Spiller: Jayden Bogle

Started by Asbjørn, July 20, 2024, 21:20:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

stian

Tror det er på tide å bumpe opp denne tråden. Per i dag kan jeg ikke skjønne annet enn at Bogle er i nærheten av landslaget. Hvis det er Djed Spence som er nærmeste konkurrent kan Bogle fort være i VM-troppen. Tipper han kalles opp til neste tropp for å prøve ham ut.

Bromancer

Quote from: stian on February 07, 2026, 01:22:00Tror det er på tide å bumpe opp denne tråden. Per i dag kan jeg ikke skjønne annet enn at Bogle er i nærheten av landslaget. Hvis det er Djed Spence som er nærmeste konkurrent kan Bogle fort være i VM-troppen. Tipper han kalles opp til neste tropp for å prøve ham ut.

Enig. Han har vært litt opp og ned denne sesongen, men i går kveld var han stor.

Asbjørn

Quote from: stian on February 07, 2026, 01:22:00Tror det er på tide å bumpe opp denne tråden. Per i dag kan jeg ikke skjønne annet enn at Bogle er i nærheten av landslaget. Hvis det er Djed Spence som er nærmeste konkurrent kan Bogle fort være i VM-troppen. Tipper han kalles opp til neste tropp for å prøve ham ut.

Forget playing for England,  Bogle could play for Brazil #lufc #mot

https://x.com/GiantLeedsFan/status/2019883276077334536?s=20
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

HåvardK

Er enig, men kan risikere at Justin går foran i køen.
For en høyreside vi har.