og smart kamp av Leeds, og soleklart fortjent å gå til finalen.
Kan igrunn fremheve hele laget idag, jobber sammen som en kraftfull enhet og er PÅ fra første spark på ballen, sånn må det være på Wembley også - det er da vi opptrer best, med intensitet, aggresivitet, vinne dueller og bruke ballen riktig når vi har den.
Rett og slett imponert etter dagens kamp....da spiller det kanskje ingen rolle hvem vi møter i finalen - selv om WBA kanskje kan være den "letteste" motstanderen om noe...
GRATTIS alle, dette var stort !!
MFLU - Miracles For Leeds United

leedslife

Det var en maktdemonstrasjon over to kamper.
Akkurat nå kan jeg se for meg at dette går hele veien helt til topps uansett motstand. Det samme kan ikke sies om Ashley Barnes.
Aldri sett en profesjonell fotballspiller nærmest bli begravet på den måten.

ar9

Jeg har fortsatt ikke ord


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hallgeir *

Intervjuer med Rodon, Ampadu og Farke etter kampen på LUTV. "En ganske fornøyd gjeng".
Super Leeds since 1968

Lucas the Kop Cat

Jeg har fortsatt ikke ord


Sent from my iPhone using Tapatalk
Du klarte da noen få.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Hallgeir *

Bare 36384 tilskuere på kampen. Sannsynligvis ble ikke bortelagets kvote utsolgt. Kanskje hadde de en aning om hvordan det kom til å gå?  :o
Super Leeds since 1968

Gordon McUseless

Bare 36384 tilskuere på kampen. Sannsynligvis ble ikke bortelagets kvote utsolgt. Kanskje hadde de en aning om hvordan det kom til å gå?  :o
Overmodent for en utvidelse kan en si....Håper de får fingen ut om det blir opprykk.

Myhre10

Med fare for å jinxe, Norwich har vel fremstått helt tafatte i de to oppgjørene mot oss.  Virker som formen deres har forfalt enda mer en det våres har.
Vel, nå har jo formen til Norwich vært mye bedre enn formen Leeds 🤔😉

Reaney

Gratulerer alle Leeds venner med storseier og finale på selveste Wembley. Ikke akkurat hverdagskost for oss dette. Måtte det gå hele veien.

Myhre10

Herlig kamp, vi knuste Norwich 👏👍🏻⚽️⚽️⚽️⚽️

Kato

Jeg var egentlig ganske trygg etter 2. omgangen sist. Vi kontrollerte bortekampen mot et lag som er klart best hjemme. Når vi så får det tidlige målet, og får lov å kontre litt, da er vi livsfarlige.

Kred til Farke, han traff fantastisk bra i dag.

raggen

svært overbevisende og sterk prestasjon av Leeds ikveld. mye mere fremover rettet og alle var på ikveld fra start. gruev og ikke minst kamara var tilbake i godt slag. tom piroe hadde en god kamp!!!

Nei her må vi bare ta det positive med oss til wembley 8)
Forever Leeds United!!!!!!!!

Forever Whites

Skal alle tidligere spøkelser forsvinne vinner vi 3-0 på Wembley 26. mai i de rosa draktene!  8)
Medlem 94237

Hallgeir *

Skal alle tidligere spøkelser forsvinne vinner vi 3-0 på Wembley 26. mai i de rosa draktene!  8)

Ingen grunn til å spille den kampen i noe annen farge enn hvitt.
Super Leeds since 1968

Myhre10

Gratulerer alle Leeds venner med storseier og finale på selveste Wembley. Ikke akkurat hverdagskost for oss dette. Måtte det gå hele veien.

👍🏻👍🏻

Blank_File

Nå har vi/jeg lagt skyda på Farke for å ha drenert spillerne våre. Jammen på sin plass å gi han ubegrensa skryt for å ha fylt på de igjen i uka som gikk. Det var altså så fantastisk deilig å se at Norwich bare gikk opp i limingen pga de fire fremme (selv om Gnonto ikke hadde stor kamp). Hvis det kan fortsette inn mot finalen, så har vi et lite håp å knytte oss til likevel!

Andersen

Total kontroll gjennom hele kampen! En eneste sjanse fikk Norwich gjennom kampen da Ampadu misset en klarering der bak , og spissen klarte ikke score på Mesllier som reddet mesterlig ! Treneren Wagner var fornøyd med resultatet hjemme , og kom til ER som han sa med det for øye å ødelegge for Leeds på alle måter. Norwich ble rivd i fille biter, tygd og spyttet ut under kampen ! Det kunne like godt stått 7 - 0 som sluttresultat! Southampton  - West Brom spiller i kveld , hvem vil vi ha i finalen? Spiller ingen rolle for min del hvem vi møter , Southampton eller West Brom i finalen må slås uansett for å rykke opp til PL ! MOT.

Kato

Vi hadde vel tatt Playoff-finale i august når det sto på som verst med boikott og spillere som ville bort.

peacock

Så jævlig deilig!
Som Leeds-supporter blir man jo en smule paranoid. Selv på 3-0 var jeg dritredd! Slappet først av når nummer 4 kom.... :)

Dennis

Fantastisk gjennomført kamp!

Fart i ballen, godt og høyt press og langt mer direkte på mål. Litt ekstra herlig at Meslier gjør en mesterlig redning på 2-0 og Piroe leverer en strålende kamp etter mye slakt. I går var også Rutter tilbake til høstformen etter mange kamper helt ute av det. Mot Norwich var han umulig igjen!

Summerville, Firpo, Kamara, Gray, Gruev, Rutter og Piroe. Syns de alle var strålende uten at de ikke-nevnte på noen som helst måte var svake.

Rørende gest for Liam Cooper også, som takker av etter lang og tro tjeneste. Ikke alltid på sitt beste gjennom ti år, men for en klubbspiller.
« Siste redigering: Mai 17, 2024, 08:34:19 av Dennis »
Marching on together!

leedslife

Den venstresiden.
Firpo fra han kom tilbake.
I går igjen.
For en helt utrolig sesong.
Har hodet til en klassisk 10er. Ro, hodet opp og timing.