Nye drakter 2024/2025

Started by auren, July 05, 2024, 09:07:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

auren

Da var det offisielt:

https://www.leedsunited.com/news/retail/33635/lufc-x-adidas-launch-2024-25-home-kit

Aldri riktig med rødt på en hvit Leedsdrakt. De blå kurvene midt på drakten var heller ikke pene. Overpartiet fint foruten logoen. Denne får terninkast svak 3 fra undertegnede.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

Helt grei drakt.
Terning 4 fra meg


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren






auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

De blå buene nederst minnet litt om L1-tida.

Selve drakta var fin nok. Adidas får mye tyn, men jeg liker de tre stripene. Selv om de ikke er Hummel 8)

Ellers er det røde bare feil. Red Bull har - tross navnet - brukt blå okser flere ganger (også på Thorp Arch) og de hadde sett ti ganger bedre ut i den samme blåfargen som det øvrige.

Så er selvsagt ikke den reklamen ment på Leeds-fans. Hadde drakten utelukkende hatt som formål å selge til Leeds-fans, hadde nok oksene vært nettopp blå.
Marching on together!

Forever Whites

#4
På avstand uten brillene på så det ut som noen hadde spist pizza og sølt på den....   :o
Medlem 94237

TK20

Dette heller mot en svak 2-er for meg. Kommer ikke til å skaffe.

NT

Det er ihvertfall få assosiasjoner til de flotte White Peacoks.  En kraftig markering om at tippeselskaper and andre lokale britiske må vike for større globale merkevarer. Ikke veldig pent, jobber med meg selv for å tilpasse meg utvikklingen mot "noe større "

karaba

Synes kanskje Red Bull logoen blir litt for dominant. Hadde den vært plassert på armen så hadde jeg likt drakten mye bedre.

GeirO

Rødfargen gjør at drakten ikke blir bra, kun basert på estetikk, ikke vårt "hat" mot røde lag.
MOT

Asbjørn

Hehe, legg merke til kordan Red Bull-logoen aldri er synlig i videoen.
Heeelt tilfeldig :D
https://x.com/LUFC/status/1809235065689243918

Hadde væært  mye enklere om de hadde avfarget logoen slik som på Thorpe Arch-gjerdene.
Men eg tåler det, det har vært røde innslag på Red Kite-logoen for ikke lenge siden, og vi vet alle hvordan drkaten var i noen kamper på 70-tallet... Eg takler det, men liker det jo ikkje...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Grusom logo på den drakten. Vi har solgt sjela til djevelen.
 

Asbjørn

Leeds United's away kit is set to be released on the 23rd of July - the third kit is set to be released on the 23rd of August.

https://x.com/Joe_tiff25/status/1811768115107131678

Vet at denne mannens troverdighet er omstridt så vi får se om datoene stemmer...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Ryktes om helgul bortedrakt med smiley-logo. Har ikke helt troen, men prove me wrong!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

Quote from: Asbjørn on July 12, 2024, 20:57:56
Leeds United's away kit is set to be released on the 23rd of July - the third kit is set to be released on the 23rd of August.

https://x.com/Joe_tiff25/status/1811768115107131678

Vet at denne mannens troverdighet er omstridt så vi får se om datoene stemmer...

Mange som er skeptisk til han, men jeg synes han har fått mye rett de siste mnd.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Johnik

945,- svenske kroner i Sverige og 1200,- norske kroner i Norge, den var drøy... Det er ca. samme pris i Danmark som i Sverige.

Asbjørn

#15
Quote from: auren on July 12, 2024, 21:34:05Ryktes om helgul bortedrakt med smiley-logo. Har ikke helt troen, men prove me wrong!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Nesten så man kan få troen :)







https://www.leedsunited.com/en/smileyffd600

https://x.com/LeedsAllOver/status/1815297066052051251
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Joe Tiffany med bilde av det han sier skal være 3.drakten...



https://x.com/Joe_tiff25/status/1815303039705620799
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

#17
...blir visst nye draktervisesfrem-dagen, dette  ;D




Den gule SKAL eg ha, og så vet vi at den forrige rosadrakta solgte som hakka møkk...


https://x.com/Mayo_GodHelpUs/status/1815366976149029144
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Andersen

Spennende å se hvilke farger som kommer på 2 og tredje drakten . Faller fargene i smak , kan det bli kjøp av enten 2 eller 3 drakten .

Russel_Doig

Quote from: Andersen on July 22, 2024, 15:33:55Spennende å se hvilke farger som kommer på 2 og tredje drakten . Faller fargene i smak , kan det bli kjøp av enten 2 eller 3 drakten .

Det er ikkje så spennende med den ene som vi har visst i flere måneder skal være gul med smiley på! 🤩🔥

Sterland

Quote from: Russel_Doig on July 22, 2024, 16:53:34
Quote from: Andersen on July 22, 2024, 15:33:55Spennende å se hvilke farger som kommer på 2 og tredje drakten . Faller fargene i smak , kan det bli kjøp av enten 2 eller 3 drakten .

Det er ikkje så spennende med den ene som vi har visst i flere måneder skal være gul med smiley på! 🤩🔥
Håper de holder seg langt unna rosa. Kjente humøret dalte hver gang Leeds stilte med disse.. Hoveddrakt skal være helhvit, andre drakt gul og tredje drakt være blå. Så kan en heller herje med design innenfor disse fargene.

baste

Quote from: Asbjørn on July 22, 2024, 11:49:53...blir visst nye draktervisesfrem-dagen, dette  ;D




Den gule SKAL eg ha, og så vet vi at den forrige rosadrakta solgte som hakka møkk...


https://x.com/Mayo_GodHelpUs/status/1815366976149029144
Quote from: Asbjørn on July 22, 2024, 11:49:53...blir visst nye draktervisesfrem-dagen, dette  ;D




Den gule SKAL eg ha, og så vet vi at den forrige rosadrakta solgte som hakka møkk...


https://x.com/Mayo_GodHelpUs/status/1815366976149029144

Den gule skal æ ha, knalltøff !

Hallgeir *

Siden min størrelse er small, hadde jeg garantert valgt bortedrakten som "youth" skal bruke. Da hadde jeg sluppet de to blå oksene. Mye enklere og finere uten dem - min mening.
Super Leeds since 1968

lojosang

Slett ikke dum bortedrakt, men jeg får følelsen av at her har en niåring prøvd å klemme alle tre favorittklistermerkene sine inn på en for liten flate.

Sent from my Pixel 7 using Tapatalk

- Leif Olav

Cherry

Nydelig drakt, ble bestilt i dag.
Ser man drar frem bilde med Duncan Mc Kenzie i den klassiske, og ja - det er den jeg sammenligner den med.
Åsså smiley`da ;)
 

GeirO

Siden jeg er smileyfan er jeg fornøyd. Men rart at vi stiller med ulike klubbemblem på hjemme- og bortedrakt. Tror aldri jeg har sett noe slikt før.
MOT

Asbjørn

Quote from: GeirO on July 24, 2024, 22:19:58Siden jeg er smileyfan er jeg fornøyd. Men rart at vi stiller med ulike klubbemblem på hjemme- og bortedrakt. Tror aldri jeg har sett noe slikt før.
Man må visst søke. Men mange klubber gjorde det forrige sesong, blant annet Manchester. Mener noen listet opp tre/fire PL-klubber som hadde det...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

Quote from: Asbjørn on July 24, 2024, 23:40:56
Quote from: GeirO on July 24, 2024, 22:19:58Siden jeg er smileyfan er jeg fornøyd. Men rart at vi stiller med ulike klubbemblem på hjemme- og bortedrakt. Tror aldri jeg har sett noe slikt før.
Man må visst søke. Men mange klubber gjorde det forrige sesong, blant annet Manchester. Mener noen listet opp tre/fire PL-klubber som hadde det...
Ok, har ikke fått med meg dette, men ser ikke så mye PL ;D
Da er det greit.
MOT

Dennis

#28
Quote from: Sterland on July 22, 2024, 17:17:30
Quote from: Russel_Doig on July 22, 2024, 16:53:34
Quote from: Andersen on July 22, 2024, 15:33:55Spennende å se hvilke farger som kommer på 2 og tredje drakten . Faller fargene i smak , kan det bli kjøp av enten 2 eller 3 drakten .

Det er ikkje så spennende med den ene som vi har visst i flere måneder skal være gul med smiley på! 🤩🔥
Håper de holder seg langt unna rosa. Kjente humøret dalte hver gang Leeds stilte med disse.. Hoveddrakt skal være helhvit, andre drakt gul og tredje drakt være blå. Så kan en heller herje med design innenfor disse fargene.

Syns den gule er meget kul! :)

Jeg likte faktisk også den lilla, selv om fargen i seg selv ikke har noe med Leeds å gjøre.

Ellers er jeg helt enig i at Leeds er blue, yellow and white og skulle helst sett de alltid ha en variant av blå og gule bortedrakter. Utfordringen er vel at man 'er nødt' å endre litt på disse, av kommersielle grunner. Om man kjører de samme fargekodene år etter år, er det færre insentiver til å kjøpe en "limited edition" drakt.

Leeds har hatt mange flotte drakter opp gjennom, men når det gjelder bortedrakter syns jeg lite slår 90-tallet om man skal tenke både kvalitetet OG kvantitet år etter år. Der var det noen skikkelige kule med Thistle Hotels og Packard Bell som hovedsponsorer. Syns til og med den blå- og grønnstripede funket.

Men lite slår 95/96-hjemmedrakta for min del, gjerne med Tony Yeboah oppi etter volleyen mot Liverpool. 8)
Marching on together!

Asbjørn

Quote from: GeirO on July 25, 2024, 14:40:39
Quote from: Asbjørn on July 24, 2024, 23:40:56
Quote from: GeirO on July 24, 2024, 22:19:58Siden jeg er smileyfan er jeg fornøyd. Men rart at vi stiller med ulike klubbemblem på hjemme- og bortedrakt. Tror aldri jeg har sett noe slikt før.
Man må visst søke. Men mange klubber gjorde det forrige sesong, blant annet Manchester. Mener noen listet opp tre/fire PL-klubber som hadde det...
Ok, har ikke fått med meg dette, men ser ikke så mye PL ;D
Da er det greit.
Quote from: GeirO on July 25, 2024, 14:40:39
Quote from: Asbjørn on July 24, 2024, 23:40:56
Quote from: GeirO on July 24, 2024, 22:19:58Siden jeg er smileyfan er jeg fornøyd. Men rart at vi stiller med ulike klubbemblem på hjemme- og bortedrakt. Tror aldri jeg har sett noe slikt før.
Man må visst søke. Men mange klubber gjorde det forrige sesong, blant annet Manchester. Mener noen listet opp tre/fire PL-klubber som hadde det...
Ok, har ikke fått med meg dette, men ser ikke så mye PL ;D
Da er det greit.

Other clubs, such as Premier League pair Arsenal and Manchester United, who are also with Adidas, have been given a similar treatment in recent seasons. After using the cannon that's an element of their emblem as a standalone logo on the third shirt last season, Arsenal are rolling it out on all of their kits for the coming one, while Manchester United had the devil silhouette from theirs as the crest on their 2023-24 away shirt. Newcastle United's third top for the new Premier League season is also rumoured to feature a retro logo from the 1980s, which puts Leeds in good company.

Også dette:
There is no obligation for clubs or kit designers to include the current version of the club's official crest on shirts, either. Liverpool have had a simplified version of theirs, with the liver bird and 'LFC' on the shirts in recent years.

(The Athletic)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan