Sesongen 2024/2025 Championship

Started by NT, June 26, 2024, 10:17:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Reaney

1-4-1 på early kick offs så langt denne sesongen mot Portsmouth, Derby, Bristol City, Blackburn, Preston og West Brom. Ikke spesielt imponerende og grunn til bekymring spør du meg.

Blank_File

Quote from: Reaney on March 05, 2025, 14:35:051-4-1 på early kick offs så langt denne sesongen mot Portsmouth, Derby, Bristol City, Blackburn, Preston og West Brom. Ikke spesielt imponerende og grunn til bekymring spør du meg.
Det finnes jo forskning på at det er forskjell på når A- og B-mennesker presterer best, men at fordelingen er såpass skjevt fordelt på vår gruppe at vi er mer utsatt enn andre lag på dette er lite trolig. Jeg tror dette er litt tilfeldig, for i det tidsrommet kampene spilles er det i praksis ingenting som skiller A- og B-mennesker heller.

ArendalWhite

Mener å huske at det for en del år siden var "late kick off" som var problemet og hvis jeg ikke husker feil så gjaldt dette kun tirsdagskamper.
Dette "problemet" har vi løst tilfredsstillende, ser det ut til.
Slike ting går i bølger (tror jeg, da).

Nå lages det statistikker på absolutt alt (og mere til) og jeg tror at det er derfor dette blir et tema. Plutselig vinner vi en tidligkamp, eller to og da skinner sola igjen.
En "ikkesak", mener nå jeg.
Leeds United siden 1972

Asbjørn

Early Kick Off ble et samtaleemne denne sesongen inntil vi vant forrige early kick off. Nå ble det uavgjort igjen...

Surt å ikke vinne hjemme syntes jeg, ellers var uavgjort riktig mht spillet, og vi må tåle en uavgjort innimellom.

Greien er hvordan vi reagerer. Kommer vi på vinnersporet umiddelbart tenker eg vi henter de to tapte poengene i løpet ev to-tre runder (generell utsagn, så ikke på terminlisten nå).

Med en gang vi fortsetter med poengtap blir krisemaksimeringen et faktum - sånn er det bare. Vi har opparbeidet oss å tåle et par runder som ikke går vår vei men det er dumt å bruke de opp med en gang...

Leedslife spør hvordan eg oppfattet kampen fra tribunen. Det var noe greier ja... Slitne, tja det var jo fem dager siden sist kamp (WBA hadde hatt 7). Kanskje heller mentalt slitne ja, etter noen 'viktige' kamper rett før. Og vi savnet nok kapteinen vår, Hans 'street smartness', Farkes ord, betyr en del i tighte dueller...

Håper/tror gutta er revansjesugne.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Vi har jo ikke gjort det så verst så langt i 2025;
🛡�Undefeated in 2025 ('The 92'; league only):

PL: Liverpool
Ch: Burnley, Leeds
L1: ❌
L2: Port Vale

#LFC #UTC #LUFC #PVFC
https://x.com/playmaker_EN/status/1897254564547748032
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Denne er fin:
Leeds have been unmoved from top spot since the end of GW 23, Boxing Day when we moved on to 48 points.

GW - Pts gap to 3rd since:

24 - 3
25 - 3
26 - 1
27 - 3
28 - 3
29 - 3
30 - 5
31 - 5
32 - 5
33 - 7
34 - 7
35 - 5

Not the time to panic #LUFC

https://x.com/talkaboutlufcv2/status/1897359506155479295?s=61
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Tirsdag kveld spiller Burnley mot WBA (på 6. plass) og Sheff Utd møter Bristol City (7. plass). Ingen enkle oppgjør og håper minst ett av lagene avgir poeng, men hvis begge vinner, eller Burnley vinner og Blades spiller uavgjort, vil vi plutselig ligge på 3. plass før onsdagens hjemmekamp mot Millwall.

De siste to kampene har ikke vært særlig gode. Kampene mot Sunderland og Sheff Utd forut for disse var heller ikke helt på topp spillemessig, spesielt ikke første omgangene. Vi vant altså begge de kampene på overtid. Aner vi en trend om at det feiende flotte spillet vi så tidligere i år er på hell og at vi går inn i en dårlig periode nå?

Vi er bare nødt til å slå kraftig tilbake mot Millwall, et lag vi tapte for borte og nok en gang tapte for i cupen, dog med B-laget. Ingen scorede mål mot dem. Huff, smått nervøs nå etter at alt gikk på skinner og vi så ut til å cruise inn til et opprykk...

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Milou

Eg syns ikkje det er grunn til å vere så kritisk til dagens kamp. Vi skapte meir enn nok til å vinne denne kampen. Sjøl om eit hardtarbeidande Portsmouth til dels klarte å kjempe oss ut av stilen, var det klart betre kvalitet på ein del av det vi foretok oss, om enn dette ikkje gjaldt avslutningseigenskapane i dag. Trass i det meiner eg XG-statistikken gjer eit meir riktig resultat av kampen.

Eg er likevel einig i at det er viktig med eit godt resultat mot Millwall, og dette er kanskje endå meir viktig at vi leverer ein god kamp spelemessig. Eg var på Elland Road og såg kampen mot Millwall i fjor. Dette var defensivt sett ein dominerande forestilling av Leeds, men vi skapte lite utanom dei to måla vi skåra. Likevel var det ingenting som tyda på at laget skulle kollapse slik det gjorde etter den kampen, og eg gjekk frå den kampen med ein kjensle av vi sannsynlegvis kom til å rykke opp.

Om vi vinn på onsdag, vil eg ha samme tru på opprykk i år, trass i resultatet frå i dag. Det einaste som gjer ein liten grunn til bekymring er Tanaka's usedvanleg dårlege kamp i dag. Han kom inn under Ampadu sin forrige skadeperiode og skapte tryggleik på midtbanen. Vi treng dette ikkje sesongavslutninga og eg satsar på at han kjem sterkt tilbake i neste kamp.

Cherry

"VI" krise-maksimerer vel ikke, men tenker med gru og fortvilelse på hvordan sesongen i fjor endte - etter at vi omtrent ved disse tider startet en nedadgående kurve.
Det er jo dette som ligger i bakhodet.

2 kamper nå før landslagspausen. Vil gjerne se at laget har en mer offensiv tilnærmelse fra start av,  enn det vi har prestert de siste kampene- det har gått alt for mye på tvers og bakover da vi jo alltid har mye ball.
Fallhøyden er stor nå, det vil rasles med sabler om vi nå skulle falle av siste 10 kamper.

jeg håper og tror at Farke samler tropper og hoder og at vi fyrer på alle sylindre mot Millwall igjen.

TK20

Jeg spår at vi taper mot QPR og at vi går inn i landslagspausen som nummer 3, uavhengig av hva som skjer mot Millwall.

Men så tror jeg vi druser på ut sesongen og vinner ligaen.

Reaney

Farke er som i fjor best i januar og februar, noe som ikke hjelper det grann, når formen dupper i innspurten. I fjor avslutta vi siste 10 kamper med 3-2-5. Skjer det samme i år ender vi på 87 poeng, og et nytt play offs mareritt venter.

leedslife

4-2-4 altså vi hadde stått med 90 poeng.

Leeds må "kollapse" og Burnley må nesten opprettholde deres poengsnitt helt ut.

Absolutt mulig, men de har en tøff rekke kamper nå. WBA, borte Coventry, Swansea borte, Bristol hjemme også SU hjemme.

Asbjørn

Apropo mange Leedsfans:
Panic over, league is ours.

How the reamining fixtures look like to Leeds fans:

Real Madrid H
Barcelona A
Argentina H
Man City A
Liverpool A
Inter Milan H
Bayern Munich A
Brazil H
PSG H
Arsenal A

#LUFC

https://x.com/LUFCMOTcom/status/1899400419299721216
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Borte mot QPR, Boro og hjemme mot Bristol City de tøffeste kampene. 6-2-2 og 20 poeng bør jo holde, men man vet aldri... da ender vi på 96 poeng.

auren

Hallgeir *

Ny kamp med tidlig avspark. 13:30 norsk tid.

Our fixture against Preston on Saturday 12th April will now kick off at 12:30pm, after being selected for Sky Sports coverage.
Super Leeds since 1968

Reaney

Er redd for at opprykket røk der. 4 av Leeds siste 9 kamper med early kick off. Den siste lik for alle. EFL desperate for å holde på "melkekua" si.

auren

Quote from: Reaney on March 13, 2025, 21:48:28Er redd for at opprykket røk der. 4 av Leeds siste 9 kamper med early kick off. Den siste lik for alle. EFL desperate for å holde på "melkekua" si.

Ja, det er skremmende statistikk. Er det 1-4-2 vi har på de 7 tidlige kampene? Kan vi da forvente samme snitt på de 4 kampene, blir det altså skarve 4 poeng på disse. Da bør vi vel vinne resten.

auren

Buddy

Siste helg i mars stiller England klokka en time fram. Altså blir det mange early kick-offs, og noen garantert lenge før Leedsspillerne har gnidd søvnen ut av øya.

Nei, nå må klubben først som sist sørge for at spillerne endrer på døgnet. I seng seinest 20, opp 4 blank. Da har jeg fortsatt en tro på ligaseier. Ellers er det kjørt. Sann mine ord.

Sydhagen

Ikke så bekymret over desse tidligkampene som andre er.
Etter helgens kamper tipper jeg at Leeds er henholdsvis 5 og 7 poeng foran SheffU og Burnley.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Lucas the Kop Cat

Quote from: Buddy on March 14, 2025, 09:07:53Siste helg i mars stiller England klokka en time fram. Altså blir det mange early kick-offs, og noen garantert lenge før Leedsspillerne har gnidd søvnen ut av øya.

Nei, nå må klubben først som sist sørge for at spillerne endrer på døgnet. I seng seinest 20, opp 4 blank. Da har jeg fortsatt en tro på ligaseier. Ellers er det kjørt. Sann mine ord.
Kan jo ikke være slik at det bare er Leeds-spillere som er B-mennesker?

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Dennis

Statistikk er statistikk og Leeds har plukket dårlig med poeng fra tidligkamper. Syns likevel det er rart å avskrive opprykk fordi det settes opp en tidlig kamp, eller mene det er EFL som holder Leeds igjen. Tidlig kamp er likt for begge lag.

Beren Cross har, via statistikk fra Johnny Cooper, gått litt mer i dybden på det. Matt Smith, den gamle, høyreiste spissen mener det er irrelevant for han om det er ordinært tidspunkt eller tidlig, men ser forskjeller hos andre. Hva man spiser om morran, samt at noen liker å sove lenger og derfor får en annen døgnrytme. Farke påpeker at man er i samme tidssone, med samme britiske luft, ikke en reise til Nigeria. Det er derimot gjort endringer.

Leeds dominerer ikke kampene i like stor grad, men med unntak av to kamper, har Leeds høyrere xG enn motstander. Statistikk er som med kart ikke alltid fasit på terrenget, men det viser en tendens om at Leeds i åtte av de ti kampene med tidlig avspark har bedre xG enn motstander. Snittet er på 1,68 xG mot 0,71 xGA. Mot WBA var det likt, 0,7 vs 0,7, mens B'burn var bedre enn Leeds i november. I senere kamper er snittet på 1,94 xG mot 0,59 xGA. Så noe bedre i senere kamper. Uansett: Tendensen er at Leeds i åtte av ti kamper har større sjanse til å score mål enn motstanderen. Ingen fasit på hvordan det er ser ut kampmessig, men en indikasjon. Og vi vet at Leeds som regel styrer tempo i kampene, så ballinnehav + nesten to mål i xG betyr som regel et overtak.

Så er det også et poeng at tidlige kamper ofte er et følge av at det er et TV-prioritert oppgjør. I åpningskampen burde Leeds vunnet, mens borte mot WBA - som i utgangspunktet er en tøff kamp - var Rutter på vei ut og frustrasjon rundt overganger var en ting. Burnley hjemme - Leeds dominerer, men en feil av Solomon ender med baklengs. Mot Bristol City og Blackburn er Leeds svake, mens kampen mot WBA kommer etter Sunderland og Sheff Utd. En naturlig reaksjon kanskje? Men ingen krise.

Matt Smith sier noe vesentlig. Han mener sene kamper er større forskjell fra ordinært tidspunkt, enn tidlige avspark er fra vanlig tidspunkt. Jeg sjekka hvordan Leeds har gjort det i sene kamper (Resultatet er slik det står i statistikken, så Leeds' mål er avhengig av om det er hjemme eller borte).

Sheff Wed (B, 0-2), Norwich (B, 1-1), Sunderland (B, 2-2), Sheff Utd (H, 2-0), Watford (H, 2-1), Millwall (B, 1-0), Luton (H, 3-0), M'boro (H, 3-1), Stoke (B, 0-2), Derby (B, 0-1), Norwich (H, 2-0), Burnley (B, 0-0), Coventry (B, 0-2), Watford (B, 0-4), Sunderland (H, 2-1), Sheff Utd (B, 1-3), Millwall (H, 3-1).

Hvis jeg ikke har talt feil eller mangler en kamp her, så har Leeds 17 kamper med sent avspark og 13-3-1 som resultat, med kun 9 baklengs på de 17 kampene. Forbehold om små feil, men tendensen er uansett den at Leeds er fryktelig, fryktelig sterke i sene avspark. Dette er også veldig ofte profilerte kamper man ønsker å sende på TV. Sheff Utd x 2, Sunderland x 2 osv.

Som Smith er inne på er det ofte mer spetakkel på sene kamper, men dette taler jo direkte mot påstander om at Leeds ikke takler presset, at kampene settes opp for å holde Leeds i divisjonen osv.

Faktum er at tidlige kamper ofte settes opp fordi man vil ha kampen på TV (tett oppgjør) eller fordi supporterne skal holdes mer rolig. Leeds har spilt mot topplag som WBA (som vel ikke har tapt mot topp 6?) og Burnley i tidlige kamper, i tillegg til vanskelige bortekamper mot Bristol City og Blackburn. Det er helt naturlig at de kampene ikke domineres i like stor grad som Oxford eller Plymouth hjemme. De har også kun tapt to av de ti, så det er ikke sånn at man feies av banen kun fordi noen ikke har fått søvnen ut av øya.

Statistikken for tidlige kamper er ikke bra, men det ligger mer bak tallene enn at det er noe hokus pokus.

https://www.nytimes.com/athletic/6200577/2025/03/14/why-leeds-are-so-bad-in-early-kick-offs/
Marching on together!

Cerberos67

Quote from: auren on March 13, 2025, 22:40:01
Quote from: Reaney on March 13, 2025, 21:48:28Er redd for at opprykket røk der. 4 av Leeds siste 9 kamper med early kick off. Den siste lik for alle. EFL desperate for å holde på "melkekua" si.

Ja, det er skremmende statistikk. Er det 1-4-2 vi har på de 7 tidlige kampene? Kan vi da forvente samme snitt på de 4 kampene, blir det altså skarve 4 poeng på disse. Da bør vi vel vinne resten.

auren

Etter en gjennomgang har vi til nå hatt hele 10 kamper med avspark 1300, 1330, 1430

Statistikken for disse er 2-5-3, og et poengsnitt på 1,1 (Hjemme 2-2-1, Borte 0-3-2) - ikke spesielt bra.

Til sammenligning:

Kampstart 1600, 8-2-0, poengsnitt 2,6
Kampstart 1845, 1-0-0, poengsnitt 3
Kampstart 2045, 6-1-1, poengsnitt 2,375
Kampstart 2100, 6-2-0, poengsnitt 2,5

(For alle sene kampstarter er det 21-5-1, poengsnitt 2,52)

Vi har åpenbart et lag fullt av B-mennesker  ;D

Skulle man projisere samme poengsnitt basert på starttidspunkt for gjenværende kamper ender vi på 96 - det bør være innafor til opprykk.

GaryMac

Laget trenger en pause nå, men vi har en del spillere som skal ut i landskamper. Noen som har en oversikt?

Buddy

Jaja, jeg orka ikke å se Leedskamp så tidlig på lørdagen. Slapp derfor dagens pine. Spillerne orker ikke helt å spille. Sånn sett er vi samkjørte. Digger av mange grunner kveldskamper😁

Asbjørn

Disse bolkene mine...
Nå er vi også ferdig med Bolk VII.

Bolk I  blei 2-2-0  7-3    8 poeng  poengsnitt 2,00
Bolk II        2-2-1  8-4    8 poeng  poengsnitt 1,60
Bolk III        4-1-1  9-2  13 poeng  poengsnitt 2.16
Bolk IV        4-1-1 13-6  13 poeng  poengsnitt 2,16
Bolk V        3-2-0 11-4    11 poeng  poengsnitt 2,20
Bolk VI        6-1-0 20-1    19 poeng  poengsnitt 2,71
Bolk VII       2-2-1 8-5       8  poeng   poengsnitt 1,60

Så da fikk vi en bolk identisk med Bolk II. Dengang slo vi greit tilbake med 4-1-1 i neste bolk. Nå gjenstår åtte kamper, motstanden er på papiret ikke den verste. Men det er opp til oss å levere...

Bolk VIII
Lørdag 29.3.  Leeds-Swansea (nr 16)
Lørdag  5.4.  Luton (nr 23)-Leeds
Tirsdag 8.4.  Middlesbrough (nr 8 )-Leeds
Lørdag 12.4.  Leeds-Preston (nr 14)
Fredag 18.3.  Oxford (nr 18)-Leeds
Mandag 21.4.  Leeds-Stoke (nr 20)
Lørdag 26.4.  Leeds-Bristol C (nr 7)
Lørdag 3.5.  Plymouth (nr 24)-Leeds
- det er vel bare de fire første som er sikker mht tv-flytting. Mht siste runde må evt hele runden flyttes, alle skal spille samtidig uansett.

Det blir sagt at mot slutten er det best å spille mot lag som ikke har noe å spille for.
Pr nå gjelder det nok bare Swansea og Preston i ingenmannsland, men mest sannsynlig er vel Plymouth ferdige innen vi møter de i siste runde.
Middlesbrough og Bristol City er nok fortsatt i playoffkamp når vi møter de.
De tre siste er pr nå i nedrykksstriden. Oxford KAN ha sikret plassen innen vi møter de, mens Stoke og Luton nok er midt i fighten...

Farke mener hjemmekampene er nøkkelen. Fire seire der og vi har 92 poeng. Men fortsetter Burnley/Sheffield United å stort sett vinne (NB! Dette må gjelde begge, om bare ett av de fortsetter seiersmarsjen er det intet hinder for vårt direkteopprykk...) så må vi ha en del poeng også fra bortekampene.

På papiret er vel bare Middlesbrough borte en vanskelig kamp. Men det er på papiret.

Eg går for 5-3-0 (98 poeng) og et greit opprykk.
Katastrofekamper kan skje men det er ingen av disse oppgjørene som skulle tilsi at vi taper...

Mulig eg er for optimistisk nå men that's me :D

Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Quote from: Asbjørn on March 16, 2025, 10:42:08Disse bolkene mine...
Nå er vi også ferdig med Bolk VII.

Bolk I  blei 2-2-0  7-3    8 poeng  poengsnitt 2,00
Bolk II        2-2-1  8-4    8 poeng  poengsnitt 1,60
Bolk III        4-1-1  9-2  13 poeng  poengsnitt 2.16
Bolk IV        4-1-1 13-6  13 poeng  poengsnitt 2,16
Bolk V        3-2-0 11-4    11 poeng  poengsnitt 2,20
Bolk VI        6-1-0 20-1    19 poeng  poengsnitt 2,71
Bolk VII       2-2-1 8-5       8  poeng   poengsnitt 1,60

Så da fikk vi en bolk identisk med Bolk II. Dengang slo vi greit tilbake med 4-1-1 i neste bolk. Nå gjenstår åtte kamper, motstanden er på papiret ikke den verste. Men det er opp til oss å levere...

Bolk VIII
Lørdag 29.3.  Leeds-Swansea (nr 16)
Lørdag  5.4.  Luton (nr 23)-Leeds
Tirsdag 8.4.  Middlesbrough (nr 8 )-Leeds
Lørdag 12.4.  Leeds-Preston (nr 14)
Fredag 18.3.  Oxford (nr 18)-Leeds
Mandag 21.4.  Leeds-Stoke (nr 20)
Lørdag 26.4.  Leeds-Bristol C (nr 7)
Lørdag 3.5.  Plymouth (nr 24)-Leeds
- det er vel bare de fire første som er sikker mht tv-flytting. Mht siste runde må evt hele runden flyttes, alle skal spille samtidig uansett.

Det blir sagt at mot slutten er det best å spille mot lag som ikke har noe å spille for.
Pr nå gjelder det nok bare Swansea og Preston i ingenmannsland, men mest sannsynlig er vel Plymouth ferdige innen vi møter de i siste runde.
Middlesbrough og Bristol City er nok fortsatt i playoffkamp når vi møter de.
De tre siste er pr nå i nedrykksstriden. Oxford KAN ha sikret plassen innen vi møter de, mens Stoke og Luton nok er midt i fighten...

Farke mener hjemmekampene er nøkkelen. Fire seire der og vi har 92 poeng. Men fortsetter Burnley/Sheffield United å stort sett vinne (NB! Dette må gjelde begge, om bare ett av de fortsetter seiersmarsjen er det intet hinder for vårt direkteopprykk...) så må vi ha en del poeng også fra bortekampene.

På papiret er vel bare Middlesbrough borte en vanskelig kamp. Men det er på papiret.

Eg går for 5-3-0 (98 poeng) og et greit opprykk.
Katastrofekamper kan skje men det er ingen av disse oppgjørene som skulle tilsi at vi taper...

Mulig eg er for optimistisk nå men that's me :D

Da tar vi gjerne en Bolk III igjen

Hawley

Når man ser kampprogramet, så skal vi jo klare dette. Spesielt hvis vi får tilbake Ampadu, da er jeg rimelig sikker. Men jaggu ikke rart en er noe pessimist etter å ha levd m Leeds et helt liv - alt kan skje.

Vi leder og må stole på oss sjøl. Det å begynne og analysere de to andre lagene sine resterende kamper - glem det! Husker jo alle spådommer når vi rykka ned fra PL. Prosent hit og prosent dit. Vi må karre til oss nok poeng til å sikre oss dette sjøl. Vi har alle muligheter når vi ser på gjenværende kamper og stallen vi disponerer. De må takle presset for det er enormt fra supportere, media og eiere. Større enn for Sheffield og Burnley. Game on!

TK20

Jeg blir litt beroliget av hvor solid seieren mot Millwall var. Det var sånn vi har fremstått på hjemmebane nesten hele sesongen. Neste kamp er hjemme mot Swansea, den tror jeg vi vinner like overbevisende. Etter det er vi borte mot det dårligste laget i ligaen.

Seks poeng på de neste to føles veldig sannsynlig.

GaryMac

Quote from: Asbjørn on March 16, 2025, 10:42:08På papiret er vel bare Middlesbrough borte en vanskelig kamp. Men det er på papiret.

Og som vi vet spilles kampene på gress, ref Brian Clough: "På papiret hadde vi et godt lag. Dessverre ble kampen spilt på gress..."

Asbjørn

Quote from: Asbjørn on February 25, 2025, 09:27:40Farke/Bielsa-tabellen etter 34 kamper:
2024/25  22-9-3   71-21 (pluss 50) 75 poeng
2023/24  22-6-6  64-27 (pluss 37) 72 poeng
2018/19  19-7-8   55-38 (pluss 17) 64 poeng
2019/20  18-8-8   49-30 (pluss 19) 62 poeng

Opprykkssesongen ligger altså nederst :D

En stund siden vi har kjørt Farke/Bielsa-tabellen nå:
38 kamper:
2023/24 25-7-6   70-28 (pluss 42) 82 poeng
2024/25 23-11-4  76-25 (pluss 51) 80 poeng
2018/19 22-7-9   63-39 (pluss 24) 73 poeng
2019/20 21-8-9   56-32 (pluss 24) 71 poeng

Farke klart bedre enn Bielsa altså!

Farke I er i det eg tror er midlertidig ledelse.
Farke I hadde 2-2-4 inn
Bielsa II hadde vanvittige 7-1-0
Bielsa I hadde 3-1-4

Tell me  Tell me

Dylan